Detail kreativce

Zpět na galerii

Lukáš Koula

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 05433835

Kontakt:

+420605907866

lukas.koula@gmail.com

O profilu kreativce

Jako marketér a profesionální fotograf mohu pomoci využít potenciál vaší značky v digitálním prostoru. Nabízím pomoc s nastavením a správou reklamních kampaní a tvorbou atraktivního obsahu pro vaše webové stránky, e-shop a sociální sítě. Také pomůžu s nastavením WordPressu nebo vytvořím či upravím e-shop. na platformě Shoptet.

Digitální marketér | Fotograf

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Selska 612
      Liberec 46001
    • Kontaktní adresa:

      Mlýnská 602
      Liberec 46001
      Liberecký kraj

Místa působnosti:

  • Liberecký kraj
  • Hlavní město Praha

Oblasti nabízených služeb

  • Online marketing

    • JOY Šperky – Vánoční kampaň

      www.joy-sperky.cz, 11-12/2022

      Cíl spolupráce Cílem spolupráce bylo zvýšit počet objednávek během Vánočního období. Konkrétně v měsících listopad a prosinec při nízkých a efektivních investicích do reklamy. Strategie a realizace: PPC (Pay-per-Click) reklama: Byla zvolena strategie zaměřená na PPC reklamu jako hlavní zdroj návštěvnosti webu a generování prodejů. Byly vyvinuty inovativní a atraktivní PPC kampaně, které zahrnovaly klíčová slova a fráze spojené s Vánoci a nákupy šperků. Nové bannery: Pro podporu Vánoční kampaně byly navrženy a nasazeny nové bannery na webové stránky JOy šperky. Tyto bannery obsahovaly atraktivní obrázky šperků a vánoční motivy, aby oslovily a přilákaly zákazníky. Konzultace akcí: Byly provedeny konzultace, aby se vytvořil plán specifických akcí a nabídek pro Vánoční období. Tím se podpořil zájem zákazníků a vytvořilo se pocit omezené dostupnosti nebo exkluzivity šperků, což motivovalo ke konverzi. Zapojení reklamy na Facebooku: Byla spuštěna reklamní kampaň na Facebooku. Ta cílila na specifickou cílovou skupinu zájemců o šperky a dárky. Reklamy obsahovaly vánoční motivy, fotky produktů a nabídky, které lákaly zákazníky ke kliknutí a nákupu. Závěr Díky těmto strategiím a aktivitám se podařilo dosáhnout vynikajících výsledků ve Vánoční kampani pro JOY Šperky: Zvýšení objednávek o 108% oproti stejnému období v předchozím roce (listopad – prosinec). Tohoto zvýšení objednávek bylo dosaženo díky efektivnímu využití PPC reklamy, nasazení nových bannerů na webové stránky, konzultacím akcí pro Vánoční období a zapojení reklamy na Facebooku. Tyto aktivity zvýšily povědomí, podpořily zájem zákazníků a motivovaly je k nákupu šperků jako vhodných vánočních dárků. Tato kampaň potvrdila účinnost a efektivitu strategií online marketingu a prodeje, což přispělo k úspěchu během Vánočního období.

      Cíl spolupráce Cílem spolupráce bylo zvýšit počet objednávek během Vánočního období. Konkrétně v měsících listopad a prosinec při nízkých a efektivních investicích do reklamy. Strategie a realizace: PPC (Pay-per-Click) reklama: Byla zvolena strategie zaměřená na PPC reklamu jako hlavní zdroj návštěvnosti webu a generování prodejů. Byly vyvinuty inovativní a atraktivní PPC kampaně, které zahrnovaly klíčová slova a fráze spojené s Vánoci a nákupy šperků. Nové bannery: Pro podporu Vánoční kampaně byly navrženy a nasazeny nové bannery na webové stránky JOy šperky. Tyto bannery obsahovaly atraktivní obrázky šperků a vánoční motivy, aby oslovily a přilákaly zákazníky. Konzultace akcí: Byly provedeny konzultace, aby se vytvořil plán specifických akcí a nabídek pro Vánoční období. Tím se podpořil zájem zákazníků a vytvořilo se pocit omezené dostupnosti nebo exkluzivity šperků, což motivovalo ke konverzi. Zapojení reklamy na Facebooku: Byla spuštěna reklamní kampaň na Facebooku. Ta cílila na specifickou cílovou skupinu zájemců o šperky a dárky. Reklamy obsahovaly vánoční motivy, fotky produktů a nabídky, které lákaly zákazníky ke kliknutí a nákupu. Závěr Díky těmto strategiím a aktivitám se podařilo dosáhnout vynikajících výsledků ve Vánoční kampani pro JOY Šperky: Zvýšení objednávek o 108% oproti stejnému období v předchozím roce (listopad – prosinec). Tohoto zvýšení objednávek bylo dosaženo díky efektivnímu využití PPC reklamy, nasazení nových bannerů na webové stránky, konzultacím akcí pro Vánoční období a zapojení reklamy na Facebooku. Tyto aktivity zvýšily povědomí, podpořily zájem zákazníků a motivovaly je k nákupu šperků jako vhodných vánočních dárků. Tato kampaň potvrdila účinnost a efektivitu strategií online marketingu a prodeje, což přispělo k úspěchu během Vánočního období.

