Detail kreativce

Zpět na galerii

Libor Nemeškal

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 87229820

Kontakt:

Libor Nemeškal

+420733500674

nemeskal@kouzelna.com

O profilu kreativce

Absolvent UK v Praze (filmová historie a estetika) a FMK UTB ve Zlíně (střihová skladba). Od roku 2003 se zabývám zakázkovým střihem, dramaturgií a produkcí audiovizuálních děl rozmanitých žánrů i formátů. V současné době působím ve studiu Kouzelná animace, jsem členem prezídia European Animation Awards, Rady animovaného filmu, Rady segmentu Audiovize ČR a interním akademikem na FMK UTB ve Zlíně.

Filmový střihač, producent a pedagog

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Ludkovice 210
      Ludkovice 76341 Zlínský kraj
    • Kontaktní adresa:

      Ludkovice 210
      Ludkovice 76341
      Zlínský kraj
    • Provozovna:

      Filmová 174
      Zlín - Kudlov
      Zlínský kraj

      Libor Nemeškal

      +420733500674

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Film / Video / Televize

    • Až na konci světa

      Kouzelná animace s.r.o., 2020

      Obrázek reference

      Hlavní producent a střihač originálního animovaného filmu "Až na konci světa" režiséra Martina Kukala. Jedná se o citlivou krátkometrážní grotesku o necitlivém lidském světě, zpracovanou metodou kombinace kreslené s 2D počítačovou animací. Projekt vznikal tři roky v produkci studia Kouzelná animace. Ve fázi vývoje a výroby byl prezentován na množství lokálních i mezinárodních platforem (MIFA Annecy, CEE Animation WS...) a byl podpořen SFKGM (vývoj, výroba) a Nadačním fondem FILMTALENT Zlín. Po uvedení do festivalové distribuce film zaznamenal množství výrazných národních i mezinárodních úspěchů, mezi něž patří například hlavní cena Golden Octopus Award na Thessaloniki Animation Festival, 4. místo v sekci profesionálních filmů v národní soutěži Český Obzor či nominace na ocenění na prestižním festivalu Cinekid. Zahraniční platformy Cinekid a Jef zároveň snímek zařadily do svých výběrových pásem, v jejichž rámci momentálně probíhá mezinárodní distribuce. Film se ocitl v užšímím výběru na nominaci pro nejlepší český animovaný film v soutěži Český Lev.

      Hlavní producent a střihač originálního animovaného filmu "Až na konci světa" režiséra Martina Kukala. Jedná se o citlivou krátkometrážní grotesku o necitlivém lidském světě, zpracovanou metodou kombinace kreslené s 2D počítačovou animací. Projekt vznikal tři roky v produkci studia Kouzelná animace. Ve fázi vývoje a výroby byl prezentován na množství lokálních i mezinárodních platforem (MIFA Annecy, CEE Animation WS...) a byl podpořen SFKGM (vývoj, výroba) a Nadačním fondem FILMTALENT Zlín. Po uvedení do festivalové distribuce film zaznamenal množství výrazných národních i mezinárodních úspěchů, mezi něž patří například hlavní cena Golden Octopus Award na Thessaloniki Animation Festival, 4. místo v sekci profesionálních filmů v národní soutěži Český Obzor či nominace na ocenění na prestižním festivalu Cinekid. Zahraniční platformy Cinekid a Jef zároveň snímek zařadily do svých výběrových pásem, v jejichž rámci momentálně probíhá mezinárodní distribuce. Film se ocitl v užšímím výběru na nominaci pro nejlepší český animovaný film v soutěži Český Lev.

