Detail kreativce

Zpět na galerii

Kristýna Svobodová

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 18003249

Kontakt:

Kristýna Svobodová

+420 603 391 116

hello@kristynawrites.com

O profilu kreativce

Píšu příběhy. Digitální i offline, anglicky i česky. Zaměřuji se hlavně na ideamaking a copywriting, sociální média a obsahovou strategii. Ráda tvořím podle briefu, ještě raději pro vás ale rovnou vymyslím celou komunikaci. Opírám se přitom o upřímnou zvědavost, diplom z literární teorie a hlavně 5+ let českých i zahraničních zkušeností z agentury i korporátních i malých značek.

Kristýna Svobodová

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Jugoslávských partyzánů 2036/13
      Praha 16000 Hlavní město Praha
    • Kontaktní adresa:

      Jugoslávských partyzánů 2036/13
      Praha 16000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Hlavní město Praha

Oblasti nabízených služeb

  • Práce s texty

    • SOFFA Mag | Advertoriály

      SOFFA Mag, 2018

      Obrázek reference

      Do časopisu SOFFA — předního českého magazínu o designu a umění — jsem měla možnost přispívat editoriálním obsahem i advertoriály pro značky jako Bang&Olufsen, IKEA nebo Cooper Mini.

      Do časopisu SOFFA — předního českého magazínu o designu a umění — jsem měla možnost přispívat editoriálním obsahem i advertoriály pro značky jako Bang&Olufsen, IKEA nebo Cooper Mini.

      https://kristynawrites.com/soffa-mag-advertorials
    • Balance is Motion | Komunikace nového produktu

      Balance is Motion, 2023

      Obrázek reference

      Balance is Motion je ekodesignové studio, které na newyorský WantedDesign Week odlétalo s novým produktem: modulárním systémem Ruderal, který jsem jim pomohla odkomunikovat. Mám vždy upřímnou radost, když pracuji s hravým názvoslovím. Ve světě botaniky je ruderal rostlinný pionýr, co osídluje nehostinná místa. Jeho designový souběžník je řešením pro provizoria, kterými jsou třeba azylové domy. Je to krásná paralela, a já jí chtěla dát co nejvíc místa. Motiv botaniky se tedy propsal do všech textů na socials, odstíněných podle platformy. Proklouzl do textu na webu a dokonce i do PR zprávy. Silný název se totiž zabydlí všude. Tak trochu jako lišejník.

      Balance is Motion je ekodesignové studio, které na newyorský WantedDesign Week odlétalo s novým produktem: modulárním systémem Ruderal, který jsem jim pomohla odkomunikovat. Mám vždy upřímnou radost, když pracuji s hravým názvoslovím. Ve světě botaniky je ruderal rostlinný pionýr, co osídluje nehostinná místa. Jeho designový souběžník je řešením pro provizoria, kterými jsou třeba azylové domy. Je to krásná paralela, a já jí chtěla dát co nejvíc místa. Motiv botaniky se tedy propsal do všech textů na socials, odstíněných podle platformy. Proklouzl do textu na webu a dokonce i do PR zprávy. Silný název se totiž zabydlí všude. Tak trochu jako lišejník.

      https://www.balanceismotion.cz/en
  • Marketingové strategie

    • Jiří Krejčiřík | Tonalita, claim a příběh značky

      Jiří Krejčiřík, 2022 - 2023

      Obrázek reference

      Když jsem tvořila tonalitu pro designéra Jiřího Krejčiříka, začínala jsem u emocí. Jeho objekty vytváří celé spektrum pocitů, které spolu často kontrastují. Harmonie. Konflikt. Napětí. To všechno jsem skryla do motivu dialogu. Se silným motivem se dá hrát na všechny způsoby, od syntaxu až po SEO. Unese na ramenou celý příběh Jirkovy práce i zásadní atributy jeho designu jako je práce s řemeslem a historií. Je jednoduchý, ale ne banální. Vejdou se pod něj klíčová slova, socials i newsletter, v budoucnu se na něm dá stavět značka. Dobrý příběh časem nestárne, ale získává hloubku.

      Když jsem tvořila tonalitu pro designéra Jiřího Krejčiříka, začínala jsem u emocí. Jeho objekty vytváří celé spektrum pocitů, které spolu často kontrastují. Harmonie. Konflikt. Napětí. To všechno jsem skryla do motivu dialogu. Se silným motivem se dá hrát na všechny způsoby, od syntaxu až po SEO. Unese na ramenou celý příběh Jirkovy práce i zásadní atributy jeho designu jako je práce s řemeslem a historií. Je jednoduchý, ale ne banální. Vejdou se pod něj klíčová slova, socials i newsletter, v budoucnu se na něm dá stavět značka. Dobrý příběh časem nestárne, ale získává hloubku.

      https://jirikrejcirik.com/
    • KOPR.art | Content strategie

      KOPR.art, 2023

      Obrázek reference

      K umění a kultuře mám blízko, takže když mě oslovila kurátorka Kamila S. Huptychová se svým projektem komentovaných procházek KOPR.art, měla jsem radost, že pro ni můžu vytvořit novou obsahovou strategii. Většina toho, co jsem pro Kamilu vytvořila, se odehrála mezi řádky. Společně jsme si ujasnily směr i komunikaci. Na základě toho jsem poté načrtla jednoduchou strukturu webu a tu natextovala. Někdy není třeba psát květnatě, zvlášť, když samotná myšlenka projektu kvete i bez vás. Tady je v hlavní roli umění, ne koncept. A tak jsem jen strukturovala, uhlazovala a plánovala kromě webu i social strategii a co nejpraktičtější content plán včetně několika úvodních příspěvků na ukázku. Asi jako když čistíte záhon.

      K umění a kultuře mám blízko, takže když mě oslovila kurátorka Kamila S. Huptychová se svým projektem komentovaných procházek KOPR.art, měla jsem radost, že pro ni můžu vytvořit novou obsahovou strategii. Většina toho, co jsem pro Kamilu vytvořila, se odehrála mezi řádky. Společně jsme si ujasnily směr i komunikaci. Na základě toho jsem poté načrtla jednoduchou strukturu webu a tu natextovala. Někdy není třeba psát květnatě, zvlášť, když samotná myšlenka projektu kvete i bez vás. Tady je v hlavní roli umění, ne koncept. A tak jsem jen strukturovala, uhlazovala a plánovala kromě webu i social strategii a co nejpraktičtější content plán včetně několika úvodních příspěvků na ukázku. Asi jako když čistíte záhon.

      https://www.kopr.art/