Detail kreativce

Zpět na galerii

Marketing asap s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 22118845

Kontakt:

Jan Krejčí

+420 731 303 769

info@marketing-asap.cz

O profilu kreativce

Jsme Marketing ASAP – full stack marketingová agentura zaměřená na výsledky. Nabízíme PPC, SEO, UX/UI, tvorbu webů, e-mailing, videoprodukci a práci s AI. Tvoříme efektivní marketingové mixy šité na míru, které plní cíle a generují zisk. Společně s vámi určujeme směr a dotahujeme strategie k úspěchu.

Marketing, co přináší výsledky ASAP!

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Plzeňská 3352/156
      Praha 150 00 Hlavní město Praha
    • Kontaktní adresa:

      Plzeňská 3352/156
      Praha 150 00
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Online marketing

    • Komplexní marketing pro STRONGGEAR / nově TRUESTEEL

      Ondřej Bašus, 01/2024 - Současnost

      Obrázek reference

      Klient nás poptal na správu PPC - konkrétně pak GoogleAds. Cílem bylo zvýšit obrat a zachovat, případně ještě snížit finální PNO. Po auditu jsme mimo jiné zjistili, že bannery, které se využívají v PMAX kampaních neodpovídají standardům současného online světa a že je klient válcován konkurencí. Vytvořili jsme tedy bannery nové a udělali kategoriové segmentace, Klient je s naši prací natolik spokojený, že v průběhu doby spolupráce přebrali většinu jeho reklamního portfolia.

      Klient nás poptal na správu PPC - konkrétně pak GoogleAds. Cílem bylo zvýšit obrat a zachovat, případně ještě snížit finální PNO. Po auditu jsme mimo jiné zjistili, že bannery, které se využívají v PMAX kampaních neodpovídají standardům současného online světa a že je klient válcován konkurencí. Vytvořili jsme tedy bannery nové a udělali kategoriové segmentace, Klient je s naši prací natolik spokojený, že v průběhu doby spolupráce přebrali většinu jeho reklamního portfolia.

      https://www.stronggear.eu/
    • Milionový emailing pro eshop s obuví

      XUEQING XIA, 11/2021 - Současnost

      Obrázek reference

      S klientkou spolupracujeme od roku 2021, kdy se e-shop nacházel před krachem. Díky našemu pohledu na marketing a přesahům do produktové sféry se nám podařilo nemyslitelné. Eshop v průměru roste desítky procent meziročně a dosahuje milionových obratů. Propojením placené reklamy, SEO a emailingu jsme dosáhli zdravé a stabilní ekonomiky.

      S klientkou spolupracujeme od roku 2021, kdy se e-shop nacházel před krachem. Díky našemu pohledu na marketing a přesahům do produktové sféry se nám podařilo nemyslitelné. Eshop v průměru roste desítky procent meziročně a dosahuje milionových obratů. Propojením placené reklamy, SEO a emailingu jsme dosáhli zdravé a stabilní ekonomiky.

      https://www.eimo.cz/
  • Práce s texty

    • Texty které živí podnik

      Petr Král, 10/2023 - 03/2024

      Obrázek reference

      Klient nás poptal na správu PPC kampaní, kterou jsme si vzali na starost. Vzhledem k okolnostem jsme ale přišli na to, že PPC, která vede přímo na e-shop není v případě tohoto klienta úplně to pravé. Přišli jsme na díru na trhu. Tou dírou byla zvědavost lidí o yogu a yogové karty, které tento klient prodával se zdál jako skvělý "úplatek" za sdělení kontaktu. A jak už všichni v dnešní době víme. E-mailing je pro každý e-shop zlatý důl. Vytvořili jsme tedy komplexní přistávací stránku, kde jsme na základě definování ideálního zákazníka vysvětlili výhody yoga karet a výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat. Z desítek kontaktů, které jsme pro klienta získávali jsme díky emailovým automatizacím získávali cenné konverze a co je hlavní? Bez neustáleho dotování reklam.

