Detail kreativce
Honza Bartoň s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 06634249
Kontakt:
Honza Bartoň
+420 774 992 672
honza@illumia.cz
O profilu kreativce
ILLUMIA studio Honzy Bartoně se zabývá kompletní tvorbou audiovizuálního online materiálu. Hlavními oblastmi činnosti jsou dokumentární tvorba, lifestyle / firemní portrét, reportáž, produktová fotografie a video, architektura, skládání hudby na zakázku.
Honza Bartoň s.r.o.
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Velký Dřevíč 74
Hronov 54934 -
Kontaktní adresa:
Velký Dřevíč 74
Hronov 54934
Královéhradecký kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Film / Video / Televize
-
Fotografie
Produkce audiovizuálního díla
-
Fotograf AVD
-
Dokumentární film / Den dlouhý 28,5 hodiny
Archeopark Všestary, 01/2018-12/2019
Film Honzy Bartoně se soustřeďuje na nejdůležitější část expedice Monoxylon 3, kterou představuje nejdelší souvislý úsek plavby bez mezipřistání mezi ostrovy Santorini a Diovým ostrovem v těsné blízkosti Kréty. Den dlouhý 28,5 hodiny v názvu naznačuje odpádlovanou dobu od časného rána do dopoledne druhého dne. Formou vstupů se ale dokument vrací k předchozím etapám i závěrečnému doplutí na Krétu. Film představuje kolektivní výpověď několika účastníků expedice odlišných schopností i projevů. Zdaleka ne všichni jsou archeologové, přesto milují svoji loď a respektují odborný cíl expedice. Zdaleka ne všichni jsou vynikající sportovci, přesto se snaží pomoci plavbě, jak to jde. Dělí je věk, profese, spojuje je moře a člun. A vtisknutá představa hodnoty sopečného skla, díky kterému měl dokument v záloze i název „Srdce z obsidiánu“. Někteří účastníci zručně upravovali před expedicí člun, jiní sehnali finanční prostředky. Někteří obojí, jiní nic z toho. Přesto spolu jedou s jasným cílem doplout.
Film Honzy Bartoně se soustřeďuje na nejdůležitější část expedice Monoxylon 3, kterou představuje nejdelší souvislý úsek plavby bez mezipřistání mezi ostrovy Santorini a Diovým ostrovem v těsné blízkosti Kréty. Den dlouhý 28,5 hodiny v názvu naznačuje odpádlovanou dobu od časného rána do dopoledne druhého dne. Formou vstupů se ale dokument vrací k předchozím etapám i závěrečnému doplutí na Krétu. Film představuje kolektivní výpověď několika účastníků expedice odlišných schopností i projevů. Zdaleka ne všichni jsou archeologové, přesto milují svoji loď a respektují odborný cíl expedice. Zdaleka ne všichni jsou vynikající sportovci, přesto se snaží pomoci plavbě, jak to jde. Dělí je věk, profese, spojuje je moře a člun. A vtisknutá představa hodnoty sopečného skla, díky kterému měl dokument v záloze i název „Srdce z obsidiánu“. Někteří účastníci zručně upravovali před expedicí člun, jiní sehnali finanční prostředky. Někteří obojí, jiní nic z toho. Přesto spolu jedou s jasným cílem doplout.
-
Dokumentární film / Svobodné děti
Fullart / Děti jsou taky lidi, 01/2020-05/2021
Jak vypadá život dětí, které dostanou větší svobodu ve svém životě a vzdělávání? Co se děje ve školách, kde hodiny nejsou povinné? A co když děti nechodí do školy a rodiče je doma do učení nenutí? Je možné rozšířit respektující výchovu i do oblasti vzdělávání? Může vůbec vzdělávání založené na dobrovolnosti fungovat? A jaké jsou s ním v Česku zkušenosti? Na tyto a mnoho další otázek odpovídá dokument Svobodné děti, který vypráví příběhy českých rodin a škol na cestě za větší svobodou v životě i vzdělávání dětí. Film Svobodné děti Zdeňky Šíp Staňkové a režiséra Jana Minaříka představuje průřez tematikou svobodného vzdělávání, který v Česku dosud chyběl. Tento přístup si získává čím dál tím větší počet stoupenců jak v České republice, tak i ve světě. (ČSFD)
Jak vypadá život dětí, které dostanou větší svobodu ve svém životě a vzdělávání? Co se děje ve školách, kde hodiny nejsou povinné? A co když děti nechodí do školy a rodiče je doma do učení nenutí? Je možné rozšířit respektující výchovu i do oblasti vzdělávání? Může vůbec vzdělávání založené na dobrovolnosti fungovat? A jaké jsou s ním v Česku zkušenosti? Na tyto a mnoho další otázek odpovídá dokument Svobodné děti, který vypráví příběhy českých rodin a škol na cestě za větší svobodou v životě i vzdělávání dětí. Film Svobodné děti Zdeňky Šíp Staňkové a režiséra Jana Minaříka představuje průřez tematikou svobodného vzdělávání, který v Česku dosud chyběl. Tento přístup si získává čím dál tím větší počet stoupenců jak v České republice, tak i ve světě. (ČSFD)
