Detail kreativce
Group M, s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 26703041
Kontakt:
Lenny Pham Bich Ngoc
+420607668447
bichngoc.pham@groupm.com
O profilu kreativce
VÍME, JAK NA MARKETING, KTERÝ FUNGUJE Nexus znamená propojení. Smysluplně propojujeme všechny online disciplíny tak, aby vám přinesly maximální užitek s minimálním úsilím. Ušijeme vám strategii na míru a sladíme vaší komunikaci. Dokážeme propojit všechny aktivity tak, aby fungovaly na 100%. Kreativa a produkce, Komplexní strategie, PPC reklama, SEO, UX, Webová analytika, Copywriting ...
POMÁHÁME FIRMÁM RŮST V ONLINE MARKETINGU
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Bubenská 1
Praha 7 17000 -
Kontaktní adresa:
Bubenská 1
Praha 7 17000
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Online marketing
-
JAK JSME U E.ON SOLAR SNÍŽILI CPA O 44 %
EON, 2020
Měsíční testování ukázalo výrazně lepší výkon nových kampaní: Po nasazení Smart Display kleslo CPA o 44 %, zároveň konverzní poměr narostl o 65 % a objem konverzí z display formátu vzrostl o 18 %. Dosáhli jsme tedy nižšího CPA, vyššího konverzního poměru a vyššího objemu konverzí a stačilo nám k tomu dokonce o třetinu méně prokliků, než kolik vygenerovala standardní display kampaň. A co se týká nákladů: Ty se změnou strategie v rámci display formátu kampaní snížily o třetinu oproti nákladům na původní kampaň.
Měsíční testování ukázalo výrazně lepší výkon nových kampaní: Po nasazení Smart Display kleslo CPA o 44 %, zároveň konverzní poměr narostl o 65 % a objem konverzí z display formátu vzrostl o 18 %. Dosáhli jsme tedy nižšího CPA, vyššího konverzního poměru a vyššího objemu konverzí a stačilo nám k tomu dokonce o třetinu méně prokliků, než kolik vygenerovala standardní display kampaň. A co se týká nákladů: Ty se změnou strategie v rámci display formátu kampaní snížily o třetinu oproti nákladům na původní kampaň.
-
LINK BUILDING 2.0, ANEB JAK JSME ZABROUSILI DO PROGAMINGU
Electro World, 2018
CO MAJÍ SPOLEČNÉHO PROGAMING, INFLUENCER STANDA CÍFKA A KVALITNÍ OBSAH? Překvapivě mnoho. Protože se na linkbuilding dneska musí chytře a „obyčejnými“ PR články díru do světa neuděláte, spojili jsme se kvůli zisku zpětných odkazů pro Electro World s mistrem světa v online hraní. 700 000 Kč hodnota mediálního prostoru, který jsme pro klienta získali zdarma + 28 % nárůst počtu návštěv na webu Electro Worldu v říjnu 2018 oproti říjnu 2017 + 70 % nárůst návštěvnosti den po odvysílání reportáže v Re-Play (oproti stejnému dni roku 2017)
CO MAJÍ SPOLEČNÉHO PROGAMING, INFLUENCER STANDA CÍFKA A KVALITNÍ OBSAH? Překvapivě mnoho. Protože se na linkbuilding dneska musí chytře a „obyčejnými“ PR články díru do světa neuděláte, spojili jsme se kvůli zisku zpětných odkazů pro Electro World s mistrem světa v online hraní. 700 000 Kč hodnota mediálního prostoru, který jsme pro klienta získali zdarma + 28 % nárůst počtu návštěv na webu Electro Worldu v říjnu 2018 oproti říjnu 2017 + 70 % nárůst návštěvnosti den po odvysílání reportáže v Re-Play (oproti stejnému dni roku 2017)
-
Více času s Buřinkou
Stavební spořitelna České spořitelny, 2022
Časový benchmark předešlého roku jsme překročili skoro 2,5 x, konkrétně 51 sekund času stráveného s bannerem byl průměrný čas každé doručené imprese. Také jsme spočítali, že za celou kampaň klient získal dohromady 13 let celkového času viditelného banneru na internetu. Přitom při klasickém vizibilním nákupním modelu by obdržel pouze necelých 5 a půl let. Za tento rozdíl zaplatil pouze o 12 % více na vCPM.
Časový benchmark předešlého roku jsme překročili skoro 2,5 x, konkrétně 51 sekund času stráveného s bannerem byl průměrný čas každé doručené imprese. Také jsme spočítali, že za celou kampaň klient získal dohromady 13 let celkového času viditelného banneru na internetu. Přitom při klasickém vizibilním nákupním modelu by obdržel pouze necelých 5 a půl let. Za tento rozdíl zaplatil pouze o 12 % více na vCPM.
