Detail kreativce
Viktor Kolář
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 74538675
Kontakt:
+420777298338
kolar@viktory.cz
O profilu kreativce
Jmenuji se Viktor Kolář již 14 let se pohybuji v online marketingu. Hlavní specializací je výkonnostní marketing (PPC, zbožové vyhledávače) s webovou analytikou. Mám pokročilý přesah do SEO a UX/UI design. Toto jsou pole mé působnosti, ve kterém se snažím neustále posouvat. V posledních letech se z velké části věnuji také online marektingové strategii s projektovým řízením v rámci inter
Online marketing specialista
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
U Hřiště 245
Světice 251 01 -
Kontaktní adresa:
U Hřiště 245
Světice 251 01
Středočeský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Marketingové strategie
-
Navýšení obratu eshopu
Velkoobchod s umělými květinami a dekorativními předměty, Spolupráce od roku 2020
Cíl: zvýšení povědomí o brandu, navýšení obratu Strategie: cílení obsahovou i vyhledávací reklamou na publika podobná návštěvám konkurenčních webů, zaměření na obohacení vlastních dat, práce s mikrokonverzemi - kombinace s daty z kamenné prodejny a registracemi Výsledek: V průběhu dvou let výrazné zvýšení obratu díky práci s remarketingem, relevantnímu cílení a aktivaci zákaznické báze, která se k zákazníkovi začala vracet Aktuální stav spolupráce: klient meziročně roste díky kontinuální práci a průběžnému testování nových cílení a publik pro akvizici, A/B testování kreativ a dalších aktivit Výsledek: o 330 % navýšení počtu transakcí
Cíl: zvýšení povědomí o brandu, navýšení obratu Strategie: cílení obsahovou i vyhledávací reklamou na publika podobná návštěvám konkurenčních webů, zaměření na obohacení vlastních dat, práce s mikrokonverzemi - kombinace s daty z kamenné prodejny a registracemi Výsledek: V průběhu dvou let výrazné zvýšení obratu díky práci s remarketingem, relevantnímu cílení a aktivaci zákaznické báze, která se k zákazníkovi začala vracet Aktuální stav spolupráce: klient meziročně roste díky kontinuální práci a průběžnému testování nových cílení a publik pro akvizici, A/B testování kreativ a dalších aktivit Výsledek: o 330 % navýšení počtu transakcí
-
Navýšení poptávek pro klienta
Klient s vysokozdvižnými vozíky, Spolupráce od roku 2020
Cíl: navýšení počtu kvalitních leadů u obou brandů Strategie: pokročilá práce s daty, práce s mikrokonverzemi, porozumění uživatelskému chování Výsledek: Obohacení klientových dat. Zajištění propisování zdroje odeslaných formulářů do klientova CMS systému. Lepší porozumění cílovému publiku, sběr kvalitních dat pro systémy, segmentace remarketingových seznamů, relevantnější cílení reklamy. Aktuální stav spolupráce: exponenciálně narůstající počet leadů, aktuálně testování nových cílení a publik pro akvizici, A/B testování kreativ, obohacování kampaní o nová data Výsledek: o 124 % přeplnění stanoveného cíle
Cíl: navýšení počtu kvalitních leadů u obou brandů Strategie: pokročilá práce s daty, práce s mikrokonverzemi, porozumění uživatelskému chování Výsledek: Obohacení klientových dat. Zajištění propisování zdroje odeslaných formulářů do klientova CMS systému. Lepší porozumění cílovému publiku, sběr kvalitních dat pro systémy, segmentace remarketingových seznamů, relevantnější cílení reklamy. Aktuální stav spolupráce: exponenciálně narůstající počet leadů, aktuálně testování nových cílení a publik pro akvizici, A/B testování kreativ, obohacování kampaní o nová data Výsledek: o 124 % přeplnění stanoveného cíle
-
-
Online marketing
-
Navýšení počtu transakcí
Internetový obchod s nabídkou dárků pro každého, Spolupráce od roku 2021
Cíl: kompletní znovu nastartování obratů e-shopu Strategie: revize běžících Google Ads a nové nastavení, kontrola analytiky, využití Mergado a nastavení produktových feedů a datové vrstvy. Nastavení dynamického remarketingu. Výsledek: Obrat se podařilo navýšit i s výrazným poklesem PNO. V průběhu spolupráce jsme pokračovali revizí produktů a obměnou sortimentu, přechodem na nové webové řešení a rozšiřením propagace do dalších reklamních systémů. První rok spolupráce byl zakončen úspěšnou vánoční sezónou, která předčila očekávání klienta. Výsledek: o 214 % navýšení počtu transakcí (2021-2022)
Cíl: kompletní znovu nastartování obratů e-shopu Strategie: revize běžících Google Ads a nové nastavení, kontrola analytiky, využití Mergado a nastavení produktových feedů a datové vrstvy. Nastavení dynamického remarketingu. Výsledek: Obrat se podařilo navýšit i s výrazným poklesem PNO. V průběhu spolupráce jsme pokračovali revizí produktů a obměnou sortimentu, přechodem na nové webové řešení a rozšiřením propagace do dalších reklamních systémů. První rok spolupráce byl zakončen úspěšnou vánoční sezónou, která předčila očekávání klienta. Výsledek: o 214 % navýšení počtu transakcí (2021-2022)
-
Zlepšení pozic ve vyhledávání a porozumění dat
Sloneek, 2021
Spolupráce s Viktorem Kolářem byla pro naši společnost Sloneek skvělým rozhodnutím. Díky jeho odbornosti v oblasti SEO se naše stránky lépe umisťují ve vyhledávání, což vedlo ke zvýšení návštěvnosti a růstu naší zákaznické základny. Viktor Kolář nám také poskytl podporu v pokročilé analytice, což nám umožnilo lépe porozumět našemu trhu a naplňovat potřeby našich zákazníků. Díky tomu efektivněji sledujeme a vyhodnocujeme naše obchodní aktivity.
Spolupráce s Viktorem Kolářem byla pro naši společnost Sloneek skvělým rozhodnutím. Díky jeho odbornosti v oblasti SEO se naše stránky lépe umisťují ve vyhledávání, což vedlo ke zvýšení návštěvnosti a růstu naší zákaznické základny. Viktor Kolář nám také poskytl podporu v pokročilé analytice, což nám umožnilo lépe porozumět našemu trhu a naplňovat potřeby našich zákazníků. Díky tomu efektivněji sledujeme a vyhodnocujeme naše obchodní aktivity.
-