Detail kreativce
MgA. Petra Kalousková
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 22414690
Kontakt:
Petra Kalousková
+420605868890
petra@studiosveraz.cz
Adresy
-
-
Sídlo:
Lukavská 870
Žamberk 56401 Pardubický kraj -
Kontaktní adresa:
Lukavská 870
Žamberk 56401
Pardubický kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Vizuální identita Farmy Držovice
Farma Držovice, 1/2020–31/2024
Farma Držovice je rodinná farma na severu Čech, nabízející kvalitní produkty z ovčího, kravského a kozího mléka. Logo je založeno na stylizaci zvířecí postavy a jejím propojení s typografií. Barevnost vychází z přírodních odstínů a je kombinací hnědé barvy, smetanově mléčné a černé jako doplňkové. Práce s vizuálním stylem je v tomto případě nejdůležitější u etiket. Pro sazbu hlavních nápisů a názvů bylo zvoleno písmo DRUK, které svým charakterem – výrazné a zúžené - vyhovuje pro sazbu jak krátkého, tak dlouhého názvu produktů. Na pozadí je doplněno jemnou linií, která se inspiruje u konzistence daného výrobku. Vše dohromady nám dává ucelený systém jednotného vizuálního stylu Farmy Držovice, který si i v rámci sazby tiskovin a dalších reklamních materiálů hraje s výraznou typografií, originální značkou, barevností a tím důstojně reprezentuje rodinnou farmu, jejíž poctivá výroba a kvalita samotného produktu tvoří spolu s vizuální identitou perfektní celek.
Farma Držovice je rodinná farma na severu Čech, nabízející kvalitní produkty z ovčího, kravského a kozího mléka. Logo je založeno na stylizaci zvířecí postavy a jejím propojení s typografií. Barevnost vychází z přírodních odstínů a je kombinací hnědé barvy, smetanově mléčné a černé jako doplňkové. Práce s vizuálním stylem je v tomto případě nejdůležitější u etiket. Pro sazbu hlavních nápisů a názvů bylo zvoleno písmo DRUK, které svým charakterem – výrazné a zúžené - vyhovuje pro sazbu jak krátkého, tak dlouhého názvu produktů. Na pozadí je doplněno jemnou linií, která se inspiruje u konzistence daného výrobku. Vše dohromady nám dává ucelený systém jednotného vizuálního stylu Farmy Držovice, který si i v rámci sazby tiskovin a dalších reklamních materiálů hraje s výraznou typografií, originální značkou, barevností a tím důstojně reprezentuje rodinnou farmu, jejíž poctivá výroba a kvalita samotného produktu tvoří spolu s vizuální identitou perfektní celek.
-
Vizuální identita Fóra mobilních hospiců
Fórum mobilních hospiců, 2022
Fórum mobilních hospiců je zastřešující organizace sdružující 41 poskytovatelů mobilní specializované paliativní péče, tedy takzvané mobilní nebo domácí hospice. Vizuální identita FMH spojuje hlavní témata > vyběhávání úřadů, téma mobility hospiců, sounáležitosti a podpory. Ve dvou se jde zkrátka lépe než v jednom.
Fórum mobilních hospiců je zastřešující organizace sdružující 41 poskytovatelů mobilní specializované paliativní péče, tedy takzvané mobilní nebo domácí hospice. Vizuální identita FMH spojuje hlavní témata > vyběhávání úřadů, téma mobility hospiců, sounáležitosti a podpory. Ve dvou se jde zkrátka lépe než v jednom.
-
Vizuální identita pivovaru Litoměřice
Pivovar Litoměřice, 2020–2021
Zadáním pro novou vizuální identitu bylo jedno omezení – historie piva Kalich, které se v pivovaru s historickou tradicí vařilo od nepaměti a proto bylo vhodné jeho jméno zachovat. Název Kalich pochází ze specifického tvaru střechy historického měšťanského domu na náměstí, ve kterém sídlí litoměřická radnice a který je pro město významnou dominantou. Rozhodli jsme se tedy vyhledat další měšťanské domy a našli další jména jako Černý orel, Kat (Katovna), Baba (bašta), Jelen apod. Potenciálem navrženého systému pojmenování lze podpořit komunikaci procházkou po městě a návštěvou daných historických domů. Samotné vizuální zpracování identity vychází z tvaru hrdla pivní láhve, který je doplněn autorskými ikonani reprezentující každé z typů piv.
Zadáním pro novou vizuální identitu bylo jedno omezení – historie piva Kalich, které se v pivovaru s historickou tradicí vařilo od nepaměti a proto bylo vhodné jeho jméno zachovat. Název Kalich pochází ze specifického tvaru střechy historického měšťanského domu na náměstí, ve kterém sídlí litoměřická radnice a který je pro město významnou dominantou. Rozhodli jsme se tedy vyhledat další měšťanské domy a našli další jména jako Černý orel, Kat (Katovna), Baba (bašta), Jelen apod. Potenciálem navrženého systému pojmenování lze podpořit komunikaci procházkou po městě a návštěvou daných historických domů. Samotné vizuální zpracování identity vychází z tvaru hrdla pivní láhve, který je doplněn autorskými ikonani reprezentující každé z typů piv.
-