Detail kreativce

Zpět na galerii

Oktopusy agency s.r.o

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 07834977

Kontakt:

Dagmar Korbová

+420737006207

dagmar@oktopusy.cz

O profilu kreativce

15+ let zkušeností v e-commerce a on-line marketingu. Začínáte podnikat na internetu, ale nevíte si rady s rozjezdem?Provozujete e-shop, který prodává méně, než byste potřebovali?Vlastníte web, který přivádí jen minimum nových klientů? Neroste váš online byznys podle vašich představ? V tom případě se neváhejte na mě a moji agenturu OKTOPUSY obrátit.

Dagmar Korbová Krůzová

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Na Folimance 2155/15
      Praha 2-Vinohrady 12000
    • Kontaktní adresa:

      Na Folimance 2155/15
      Praha 2-Vinohrady 12000
      Pardubický kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Středočeský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Práce s texty

    • Esab Vamberk

      ESAB CZ, s.r.o., člen koncernu, 2022 - doposud

      Obrázek reference

      ESAB jako korporace svůj web sice má, a to i v češtině, komunikace na něm se ale odvíjí převážně obchodním směrem. Pro účely budování pověsti firmy na trhu práce (tzv. employer brandingu) byl web a komunikace ale zcela nevyhovující, a proto bylo třeba navrhnout a postavit nový, určený speciálně pro ESAB CZ. Nový web představil odlehčenou formou jak samotnou firmu a její činnost, tak benefity práce pro výrobní podnik i jednotlivé volné pozice. Součástí naší práce byla také příprava tzv. onboarding materiálů ve formě stručného průvodce prvními dny nových zaměstnanců a tiskovin určených k propagaci ESAB CZ jako významného zaměstnavatele v regionu. Výsledkem byla sada online i offline materiálů, které (nejen) HR specialistům firmy slouží jako klíčová pomůcka při akvizici nových pracovníků. Co jsme pro ESAB dělali: • Web design • Copywriting • E-mailing • Příprava interní komunikace • Profesionální focení • On boarding brožura •

      ESAB jako korporace svůj web sice má, a to i v češtině, komunikace na něm se ale odvíjí převážně obchodním směrem. Pro účely budování pověsti firmy na trhu práce (tzv. employer brandingu) byl web a komunikace ale zcela nevyhovující, a proto bylo třeba navrhnout a postavit nový, určený speciálně pro ESAB CZ. Nový web představil odlehčenou formou jak samotnou firmu a její činnost, tak benefity práce pro výrobní podnik i jednotlivé volné pozice. Součástí naší práce byla také příprava tzv. onboarding materiálů ve formě stručného průvodce prvními dny nových zaměstnanců a tiskovin určených k propagaci ESAB CZ jako významného zaměstnavatele v regionu. Výsledkem byla sada online i offline materiálů, které (nejen) HR specialistům firmy slouží jako klíčová pomůcka při akvizici nových pracovníků. Co jsme pro ESAB dělali: • Web design • Copywriting • E-mailing • Příprava interní komunikace • Profesionální focení • On boarding brožura •

      https://www.esabvamberk.cz
    • Salon Essentia

      Salon Essentia, 2023

      Obrázek reference

      Kompletní textace a redesign webu luxusního kosmetikcého salonu v Pardubicích.

      Kompletní textace a redesign webu luxusního kosmetikcého salonu v Pardubicích.

      https://www.salonessentia.cz/
  • Webdesign

    • Future is Local

      LAGARDERE DUTY FREE S.R.O, 2022

      Obrázek reference

      Na projektu futureislocal.cz jsme dostali příležitost realizovat se od samého jeho zrodu. Vymysleli jsme název konceptu, jeho motto i logo a na zelené louce postavili také nový web. Ten kromě myšlenky projektu uvedl také značky, jejich příběhy a produkty a stal se klíčovým nástrojem komunikace i přímo na prodejně. Tam stručné informace doplnily QR kódy odkazující přímo na web, dostupné návštěvníkům prostřednictvím jejich vlastních zařízení nebo tabletů, které si na prodejně mohou zapůjčit. Co jsme pro Future is Local dělali: • Návrh názvu, loga a grafiky pro prodejnu i web • Web • Copywriting • Profesionální focení • Backwally na prodejnu • Propojení webu a prodejny via QR kódy •

      Na projektu futureislocal.cz jsme dostali příležitost realizovat se od samého jeho zrodu. Vymysleli jsme název konceptu, jeho motto i logo a na zelené louce postavili také nový web. Ten kromě myšlenky projektu uvedl také značky, jejich příběhy a produkty a stal se klíčovým nástrojem komunikace i přímo na prodejně. Tam stručné informace doplnily QR kódy odkazující přímo na web, dostupné návštěvníkům prostřednictvím jejich vlastních zařízení nebo tabletů, které si na prodejně mohou zapůjčit. Co jsme pro Future is Local dělali: • Návrh názvu, loga a grafiky pro prodejnu i web • Web • Copywriting • Profesionální focení • Backwally na prodejnu • Propojení webu a prodejny via QR kódy •

