Detail kreativce

Zpět na galerii

Petr Plaček - PP Marketing

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 60058714

Kontakt:

Petr Plaček

+420775611755

petr.placek@gmail.com

O profilu kreativce

Jsem komplexní marketér, přebírám zodpovědnost za produktivitu marketingu. Pracuji v řetězci: Zhodnocení výchozího stavu (marketingový audit) => Návrh marketingové strategie a koncepce => Dohled nad realizací (výběr dodavatelů marketingových služeb a dohled na kvalitu poskytovaných služeb) => Měření a vyhodnocování => Korekce a optimalizace realizovaných aktivit => Dosahování marketingových cílů.

Petr Plaček - PP Marketing

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      STŘELNIČNÍ 2125
      Frýdek-Místek 73801
    • Kontaktní adresa:

      STŘELNIČNÍ 2125
      Frýdek-Místek 73801
      Moravskoslezský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Marketingové strategie

    • Návrh a realizace marketingové strategie

      PST CLC, a.s., 3,5 roků

      Návrh a realizace marketingové strategie pro logistickou společnost. Spolupráce trvala několik let a byla završená půlročním zaškolením nového pracovníka na pozici marketingového manažera. Nejvýznamnější aktivity: marketingový audit, návrh marketingové strategie, tržní analýzy, vytvoření marketingového profilu firmy, copywriting, web, PPC, SEO, měření a analytika, mystery shoping a další.

      Návrh a realizace marketingové strategie pro logistickou společnost. Spolupráce trvala několik let a byla završená půlročním zaškolením nového pracovníka na pozici marketingového manažera. Nejvýznamnější aktivity: marketingový audit, návrh marketingové strategie, tržní analýzy, vytvoření marketingového profilu firmy, copywriting, web, PPC, SEO, měření a analytika, mystery shoping a další.

    • Po medvědích tlapkách

      Spolek Beskydhost., cca 4 roky

      Marketing projektu na podporu lokální turistiky v Beskydech v lokalitě Ostravice a okolí zastřešeného spolkem Beskydhost. Turistické trasy navržené primárně pro rodiče dětmi, seniory, osoby s nižší fyzickou výkonnosti a zájmové skupiny (tembiuldingy, pískaři atp.) se staly častým cílem výletů a dovolených. Projekt byl opakovaně oceněn v celostátních soutěžích v oblasti cestovního ruchu.

      Marketing projektu na podporu lokální turistiky v Beskydech v lokalitě Ostravice a okolí zastřešeného spolkem Beskydhost. Turistické trasy navržené primárně pro rodiče dětmi, seniory, osoby s nižší fyzickou výkonnosti a zájmové skupiny (tembiuldingy, pískaři atp.) se staly častým cílem výletů a dovolených. Projekt byl opakovaně oceněn v celostátních soutěžích v oblasti cestovního ruchu.

  • Práce s texty

    • Přeměna parametrické komunikace na komunikaci užitkovou

      LINARTS, s.r.o., 1,5 roků

      Transformace technických parametrů produktů do řeči užitků, přínosů a benefitů pro zákazníka. Identifikace nejsilnějších stránek firmy a jejich produktů. Uplatnění této transformace v nových promo materiálech, obchodní argumentaci, v obchodních dokumentech a na webu. To vše především s důrazem na klíčovou produktovou řadu „Výroba na zakázku“.

      Transformace technických parametrů produktů do řeči užitků, přínosů a benefitů pro zákazníka. Identifikace nejsilnějších stránek firmy a jejich produktů. Uplatnění této transformace v nových promo materiálech, obchodní argumentaci, v obchodních dokumentech a na webu. To vše především s důrazem na klíčovou produktovou řadu „Výroba na zakázku“.

    • Vytvoření konceptu pro obsahovou komunikaci společnosti

      B4B INKASSO s.r.o., 1,5 roků

      Srozumitelná redefinice poslání a redefinice služeb firmy jako podklad pro systematickou komunikaci firmy v jednotlivých obchodně marketingových kanálech. Návrh nového firemního sloganu komunikující hodnoty, na kterých společnost vyrostla v oborového lídra na českém trhu. Textace webu s důrazem na užitky a etické postupy podnikání. Návrh lidsky srozumitelné argumentace jako reakce na typické námitky z oblasti etiky podnikání.

      Srozumitelná redefinice poslání a redefinice služeb firmy jako podklad pro systematickou komunikaci firmy v jednotlivých obchodně marketingových kanálech. Návrh nového firemního sloganu komunikující hodnoty, na kterých společnost vyrostla v oborového lídra na českém trhu. Textace webu s důrazem na užitky a etické postupy podnikání. Návrh lidsky srozumitelné argumentace jako reakce na typické námitky z oblasti etiky podnikání.