Detail kreativce

Zpět na galerii

Tomáš Zindulka

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 00743488

Kontakt:

Tomáš Zindulka

+420604828185

tzindulka@gmail.com

O profilu kreativce

Jsme smečka reklamních profesionálů na volné noze. Chceme, aby i malá firma mohla mít velkou reklamu. Rádi se pohybujeme v oblasti marketingu, reklamy, grafiky a digitálních médií. Každý z nás má nadání na něco jiného a dohromady tvoříme silný celek. Všichni jsme si prošli dlouholetou prací ve fullservisových agenturách. Za 9 let naší existence jsme tvořili již pro více jak 500 značek.

Tvorba vizuálních identit

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Francouzská 38
      Brno-sever 602 00 Jihomoravský kraj
    • Kontaktní adresa:

      Francouzská 38
      Brno-sever 602 00
      Jihomoravský kraj
    • Provozovna:

      Cejl 76
      Brno
      Jihomoravský kraj

      Tomáš Zindulka

      +420604828185

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • AQM

      AQUALAND MORAVIA, 8

      Obrázek reference

      Horkého léta 2016 jsme připravili nový vizuální styl značky AQUALAND MORAVIA. Použili jej nejenom na obrandování celého areálu, ale také vytvořili dobře viditelnou reklamní vlnu! Vizuální skandály s příchutí vodních zážitků. Již 8 let se staráme o největší aquapark v ČR. Navrhli jsme atraktivní vizuální styl, který udržujeme a postupně vylepšujeme.

      Horkého léta 2016 jsme připravili nový vizuální styl značky AQUALAND MORAVIA. Použili jej nejenom na obrandování celého areálu, ale také vytvořili dobře viditelnou reklamní vlnu! Vizuální skandály s příchutí vodních zážitků. Již 8 let se staráme o největší aquapark v ČR. Navrhli jsme atraktivní vizuální styl, který udržujeme a postupně vylepšujeme.

    • INTECS

      INTECS data, 4

      Obrázek reference

      Podtrhávám, podtrháváš, podtrháváme. INTECS – nový název a identita pro značku zaměřenou na Business Intelligence. Tři roky spolupráce nás baví a posouvají. Stáli jsme u vzniku jejich vizuálního stylu, webu i podcastu INTECS INSIDER. Neustále inovují, pořádají BI konference a zlepšují svůj brand. INTECS je inspirací, jak design podporuje růst. Jsme rádi, že jsme u toho!

      Podtrhávám, podtrháváš, podtrháváme. INTECS – nový název a identita pro značku zaměřenou na Business Intelligence. Tři roky spolupráce nás baví a posouvají. Stáli jsme u vzniku jejich vizuálního stylu, webu i podcastu INTECS INSIDER. Neustále inovují, pořádají BI konference a zlepšují svůj brand. INTECS je inspirací, jak design podporuje růst. Jsme rádi, že jsme u toho!

  • Práce s texty

    • Copywriting pro Intecs data

      Intecs data s.r.o., 10/2021 – 03/2022

      Obrázek reference

      Copywriting webu, propagačních materiálů, příspěvků na sociální sítě, tiskových zpráv a dalšího obsahu pro brněnskou BI firmu INTECS. Tvoříme texty, které zdůrazňují jejich odborné know-how, inovativní přístup a zaměření na Business Intelligence, čímž pomáháme budovat silnou a důvěryhodnou značku.

      Copywriting webu, propagačních materiálů, příspěvků na sociální sítě, tiskových zpráv a dalšího obsahu pro brněnskou BI firmu INTECS. Tvoříme texty, které zdůrazňují jejich odborné know-how, inovativní přístup a zaměření na Business Intelligence, čímž pomáháme budovat silnou a důvěryhodnou značku.

      https://www.intecs.cz/
    • Copywriting pro developera ESPRIT LIVING

      ESPRIT living s.r.o., 10/2021 – 03/2022

      Obrázek reference

      Copywriting webu, propagačních materiálů, příspěvků na sociální sítě, tiskových zpráv a dalšího obsahu pro brněnskou developerskou firmu ESPRIT LIVING. Tvoříme texty, které reflektují jejich moderní přístup, kvalitní projekty a vizi budování bydlení s duší. Každé slovo pomáhá budovat značku a přitahuje nové klienty.