      https://www.futureislocal.cz
    • Zelené Doubravice

      Doubravice 21 s.r.o., 2022 - doposud

      Obrázek reference

      Protože až do roku 2022 se novostavby v Zelených Doubravicích prodávaly téměř bez podpory, nebyl důvod budovat značku, sbírat data o klientech, vytvářet databáze kontaktů, řešit výkonnostní marketing nebo funkčnost aktuálního webu. Museli jsme vymyslet, jak prodej podpořit, jaké kanály k tomu použít a na jaké cílové skupiny mířit. Web, který klient do té doby používal, se bohužel ukázal jako zcela nefunkční: za celou dobu své existence nepřivedl jedinou poptávku, poskytovatel navíc nebyl ochoten ho jakkoliv rozvíjet. Postavili jsme proto web nový : při jeho přípravě jsme využili mimo jiné výsledky kvalitativního výzkumu mezi stávajícími vlastníky domů a na nejsilnějších argumentech postavili celou komunikaci. Výsledek se dostavil téměř okamžitě po spuštění nového webu, podpořeného kampaní na sociálních sítích. Co jsme pro Zelené Doubravice dělali: • Uživatelský výzkum • Nastavení komunikace značky • Marketingový plán • Web design • Copywriting • E-mailing • Správa sociální sítí • Tvorba obsahu na sítě • Výkonnostní reklama • Profesionální focení • Následný rozvoj webu •

      Protože až do roku 2022 se novostavby v Zelených Doubravicích prodávaly téměř bez podpory, nebyl důvod budovat značku, sbírat data o klientech, vytvářet databáze kontaktů, řešit výkonnostní marketing nebo funkčnost aktuálního webu. Museli jsme vymyslet, jak prodej podpořit, jaké kanály k tomu použít a na jaké cílové skupiny mířit. Web, který klient do té doby používal, se bohužel ukázal jako zcela nefunkční: za celou dobu své existence nepřivedl jedinou poptávku, poskytovatel navíc nebyl ochoten ho jakkoliv rozvíjet. Postavili jsme proto web nový : při jeho přípravě jsme využili mimo jiné výsledky kvalitativního výzkumu mezi stávajícími vlastníky domů a na nejsilnějších argumentech postavili celou komunikaci. Výsledek se dostavil téměř okamžitě po spuštění nového webu, podpořeného kampaní na sociálních sítích. Co jsme pro Zelené Doubravice dělali: • Uživatelský výzkum • Nastavení komunikace značky • Marketingový plán • Web design • Copywriting • E-mailing • Správa sociální sítí • Tvorba obsahu na sítě • Výkonnostní reklama • Profesionální focení • Následný rozvoj webu •

      https://www.zelenedoubravice.cz
  • Marketingové strategie

    • Lampglas

      Lampglas Železný Brod, 2020 - doposud

      Obrázek reference

      Když jsme se v březnu 2020 úplnou náhodou poprvé doslechli o Lampglas, byla pro nás zcela neznámou značkou. Česká šperkařská firma z Železného Brodu za sebou měla sice už bezmála 30letou tradici, soustředila se ale hlavně na zahraniční trh. Po dekádách orientace na klientelu mimo ČR se firma rozhodla vstoupit na domácí trh se šperky. V době lockdownu, kdy se seznam povolených společenských akcí smrskl na výpravu do supermarketu a rodinné sledování televize a jedinými módními doplňky byly rouška a domácí pantofle... Celá case study na oktopusy.cz Co jsme pro Lampglas (zatím) udělali • E-commerce mentoring • Průzkum trhu • Obchodní plán • Analýza klíčových slov • Uživatelský výzkum • Budování značky a komunikační strategie • Marketingový plán • Web design • Copywriting • E-mailing • Správa sociální sítí • Tvorba obsahu na sítě • Výkonnostní reklama • Fotografie včetně castingu a zajištění prostor • Expanze na domácím trhu i v zahraničí • Průnik na retailový trh •

      Když jsme se v březnu 2020 úplnou náhodou poprvé doslechli o Lampglas, byla pro nás zcela neznámou značkou. Česká šperkařská firma z Železného Brodu za sebou měla sice už bezmála 30letou tradici, soustředila se ale hlavně na zahraniční trh. Po dekádách orientace na klientelu mimo ČR se firma rozhodla vstoupit na domácí trh se šperky. V době lockdownu, kdy se seznam povolených společenských akcí smrskl na výpravu do supermarketu a rodinné sledování televize a jedinými módními doplňky byly rouška a domácí pantofle... Celá case study na oktopusy.cz Co jsme pro Lampglas (zatím) udělali • E-commerce mentoring • Průzkum trhu • Obchodní plán • Analýza klíčových slov • Uživatelský výzkum • Budování značky a komunikační strategie • Marketingový plán • Web design • Copywriting • E-mailing • Správa sociální sítí • Tvorba obsahu na sítě • Výkonnostní reklama • Fotografie včetně castingu a zajištění prostor • Expanze na domácím trhu i v zahraničí • Průnik na retailový trh •

      https://www.lampglas.cz
    • MV Facility

      MV Facility Služby s.r.o., 2023

      Obrázek reference

      Společnost, která operuje v několika oborech svoji značku komunikovala skrze několik webů a nejednotným stylem komunikace. Navrhli jsme vytvořit tzv „umbrella brand“ MV facility, zastřešující všechny obory společnosti. Co jsme pro MV Facility dělali: Nastavení komunikace značky a komunikační strategii • Marketingový plán • Web design • Copywriting • Profesionální focení •

      Společnost, která operuje v několika oborech svoji značku komunikovala skrze několik webů a nejednotným stylem komunikace. Navrhli jsme vytvořit tzv „umbrella brand“ MV facility, zastřešující všechny obory společnosti. Co jsme pro MV Facility dělali: Nastavení komunikace značky a komunikační strategii • Marketingový plán • Web design • Copywriting • Profesionální focení •

      https://www.mvfacility.cz