Detail kreativce

Zpět na galerii

Ondřej Rudolf

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 74355091

Kontakt:

Ondřej Rudolf

+420602377753

ondrej.rudolf@me.com

O profilu kreativce

Díky 25 letům marketingové praxe v oblasti technologických firem ale i veřejných institucí umím zvalidovat současný stav, provést firmu procesem redefinice a pomoci značku vytvořit nebo inovovat tak, aby fungovala pro byznys na další roky. Mám metodiku Marketing ve 4D, který strukturuje celý proces a umožňuje manažerům vyznat se ve vzájemných vazbách mezi daty, strategií, kreativou a komunikací.

Strategie a řízení značky v B2B

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Boženy Němcové 16
      Plzeň 32300
    • Kontaktní adresa:

      Boženy Němcové 16
      Plzeň 32300
      Plzeňský kraj

Místa působnosti:

  • Jihočeský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Marketingové strategie

    • 2JCP - Powering a Better World

      2JCP a.s., 2022+

      Strojírenská skupina 2JCP potřebovala posílit svoji pozici pro globální expanzi v moderní energetice a vybudování pozice silného zaměstnavatele ve dvou regionech ČR. Značka 2JCP, nově připojená do skupiny Jet Investments, se během své 30leté historie stala významným hráčem ve světě strojírenského inženýringu a dodávek v oblasti energetiky jak klasické tak zejména z obnovitelných zdrojů. Dnes zaměstnává přes 850 výrobních a konstrukčních profesionálů. Hraje důležitou roli ve světovém rozvoji výroby a energetického využití vodíku, kde spolupracuje se Siemens Energy, GE, Aker Solutions nebo MEVA Energy. Pro marketing původně rodinné firmy z Račic u Roudnice nad Labem jde o relativně velkou výzvu. Proto jsme pomohli s doladěním definice značky, vytvořili novou vizuální identitu a většinu dalších nástrojů potřebných k budování silné značky.

      Strojírenská skupina 2JCP potřebovala posílit svoji pozici pro globální expanzi v moderní energetice a vybudování pozice silného zaměstnavatele ve dvou regionech ČR. Značka 2JCP, nově připojená do skupiny Jet Investments, se během své 30leté historie stala významným hráčem ve světě strojírenského inženýringu a dodávek v oblasti energetiky jak klasické tak zejména z obnovitelných zdrojů. Dnes zaměstnává přes 850 výrobních a konstrukčních profesionálů. Hraje důležitou roli ve světovém rozvoji výroby a energetického využití vodíku, kde spolupracuje se Siemens Energy, GE, Aker Solutions nebo MEVA Energy. Pro marketing původně rodinné firmy z Račic u Roudnice nad Labem jde o relativně velkou výzvu. Proto jsme pomohli s doladěním definice značky, vytvořili novou vizuální identitu a většinu dalších nástrojů potřebných k budování silné značky.

      https://circleline.marketing/project/powering-a-better-world
    • Aimtec - Be Digital. Faster.

      Aimtec a.s., 2016-2023

      Výjimečná firma konkurující velkým hráčům na trhu digitalizace výroby a logistiky potřebovala posunout v úvahách o strategickém rozvoji a posílit značku tak, aby o ní nikdo ve velkých výrobních korporátech nepochyboval. Bylo jasné, že jako softwarová firma z Česka musela ještě v roce 2016 u některých tradičních výrobců překonávat určitý stereotyp. To ale s bojácnou značkou nedokážete. Promluvili jsme proto s mnoha klienty u nás i v zahraničí a jako obvykle nám sami řekli, co je na Aimtecu tak odlišné. Je to jejich upřímná vůle vyřešit jakýkoli problém rychle a efektivně. “They help us become digital. And they do it fast,” řekl nám CIO jedné německé firmy významné v automotive. Nové propozici Be digital. Faster. pak už nic nestálo v cestě. Aimtec pomáhá firmám v digitalizaci a dělá to rychleji než konkurence. Tečka. Když jsme pak tenhle slogan a brand viděli na tričkách na soukromých fotkách nebo cyklistických dresech firemního týmu, věděli jsme, že to bylo správně. Designér Dima Strapchev si vzal celý grafický systém na starosti a společně jsme vybavili firmu zcela novou, flexibilní vizuální identitou. Funguje i po sedmi letech.

      Výjimečná firma konkurující velkým hráčům na trhu digitalizace výroby a logistiky potřebovala posunout v úvahách o strategickém rozvoji a posílit značku tak, aby o ní nikdo ve velkých výrobních korporátech nepochyboval. Bylo jasné, že jako softwarová firma z Česka musela ještě v roce 2016 u některých tradičních výrobců překonávat určitý stereotyp. To ale s bojácnou značkou nedokážete. Promluvili jsme proto s mnoha klienty u nás i v zahraničí a jako obvykle nám sami řekli, co je na Aimtecu tak odlišné. Je to jejich upřímná vůle vyřešit jakýkoli problém rychle a efektivně. “They help us become digital. And they do it fast,” řekl nám CIO jedné německé firmy významné v automotive. Nové propozici Be digital. Faster. pak už nic nestálo v cestě. Aimtec pomáhá firmám v digitalizaci a dělá to rychleji než konkurence. Tečka. Když jsme pak tenhle slogan a brand viděli na tričkách na soukromých fotkách nebo cyklistických dresech firemního týmu, věděli jsme, že to bylo správně. Designér Dima Strapchev si vzal celý grafický systém na starosti a společně jsme vybavili firmu zcela novou, flexibilní vizuální identitou. Funguje i po sedmi letech.

