Detail kreativce
Kristýna Svobodová
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 18003249
Kontakt:
Kristýna Svobodová
+420 603 391 116
hello@kristynawrites.com
O profilu kreativce
Píšu příběhy. Digitální i offline, anglicky i česky. Zaměřuji se hlavně na ideamaking a copywriting, sociální média a obsahovou strategii. Ráda tvořím podle briefu, ještě raději pro vás ale rovnou vymyslím celou komunikaci. Opírám se přitom o upřímnou zvědavost, diplom z literární teorie a hlavně 5+ let českých i zahraničních zkušeností z agentury i korporátních i malých značek.
Kristýna Svobodová
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Jugoslávských partyzánů 2036/13
Praha 16000 Hlavní město Praha -
Kontaktní adresa:
Jugoslávských partyzánů 2036/13
Praha 16000
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Hlavní město Praha
Oblasti nabízených služeb
-
Práce s texty
-
Balance is Motion | Komunikace nového produktu
Balance is Motion, 2023
Balance is Motion je ekodesignové studio, které na newyorský WantedDesign Week odlétalo s novým produktem: modulárním systémem Ruderal, který jsem jim pomohla odkomunikovat. Mám vždy upřímnou radost, když pracuji s hravým názvoslovím. Ve světě botaniky je ruderal rostlinný pionýr, co osídluje nehostinná místa. Jeho designový souběžník je řešením pro provizoria, kterými jsou třeba azylové domy. Je to krásná paralela, a já jí chtěla dát co nejvíc místa. Motiv botaniky se tedy propsal do všech textů na socials, odstíněných podle platformy. Proklouzl do textu na webu a dokonce i do PR zprávy. Silný název se totiž zabydlí všude. Tak trochu jako lišejník.
Balance is Motion je ekodesignové studio, které na newyorský WantedDesign Week odlétalo s novým produktem: modulárním systémem Ruderal, který jsem jim pomohla odkomunikovat. Mám vždy upřímnou radost, když pracuji s hravým názvoslovím. Ve světě botaniky je ruderal rostlinný pionýr, co osídluje nehostinná místa. Jeho designový souběžník je řešením pro provizoria, kterými jsou třeba azylové domy. Je to krásná paralela, a já jí chtěla dát co nejvíc místa. Motiv botaniky se tedy propsal do všech textů na socials, odstíněných podle platformy. Proklouzl do textu na webu a dokonce i do PR zprávy. Silný název se totiž zabydlí všude. Tak trochu jako lišejník.
-
Jiří Krejčiřík | Storytelling instalace
Jiří Krejčiřík, FUTURO Studio, 2023
Designér Jiří Krejčiřík společně s řemeslným studiem Futuro představil novou kolekci Roots na milánském Design Weeku 2023. Já pro jejich instalaci v prestižním areálu Alcova vytvořila název, příběh a texty. S důrazem na spletité tvary a podoby lesa jsem vytvořila kompaktní narativ, který propojil veškeré komunikační materiály, od medailonků až po textové panely. Do středu názvu jsem pak umístila právoplatný pièce de la résistance — kabinet Anne’s Altar — který kraloval celé instalaci. The Altar of Craft.
Designér Jiří Krejčiřík společně s řemeslným studiem Futuro představil novou kolekci Roots na milánském Design Weeku 2023. Já pro jejich instalaci v prestižním areálu Alcova vytvořila název, příběh a texty. S důrazem na spletité tvary a podoby lesa jsem vytvořila kompaktní narativ, který propojil veškeré komunikační materiály, od medailonků až po textové panely. Do středu názvu jsem pak umístila právoplatný pièce de la résistance — kabinet Anne’s Altar — který kraloval celé instalaci. The Altar of Craft.
-
GRADA Publishing | Redakce
GRADA Publishing, 2019 - 2021
Zkušenost s redakční prací pro třetího největšího vydavatele v Česku byla naprosto zásadní pro můj přístup k psaní. Literární redakce je neuvěřitelně precizní práce, díky níž jsem měla šanci hlouběji nahlédnout do stavby textu i nuancí překladu ze tří jazyků. Pracovala jsem s překlady bestsellerových knih od autorů jako Camilla Läckberg, Frida Ramstedt nebo John Strelecky. Z této zkušenosti dodnes čerpám v každém textu, který tvořím.