      https://www.imdb.com/title/tt11917656/fullcredits/?ref_=tt_cl_sm
    • Batalives

      Cinebonbon, Česká televize, 2017

      Obrázek reference

      Matea, Shona, Bé, Henrik a Věra od sebe žijí vzdáleni tisíce kilometrů. Zatímco dvacetiletý Shona musí v indickém Batanagaru vystačit s několika dolary týdně, Henrik pomalu rekapituluje svůj život prožitý v západní Evropě, kde je dostatek všeho kromě rodinných vazeb. Dospívající Matea se stará především o to, jak co nejrychleji odejít z rodného města, jehož historie fascinuje dnes už jenom jejího otce a místní pamětníky. V brazilském Bataypora se Bé rozhoduje, zda zůstane a bude obhajovat českou kulturu v brazilském stylu nebo odejde za láskou do Česka a stáne se “Brazilcem ve východní Evropě”. Věra ze Zlína celý život obětovala práci ve fabrice, která kdysi udávala tempo po celém světě. Dneska je továrna oprýskaná, stroje na odpis. Celovečerní autorský dokument o pěti lidech z pěti baťovských měst z celého světa. Batalives (2017, R: Petr Babinec, Karolína Zalabáková; Střih: Libor Nemeškal, 75 min.).

      Matea, Shona, Bé, Henrik a Věra od sebe žijí vzdáleni tisíce kilometrů. Zatímco dvacetiletý Shona musí v indickém Batanagaru vystačit s několika dolary týdně, Henrik pomalu rekapituluje svůj život prožitý v západní Evropě, kde je dostatek všeho kromě rodinných vazeb. Dospívající Matea se stará především o to, jak co nejrychleji odejít z rodného města, jehož historie fascinuje dnes už jenom jejího otce a místní pamětníky. V brazilském Bataypora se Bé rozhoduje, zda zůstane a bude obhajovat českou kulturu v brazilském stylu nebo odejde za láskou do Česka a stáne se “Brazilcem ve východní Evropě”. Věra ze Zlína celý život obětovala práci ve fabrice, která kdysi udávala tempo po celém světě. Dneska je továrna oprýskaná, stroje na odpis. Celovečerní autorský dokument o pěti lidech z pěti baťovských měst z celého světa. Batalives (2017, R: Petr Babinec, Karolína Zalabáková; Střih: Libor Nemeškal, 75 min.).

      https://www.imdb.com/title/tt7431044/reference
    • D2: Vlakem až na konec světa

      Kouzelná animace s.r.o., 2020

      Obrázek reference

      Kreativní produkce, dramaturgie a střihová skladba celovečerní nezávislé train movie "D2: Vlakem až na konec světa" režiséra Petra Babince. Příběh o zdánlivě nekončících kolejích, nekonečné cestě, ale také o nejednom překvapivě ukončeném přátelství. Do vlaku usedla držitelka Ceny Thálie Petra Hřebíčková, divadelní herečka Barbora Chybová a známý slovenský moderátor Ludwig Bagin. Po celou cestu je doprovází postava kameramana Martina Dedka (Ostravak Ostravski, Route 66), který dodal střídáním profesionální a amatérské ruční kamery příběhu autentický pohled. Střih filmu trval téměř dva roky (2017-2019), přičemž se ke zpracování nekompletního narativního materiálu z roku 2010 přistoupilo metodou výrazně kreativního střihového postupu. Film s jedinečným hudebním soundtrackem kapely Zrní byl dokončen na začátku roku 2020, plánovanou kinodistribuci však překazila karantnénní opatření. Snímek byl promítnut na množství mezinárodních festivalů, v ČR a na Slovensku jej v roce 2021 uvedla distribuční společnost Cinemart.

