Detail kreativce

Zpět na galerii

Group M, s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 26703041

Kontakt:

Lenny Pham Bich Ngoc

+420607668447

bichngoc.pham@groupm.com

O profilu kreativce

VÍME, JAK NA MARKETING, KTERÝ FUNGUJE Nexus znamená propojení. Smysluplně propojujeme všechny online disciplíny tak, aby vám přinesly maximální užitek s minimálním úsilím. Ušijeme vám strategii na míru a sladíme vaší komunikaci. Dokážeme propojit všechny aktivity tak, aby fungovaly na 100%. Kreativa a produkce, Komplexní strategie, PPC reklama, SEO, UX, Webová analytika, Copywriting ...

POMÁHÁME FIRMÁM RŮST V ONLINE MARKETINGU

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Bubenská 1
      Praha 7 17000
    • Kontaktní adresa:

      Bubenská 1
      Praha 7 17000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Online marketing

    • JAK JSME U E.ON SOLAR SNÍŽILI CPA O 44 %

      EON, 2020

      Obrázek reference

      Měsíční testování ukázalo výrazně lepší výkon nových kampaní: Po nasazení Smart Display kleslo CPA o 44 %, zároveň konverzní poměr narostl o 65 % a objem konverzí z display formátu vzrostl o 18 %. Dosáhli jsme tedy nižšího CPA, vyššího konverzního poměru a vyššího objemu konverzí a stačilo nám k tomu dokonce o třetinu méně prokliků, než kolik vygenerovala standardní display kampaň. A co se týká nákladů: Ty se změnou strategie v rámci display formátu kampaní snížily o třetinu oproti nákladům na původní kampaň.

      Měsíční testování ukázalo výrazně lepší výkon nových kampaní: Po nasazení Smart Display kleslo CPA o 44 %, zároveň konverzní poměr narostl o 65 % a objem konverzí z display formátu vzrostl o 18 %. Dosáhli jsme tedy nižšího CPA, vyššího konverzního poměru a vyššího objemu konverzí a stačilo nám k tomu dokonce o třetinu méně prokliků, než kolik vygenerovala standardní display kampaň. A co se týká nákladů: Ty se změnou strategie v rámci display formátu kampaní snížily o třetinu oproti nákladům na původní kampaň.

      https://www.groupmnexus.cz/nase-prace/jak-jsme-u-eon-solar-snizili-cpa-o-44
    • LINK BUILDING 2.0, ANEB JAK JSME ZABROUSILI DO PROGAMINGU

      Electro World, 2018

      Obrázek reference

      CO MAJÍ SPOLEČNÉHO PROGAMING, INFLUENCER STANDA CÍFKA A KVALITNÍ OBSAH? Překvapivě mnoho. Protože se na linkbuilding dneska musí chytře a „obyčejnými“ PR články díru do světa neuděláte, spojili jsme se kvůli zisku zpětných odkazů pro Electro World s mistrem světa v online hraní. 700 000 Kč hodnota mediálního prostoru, který jsme pro klienta získali zdarma + 28 % nárůst počtu návštěv na webu Electro Worldu v říjnu 2018 oproti říjnu 2017 + 70 % nárůst návštěvnosti den po odvysílání reportáže v Re-Play (oproti stejnému dni roku 2017)

      CO MAJÍ SPOLEČNÉHO PROGAMING, INFLUENCER STANDA CÍFKA A KVALITNÍ OBSAH? Překvapivě mnoho. Protože se na linkbuilding dneska musí chytře a „obyčejnými“ PR články díru do světa neuděláte, spojili jsme se kvůli zisku zpětných odkazů pro Electro World s mistrem světa v online hraní. 700 000 Kč hodnota mediálního prostoru, který jsme pro klienta získali zdarma + 28 % nárůst počtu návštěv na webu Electro Worldu v říjnu 2018 oproti říjnu 2017 + 70 % nárůst návštěvnosti den po odvysílání reportáže v Re-Play (oproti stejnému dni roku 2017)

      https://www.groupmnexus.cz/nase-prace/electroworld-link-building
  • Marketingové strategie

