Detail kreativce

Zpět na galerii

Business Video Production s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 11695404

Kontakt:

Vendula Klabusay

+420 607 770 401

vendula@bvproduction.cz

O profilu kreativce

Jsme kreativní contentová agentura. Video, zvuk, grafika, texty, design webů – máme ty správné nástroje pro váš příběh. Včas, strategicky, chytře a poutavě tak, aby vše odpovídalo vašim představám i možnostem.

Jsme kreativní contentová agentura

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Mečislavova 1357/16
      Praha 4 14000
    • Kontaktní adresa:

      Mečislavova 1357/16
      Praha 4 14000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Film / Video / Televize

    • Narazit může každý

      Diakonie, SOS centrum, 2022

      Pro krizové centrum jsme vytvořili kampaň s názvem „Narazit může každý“, která má za cíl představit práci krizového centra široké veřejnosti. V kampani jsme nezůstali pouze u videí a fotek, přesah měla i do offline světa včetně tiskovin.

      Pro krizové centrum jsme vytvořili kampaň s názvem „Narazit může každý“, která má za cíl představit práci krizového centra široké veřejnosti. V kampani jsme nezůstali pouze u videí a fotek, přesah měla i do offline světa včetně tiskovin.

      https://www.bvproduction.cz/projekt/sos-diakonie/
    • Nukleární reaktor 4.generace, promo spot

      Ústav jaderného výzkumu, Řež, 2023

      Zadání od ÚJV bylo od začátku výzvou. Představit zajímavě nukleární reaktor 4. generace vyžadovalo hlubší ponoření se do problematiky a přístup, který diváka bude bavit. Zapojili jsme do něj proto známého popularizátora vědy Michaela Londesborough a vyprodukovali video, které má za cíl představit reaktor potenciálním zájemcům o zapojení do projektu a jeho prezentaci při vládních a mezinárodních jednáních.

      Zadání od ÚJV bylo od začátku výzvou. Představit zajímavě nukleární reaktor 4. generace vyžadovalo hlubší ponoření se do problematiky a přístup, který diváka bude bavit. Zapojili jsme do něj proto známého popularizátora vědy Michaela Londesborough a vyprodukovali video, které má za cíl představit reaktor potenciálním zájemcům o zapojení do projektu a jeho prezentaci při vládních a mezinárodních jednáních.

      https://www.bvproduction.cz/projekt/ustav-jaderneho-vyzkumu-rez/
    • Příručka chytrého investora

      Česká spořitelna, 2023

      Vytvořili jsme kompletní video strategii s cílem vtipně, srozumitelně a lidsky vzdělávat širokou veřejnost v oblasti investic. Součástí projektu byla tvorba strategie, moodboard, navrhnutí vizuálního stylu, sound designu, definování a výběr hlavních tváří v castingu, samotné natočení i postprodukce. Česká spořitelna vytvořená videa pravidelně publikuje pod názvem Příručka chytrého investora na stránkách Budoucnost.

      Vytvořili jsme kompletní video strategii s cílem vtipně, srozumitelně a lidsky vzdělávat širokou veřejnost v oblasti investic. Součástí projektu byla tvorba strategie, moodboard, navrhnutí vizuálního stylu, sound designu, definování a výběr hlavních tváří v castingu, samotné natočení i postprodukce. Česká spořitelna vytvořená videa pravidelně publikuje pod názvem Příručka chytrého investora na stránkách Budoucnost.

      https://www.csas.cz/cs/blog/budoucnost
    • Produktové spoty, pojišťovací produkty

      BNP Paribas Cardid, 2023

      Pro globální pojišťovnu jsme vizuálně ztvárnili dva pojišťovací produkty, a to rovnou v 7 jazykových mutacích. Vymysleli jsme kreativní koncept, scénáře a oba spoty zprodukovali. Původním cílem bylo představit produkty pouze interním obchodním partnerům a klientům na pobočkách. Videa se však natolik líbila, že jsou publikovaná v online prostoru pro širokou veřejnost.

      Pro globální pojišťovnu jsme vizuálně ztvárnili dva pojišťovací produkty, a to rovnou v 7 jazykových mutacích. Vymysleli jsme kreativní koncept, scénáře a oba spoty zprodukovali. Původním cílem bylo představit produkty pouze interním obchodním partnerům a klientům na pobočkách. Videa se však natolik líbila, že jsou publikovaná v online prostoru pro širokou veřejnost.

      https://www.bvproduction.cz/projekt/bnp-paribas-cardif/
    • Vitakarta, OZP ČR

      Oborová zdravotní pojišťovna, ČR, 2022

      Podíleli jsme se na sérii TV reklam OZP s cílem akvizice nových klientů. Spoty se natáčely s rodinou Tomáše Matonohy a Lucie Benešové a my jsme je postprodukovali, barvili a opatřili grafikou.

      Podíleli jsme se na sérii TV reklam OZP s cílem akvizice nových klientů. Spoty se natáčely s rodinou Tomáše Matonohy a Lucie Benešové a my jsme je postprodukovali, barvili a opatřili grafikou.