Detail kreativce
Tomáš Kaplan
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 74114492
Kontakt:
+420770171111
tom.kaplis@gmail.com
O profilu kreativce
Řeším strategie a komunikaci českých značek z komerčního i neziskového sektoru. Grafická i komunikační identita je pro mě a partu okolo denní chleba :) Osobně se podílím na organizaci zdravotnických misí do rozvojových zemí v Africe a Nepálu a charitativního běhu Probehni.se. Za kampaň pro Onko unii - Nejsem na odpis jsem v roce 2019 získal Českou cenu za PR a bronzovou Effie Awards.
Kreativita, komunikace a vizualita
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Matějská 1
Praha 16000 Hlavní město Praha -
Kontaktní adresa:
Matějská 1
Praha 16000
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Marketingové strategie
-
Nadační fond České srdce - strategie komunikace
Nadační fond České srdce, Kontinuální, dlouhodobá
Jsem zapojen do chodu charitativní organizace, která si klade za cíl podporu a rozvoj vzdělanosti lékařů a mediků v zemích třetího světa. Dlouhodobě nastavuji strategii komunikace, exekuci projektů a tvorbu programů nadačního fondu. Realizuji online kampaně a podílím se na organizaci charitativního závodu Probehni.se, jehož výdělek jde na konto nadačního fondu.
Jsem zapojen do chodu charitativní organizace, která si klade za cíl podporu a rozvoj vzdělanosti lékařů a mediků v zemích třetího světa. Dlouhodobě nastavuji strategii komunikace, exekuci projektů a tvorbu programů nadačního fondu. Realizuji online kampaně a podílím se na organizaci charitativního závodu Probehni.se, jehož výdělek jde na konto nadačního fondu.
-
Komunikační strategie NF Eduzměna
NF Eduzměna, Dlouhodobá, kontinuální
Dlouhodobá spolupráce na kontinuální komunikaci NF Eduzměna v offline i online prostředí. Kampaňové strategie, kreativní myšlenky a realizace. Příprava daily based komunikace a ad hoc projektů. Konzultace komunikační linky, příprava podkladů, realizace video projektů apod. Vedení workshopů, tvorba kampaní, kontinuální supervize komunikace.
Dlouhodobá spolupráce na kontinuální komunikaci NF Eduzměna v offline i online prostředí. Kampaňové strategie, kreativní myšlenky a realizace. Příprava daily based komunikace a ad hoc projektů. Konzultace komunikační linky, příprava podkladů, realizace video projektů apod. Vedení workshopů, tvorba kampaní, kontinuální supervize komunikace.
-
-
Grafický design / branding
-
NF Eduzměna
Nadační fond Eduzměna, Březen - květen 2023
Grafický update světa Eduzměny - návrh pro fundraising a kampaňový vizuál. Příprava strategie komunikace byla připravována také s důrazem na grafickou podobu. Cílem bylo najít unikátní a hravou formu, která bude korelovat se světem vzdělávání a edukace. Tvorba spočívala ve vytváření struktur, které mohou být využívány jako celky pro komunikaci směrem k dárcům.
Grafický update světa Eduzměny - návrh pro fundraising a kampaňový vizuál. Příprava strategie komunikace byla připravována také s důrazem na grafickou podobu. Cílem bylo najít unikátní a hravou formu, která bude korelovat se světem vzdělávání a edukace. Tvorba spočívala ve vytváření struktur, které mohou být využívány jako celky pro komunikaci směrem k dárcům.
-
Re-Keen
Outdoor Concept / Keen, Únor 2023
Vytvoření grafické identity pro značku obuvi Keen - jedná se o reuse projekt na českém trhu. Cílem bylo najít jednoduchý a odlišný grafický svět, který na první dobrou doručí emoci reuse projektu bez složitého vysvětlování a přitom bude držet barevnost a brand Keen. Součástí projektu byla i tvorba online brandingu, offline brandingu prodejen, krabic apod.
Vytvoření grafické identity pro značku obuvi Keen - jedná se o reuse projekt na českém trhu. Cílem bylo najít jednoduchý a odlišný grafický svět, který na první dobrou doručí emoci reuse projektu bez složitého vysvětlování a přitom bude držet barevnost a brand Keen. Součástí projektu byla i tvorba online brandingu, offline brandingu prodejen, krabic apod.
-