      Kreativní produkce, dramaturgie a střihová skladba celovečerní nezávislé train movie "D2: Vlakem až na konec světa" režiséra Petra Babince. Příběh o zdánlivě nekončících kolejích, nekonečné cestě, ale také o nejednom překvapivě ukončeném přátelství. Do vlaku usedla držitelka Ceny Thálie Petra Hřebíčková, divadelní herečka Barbora Chybová a známý slovenský moderátor Ludwig Bagin. Po celou cestu je doprovází postava kameramana Martina Dedka (Ostravak Ostravski, Route 66), který dodal střídáním profesionální a amatérské ruční kamery příběhu autentický pohled. Střih filmu trval téměř dva roky (2017-2019), přičemž se ke zpracování nekompletního narativního materiálu z roku 2010 přistoupilo metodou výrazně kreativního střihového postupu. Film s jedinečným hudebním soundtrackem kapely Zrní byl dokončen na začátku roku 2020, plánovanou kinodistribuci však překazila karantnénní opatření. Snímek byl promítnut na množství mezinárodních festivalů, v ČR a na Slovensku jej v roce 2021 uvedla distribuční společnost Cinemart.

      https://www.imdb.com/title/tt11917636/?ref_=nm_flmg_t_1_edt
    • Malá velká liga

      Bright Sight Pictures, FTV Prima, 2023

      Obrázek reference

      Střihová skladba 4 dílů a střihová supervize celého osmidílného TV seriálu "Malá velká liga" v režii Jakuba Machaly. Jan „Honza“ Růžička (Marek Němec) je po potyčce v přímém přenosu s vycházející hvězdou svého klubu Sparta Praha, mladým útočníkem Paškou (Marek Lambora), propuštěn ze zaměstnání, vyloučen z klubu a nemůže trénovat. Růžička se tak ocitne ze dne na den bez práce, pro kterou žije, bez ženy, kterou miluje, v podnájmu někde na sídlišti a navíc je přinucen v rámci svého trestu trénovat bandu netalentovaných dětí ze sídlištní základní školy. Dílo bylo realizováno v produkci Bright Sight Pictures exkluzivně pro FTV Prima, kde byl seriál nasazen ve VOD a následně v terestriálním vysílání. Počet dílů: 8, stopáž 1 dílu: 25-26 min., celková stopáž série: 205 minut.

      Střihová skladba 4 dílů a střihová supervize celého osmidílného TV seriálu "Malá velká liga" v režii Jakuba Machaly. Jan „Honza“ Růžička (Marek Němec) je po potyčce v přímém přenosu s vycházející hvězdou svého klubu Sparta Praha, mladým útočníkem Paškou (Marek Lambora), propuštěn ze zaměstnání, vyloučen z klubu a nemůže trénovat. Růžička se tak ocitne ze dne na den bez práce, pro kterou žije, bez ženy, kterou miluje, v podnájmu někde na sídlišti a navíc je přinucen v rámci svého trestu trénovat bandu netalentovaných dětí ze sídlištní základní školy. Dílo bylo realizováno v produkci Bright Sight Pictures exkluzivně pro FTV Prima, kde byl seriál nasazen ve VOD a následně v terestriálním vysílání. Počet dílů: 8, stopáž 1 dílu: 25-26 min., celková stopáž série: 205 minut.

      https://www.ceskylev.cz/en/detail?movie=Mal%C3%A1%20velk%C3%A1%20liga&csfd=1400646
    • Sametový Zlín

      Filmové ateliéry, Kouzelná animace, 2022

      Obrázek reference

      Střihová skladba a dramaturgie hodinového dokumentárního filmu režiséra Petra Babince "Sametový Zlín". Autoři ve snímku kreativně kombinují dosud nezveřejněné archivní záběry z roku 1989 nejen se vzpomínkami svědků revolučních událostí, ale také s osudy soch, jež dané režimy reprezentují. Rámec dokumentu je postavený na již neexistující osmimetrové soše od významného umělce Kurta Gebauera s názvem Gottwklec z roku 1991. Socha symbolizuje pomyslnou klec, kterou komunisté postavili na město Zlín. Cílem autorů bylo zpřístupnit dané téma co možná nejširší veřejnosti (včetně mladé generace, která události neměla možnost zažít).