-
-
Kameraman AVD
-
Dokumentární film / Den dlouhý 28,5 hodiny
Archeopark Všestary, 01/2018-12/2019
Film Honzy Bartoně se soustřeďuje na nejdůležitější část expedice Monoxylon 3, kterou představuje nejdelší souvislý úsek plavby bez mezipřistání mezi ostrovy Santorini a Diovým ostrovem v těsné blízkosti Kréty. Den dlouhý 28,5 hodiny v názvu naznačuje odpádlovanou dobu od časného rána do dopoledne druhého dne. Formou vstupů se ale dokument vrací k předchozím etapám i závěrečnému doplutí na Krétu. Film představuje kolektivní výpověď několika účastníků expedice odlišných schopností i projevů. Zdaleka ne všichni jsou archeologové, přesto milují svoji loď a respektují odborný cíl expedice. Zdaleka ne všichni jsou vynikající sportovci, přesto se snaží pomoci plavbě, jak to jde. Dělí je věk, profese, spojuje je moře a člun. A vtisknutá představa hodnoty sopečného skla, díky kterému měl dokument v záloze i název „Srdce z obsidiánu“. Někteří účastníci zručně upravovali před expedicí člun, jiní sehnali finanční prostředky. Někteří obojí, jiní nic z toho. Přesto spolu jedou s jasným cílem doplout.
Film Honzy Bartoně se soustřeďuje na nejdůležitější část expedice Monoxylon 3, kterou představuje nejdelší souvislý úsek plavby bez mezipřistání mezi ostrovy Santorini a Diovým ostrovem v těsné blízkosti Kréty. Den dlouhý 28,5 hodiny v názvu naznačuje odpádlovanou dobu od časného rána do dopoledne druhého dne. Formou vstupů se ale dokument vrací k předchozím etapám i závěrečnému doplutí na Krétu. Film představuje kolektivní výpověď několika účastníků expedice odlišných schopností i projevů. Zdaleka ne všichni jsou archeologové, přesto milují svoji loď a respektují odborný cíl expedice. Zdaleka ne všichni jsou vynikající sportovci, přesto se snaží pomoci plavbě, jak to jde. Dělí je věk, profese, spojuje je moře a člun. A vtisknutá představa hodnoty sopečného skla, díky kterému měl dokument v záloze i název „Srdce z obsidiánu“. Někteří účastníci zručně upravovali před expedicí člun, jiní sehnali finanční prostředky. Někteří obojí, jiní nic z toho. Přesto spolu jedou s jasným cílem doplout.
-
Dokumentární film / Svobodné děti
Fullart / Děti jsou taky lidi, 01/2020-05/2021
Jak vypadá život dětí, které dostanou větší svobodu ve svém životě a vzdělávání? Co se děje ve školách, kde hodiny nejsou povinné? A co když děti nechodí do školy a rodiče je doma do učení nenutí? Je možné rozšířit respektující výchovu i do oblasti vzdělávání? Může vůbec vzdělávání založené na dobrovolnosti fungovat? A jaké jsou s ním v Česku zkušenosti? Na tyto a mnoho další otázek odpovídá dokument Svobodné děti, který vypráví příběhy českých rodin a škol na cestě za větší svobodou v životě i vzdělávání dětí. Film Svobodné děti Zdeňky Šíp Staňkové a režiséra Jana Minaříka představuje průřez tematikou svobodného vzdělávání, který v Česku dosud chyběl. Tento přístup si získává čím dál tím větší počet stoupenců jak v České republice, tak i ve světě. (ČSFD)
Jak vypadá život dětí, které dostanou větší svobodu ve svém životě a vzdělávání? Co se děje ve školách, kde hodiny nejsou povinné? A co když děti nechodí do školy a rodiče je doma do učení nenutí? Je možné rozšířit respektující výchovu i do oblasti vzdělávání? Může vůbec vzdělávání založené na dobrovolnosti fungovat? A jaké jsou s ním v Česku zkušenosti? Na tyto a mnoho další otázek odpovídá dokument Svobodné děti, který vypráví příběhy českých rodin a škol na cestě za větší svobodou v životě i vzdělávání dětí. Film Svobodné děti Zdeňky Šíp Staňkové a režiséra Jana Minaříka představuje průřez tematikou svobodného vzdělávání, který v Česku dosud chyběl. Tento přístup si získává čím dál tím větší počet stoupenců jak v České republice, tak i ve světě. (ČSFD)
-