      Copywriting webu, propagačních materiálů, příspěvků na sociální sítě, tiskových zpráv a dalšího obsahu pro brněnskou developerskou firmu ESPRIT LIVING. Tvoříme texty, které reflektují jejich moderní přístup, kvalitní projekty a vizi budování bydlení s duší. Každé slovo pomáhá budovat značku a přitahuje nové klienty.

      http://www.espritliving.cz/
  • Marketingové strategie

    • Marketingová strategie pro BVV Brno - nákupní obchodní centrum

      Veletrhy Brno, a.s., 09/2023 – 12/2023

      Obrázek reference

      Komplexní marketingová strategie pro brněnské BVV a jejich veletrh "Vánoční trhy". Zahrnuje online i offline aktivity, definici cílových skupin a analýzu konkurence. Strategicky jsme propojili tradiční kouzlo Vánoc s moderními marketingovými nástroji pro maximální efektivitu a přitažlivost akce.

      Komplexní marketingová strategie pro brněnské BVV a jejich veletrh "Vánoční trhy". Zahrnuje online i offline aktivity, definici cílových skupin a analýzu konkurence. Strategicky jsme propojili tradiční kouzlo Vánoc s moderními marketingovými nástroji pro maximální efektivitu a přitažlivost akce.

      https://www.bvv.cz/vanocni-trhy
    • Marketingová strategie pro Tshock - výroba a potisk triček

      T-shock s.r.o., 05/2022 – 12/2022

      Obrázek reference

      Komplexní marketingová strategie pro brněnskou firmu T-shock, jednoho z největších výrobců potisků na trička a dárkové předměty. Vzali jsme to od základů – od analýzy a strategie přes redesign značky, logo, vizuální styl a grafiku eshopu až po rádiové spoty, TikTok videa a návrh kreativních kampaní.

      Komplexní marketingová strategie pro brněnskou firmu T-shock, jednoho z největších výrobců potisků na trička a dárkové předměty. Vzali jsme to od základů – od analýzy a strategie přes redesign značky, logo, vizuální styl a grafiku eshopu až po rádiové spoty, TikTok videa a návrh kreativních kampaní.

      https://www.t-shock.eu
  • Online marketing

    • Online marketingová podpora pro AŽD Praha - HR kampaň

      AŽD Praha s.r.o., 07/2023 – 12/2023

      Obrázek reference

      Tvorba strategie a následná realizace ppc kampaní spolu s reklamou na sociálních sítích pro výrobní závod AŽD Praha. Když konkurence hledá hotové lidi, tak my budeme hledat všechny ostatní a zaučíme si je. Ve velmi omezeném čase jsme přilákali stovky uchazečů, přestože konkurence investovala mnohem více.

      Tvorba strategie a následná realizace ppc kampaní spolu s reklamou na sociálních sítích pro výrobní závod AŽD Praha. Když konkurence hledá hotové lidi, tak my budeme hledat všechny ostatní a zaučíme si je. Ve velmi omezeném čase jsme přilákali stovky uchazečů, přestože konkurence investovala mnohem více.

      https://azd-nanotech.cz/
    • Online marketingová podpora pro DORMER PRAMET - Emloyer brand

      Dormer Pramet s.r.o., 10/2022 – 12/2022

      Obrázek reference

      Tvorba strategie a následná realizace ppc kampaní spolu s reklamou na sociálních sítích pro výrobní závod Dormer Pramet. Strojařina prostě letí a kdo umí navíc obsluhovat i CNC stroje ten bude za vodou. Vytvořili jsme lokální náborovou kampaň na střední strojírenskou školu v Šumperku.

      Tvorba strategie a následná realizace ppc kampaní spolu s reklamou na sociálních sítích pro výrobní závod Dormer Pramet. Strojařina prostě letí a kdo umí navíc obsluhovat i CNC stroje ten bude za vodou. Vytvořili jsme lokální náborovou kampaň na střední strojírenskou školu v Šumperku.

      https://www.oborycoleti.cz/