      Střihová skladba a dramaturgie hodinového dokumentárního filmu režiséra Petra Babince "Sametový Zlín". Autoři ve snímku kreativně kombinují dosud nezveřejněné archivní záběry z roku 1989 nejen se vzpomínkami svědků revolučních událostí, ale také s osudy soch, jež dané režimy reprezentují. Rámec dokumentu je postavený na již neexistující osmimetrové soše od významného umělce Kurta Gebauera s názvem Gottwklec z roku 1991. Socha symbolizuje pomyslnou klec, kterou komunisté postavili na město Zlín. Cílem autorů bylo zpřístupnit dané téma co možná nejširší veřejnosti (včetně mladé generace, která události neměla možnost zažít).

      https://www.csfd.cz/film/1188664-sametovy-zlin/prehled/

Produkce audiovizuálního díla

  • Kreativní producent / producentka AVD, Showrunner AVD

    • Až na konci světa

      Kouzelná animace s.r.o., 2020

      Obrázek reference

      Hlavní producent a střihač originálního animovaného filmu "Až na konci světa" režiséra Martina Kukala. Jedná se o citlivou krátkometrážní grotesku o necitlivém lidském světě, zpracovanou metodou kombinace kreslené s 2D počítačovou animací. Projekt vznikal tři roky v produkci studia Kouzelná animace. Ve fázi vývoje a výroby byl prezentován na množství lokálních i mezinárodních platforem (MIFA Annecy, CEE Animation WS...) a byl podpořen SFKGM (vývoj, výroba) a Nadačním fondem FILMTALENT Zlín. Po uvedení do festivalové distribuce film zaznamenal množství výrazných národních i mezinárodních úspěchů, mezi něž patří například hlavní cena Golden Octopus Award na Thessaloniki Animation Festival, 4. místo v sekci profesionálních filmů v národní soutěži Český Obzor či nominace na ocenění na prestižním festivalu Cinekid. Zahraniční platformy Cinekid a Jef zároveň snímek zařadily do svých výběrových pásem, v jejichž rámci momentálně probíhá mezinárodní distribuce. Film se ocitl v užšímím výběru na nominaci pro nejlepší český animovaný film v soutěži Český Lev.

      Hlavní producent a střihač originálního animovaného filmu "Až na konci světa" režiséra Martina Kukala. Jedná se o citlivou krátkometrážní grotesku o necitlivém lidském světě, zpracovanou metodou kombinace kreslené s 2D počítačovou animací. Projekt vznikal tři roky v produkci studia Kouzelná animace. Ve fázi vývoje a výroby byl prezentován na množství lokálních i mezinárodních platforem (MIFA Annecy, CEE Animation WS...) a byl podpořen SFKGM (vývoj, výroba) a Nadačním fondem FILMTALENT Zlín. Po uvedení do festivalové distribuce film zaznamenal množství výrazných národních i mezinárodních úspěchů, mezi něž patří například hlavní cena Golden Octopus Award na Thessaloniki Animation Festival, 4. místo v sekci profesionálních filmů v národní soutěži Český Obzor či nominace na ocenění na prestižním festivalu Cinekid. Zahraniční platformy Cinekid a Jef zároveň snímek zařadily do svých výběrových pásem, v jejichž rámci momentálně probíhá mezinárodní distribuce. Film se ocitl v užšímím výběru na nominaci pro nejlepší český animovaný film v soutěži Český Lev.

      https://www.csfd.cz/film/949271-az-na-konci-sveta/galerie/plakaty/
    • D2: Vlakem až na konec světa

