Detail kreativce
Kontakt:
Tomáš Míka
+420608220231
tomas@pixman.cz
Adresy
-
-
Sídlo:
8. Listopadu 228
Praha 6 16900 Hlavní město Praha -
Kontaktní adresa:
Jankovcova 49
Praha 7 17000
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Webdesign
-
COPY GENERAL
COPY GENERAL s.r.o., 05/2018-01/2024
Práce na webu copygeneral.cz byla naprosto unikátní. Začalo to malým, docela nenápadným redesignem webu a skončilo to jedním z největších a nejzajímavějších projektů, na kterých jsme se kdy měli možnost podílet. Na základě vstupní analýzy jsme klientovi navrhli řadu změn. Kromě nové grafiky se nám povedlo vytáhnout klienta z inbox uvažování o jeho vlastním podnikání. Na základě našich doporučení přestal komunikovat zajeté názvy divizí a přistoupil na zcela nový způsob, jak oslovit své klienty - komunikovat problém, který právě řeší. Web teď za zákazníka řeší přesně ty věci, které ho tíží. Na web se nám povedlo dostat spoustu funkcionalit. Zpracovali jsme také Obecnou objednávku propojenou s Centrální databází, která poměrně sofistikovaným způsobem komunikuje s oddělením zpracovávajícím zakázky. Objednávka na webu nedrží žádná data objednávek ani uživatelů, přesto funguje logování, úpravy profilů a objednání. Komunikujeme s několika systémy třetích stran, což je vždy trošku oříšek, avšak v tomto případě již rozlousknutý. Unikum tohoto projektu je snaha o sběr leadů mnoha nástroji na webu.
Práce na webu copygeneral.cz byla naprosto unikátní. Začalo to malým, docela nenápadným redesignem webu a skončilo to jedním z největších a nejzajímavějších projektů, na kterých jsme se kdy měli možnost podílet. Na základě vstupní analýzy jsme klientovi navrhli řadu změn. Kromě nové grafiky se nám povedlo vytáhnout klienta z inbox uvažování o jeho vlastním podnikání. Na základě našich doporučení přestal komunikovat zajeté názvy divizí a přistoupil na zcela nový způsob, jak oslovit své klienty - komunikovat problém, který právě řeší. Web teď za zákazníka řeší přesně ty věci, které ho tíží. Na web se nám povedlo dostat spoustu funkcionalit. Zpracovali jsme také Obecnou objednávku propojenou s Centrální databází, která poměrně sofistikovaným způsobem komunikuje s oddělením zpracovávajícím zakázky. Objednávka na webu nedrží žádná data objednávek ani uživatelů, přesto funguje logování, úpravy profilů a objednání. Komunikujeme s několika systémy třetích stran, což je vždy trošku oříšek, avšak v tomto případě již rozlousknutý. Unikum tohoto projektu je snaha o sběr leadů mnoha nástroji na webu.
-
Jungle Interiors
Jungle Interiors s.r.o., 10/2021-01-2024
Samotnému projektu nového webu Jungle Interiors předcházela důkladná analýza, při které jsme si ujasnili, jaké cílové skupiny budou stránky používat a co na nich budou hledat. Seznamu úkolů obsahoval design a kódování webu, copywriting s využitím našeho Copypoolu a přechod na CMS Merlin. Stejně jako u jiných projektů jsme sestavili podrobný harmonogram prací, který předpokládá intenzivní zapojení klienta - dodávání podkladů, fotek, konstruktivní zpětnou vazbu, rychlé schvalování. A v případě Jungle Interiors tohle poselství skutečně padlo na úrodnou půdu.
Samotnému projektu nového webu Jungle Interiors předcházela důkladná analýza, při které jsme si ujasnili, jaké cílové skupiny budou stránky používat a co na nich budou hledat. Seznamu úkolů obsahoval design a kódování webu, copywriting s využitím našeho Copypoolu a přechod na CMS Merlin. Stejně jako u jiných projektů jsme sestavili podrobný harmonogram prací, který předpokládá intenzivní zapojení klienta - dodávání podkladů, fotek, konstruktivní zpětnou vazbu, rychlé schvalování. A v případě Jungle Interiors tohle poselství skutečně padlo na úrodnou půdu.
-