    • JAK ÚSPĚŠNĚ KOMBINUJEME VÝKONNOSTNÍ A BRANDOVÉ STRATEGIE A SOUSTŘEDÍME SE NA ČAS S REKLAMOU

      Hello bank, 2022

      Obrázek reference

      Správné stanovení cílů jednotlivých strategií je klíčové. U výkonnostních kampaní jsme dosáhli nadprůměrného CTR a celkovým přístupem získali o 50 % konverzí více než v loňském roce. Z pohledu času, se ale výkonnostní strategie pohybovali o 62% hůře, než je průměr trhu. Což je v pořádku, čas nebyl součástí optimalizace, klíčové bylo zasáhnout takové uživatele, kteří jsou již ve fázi rozhodování o půjčce a klienta Hello bank! znají. Jak tedy z pohledu času dopadly brandové strategie, které se zaměřují na takové uživatele, u kterých chceme známost značky teprve vybudovat? V první polovině roku 2021 jsme vylepšili čas strávený s reklamou pro klienta Hello bank! o 53 % oproti průměru trhu. Vzhledem k tomu, že využíváme umělou inteligenci, která je schopná učit se sama ze sebe, druhá polovina roku byla ještě úspěšnější. Výsledky jsme vylepšili o úžasných 177 %. V absolutních číslech, náš klient dostal za loňský rok 263 049 hodin strávených s reklamou, což je neuvěřitelných 30 let! Při běžné optimalizaci visibility by se klient bez naší časové optimalizace dostal na pouhých 16 let strávených s kampaní. Na této celoroční kampani jsme si dokázali, že optimalizovat na čas strávený s reklamou má smysl. V případě brand awarenessových kampaní se pak jedná o skvělý způsob, jak rozšířit povědomí o svém produktu či značce. Je totiž velký rozdíl, pokud uživatel na internetu banner jen letmo zahlédne nebo jako v našem případě reklamu vnímá tak dlouho, až se mu zapíše do paměti.

      Správné stanovení cílů jednotlivých strategií je klíčové. U výkonnostních kampaní jsme dosáhli nadprůměrného CTR a celkovým přístupem získali o 50 % konverzí více než v loňském roce. Z pohledu času, se ale výkonnostní strategie pohybovali o 62% hůře, než je průměr trhu. Což je v pořádku, čas nebyl součástí optimalizace, klíčové bylo zasáhnout takové uživatele, kteří jsou již ve fázi rozhodování o půjčce a klienta Hello bank! znají. Jak tedy z pohledu času dopadly brandové strategie, které se zaměřují na takové uživatele, u kterých chceme známost značky teprve vybudovat? V první polovině roku 2021 jsme vylepšili čas strávený s reklamou pro klienta Hello bank! o 53 % oproti průměru trhu. Vzhledem k tomu, že využíváme umělou inteligenci, která je schopná učit se sama ze sebe, druhá polovina roku byla ještě úspěšnější. Výsledky jsme vylepšili o úžasných 177 %. V absolutních číslech, náš klient dostal za loňský rok 263 049 hodin strávených s reklamou, což je neuvěřitelných 30 let! Při běžné optimalizaci visibility by se klient bez naší časové optimalizace dostal na pouhých 16 let strávených s kampaní. Na této celoroční kampani jsme si dokázali, že optimalizovat na čas strávený s reklamou má smysl. V případě brand awarenessových kampaní se pak jedná o skvělý způsob, jak rozšířit povědomí o svém produktu či značce. Je totiž velký rozdíl, pokud uživatel na internetu banner jen letmo zahlédne nebo jako v našem případě reklamu vnímá tak dlouho, až se mu zapíše do paměti.

      https://www.groupmnexus.cz/nase-prace/hello-bank-uspesne-kombinujeme-vykonnostni-a-brandove-strategie
    • Koberce Breno

      Koberce Breno, 1.9.2022-31.5.2023

      Obrázek reference

      Postupně jsme vytvořili kompletně novou strukturu kampaní v GAds účtu, Skliku a v rámci FB Business manageru. Nechali jsme vytvořit nový xml feed. Opravili jsme nastavení webové analytiky. Zaměřili jsme se také na UX. Tržby e-shopu všechny kanály: + 24,86 % Počet transakcí e-shopu všechny kanály: + 27,7 % Tržby PPC: + 57,03 % Počet transakcí PPC: + 52,84 %

      Postupně jsme vytvořili kompletně novou strukturu kampaní v GAds účtu, Skliku a v rámci FB Business manageru. Nechali jsme vytvořit nový xml feed. Opravili jsme nastavení webové analytiky. Zaměřili jsme se také na UX. Tržby e-shopu všechny kanály: + 24,86 % Počet transakcí e-shopu všechny kanály: + 27,7 % Tržby PPC: + 57,03 % Počet transakcí PPC: + 52,84 %

      https://www.groupmnexus.cz/nase-prace/breno