Detail kreativce
PSHK s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 28811216
Kontakt:
+420776525452
hruby@pshk.cz
O profilu kreativce
Weby, e-shopy a internetový marketing děláme přes 15 let. Baví nás, když můžeme vytvořit společný tým, vzájemně si naslouchat a společně posouvat věci dopředu. Máme rádi neotřelé nápady a originální projekty, kterým můžeme pomoci vdechnout život. Navrhneme vám nejen web, ale i marketingovou strategii. V jednom týmu a pod jednou střechou. Jsme certifikovaným partnerem Google, Sklik, Heureka, apod.
PSHK s.r.o. - weby, e-shopy, marketing
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Nerudova 37
Hradec Králové 50002 -
Kontaktní adresa:
Nerudova 37
Hradec Králové 50002
Královéhradecký kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Online marketing
-
Online marketing pro Companies.cz
Companies.cz s.r.o., 2011-2024
Zpracování a realizace komplexní strategie pro online marketing zahrnující mimo jiné analýzu tržního prostředí, analýzu konkurence. Realizace a správa SEO (optimalizace pro vyhledávače), PPC kampaní, firemních profilů a PR aktivit.
-
Realizace komplexní online marketingové strategie pro Zuriel
Zuriel s.r.o., 2020-2024
Pro e-shopy společnosti Zuriel s.r.o. jsme připravili komplexní marketingovou strategii a následně realizovali aktivity v oblasti SEO (optimalizace pro vyhledávače), správy PPC kampaní, srovnávačů zboží Heuréka, Zboží.cz, e-mailingu, expanzi na marketplaces. V preferovaném segmentu jsme společně dosáhli pozice jedničky na trhu.
Pro e-shopy společnosti Zuriel s.r.o. jsme připravili komplexní marketingovou strategii a následně realizovali aktivity v oblasti SEO (optimalizace pro vyhledávače), správy PPC kampaní, srovnávačů zboží Heuréka, Zboží.cz, e-mailingu, expanzi na marketplaces. V preferovaném segmentu jsme společně dosáhli pozice jedničky na trhu.
-
-
Webdesign
-
UX design
-
Redesign webu AB-Cont (SEO, UX, grafický návrh)
AB-Cont s.r.o., 2022
Kompletní redesign webu ab-cont.cz s důrazem na maximální uživatelskou přívětivost. Realizace zahrnovala provedení analýzy cílové skupiny uživatelů, definici konverzních cílů, průzkum konkurence a tržního prostředí, identifikaci SEO příležitostí pro zviditelnění stránek ve vyhledávačích, návrh struktury webu a rozmístění klíčových slov do stránek. Dále vytvoření wireframes (drátěného modelu) stránek podle výsledků vstupních analýz, uspořádání obsahu s důrazem na uživatelskou přívětivost, snadnou a intuitivní navigaci na webu, návrh CTA (call to action) prvků. https://www.ab-cont.cz/
Kompletní redesign webu ab-cont.cz s důrazem na maximální uživatelskou přívětivost. Realizace zahrnovala provedení analýzy cílové skupiny uživatelů, definici konverzních cílů, průzkum konkurence a tržního prostředí, identifikaci SEO příležitostí pro zviditelnění stránek ve vyhledávačích, návrh struktury webu a rozmístění klíčových slov do stránek. Dále vytvoření wireframes (drátěného modelu) stránek podle výsledků vstupních analýz, uspořádání obsahu s důrazem na uživatelskou přívětivost, snadnou a intuitivní navigaci na webu, návrh CTA (call to action) prvků. https://www.ab-cont.cz/
-
Redesign webu xVent (SEO, UX, grafický návrh)
Xvent s.r.o., 2022
Kompletní redesign webu xvent.cz s důrazem na maximální uživatelskou přívětivost. Realizace zahrnovala provedení analýzy cílové skupiny uživatelů, definici konverzních cílů, průzkum konkurence a tržního prostředí, identifikaci SEO příležitostí pro zviditelnění stránek ve vyhledávačích, návrh struktury webu a rozmístění klíčových slov do stránek. Dále vytvoření wireframes (drátěného modelu) stránek podle výsledků vstupních analýz, uspořádání obsahu s důrazem na uživatelskou přívětivost, snadnou a intuitivní navigaci na webu, návrh CTA (call to action) prvků. https://www.xvent.cz/
Kompletní redesign webu xvent.cz s důrazem na maximální uživatelskou přívětivost. Realizace zahrnovala provedení analýzy cílové skupiny uživatelů, definici konverzních cílů, průzkum konkurence a tržního prostředí, identifikaci SEO příležitostí pro zviditelnění stránek ve vyhledávačích, návrh struktury webu a rozmístění klíčových slov do stránek. Dále vytvoření wireframes (drátěného modelu) stránek podle výsledků vstupních analýz, uspořádání obsahu s důrazem na uživatelskou přívětivost, snadnou a intuitivní navigaci na webu, návrh CTA (call to action) prvků. https://www.xvent.cz/
-