Detail kreativce

Zpět na galerii

Proximity Prague

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 48582085

Kontakt:

Kateřina Tůmová

+420 777 351 426

katerina.tumova@bbdoproximity.cz

O profilu kreativce

Kombinujeme silné insighty s chytrým a efektivním cílením. Všechno, co děláme, stavíme na datech. Kreativita podpořená reálnou znalostí světa a lidí je nejlepší základ pro dobrou kampaň.

Proximity Prague

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Křižíkova 160/71
      Praha 18600
    • Kontaktní adresa:

      Sartoriova 32/4
      Praha 16900
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Film / Video / Televize

    • CPI Property Group

      CPI Property Group, 2023

      Prezentujeme naši práci pro klienta CPI, kde jsme připravili komunikační strategii a online video na podporu prodeje dárkových karet.

      Prezentujeme naši práci pro klienta CPI, kde jsme připravili komunikační strategii a online video na podporu prodeje dárkových karet.

    • Hyundai

      Hyundai, 2023

      Druhou referencí je jedna z našich prací pro klienta Hyundai, kde jsme připravili sponzorský televizní spot s cílem komunikace dlouhodobé podpory Hyundai českého fotbalového národního týmu. Obě referenční práce obsahovaly přípravu komunikační strategie založené na hlavním sdělení jednotlivých značek, insightu cílové skupiny a tím vytvořeném kreativním konceptu videa/TVC. Obě práce doručili plánované marketingové tak businessové cíle.

      Druhou referencí je jedna z našich prací pro klienta Hyundai, kde jsme připravili sponzorský televizní spot s cílem komunikace dlouhodobé podpory Hyundai českého fotbalového národního týmu. Obě referenční práce obsahovaly přípravu komunikační strategie založené na hlavním sdělení jednotlivých značek, insightu cílové skupiny a tím vytvořeném kreativním konceptu videa/TVC. Obě práce doručili plánované marketingové tak businessové cíle.