Detail kreativce
Marketing asap s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 22118845
Kontakt:
Jan Krejčí
+420 731 303 769
info@marketing-asap.cz
O profilu kreativce
Jsme Marketing ASAP – full stack marketingová agentura zaměřená na výsledky. Nabízíme PPC, SEO, UX/UI, tvorbu webů, e-mailing, videoprodukci a práci s AI. Tvoříme efektivní marketingové mixy šité na míru, které plní cíle a generují zisk. Společně s vámi určujeme směr a dotahujeme strategie k úspěchu.
Marketing, co přináší výsledky ASAP!
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Plzeňská 3352/156
Praha 150 00 Hlavní město Praha -
Kontaktní adresa:
Plzeňská 3352/156
Praha 150 00
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Online marketing
-
Komplexní marketing pro STRONGGEAR / nově TRUESTEEL
Ondřej Bašus, 01/2024 - Současnost
Klient nás poptal na správu PPC - konkrétně pak GoogleAds. Cílem bylo zvýšit obrat a zachovat, případně ještě snížit finální PNO. Po auditu jsme mimo jiné zjistili, že bannery, které se využívají v PMAX kampaních neodpovídají standardům současného online světa a že je klient válcován konkurencí. Vytvořili jsme tedy bannery nové a udělali kategoriové segmentace, Klient je s naši prací natolik spokojený, že v průběhu doby spolupráce přebrali většinu jeho reklamního portfolia.
Klient nás poptal na správu PPC - konkrétně pak GoogleAds. Cílem bylo zvýšit obrat a zachovat, případně ještě snížit finální PNO. Po auditu jsme mimo jiné zjistili, že bannery, které se využívají v PMAX kampaních neodpovídají standardům současného online světa a že je klient válcován konkurencí. Vytvořili jsme tedy bannery nové a udělali kategoriové segmentace, Klient je s naši prací natolik spokojený, že v průběhu doby spolupráce přebrali většinu jeho reklamního portfolia.
-
Milionový emailing pro eshop s obuví
XUEQING XIA, 11/2021 - Současnost
S klientkou spolupracujeme od roku 2021, kdy se e-shop nacházel před krachem. Díky našemu pohledu na marketing a přesahům do produktové sféry se nám podařilo nemyslitelné. Eshop v průměru roste desítky procent meziročně a dosahuje milionových obratů. Propojením placené reklamy, SEO a emailingu jsme dosáhli zdravé a stabilní ekonomiky.
S klientkou spolupracujeme od roku 2021, kdy se e-shop nacházel před krachem. Díky našemu pohledu na marketing a přesahům do produktové sféry se nám podařilo nemyslitelné. Eshop v průměru roste desítky procent meziročně a dosahuje milionových obratů. Propojením placené reklamy, SEO a emailingu jsme dosáhli zdravé a stabilní ekonomiky.
-
-
Práce s texty
-
Texty které živí podnik
Petr Král, 10/2023 - 03/2024
Klient nás poptal na správu PPC kampaní, kterou jsme si vzali na starost. Vzhledem k okolnostem jsme ale přišli na to, že PPC, která vede přímo na e-shop není v případě tohoto klienta úplně to pravé. Přišli jsme na díru na trhu. Tou dírou byla zvědavost lidí o yogu a yogové karty, které tento klient prodával se zdál jako skvělý "úplatek" za sdělení kontaktu. A jak už všichni v dnešní době víme. E-mailing je pro každý e-shop zlatý důl. Vytvořili jsme tedy komplexní přistávací stránku, kde jsme na základě definování ideálního zákazníka vysvětlili výhody yoga karet a výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat. Z desítek kontaktů, které jsme pro klienta získávali jsme díky emailovým automatizacím získávali cenné konverze a co je hlavní? Bez neustáleho dotování reklam.
