Detail kreativce

Zpět na galerii

Kristýna Hofmanová

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 11898178

Kontakt:

Kristýna Hofmanová

+420 731 228 314

kr.hofmanova@gmail.com

O profilu kreativce

Jsem Kristýna a baví mě lidi! Při svojí práci se jim tak snažím nejen porozumět, ale taky vymýšlet způsoby, jak si doslova přitáhnout jejich pozornost. Protože jakmile se to podaří, už je to hračka<3

Kristýna Hofmanová

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Jana Masaryka 1315
      Hradec Králové 50012 Královéhradecký kraj
    • Kontaktní adresa:

      Jana Masaryka 1315
      Hradec Králové 50012
      Královéhradecký kraj
    • Provozovna:

      Jana Masaryka 1315
      Hradec Králové
      Královéhradecký kraj

      Kristýna Hofmanová

      +420731228314

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Film / Video / Televize

    • Content creation

      Pod svícnem, 2022–2023

      Obrázek reference

      Při spuštění projektu Pod Svícnem, který se zabývá pomocí obětem domácího násilí, jsem si převzala kompletní správu TikTok profilu, a měla jsem tedy na starosti strategii, idea making i následné vytváření contentu. Hlavním cílem bylo zvyšovat awareness o projektu a už za první 4 měsíce jsme dosáhli 1 milionu organických zhlédnutí.

      Při spuštění projektu Pod Svícnem, který se zabývá pomocí obětem domácího násilí, jsem si převzala kompletní správu TikTok profilu, a měla jsem tedy na starosti strategii, idea making i následné vytváření contentu. Hlavním cílem bylo zvyšovat awareness o projektu a už za první 4 měsíce jsme dosáhli 1 milionu organických zhlédnutí.

      https://www.tiktok.com/@pod.svicnem
    • Sladká Magie: Za scénami výroby čokolády, penzionu a destilérie

      Svachovka, 10/2021–12/2021

      Při vytváření videoobsahu pro projekt Svachovka (hotel, wellness, čokoládovna apod.) jsem se podílela v prvotní fázi zejména na produkčním zajištění a asistenci na setu při samotném natáčení. Následně jsem se zapojila také do postprodukční fáze tvorby v rámci výběru záběrů a pomoci při střihu finálního videa.

      Při vytváření videoobsahu pro projekt Svachovka (hotel, wellness, čokoládovna apod.) jsem se podílela v prvotní fázi zejména na produkčním zajištění a asistenci na setu při samotném natáčení. Následně jsem se zapojila také do postprodukční fáze tvorby v rámci výběru záběrů a pomoci při střihu finálního videa.

      https://youtu.be/xKKv92GfVYI
  • Práce s texty

    • Copywriting, PR a korektura pro marketingový online magazín

      Markething, 2022–2023

      Obrázek reference

      V rámci studentského spolku a internetového marketingového média Markething jsem se podílela na tvorbě psaného obsahu na webu a PR obsahu, jehož cílem byla propagace offline eventů, které organizace připravovala. Součástí spolupráce byla taky korektura dalšího marketingového obsahu od dalších působících redaktorů

      V rámci studentského spolku a internetového marketingového média Markething jsem se podílela na tvorbě psaného obsahu na webu a PR obsahu, jehož cílem byla propagace offline eventů, které organizace připravovala. Součástí spolupráce byla taky korektura dalšího marketingového obsahu od dalších působících redaktorů

      https://markething.cz/s-ai-muzete-v-petadvaceti-vydelavat-statisice-mesicne-zaznelo-na-nekonferenci-23-co-dalsiho-se-stalo
    • Revize textů pro PKC

      PKC VŠCHT, 12/2022

      Obrázek reference

      Pro Poradenské a kariérní centrum pod pražskou Vysokou školou chemicko-technologickou jsem zaštiťovala revizi textů na celém webu, přičemž v následné fázi jsem texty upravovala tak, aby byly čtivější, stručnější a přívětivější k mladé cílové skupině, tedy ke studentům VŠCHT. Cílem spolupráce bylo vytvořit jim prostor, ve kterém se budou lépe orientovat a využívat pak služeb, které jsou pro ně od školy k dispozici.

      Pro Poradenské a kariérní centrum pod pražskou Vysokou školou chemicko-technologickou jsem zaštiťovala revizi textů na celém webu, přičemž v následné fázi jsem texty upravovala tak, aby byly čtivější, stručnější a přívětivější k mladé cílové skupině, tedy ke studentům VŠCHT. Cílem spolupráce bylo vytvořit jim prostor, ve kterém se budou lépe orientovat a využívat pak služeb, které jsou pro ně od školy k dispozici.

      https://pkc.vscht.cz
  • Marketingové strategie

    • Příprava kreativních a strategických konceptů pro Gen Z

      Air Bank, Kofola, But we do it, ..., 2023

      Obrázek reference

      Pro různé klienty i rozličnou typologii projektů (SoMe komunikace, eventy, zaměření na mladou generaci, …) jsem vytvářela strategické koncepty (rešerše a analýza dat, hledání insightů, tvorba strategického konceptu či přístupu), a následně na ně navazovala i s kreativními koncepty, zejména zaměřenými na Gen Z

      Pro různé klienty i rozličnou typologii projektů (SoMe komunikace, eventy, zaměření na mladou generaci, …) jsem vytvářela strategické koncepty (rešerše a analýza dat, hledání insightů, tvorba strategického konceptu či přístupu), a následně na ně navazovala i s kreativními koncepty, zejména zaměřenými na Gen Z

    • Event management

      Markething, 2021–2023

      Obrázek reference

      V rámci vedení eventového týmu organizace Markething jsem společně s dalšími členy týmu stála za vytvářením eventové strategie a projektovým řízením jednotlivých eventů, idea makingem i exekucí. Zaměřovali jsme se na větší i menší eventy pro zástupce oboru marketingu – od konference, přes hackathon, až po oborový ples.

      V rámci vedení eventového týmu organizace Markething jsem společně s dalšími členy týmu stála za vytvářením eventové strategie a projektovým řízením jednotlivých eventů, idea makingem i exekucí. Zaměřovali jsme se na větší i menší eventy pro zástupce oboru marketingu – od konference, přes hackathon, až po oborový ples.

      https://markething.cz/tema/nase-eventy