    • SPráva PPC reklam

      www.mojenemovitostumore.cz, 2022-2023

      Společně s klientem jsme se dohodli na implementaci PPC reklamy a optimalizaci Instagramu jako hlavních nástrojů pro dosažení cílů. Zde je přehled klíčových kroků a opatření, která jsme provedli: PPC reklama: Identifikovali jsme klíčová slova a cílové skupiny, které jsou relevantní pro nemovitosti u moře. Vytvořili jsme efektivní PPC kampaně na základě klíčových slov a cílových skupin. Monitorovali jsme výkonnost reklamních kampaní a prováděli pravidelné optimalizace, abychom maximalizovali návštěvnost a zlepšili konverzní poměry. Nastavení Instagramu: Vytvořili jsme firemní profil na Instagramu a provedli kompletní optimalizaci profilu. Navrhli jsme strategii obsahu, která reflektovala klíčové výhody nemovitostí u moře a oslovila cílovou skupinu. Pravidelně jsme publikovali kvalitní obsah, včetně fotografií nemovitostí, inspirativních obrázků z přírody a relevantních tipů a rad. Sledovali jsme výkonnost příspěvků a interakci s publikem, abychom zlepšili zapojení a rozšířili dosah naší značky. Výsledky Díky našim strategickým krokům a opatřením jsme dosáhli výrazného zlepšení výkonu klientova online marketingu: Zvýšení návštěvnosti webové stránky: Návštěvnost webové stránky „Moje nemovitost u moře“ se od začátku spolupráce postupně zvyšovala. Porovnáme-li s předchozím rokem, dosáhli jsme nárůstu o více než 100% návštěvnosti. Úspěšnost PPC reklamy: Díky pečlivě navrženým a optimalizovaným PPC kampaním jsme generovali relevantní zájemce o nemovitosti u moře. Makléři zpětně potvrdili, že PPC reklamy účinně přitahují zájemce a přispívají ke zvýšení prodejů nemovitostí. Úspěšná implementace Instagramu: Optimalizace Instagramu jako součásti sociální média strategie přinesla pozitivní výsledky. Byli jsme schopni rozšířit povědomí o klientovi, oslovit cílovou skupinu a vytvořit komunitu lidí s podobnými zájmy. Závěr Celkově jsme díky našim marketingovým aktivitám pomohli klientovi „Moje nemovitost u moře“ zvýšit povědomí o jeho službách, generovat kvalitní návštěvnost a podpořit prodeje nemovitostí. Sledování výkonu kampaní a pravidelná optimalizace nám pomáhá neustále zlepšovat strategie a dosahovat stále lepších výsledků.

      Společně s klientem jsme se dohodli na implementaci PPC reklamy a optimalizaci Instagramu jako hlavních nástrojů pro dosažení cílů. Zde je přehled klíčových kroků a opatření, která jsme provedli: PPC reklama: Identifikovali jsme klíčová slova a cílové skupiny, které jsou relevantní pro nemovitosti u moře. Vytvořili jsme efektivní PPC kampaně na základě klíčových slov a cílových skupin. Monitorovali jsme výkonnost reklamních kampaní a prováděli pravidelné optimalizace, abychom maximalizovali návštěvnost a zlepšili konverzní poměry. Nastavení Instagramu: Vytvořili jsme firemní profil na Instagramu a provedli kompletní optimalizaci profilu. Navrhli jsme strategii obsahu, která reflektovala klíčové výhody nemovitostí u moře a oslovila cílovou skupinu. Pravidelně jsme publikovali kvalitní obsah, včetně fotografií nemovitostí, inspirativních obrázků z přírody a relevantních tipů a rad. Sledovali jsme výkonnost příspěvků a interakci s publikem, abychom zlepšili zapojení a rozšířili dosah naší značky. Výsledky Díky našim strategickým krokům a opatřením jsme dosáhli výrazného zlepšení výkonu klientova online marketingu: Zvýšení návštěvnosti webové stránky: Návštěvnost webové stránky „Moje nemovitost u moře“ se od začátku spolupráce postupně zvyšovala. Porovnáme-li s předchozím rokem, dosáhli jsme nárůstu o více než 100% návštěvnosti. Úspěšnost PPC reklamy: Díky pečlivě navrženým a optimalizovaným PPC kampaním jsme generovali relevantní zájemce o nemovitosti u moře. Makléři zpětně potvrdili, že PPC reklamy účinně přitahují zájemce a přispívají ke zvýšení prodejů nemovitostí. Úspěšná implementace Instagramu: Optimalizace Instagramu jako součásti sociální média strategie přinesla pozitivní výsledky. Byli jsme schopni rozšířit povědomí o klientovi, oslovit cílovou skupinu a vytvořit komunitu lidí s podobnými zájmy. Závěr Celkově jsme díky našim marketingovým aktivitám pomohli klientovi „Moje nemovitost u moře“ zvýšit povědomí o jeho službách, generovat kvalitní návštěvnost a podpořit prodeje nemovitostí. Sledování výkonu kampaní a pravidelná optimalizace nám pomáhá neustále zlepšovat strategie a dosahovat stále lepších výsledků.

  • Fotografie

    • Mirčina mýdla - focení mýdel

      Miroslava Priščáková, 2023

      Focení mýdel na eshopu mircinamydla.cz

      Focení mýdel na eshopu mircinamydla.cz

      https://mircinamydla.cz/
    • Portrétové fotografie

      Různé osoby, 2022

      Série portrétových fotografií. viz: https://www.instagram.com/lukas_koula/

      Série portrétových fotografií. viz: https://www.instagram.com/lukas_koula/