Detail kreativce

Zpět na galerii

Viktor Kolář

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 74538675

Kontakt:

+420777298338

kolar@viktory.cz

O profilu kreativce

Jmenuji se Viktor Kolář již 14 let se pohybuji v online marketingu. Hlavní specializací je výkonnostní marketing (PPC, zbožové vyhledávače) s webovou analytikou. Mám pokročilý přesah do SEO a UX/UI design. Toto jsou pole mé působnosti, ve kterém se snažím neustále posouvat. V posledních letech se z velké části věnuji také online marektingové strategii s projektovým řízením v rámci inter

Online marketing specialista

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      U Hřiště 245
      Světice 251 01
    • Kontaktní adresa:

      U Hřiště 245
      Světice 251 01
      Středočeský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Marketingové strategie

    • Navýšení obratu eshopu

      Velkoobchod s umělými květinami a dekorativními předměty, Spolupráce od roku 2020

      Cíl: zvýšení povědomí o brandu, navýšení obratu Strategie: cílení obsahovou i vyhledávací reklamou na publika podobná návštěvám konkurenčních webů, zaměření na obohacení vlastních dat, práce s mikrokonverzemi - kombinace s daty z kamenné prodejny a registracemi Výsledek: V průběhu dvou let výrazné zvýšení obratu díky práci s remarketingem, relevantnímu cílení a aktivaci zákaznické báze, která se k zákazníkovi začala vracet Aktuální stav spolupráce: klient meziročně roste díky kontinuální práci a průběžnému testování nových cílení a publik pro akvizici, A/B testování kreativ a dalších aktivit Výsledek: o 330 % navýšení počtu transakcí

      Cíl: zvýšení povědomí o brandu, navýšení obratu Strategie: cílení obsahovou i vyhledávací reklamou na publika podobná návštěvám konkurenčních webů, zaměření na obohacení vlastních dat, práce s mikrokonverzemi - kombinace s daty z kamenné prodejny a registracemi Výsledek: V průběhu dvou let výrazné zvýšení obratu díky práci s remarketingem, relevantnímu cílení a aktivaci zákaznické báze, která se k zákazníkovi začala vracet Aktuální stav spolupráce: klient meziročně roste díky kontinuální práci a průběžnému testování nových cílení a publik pro akvizici, A/B testování kreativ a dalších aktivit Výsledek: o 330 % navýšení počtu transakcí

    • Navýšení poptávek pro klienta

      Klient s vysokozdvižnými vozíky, Spolupráce od roku 2020

      Cíl: navýšení počtu kvalitních leadů u obou brandů Strategie: pokročilá práce s daty, práce s mikrokonverzemi, porozumění uživatelskému chování Výsledek: Obohacení klientových dat. Zajištění propisování zdroje odeslaných formulářů do klientova CMS systému. Lepší porozumění cílovému publiku, sběr kvalitních dat pro systémy, segmentace remarketingových seznamů, relevantnější cílení reklamy. Aktuální stav spolupráce: exponenciálně narůstající počet leadů, aktuálně testování nových cílení a publik pro akvizici, A/B testování kreativ, obohacování kampaní o nová data Výsledek: o 124 % přeplnění stanoveného cíle

      Cíl: navýšení počtu kvalitních leadů u obou brandů Strategie: pokročilá práce s daty, práce s mikrokonverzemi, porozumění uživatelskému chování Výsledek: Obohacení klientových dat. Zajištění propisování zdroje odeslaných formulářů do klientova CMS systému. Lepší porozumění cílovému publiku, sběr kvalitních dat pro systémy, segmentace remarketingových seznamů, relevantnější cílení reklamy. Aktuální stav spolupráce: exponenciálně narůstající počet leadů, aktuálně testování nových cílení a publik pro akvizici, A/B testování kreativ, obohacování kampaní o nová data Výsledek: o 124 % přeplnění stanoveného cíle

  • Online marketing

    • Navýšení počtu transakcí

      Internetový obchod s nabídkou dárků pro každého, Spolupráce od roku 2021

      Cíl: kompletní znovu nastartování obratů e-shopu Strategie: revize běžících Google Ads a nové nastavení, kontrola analytiky, využití Mergado a nastavení produktových feedů a datové vrstvy. Nastavení dynamického remarketingu. Výsledek: Obrat se podařilo navýšit i s výrazným poklesem PNO. V průběhu spolupráce jsme pokračovali revizí produktů a obměnou sortimentu, přechodem na nové webové řešení a rozšiřením propagace do dalších reklamních systémů. První rok spolupráce byl zakončen úspěšnou vánoční sezónou, která předčila očekávání klienta. Výsledek: o 214 % navýšení počtu transakcí (2021-2022)

      Cíl: kompletní znovu nastartování obratů e-shopu Strategie: revize běžících Google Ads a nové nastavení, kontrola analytiky, využití Mergado a nastavení produktových feedů a datové vrstvy. Nastavení dynamického remarketingu. Výsledek: Obrat se podařilo navýšit i s výrazným poklesem PNO. V průběhu spolupráce jsme pokračovali revizí produktů a obměnou sortimentu, přechodem na nové webové řešení a rozšiřením propagace do dalších reklamních systémů. První rok spolupráce byl zakončen úspěšnou vánoční sezónou, která předčila očekávání klienta. Výsledek: o 214 % navýšení počtu transakcí (2021-2022)

    • Zlepšení pozic ve vyhledávání a porozumění dat

      Sloneek, 2021

      Spolupráce s Viktorem Kolářem byla pro naši společnost Sloneek skvělým rozhodnutím. Díky jeho odbornosti v oblasti SEO se naše stránky lépe umisťují ve vyhledávání, což vedlo ke zvýšení návštěvnosti a růstu naší zákaznické základny. Viktor Kolář nám také poskytl podporu v pokročilé analytice, což nám umožnilo lépe porozumět našemu trhu a naplňovat potřeby našich zákazníků. Díky tomu efektivněji sledujeme a vyhodnocujeme naše obchodní aktivity.

      Spolupráce s Viktorem Kolářem byla pro naši společnost Sloneek skvělým rozhodnutím. Díky jeho odbornosti v oblasti SEO se naše stránky lépe umisťují ve vyhledávání, což vedlo ke zvýšení návštěvnosti a růstu naší zákaznické základny. Viktor Kolář nám také poskytl podporu v pokročilé analytice, což nám umožnilo lépe porozumět našemu trhu a naplňovat potřeby našich zákazníků. Díky tomu efektivněji sledujeme a vyhodnocujeme naše obchodní aktivity.