Detail kreativce

Zpět na galerii

Jakub Králíček

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 07434308

Kontakt:

Jakub Králíček

+420737163887

kralicekphoto@email.cz

O profilu kreativce

Jsem fotograf kameraman a editor jenž se zaměřuje se na focení portrétů, produktových fotografii, nemovitosti i dalších projektů. Kromě fotografování tvořím videa a zajišťuju jejich profesionální úpravu. Mým cílem je zachytit jedinečné momenty a vytvořit obsah přesně podle vašich představ.

JakubKrálíček foto/video

Fotograf kameraman editor

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Palackého 856
      Vrchlabí 54301 Královéhradecký kraj
    • Kontaktní adresa:

      Palackého 857
      Vrchlabí 54301
      Královéhradecký kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Liberecký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Středočeský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Fotografie

    • Realitní fotografie/video

      Next reality Tereza Klírová, 05/2023-01/2025

      Obrázek reference

      Aktivně a pravidelně fotím a natáčím videa pro realitní kancelář Next Reality. Mé práce zdůrazňují jedinečné vlastnosti nemovitostí a pomáhají přilákat potenciální kupce. Díky profesionálním vizuálům mohou klienti lépe prezentovat své nabídky, což zvyšuje šanci na úspěšný prodej. Kvalitní fotografie a videa jsou klíčovým prvkem moderní realitní prezentace.

      Aktivně a pravidelně fotím a natáčím videa pro realitní kancelář Next Reality. Mé práce zdůrazňují jedinečné vlastnosti nemovitostí a pomáhají přilákat potenciální kupce. Díky profesionálním vizuálům mohou klienti lépe prezentovat své nabídky, což zvyšuje šanci na úspěšný prodej. Kvalitní fotografie a videa jsou klíčovým prvkem moderní realitní prezentace.

    • Focení firemní akce

      PwC Česká republika, 11/2024

      Obrázek reference

      Fotil jsem firemní akci pro PwC ve Špindlerově Mlýně, kde jsem zachytil jedinečné momenty a atmosféru události. Díky mým fotografiím má firma bohatý vizuální materiál, který může využít pro své komerční účely. Tímto způsobem mohou efektivně komunikovat své hodnoty a posílit svůj firemní brand, což přináší dlouhodobý přínos.

      Fotil jsem firemní akci pro PwC ve Špindlerově Mlýně, kde jsem zachytil jedinečné momenty a atmosféru události. Díky mým fotografiím má firma bohatý vizuální materiál, který může využít pro své komerční účely. Tímto způsobem mohou efektivně komunikovat své hodnoty a posílit svůj firemní brand, což přináší dlouhodobý přínos.

  • Film / Video / Televize

    • promo video pro firmu KAD

      KAD s.r.o., 8.8. - 9.9. 2024

      Obrázek reference

      Vytvořil jsem foto a video pro firmu KAD, které zachycuje jejich inovativní přístup a kreativitu. Video bylo navrženo tak, aby zdůraznilo klíčové hodnoty společnosti a nabídlo jedinečný pohled na jejich produkty a služby. Díky preciznímu zpracování a vizuálnímu stylu se podařilo vytvořit obsah, který oslovil široké publikum a efektivně prezentoval značku.

      Vytvořil jsem foto a video pro firmu KAD, které zachycuje jejich inovativní přístup a kreativitu. Video bylo navrženo tak, aby zdůraznilo klíčové hodnoty společnosti a nabídlo jedinečný pohled na jejich produkty a služby. Díky preciznímu zpracování a vizuálnímu stylu se podařilo vytvořit obsah, který oslovil široké publikum a efektivně prezentoval značku.

    • Videa pro realitní fotografie

      Adriana Hylmarová, 11/2024

      Obrázek reference

      Fotili a natáčeli jsme chalupu na zajímavém místě při hezkém podvečeru, kdy bylo ideální světlo pro zachycení její jedinečné atmosféry. Díky pečlivému zpracování videa i fotografií se podařilo zdůraznit její přednosti a přitáhnout zájem potenciálních kupců. Kvalitní vizuální prezentace pomáhá ukázat nejen estetiku, ale i skutečný charakter nemovitosti.

      Fotili a natáčeli jsme chalupu na zajímavém místě při hezkém podvečeru, kdy bylo ideální světlo pro zachycení její jedinečné atmosféry. Díky pečlivému zpracování videa i fotografií se podařilo zdůraznit její přednosti a přitáhnout zájem potenciálních kupců. Kvalitní vizuální prezentace pomáhá ukázat nejen estetiku, ale i skutečný charakter nemovitosti.