      https://circleline.marketing/project/be-digital-faster
    • BOOT!Q - Smart Software Garage

      BOOTIQ s.r.o., 2018-2020

      Dnes významnou ICT skupinu jsme brandovali, když jich bylo asi 35 a už tehdy na pěti místech Česka. Hledali jsme společnou notu, feelin, kulturu a vyšlo z toho, že “My jsme garážovka!”. Ale cíl byl získávat velké zakázky, šlo to trochu proti sobě. Vytvořili jsme tedy nový název pro chytrou softwarovou garáž a k ní navrhl britský designér Simon Gray v tomto odvětví zcela unikátní styl, který měl BOOT!Q na první pohled odlišit od sterilního, modro-modrého univerza českých IT firem. Kluci a samozřejmě i holky si tu identitu zamilovali, vyrobili jsme jim samolepky na notebooky, hrnky na silné kafe, namísto obvyklých pozic si na vizitky napsali B!Q Developer a B!Q Sales a pustili se do boje. Dnes je ve skupině BOOT!Q Group přes 400 lidí, operují v celé Střední Evropě, jejich výkon i obrat solidně rostou. Pomohli jsme jim komunikaci přizpůsobit velkému světu. Ale jsou stále ta chytrá garáž? Ano. Jejich hodnotami jsou pořád nezávislost, svobodné myšlení, volnost vztahů a odvaha řešit neřešitelné.

      Dnes významnou ICT skupinu jsme brandovali, když jich bylo asi 35 a už tehdy na pěti místech Česka. Hledali jsme společnou notu, feelin, kulturu a vyšlo z toho, že “My jsme garážovka!”. Ale cíl byl získávat velké zakázky, šlo to trochu proti sobě. Vytvořili jsme tedy nový název pro chytrou softwarovou garáž a k ní navrhl britský designér Simon Gray v tomto odvětví zcela unikátní styl, který měl BOOT!Q na první pohled odlišit od sterilního, modro-modrého univerza českých IT firem. Kluci a samozřejmě i holky si tu identitu zamilovali, vyrobili jsme jim samolepky na notebooky, hrnky na silné kafe, namísto obvyklých pozic si na vizitky napsali B!Q Developer a B!Q Sales a pustili se do boje. Dnes je ve skupině BOOT!Q Group přes 400 lidí, operují v celé Střední Evropě, jejich výkon i obrat solidně rostou. Pomohli jsme jim komunikaci přizpůsobit velkému světu. Ale jsou stále ta chytrá garáž? Ano. Jejich hodnotami jsou pořád nezávislost, svobodné myšlení, volnost vztahů a odvaha řešit neřešitelné.

      https://circleline.marketing/project/smart-software-garage
    • ŠKODA JS - The Power of Nuclear Engineering

      ŠKODA JS a.s., 2019-2021

      K nejlepším projektům patří ty, kdy můžeme způsobit skutečnou změnu. Nejen vymyslet novou věc, ale muset vázat na historii, na zažitou kulturu, opatrně našlapovat kolem vzácné značky. Takový byl projekt identity ŠKODA Jaderné strojírenství. Firma s globálním zásahem, miliardovými tržbami, šedesátiletou historií, dědictvím rozpadlé značky Škoda, 1 200 zaměstnanci a touhou být oprávněně chápána jako lídr ve své oblasti. Pomohli jsme s novým vnímáním sama sebe. Z desítek hodin workshopů a rozhovorů napříč firmou (vertikálně i horizontálně) jsme vydestilovali brand mantru: Jsme silou jaderného strojírenství, We are the power of nuclear engineering. Najednou se ukotvilo, že jaderné strojírenství, bezpečnost a udržitelnost jaderné energetiky u nás a v Evropě se neobejdou bez hlubokých znalostí, generačních zkušeností a inovativnosti lidí ve ŠKODA JS.

      K nejlepším projektům patří ty, kdy můžeme způsobit skutečnou změnu. Nejen vymyslet novou věc, ale muset vázat na historii, na zažitou kulturu, opatrně našlapovat kolem vzácné značky. Takový byl projekt identity ŠKODA Jaderné strojírenství. Firma s globálním zásahem, miliardovými tržbami, šedesátiletou historií, dědictvím rozpadlé značky Škoda, 1 200 zaměstnanci a touhou být oprávněně chápána jako lídr ve své oblasti. Pomohli jsme s novým vnímáním sama sebe. Z desítek hodin workshopů a rozhovorů napříč firmou (vertikálně i horizontálně) jsme vydestilovali brand mantru: Jsme silou jaderného strojírenství, We are the power of nuclear engineering. Najednou se ukotvilo, že jaderné strojírenství, bezpečnost a udržitelnost jaderné energetiky u nás a v Evropě se neobejdou bez hlubokých znalostí, generačních zkušeností a inovativnosti lidí ve ŠKODA JS.

      https://circleline.marketing/project/the-power-of-nuclear-engineering