Zkušenost s redakční prací pro třetího největšího vydavatele v Česku byla naprosto zásadní pro můj přístup k psaní. Literární redakce je neuvěřitelně precizní práce, díky níž jsem měla šanci hlouběji nahlédnout do stavby textu i nuancí překladu ze tří jazyků. Pracovala jsem s překlady bestsellerových knih od autorů jako Camilla Läckberg, Frida Ramstedt nebo John Strelecky. Z této zkušenosti dodnes čerpám v každém textu, který tvořím.
-
Marketingové strategie
-
Jiří Krejčiřík | Tonalita, claim a příběh značky
Jiří Krejčiřík, 2022 - 2023
Když jsem tvořila tonalitu pro designéra Jiřího Krejčiříka, začínala jsem u emocí. Jeho objekty vytváří celé spektrum pocitů, které spolu často kontrastují. Harmonie. Konflikt. Napětí. To všechno jsem skryla do motivu dialogu. Se silným motivem se dá hrát na všechny způsoby, od syntaxu až po SEO. Unese na ramenou celý příběh Jirkovy práce i zásadní atributy jeho designu jako je práce s řemeslem a historií. Je jednoduchý, ale ne banální. Vejdou se pod něj klíčová slova, socials i newsletter, v budoucnu se na něm dá stavět značka. Dobrý příběh časem nestárne, ale získává hloubku.
Když jsem tvořila tonalitu pro designéra Jiřího Krejčiříka, začínala jsem u emocí. Jeho objekty vytváří celé spektrum pocitů, které spolu často kontrastují. Harmonie. Konflikt. Napětí. To všechno jsem skryla do motivu dialogu. Se silným motivem se dá hrát na všechny způsoby, od syntaxu až po SEO. Unese na ramenou celý příběh Jirkovy práce i zásadní atributy jeho designu jako je práce s řemeslem a historií. Je jednoduchý, ale ne banální. Vejdou se pod něj klíčová slova, socials i newsletter, v budoucnu se na něm dá stavět značka. Dobrý příběh časem nestárne, ale získává hloubku.
-
KOPR.art | Content strategie
KOPR.art, 2023
K umění a kultuře mám blízko, takže když mě oslovila kurátorka Kamila S. Huptychová se svým projektem komentovaných procházek KOPR.art, měla jsem radost, že pro ni můžu vytvořit novou obsahovou strategii. Většina toho, co jsem pro Kamilu vytvořila, se odehrála mezi řádky. Společně jsme si ujasnily směr i komunikaci. Na základě toho jsem poté načrtla jednoduchou strukturu webu a tu natextovala. Někdy není třeba psát květnatě, zvlášť, když samotná myšlenka projektu kvete i bez vás. Tady je v hlavní roli umění, ne koncept. A tak jsem jen strukturovala, uhlazovala a plánovala kromě webu i social strategii a co nejpraktičtější content plán včetně několika úvodních příspěvků na ukázku. Asi jako když čistíte záhon.
K umění a kultuře mám blízko, takže když mě oslovila kurátorka Kamila S. Huptychová se svým projektem komentovaných procházek KOPR.art, měla jsem radost, že pro ni můžu vytvořit novou obsahovou strategii. Většina toho, co jsem pro Kamilu vytvořila, se odehrála mezi řádky. Společně jsme si ujasnily směr i komunikaci. Na základě toho jsem poté načrtla jednoduchou strukturu webu a tu natextovala. Někdy není třeba psát květnatě, zvlášť, když samotná myšlenka projektu kvete i bez vás. Tady je v hlavní roli umění, ne koncept. A tak jsem jen strukturovala, uhlazovala a plánovala kromě webu i social strategii a co nejpraktičtější content plán včetně několika úvodních příspěvků na ukázku. Asi jako když čistíte záhon.
-