      Klient nás poptal na správu PPC kampaní, kterou jsme si vzali na starost. Vzhledem k okolnostem jsme ale přišli na to, že PPC, která vede přímo na e-shop není v případě tohoto klienta úplně to pravé. Přišli jsme na díru na trhu. Tou dírou byla zvědavost lidí o yogu a yogové karty, které tento klient prodával se zdál jako skvělý "úplatek" za sdělení kontaktu. A jak už všichni v dnešní době víme. E-mailing je pro každý e-shop zlatý důl. Vytvořili jsme tedy komplexní přistávací stránku, kde jsme na základě definování ideálního zákazníka vysvětlili výhody yoga karet a výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat. Z desítek kontaktů, které jsme pro klienta získávali jsme díky emailovým automatizacím získávali cenné konverze a co je hlavní? Bez neustáleho dotování reklam.

      https://www.yogastory.cz/
    • Leady pro plastickou chirurgii

      Lukáš Čermák, 01/2023 - 04/2023

      Obrázek reference

      Cíl byl jasně stanovený – přitáhnout více klientů pro abdominoplastiku. Za tímto účelem jsme se nejprve zaměřili na detailní analýzu a definici koncového zákazníka. Na základě této analýzy jsme vytvořili dvě přistávací stránky, které byly přizpůsobeny konkrétním potřebám a preferencím cílové skupiny. V průběhu prvního měsíce jsme tyto stránky neustále optimalizovali, a to jak po stránce designu, tak i obsahu, aby co nejlépe oslovily potenciální zájemce a motivovaly je k akci. Tato optimalizace zahrnovala testování různých variant, analýzu výkonu a jemné doladění klíčových prvků pro zajištění co nejvyšší konverze. Výsledkem bylo, že přistávací stránky začaly generovat takovou míru poptávky, jakou si klient přál, což vedlo k výraznému nárůstu zájmu o tuto specifickou službu.

      Cíl byl jasně stanovený – přitáhnout více klientů pro abdominoplastiku. Za tímto účelem jsme se nejprve zaměřili na detailní analýzu a definici koncového zákazníka. Na základě této analýzy jsme vytvořili dvě přistávací stránky, které byly přizpůsobeny konkrétním potřebám a preferencím cílové skupiny. V průběhu prvního měsíce jsme tyto stránky neustále optimalizovali, a to jak po stránce designu, tak i obsahu, aby co nejlépe oslovily potenciální zájemce a motivovaly je k akci. Tato optimalizace zahrnovala testování různých variant, analýzu výkonu a jemné doladění klíčových prvků pro zajištění co nejvyšší konverze. Výsledkem bylo, že přistávací stránky začaly generovat takovou míru poptávky, jakou si klient přál, což vedlo k výraznému nárůstu zájmu o tuto specifickou službu.

      https://www.formeclinic.cz/
  • Webdesign

    • Oživení e-shopu madla-style

      Markéta Matějková, 02/2024-04/2024

      Obrázek reference

      Tvorba nového e-shopu, který do doby, než nás klient poptal běžel na zastaralé šabloně. Po důkladném probrání situace jsme klientovi vzhledem k jeho rozpočtu navrhli řešení, které jsme následně i aplikovali. E-shop klienta tak působil novodoběji a byl připraven na reklamu, kterou si chtěl ale klient už spravovat sám.

      Tvorba nového e-shopu, který do doby, než nás klient poptal běžel na zastaralé šabloně. Po důkladném probrání situace jsme klientovi vzhledem k jeho rozpočtu navrhli řešení, které jsme následně i aplikovali. E-shop klienta tak působil novodoběji a byl připraven na reklamu, kterou si chtěl ale klient už spravovat sám.

    • Oživení e-shopu marsarms.com

      Michal Abraham, 01/2024 - 03/2024

      Obrázek reference

      Zákazník nás poptal s požadavkem na zkrášlení jeho současného e-shopu za účelem zvýšení jeho konverzního poměru. Při zachování barevné palety, na kterou byl zákazník i jeho zákazníci zvyklí jsme vytvořili sadu příjemných a úderných bannerů, které jsme nahodili na e-shop. Následně jsme pro klienta dělali PPC a pomáhali mu s cenotvorbou.

      Zákazník nás poptal s požadavkem na zkrášlení jeho současného e-shopu za účelem zvýšení jeho konverzního poměru. Při zachování barevné palety, na kterou byl zákazník i jeho zákazníci zvyklí jsme vytvořili sadu příjemných a úderných bannerů, které jsme nahodili na e-shop. Následně jsme pro klienta dělali PPC a pomáhali mu s cenotvorbou.

      https://www.marsarms.com/