Detail kreativce
Petr Plaček - PP Marketing
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 60058714
Kontakt:
Petr Plaček
+420775611755
petr.placek@gmail.com
O profilu kreativce
Jsem komplexní marketér, přebírám zodpovědnost za produktivitu marketingu. Pracuji v řetězci: Zhodnocení výchozího stavu (marketingový audit) => Návrh marketingové strategie a koncepce => Dohled nad realizací (výběr dodavatelů marketingových služeb a dohled na kvalitu poskytovaných služeb) => Měření a vyhodnocování => Korekce a optimalizace realizovaných aktivit => Dosahování marketingových cílů.
Petr Plaček - PP Marketing
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
STŘELNIČNÍ 2125
Frýdek-Místek 73801 -
Kontaktní adresa:
STŘELNIČNÍ 2125
Frýdek-Místek 73801
Moravskoslezský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Marketingové strategie
-
Návrh a realizace marketingové strategie
PST CLC, a.s., 3,5 roků
Návrh a realizace marketingové strategie pro logistickou společnost. Spolupráce trvala několik let a byla završená půlročním zaškolením nového pracovníka na pozici marketingového manažera. Nejvýznamnější aktivity: marketingový audit, návrh marketingové strategie, tržní analýzy, vytvoření marketingového profilu firmy, copywriting, web, PPC, SEO, měření a analytika, mystery shoping a další.
Návrh a realizace marketingové strategie pro logistickou společnost. Spolupráce trvala několik let a byla završená půlročním zaškolením nového pracovníka na pozici marketingového manažera. Nejvýznamnější aktivity: marketingový audit, návrh marketingové strategie, tržní analýzy, vytvoření marketingového profilu firmy, copywriting, web, PPC, SEO, měření a analytika, mystery shoping a další.
-
Po medvědích tlapkách
Spolek Beskydhost., cca 4 roky
Marketing projektu na podporu lokální turistiky v Beskydech v lokalitě Ostravice a okolí zastřešeného spolkem Beskydhost. Turistické trasy navržené primárně pro rodiče dětmi, seniory, osoby s nižší fyzickou výkonnosti a zájmové skupiny (tembiuldingy, pískaři atp.) se staly častým cílem výletů a dovolených. Projekt byl opakovaně oceněn v celostátních soutěžích v oblasti cestovního ruchu.
Marketing projektu na podporu lokální turistiky v Beskydech v lokalitě Ostravice a okolí zastřešeného spolkem Beskydhost. Turistické trasy navržené primárně pro rodiče dětmi, seniory, osoby s nižší fyzickou výkonnosti a zájmové skupiny (tembiuldingy, pískaři atp.) se staly častým cílem výletů a dovolených. Projekt byl opakovaně oceněn v celostátních soutěžích v oblasti cestovního ruchu.
-
-
Práce s texty
-
Přeměna parametrické komunikace na komunikaci užitkovou
LINARTS, s.r.o., 1,5 roků
Transformace technických parametrů produktů do řeči užitků, přínosů a benefitů pro zákazníka. Identifikace nejsilnějších stránek firmy a jejich produktů. Uplatnění této transformace v nových promo materiálech, obchodní argumentaci, v obchodních dokumentech a na webu. To vše především s důrazem na klíčovou produktovou řadu „Výroba na zakázku“.
Transformace technických parametrů produktů do řeči užitků, přínosů a benefitů pro zákazníka. Identifikace nejsilnějších stránek firmy a jejich produktů. Uplatnění této transformace v nových promo materiálech, obchodní argumentaci, v obchodních dokumentech a na webu. To vše především s důrazem na klíčovou produktovou řadu „Výroba na zakázku“.
-
Vytvoření konceptu pro obsahovou komunikaci společnosti
B4B INKASSO s.r.o., 1,5 roků
Srozumitelná redefinice poslání a redefinice služeb firmy jako podklad pro systematickou komunikaci firmy v jednotlivých obchodně marketingových kanálech. Návrh nového firemního sloganu komunikující hodnoty, na kterých společnost vyrostla v oborového lídra na českém trhu. Textace webu s důrazem na užitky a etické postupy podnikání. Návrh lidsky srozumitelné argumentace jako reakce na typické námitky z oblasti etiky podnikání.
Srozumitelná redefinice poslání a redefinice služeb firmy jako podklad pro systematickou komunikaci firmy v jednotlivých obchodně marketingových kanálech. Návrh nového firemního sloganu komunikující hodnoty, na kterých společnost vyrostla v oborového lídra na českém trhu. Textace webu s důrazem na užitky a etické postupy podnikání. Návrh lidsky srozumitelné argumentace jako reakce na typické námitky z oblasti etiky podnikání.
-