-
-
Marketingové strategie
-
JAK ÚSPĚŠNĚ KOMBINUJEME VÝKONNOSTNÍ A BRANDOVÉ STRATEGIE A SOUSTŘEDÍME SE NA ČAS S REKLAMOU
Hello bank, 2022
Správné stanovení cílů jednotlivých strategií je klíčové. U výkonnostních kampaní jsme dosáhli nadprůměrného CTR a celkovým přístupem získali o 50 % konverzí více než v loňském roce. Z pohledu času, se ale výkonnostní strategie pohybovali o 62% hůře, než je průměr trhu. Což je v pořádku, čas nebyl součástí optimalizace, klíčové bylo zasáhnout takové uživatele, kteří jsou již ve fázi rozhodování o půjčce a klienta Hello bank! znají. Jak tedy z pohledu času dopadly brandové strategie, které se zaměřují na takové uživatele, u kterých chceme známost značky teprve vybudovat? V první polovině roku 2021 jsme vylepšili čas strávený s reklamou pro klienta Hello bank! o 53 % oproti průměru trhu. Vzhledem k tomu, že využíváme umělou inteligenci, která je schopná učit se sama ze sebe, druhá polovina roku byla ještě úspěšnější. Výsledky jsme vylepšili o úžasných 177 %. V absolutních číslech, náš klient dostal za loňský rok 263 049 hodin strávených s reklamou, což je neuvěřitelných 30 let! Při běžné optimalizaci visibility by se klient bez naší časové optimalizace dostal na pouhých 16 let strávených s kampaní. Na této celoroční kampani jsme si dokázali, že optimalizovat na čas strávený s reklamou má smysl. V případě brand awarenessových kampaní se pak jedná o skvělý způsob, jak rozšířit povědomí o svém produktu či značce. Je totiž velký rozdíl, pokud uživatel na internetu banner jen letmo zahlédne nebo jako v našem případě reklamu vnímá tak dlouho, až se mu zapíše do paměti.
Správné stanovení cílů jednotlivých strategií je klíčové. U výkonnostních kampaní jsme dosáhli nadprůměrného CTR a celkovým přístupem získali o 50 % konverzí více než v loňském roce. Z pohledu času, se ale výkonnostní strategie pohybovali o 62% hůře, než je průměr trhu. Což je v pořádku, čas nebyl součástí optimalizace, klíčové bylo zasáhnout takové uživatele, kteří jsou již ve fázi rozhodování o půjčce a klienta Hello bank! znají. Jak tedy z pohledu času dopadly brandové strategie, které se zaměřují na takové uživatele, u kterých chceme známost značky teprve vybudovat? V první polovině roku 2021 jsme vylepšili čas strávený s reklamou pro klienta Hello bank! o 53 % oproti průměru trhu. Vzhledem k tomu, že využíváme umělou inteligenci, která je schopná učit se sama ze sebe, druhá polovina roku byla ještě úspěšnější. Výsledky jsme vylepšili o úžasných 177 %. V absolutních číslech, náš klient dostal za loňský rok 263 049 hodin strávených s reklamou, což je neuvěřitelných 30 let! Při běžné optimalizaci visibility by se klient bez naší časové optimalizace dostal na pouhých 16 let strávených s kampaní. Na této celoroční kampani jsme si dokázali, že optimalizovat na čas strávený s reklamou má smysl. V případě brand awarenessových kampaní se pak jedná o skvělý způsob, jak rozšířit povědomí o svém produktu či značce. Je totiž velký rozdíl, pokud uživatel na internetu banner jen letmo zahlédne nebo jako v našem případě reklamu vnímá tak dlouho, až se mu zapíše do paměti.
-
Koberce Breno
Koberce Breno, 1.9.2022-31.5.2023
Postupně jsme vytvořili kompletně novou strukturu kampaní v GAds účtu, Skliku a v rámci FB Business manageru. Nechali jsme vytvořit nový xml feed. Opravili jsme nastavení webové analytiky. Zaměřili jsme se také na UX. Tržby e-shopu všechny kanály: + 24,86 % Počet transakcí e-shopu všechny kanály: + 27,7 % Tržby PPC: + 57,03 % Počet transakcí PPC: + 52,84 %
Postupně jsme vytvořili kompletně novou strukturu kampaní v GAds účtu, Skliku a v rámci FB Business manageru. Nechali jsme vytvořit nový xml feed. Opravili jsme nastavení webové analytiky. Zaměřili jsme se také na UX. Tržby e-shopu všechny kanály: + 24,86 % Počet transakcí e-shopu všechny kanály: + 27,7 % Tržby PPC: + 57,03 % Počet transakcí PPC: + 52,84 %
-