Klient nás poptal na správu PPC kampaní, kterou jsme si vzali na starost. Vzhledem k okolnostem jsme ale přišli na to, že PPC, která vede přímo na e-shop není v případě tohoto klienta úplně to pravé. Přišli jsme na díru na trhu. Tou dírou byla zvědavost lidí o yogu a yogové karty, které tento klient prodával se zdál jako skvělý "úplatek" za sdělení kontaktu. A jak už všichni v dnešní době víme. E-mailing je pro každý e-shop zlatý důl. Vytvořili jsme tedy komplexní přistávací stránku, kde jsme na základě definování ideálního zákazníka vysvětlili výhody yoga karet a výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat. Z desítek kontaktů, které jsme pro klienta získávali jsme díky emailovým automatizacím získávali cenné konverze a co je hlavní? Bez neustáleho dotování reklam.
-
Leady pro plastickou chirurgii
Lukáš Čermák, 01/2023 - 04/2023
Cíl byl jasně stanovený – přitáhnout více klientů pro abdominoplastiku. Za tímto účelem jsme se nejprve zaměřili na detailní analýzu a definici koncového zákazníka. Na základě této analýzy jsme vytvořili dvě přistávací stránky, které byly přizpůsobeny konkrétním potřebám a preferencím cílové skupiny. V průběhu prvního měsíce jsme tyto stránky neustále optimalizovali, a to jak po stránce designu, tak i obsahu, aby co nejlépe oslovily potenciální zájemce a motivovaly je k akci. Tato optimalizace zahrnovala testování různých variant, analýzu výkonu a jemné doladění klíčových prvků pro zajištění co nejvyšší konverze. Výsledkem bylo, že přistávací stránky začaly generovat takovou míru poptávky, jakou si klient přál, což vedlo k výraznému nárůstu zájmu o tuto specifickou službu.
Cíl byl jasně stanovený – přitáhnout více klientů pro abdominoplastiku. Za tímto účelem jsme se nejprve zaměřili na detailní analýzu a definici koncového zákazníka. Na základě této analýzy jsme vytvořili dvě přistávací stránky, které byly přizpůsobeny konkrétním potřebám a preferencím cílové skupiny. V průběhu prvního měsíce jsme tyto stránky neustále optimalizovali, a to jak po stránce designu, tak i obsahu, aby co nejlépe oslovily potenciální zájemce a motivovaly je k akci. Tato optimalizace zahrnovala testování různých variant, analýzu výkonu a jemné doladění klíčových prvků pro zajištění co nejvyšší konverze. Výsledkem bylo, že přistávací stránky začaly generovat takovou míru poptávky, jakou si klient přál, což vedlo k výraznému nárůstu zájmu o tuto specifickou službu.
-
-
Webdesign
-
Oživení e-shopu madla-style
Markéta Matějková, 02/2024-04/2024
Tvorba nového e-shopu, který do doby, než nás klient poptal běžel na zastaralé šabloně. Po důkladném probrání situace jsme klientovi vzhledem k jeho rozpočtu navrhli řešení, které jsme následně i aplikovali. E-shop klienta tak působil novodoběji a byl připraven na reklamu, kterou si chtěl ale klient už spravovat sám.
Tvorba nového e-shopu, který do doby, než nás klient poptal běžel na zastaralé šabloně. Po důkladném probrání situace jsme klientovi vzhledem k jeho rozpočtu navrhli řešení, které jsme následně i aplikovali. E-shop klienta tak působil novodoběji a byl připraven na reklamu, kterou si chtěl ale klient už spravovat sám.
-
Oživení e-shopu marsarms.com
Michal Abraham, 01/2024 - 03/2024
Zákazník nás poptal s požadavkem na zkrášlení jeho současného e-shopu za účelem zvýšení jeho konverzního poměru. Při zachování barevné palety, na kterou byl zákazník i jeho zákazníci zvyklí jsme vytvořili sadu příjemných a úderných bannerů, které jsme nahodili na e-shop. Následně jsme pro klienta dělali PPC a pomáhali mu s cenotvorbou.
Zákazník nás poptal s požadavkem na zkrášlení jeho současného e-shopu za účelem zvýšení jeho konverzního poměru. Při zachování barevné palety, na kterou byl zákazník i jeho zákazníci zvyklí jsme vytvořili sadu příjemných a úderných bannerů, které jsme nahodili na e-shop. Následně jsme pro klienta dělali PPC a pomáhali mu s cenotvorbou.
-