Detail kreativce

Zpět na galerii

Tomáš Kaplan

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 74114492

Kontakt:

+420770171111

tom.kaplis@gmail.com

O profilu kreativce

Řeším strategie a komunikaci českých značek z komerčního i neziskového sektoru. Grafická i komunikační identita je pro mě a partu okolo denní chleba :) Osobně se podílím na organizaci zdravotnických misí do rozvojových zemí v Africe a Nepálu a charitativního běhu Probehni.se. Za kampaň pro Onko unii - Nejsem na odpis jsem v roce 2019 získal Českou cenu za PR a bronzovou Effie Awards.

Kreativita, komunikace a vizualita

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Matějská 1
      Praha 16000 Hlavní město Praha
    • Kontaktní adresa:

      Matějská 1
      Praha 16000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Marketingové strategie

    • Nadační fond České srdce - strategie komunikace

      Nadační fond České srdce, Kontinuální, dlouhodobá

      Obrázek reference

      Jsem zapojen do chodu charitativní organizace, která si klade za cíl podporu a rozvoj vzdělanosti lékařů a mediků v zemích třetího světa. Dlouhodobě nastavuji strategii komunikace, exekuci projektů a tvorbu programů nadačního fondu. Realizuji online kampaně a podílím se na organizaci charitativního závodu Probehni.se, jehož výdělek jde na konto nadačního fondu.

      Jsem zapojen do chodu charitativní organizace, která si klade za cíl podporu a rozvoj vzdělanosti lékařů a mediků v zemích třetího světa. Dlouhodobě nastavuji strategii komunikace, exekuci projektů a tvorbu programů nadačního fondu. Realizuji online kampaně a podílím se na organizaci charitativního závodu Probehni.se, jehož výdělek jde na konto nadačního fondu.

      https://www.nfceskesrdce.cz
    • Komunikační strategie NF Eduzměna

      NF Eduzměna, Dlouhodobá, kontinuální

      Obrázek reference

      Dlouhodobá spolupráce na kontinuální komunikaci NF Eduzměna v offline i online prostředí. Kampaňové strategie, kreativní myšlenky a realizace. Příprava daily based komunikace a ad hoc projektů. Konzultace komunikační linky, příprava podkladů, realizace video projektů apod. Vedení workshopů, tvorba kampaní, kontinuální supervize komunikace.

      Dlouhodobá spolupráce na kontinuální komunikaci NF Eduzměna v offline i online prostředí. Kampaňové strategie, kreativní myšlenky a realizace. Příprava daily based komunikace a ad hoc projektů. Konzultace komunikační linky, příprava podkladů, realizace video projektů apod. Vedení workshopů, tvorba kampaní, kontinuální supervize komunikace.

      https://www.nfeduzmena.cz
  • Grafický design / branding

    • NF Eduzměna

      Nadační fond Eduzměna, Březen - květen 2023

      Obrázek reference

      Grafický update světa Eduzměny - návrh pro fundraising a kampaňový vizuál. Příprava strategie komunikace byla připravována také s důrazem na grafickou podobu. Cílem bylo najít unikátní a hravou formu, která bude korelovat se světem vzdělávání a edukace. Tvorba spočívala ve vytváření struktur, které mohou být využívány jako celky pro komunikaci směrem k dárcům.

      Grafický update světa Eduzměny - návrh pro fundraising a kampaňový vizuál. Příprava strategie komunikace byla připravována také s důrazem na grafickou podobu. Cílem bylo najít unikátní a hravou formu, která bude korelovat se světem vzdělávání a edukace. Tvorba spočívala ve vytváření struktur, které mohou být využívány jako celky pro komunikaci směrem k dárcům.

    • Re-Keen

      Outdoor Concept / Keen, Únor 2023

      Obrázek reference

      Vytvoření grafické identity pro značku obuvi Keen - jedná se o reuse projekt na českém trhu. Cílem bylo najít jednoduchý a odlišný grafický svět, který na první dobrou doručí emoci reuse projektu bez složitého vysvětlování a přitom bude držet barevnost a brand Keen. Součástí projektu byla i tvorba online brandingu, offline brandingu prodejen, krabic apod.

      Vytvoření grafické identity pro značku obuvi Keen - jedná se o reuse projekt na českém trhu. Cílem bylo najít jednoduchý a odlišný grafický svět, který na první dobrou doručí emoci reuse projektu bez složitého vysvětlování a přitom bude držet barevnost a brand Keen. Součástí projektu byla i tvorba online brandingu, offline brandingu prodejen, krabic apod.