Detail kreativce

Zpět na galerii

Jana Adamcová

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 65373499

Kontakt:

Jana Adamcová

+420602370131

janaadamcova2010@gmail.com

O profilu kreativce

Specialistka na strategie značek komplexních systémů. Poradenství v oblasti Brand Strategy, Brand Architecture, marketingových strategií, narativů a kulturního dědictví.

Jana Adamcová

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Pařížská 16
      Praha 1 11000
    • Kontaktní adresa:

      Pařížská 16
      Praha 1 11000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Marketingové strategie

    • Jednotná prezentace České republiky v zahraničí

      Ministerstvo zahraničních věcí ČR, 2005

      Obrázek reference

      Tvorba koncepce jednotné prezentace České republiky v zahraničí schválené vládou ČR. Řízení procesu tvorby nové vizuální identity České republiky, která posléze obdržela cenu Czech Grand Design.

      Tvorba koncepce jednotné prezentace České republiky v zahraničí schválené vládou ČR. Řízení procesu tvorby nové vizuální identity České republiky, která posléze obdržela cenu Czech Grand Design.

    • Kampaň před referendem o vstupu do Evropské unie

      Ministerstvo zahraničních věcí ČR, 2002

      Obrázek reference

      Tvorba komunikační strategie před referendem o vstupu České republiky do EU včetně řízení marketingové kampaně, která zahrnovala call centrum, internetový portál www.euroskop.cz, mediální kampaň, public relations, tištěné materiály a národní a regionální informační centra.

      Tvorba komunikační strategie před referendem o vstupu České republiky do EU včetně řízení marketingové kampaně, která zahrnovala call centrum, internetový portál www.euroskop.cz, mediální kampaň, public relations, tištěné materiály a národní a regionální informační centra.

  • Kulturní dědictví

    • Tvorba projektu Kreativní Střední Čechy

      Středočeské inovační centrum, 2018

      Obrázek reference

      Tvorba koncepce centrálního informačního webu o kulturních a kreativních průmyslech ve Středočeském kraji včetně pilotního projektu vytvoření online sbírek ze středočeských muzeí a galerií, obsahujících kurátorsky vybrané předměty s cílem podpořit využití kulturního dědictví kreativci pro vývoj nových produktů a služeb s vysokou přidanou hodnotou.

      Tvorba koncepce centrálního informačního webu o kulturních a kreativních průmyslech ve Středočeském kraji včetně pilotního projektu vytvoření online sbírek ze středočeských muzeí a galerií, obsahujících kurátorsky vybrané předměty s cílem podpořit využití kulturního dědictví kreativci pro vývoj nových produktů a služeb s vysokou přidanou hodnotou.

      https://www.kreativnistrednicechy.cz/
    • Tvorba strategie kulturních a kreativních průmyslů

      Ministerstvo kultury ČR, 2019

      Obrázek reference

      Jako jedna ze dvou národních expertek na kulturní a kreativní průmysly jsem se podílela na tvorbě strategie kulturních a kreativních průmyslů České republiky.

      Jako jedna ze dvou národních expertek na kulturní a kreativní průmysly jsem se podílela na tvorbě strategie kulturních a kreativních průmyslů České republiky.

      https://strategiekkp.mkcr.cz/