Detail kreativce
Filip Janás
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 07978511
Kontakt:
Filip Janás
+420 603 871 478
jsem@filipjanas.cz
O profilu kreativce
Za posledních 5 let jsem se průběžně věnoval tvorbě PPC, linkbuildingu, email marketingu, affiliate marketingu, až jsem se zastavil na tvorbě komplexních online marketingových strategií s jejich následnou implementací. Své zkušenosti jsem předával pro klienty z různých oblastí, pro tvorbu vlastních projektů (komunita cestovatelů s více než 520k členy, eshop s nábytkem, cestovatelské weby).
Filip Janás
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
U Kostela 94
Hodonice 67125 Jihomoravský kraj -
Kontaktní adresa:
U Kostela 94
Hodonice 67125
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Online marketing
-
Interion.cz
Interion.cz, 05/2023-03/2024
Jsem majitelem eshopu Interion.cz, kde jsem se v poslední době zabýval zejména přechodem na nové eshopové řešení, hledání nových dodavatelů a nastavování procesů. V oblasti marketingové komunikace v současné době připravujeme strategii za účelem zvýšení obratu v roce 2024 při využívání zejména brandových kampaní.
Jsem majitelem eshopu Interion.cz, kde jsem se v poslední době zabýval zejména přechodem na nové eshopové řešení, hledání nových dodavatelů a nastavování procesů. V oblasti marketingové komunikace v současné době připravujeme strategii za účelem zvýšení obratu v roce 2024 při využívání zejména brandových kampaní.
-
Marketingová komunikace FMK UTB ve Zlíně
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 11/2020-04/2021
Díky svému úspěchu v soutěži ÚMK výzva jsem získal příležitost pracovat na fantastické kampani pro Ústav marketingových komunikací ve Zlíně. Mé úkoly a dovednosti zahrnovaly: Tvorba efektivních reklamních strategií pro online média, s cílem získat co nejvíce přihlášek ke studiu v kombinované formě. Správa účtu na LinkedIn, kde jsem aktivně komunikoval s cílovou skupinou a spolu-vytvářel obsah pro sociální sítě.
Díky svému úspěchu v soutěži ÚMK výzva jsem získal příležitost pracovat na fantastické kampani pro Ústav marketingových komunikací ve Zlíně. Mé úkoly a dovednosti zahrnovaly: Tvorba efektivních reklamních strategií pro online média, s cílem získat co nejvíce přihlášek ke studiu v kombinované formě. Správa účtu na LinkedIn, kde jsem aktivně komunikoval s cílovou skupinou a spolu-vytvářel obsah pro sociální sítě.
-
Online Marketing
Chernobyl X, 08/2021-05/2022
Během působení v ChernobylX jsem měl na starosti několik klíčových aspektů online marketingu: Linkbuilding: Prostřednictvím strategického linkbuildingu jsem získával kvalitní zpětné odkazy, což vedlo ke zvýšení autority webu a výrazně pozvedlo viditelnost ve vyhledávačích. Email marketing: V rámci email marketingu jsem se podílel na přípravě textů pro kampaně, následném odesílání emailů a analýze výsledků.
Během působení v ChernobylX jsem měl na starosti několik klíčových aspektů online marketingu: Linkbuilding: Prostřednictvím strategického linkbuildingu jsem získával kvalitní zpětné odkazy, což vedlo ke zvýšení autority webu a výrazně pozvedlo viditelnost ve vyhledávačích. Email marketing: V rámci email marketingu jsem se podílel na přípravě textů pro kampaně, následném odesílání emailů a analýze výsledků.
-