Detail kreativce
Kontakt:
+420608318151
pankrea@pankrea.cz
O profilu kreativce
Vytváříme dobré vztahy, založené na důvěře, z níž pramení pochopení, umožňuje nám to sdílet hodnoty. Danému projektu vymyslíme a vytvoříme originální firemní identitu, promítneme ji na funkčním webu a dále řídíme marketingovou komunikaci na sociálních sítích a v dalších komunikačních kanálech.
Identita, webové stránky, online marketing
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Horova 36/29
Hradec Králové 50002 -
Kontaktní adresa:
Horova 36/29
Hradec Králové 50002
Královéhradecký kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Liberecký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Středočeský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Webdesign
-
Vizuální styl a webová prezentace Bühler CZ s.r.o.
Bühler CZ s.r.o., 9.6.2022
Zadání projektu a naše cíle Vytvořit kvalitní a moderní prezentační web, grafiky kompletně na míru. Jeho prostřednictvím aktivně komunikovat s cílovým klientem, ale také s potenciálními zaměstnanci Aktivně ukázat firemní identitu značky v online prostředí. Zaměřit se na sekci kariéra a pomoci tak HR oddělení v posilování týmu. Budovat značku BUHLER ŽAMBERK, a to především na internetu. Průběh realizace Po pečlivě konzultaci v sídle firmy jsme dospěli k drátěném modelu a dle něho vytvořili originální design, který bude značku odlišovat od konkurence. Připravili jsme testovací aplikaci se všemi graficky originálními podstranami a postupně ladili obsahovou část stránek. Dále následovalo ladění všech informací a vzhledů. Abychom došli k danému cíli: spuštění CZ mutace nového webu do výroční firmy.
Zadání projektu a naše cíle Vytvořit kvalitní a moderní prezentační web, grafiky kompletně na míru. Jeho prostřednictvím aktivně komunikovat s cílovým klientem, ale také s potenciálními zaměstnanci Aktivně ukázat firemní identitu značky v online prostředí. Zaměřit se na sekci kariéra a pomoci tak HR oddělení v posilování týmu. Budovat značku BUHLER ŽAMBERK, a to především na internetu. Průběh realizace Po pečlivě konzultaci v sídle firmy jsme dospěli k drátěném modelu a dle něho vytvořili originální design, který bude značku odlišovat od konkurence. Připravili jsme testovací aplikaci se všemi graficky originálními podstranami a postupně ladili obsahovou část stránek. Dále následovalo ladění všech informací a vzhledů. Abychom došli k danému cíli: spuštění CZ mutace nového webu do výroční firmy.
-
Webová prezentace a online marketing DONAP
DONAP SYSTÉMY S.R.O., 21.12.2022
Zadání projektu a naše cíle Vytvořit moderní responzivní a konverzní prezentaci. Přehledně prezentovat všechny pobočky rozrůstající se firmy. Ukázat firemní identitu rodinné firmy nejen vizuálně. Zlepšit online komunikaci s koncovým klientem i partnery. Budovat značku Donap, a to především na internetu. Původní realizace Analýza klíčových frází ukázala v podstatě nekonečné možnosti kontinuálního rozšiřování obsahu a hledání další klientely. Drátěný model pomohl přehledně ukázat širokou paletu služeb klienta, a také přednosti spolupráce s ním. Design respektoval a zároveň rozvinul vizuální identitu Donapu, tak aby se klient „vždy našel“ jak na pobočce, tak kterékoliv sekci webu. Daný vzhled pak kodéři přenesli do samotné aplikace, nastavili všechny funkční prvky a efekty a šlo se na obsah. V obsahové části jsme přesně a přehledně popsali vše potřebné, aby si přišel na své klient „volám hned“ i klient „čtenář“. Redesign a aktualizace V roce 2021 jsme web Donapu kompletně redesignovali dle moderních trendů. Jednotlivé sekce jsou nově graficky zcela na míru s pevným rámcem firemní identity. Vytvořili jsme prezentační web s produktovými sekcemi s možností aktivní poptávky. Aktualizovali jsme veškeré informace dle momentálního stavu.
Zadání projektu a naše cíle Vytvořit moderní responzivní a konverzní prezentaci. Přehledně prezentovat všechny pobočky rozrůstající se firmy. Ukázat firemní identitu rodinné firmy nejen vizuálně. Zlepšit online komunikaci s koncovým klientem i partnery. Budovat značku Donap, a to především na internetu. Původní realizace Analýza klíčových frází ukázala v podstatě nekonečné možnosti kontinuálního rozšiřování obsahu a hledání další klientely. Drátěný model pomohl přehledně ukázat širokou paletu služeb klienta, a také přednosti spolupráce s ním. Design respektoval a zároveň rozvinul vizuální identitu Donapu, tak aby se klient „vždy našel“ jak na pobočce, tak kterékoliv sekci webu. Daný vzhled pak kodéři přenesli do samotné aplikace, nastavili všechny funkční prvky a efekty a šlo se na obsah. V obsahové části jsme přesně a přehledně popsali vše potřebné, aby si přišel na své klient „volám hned“ i klient „čtenář“. Redesign a aktualizace V roce 2021 jsme web Donapu kompletně redesignovali dle moderních trendů. Jednotlivé sekce jsou nově graficky zcela na míru s pevným rámcem firemní identity. Vytvořili jsme prezentační web s produktovými sekcemi s možností aktivní poptávky. Aktualizovali jsme veškeré informace dle momentálního stavu.
-