      Kouzelná animace s.r.o., 2020

      Obrázek reference

      Kreativní produkce, dramaturgie a střihová skladba celovečerní nezávislé train movie "D2: Vlakem až na konec světa" režiséra Petra Babince. Příběh o zdánlivě nekončících kolejích, nekonečné cestě, ale také o nejednom překvapivě ukončeném přátelství. Do vlaku usedla držitelka Ceny Thálie Petra Hřebíčková, divadelní herečka Barbora Chybová a známý slovenský moderátor Ludwig Bagin. Po celou cestu je doprovází postava kameramana Martina Dedka (Ostravak Ostravski, Route 66), který dodal střídáním profesionální a amatérské ruční kamery příběhu autentický pohled. Střih filmu trval téměř dva roky (2017-2019), přičemž se ke zpracování nekompletního narativního materiálu z roku 2010 přistoupilo metodou výrazně kreativního střihového postupu. Film s jedinečným hudebním soundtrackem kapely Zrní byl dokončen na začátku roku 2020, plánovanou kinodistribuci však překazila karantnénní opatření. Snímek byl promítnut na množství mezinárodních festivalů, v ČR a na Slovensku jej v roce 2021 uvedla distribuční společnost Cinemart.

      Kreativní produkce, dramaturgie a střihová skladba celovečerní nezávislé train movie "D2: Vlakem až na konec světa" režiséra Petra Babince. Příběh o zdánlivě nekončících kolejích, nekonečné cestě, ale také o nejednom překvapivě ukončeném přátelství. Do vlaku usedla držitelka Ceny Thálie Petra Hřebíčková, divadelní herečka Barbora Chybová a známý slovenský moderátor Ludwig Bagin. Po celou cestu je doprovází postava kameramana Martina Dedka (Ostravak Ostravski, Route 66), který dodal střídáním profesionální a amatérské ruční kamery příběhu autentický pohled. Střih filmu trval téměř dva roky (2017-2019), přičemž se ke zpracování nekompletního narativního materiálu z roku 2010 přistoupilo metodou výrazně kreativního střihového postupu. Film s jedinečným hudebním soundtrackem kapely Zrní byl dokončen na začátku roku 2020, plánovanou kinodistribuci však překazila karantnénní opatření. Snímek byl promítnut na množství mezinárodních festivalů, v ČR a na Slovensku jej v roce 2021 uvedla distribuční společnost Cinemart.

      https://www.csfd.cz/film/283125-d2-vlakem-az-na-konec-sveta/prehled/
  • Střihač / střihačka AVD

    • Batalives

      Cinebonbon, Česká televize, 2017

      Obrázek reference

      Matea, Shona, Bé, Henrik a Věra od sebe žijí vzdáleni tisíce kilometrů. Zatímco dvacetiletý Shona musí v indickém Batanagaru vystačit s několika dolary týdně, Henrik pomalu rekapituluje svůj život prožitý v západní Evropě, kde je dostatek všeho kromě rodinných vazeb. Dospívající Matea se stará především o to, jak co nejrychleji odejít z rodného města, jehož historie fascinuje dnes už jenom jejího otce a místní pamětníky. V brazilském Bataypora se Bé rozhoduje, zda zůstane a bude obhajovat českou kulturu v brazilském stylu nebo odejde za láskou do Česka a stáne se “Brazilcem ve východní Evropě”. Věra ze Zlína celý život obětovala práci ve fabrice, která kdysi udávala tempo po celém světě. Dneska je továrna oprýskaná, stroje na odpis. Celovečerní autorský dokument o pěti lidech z pěti baťovských měst z celého světa. Batalives (2017, R: Petr Babinec, Karolína Zalabáková; Střih: Libor Nemeškal, 75 min.).

      Matea, Shona, Bé, Henrik a Věra od sebe žijí vzdáleni tisíce kilometrů. Zatímco dvacetiletý Shona musí v indickém Batanagaru vystačit s několika dolary týdně, Henrik pomalu rekapituluje svůj život prožitý v západní Evropě, kde je dostatek všeho kromě rodinných vazeb. Dospívající Matea se stará především o to, jak co nejrychleji odejít z rodného města, jehož historie fascinuje dnes už jenom jejího otce a místní pamětníky. V brazilském Bataypora se Bé rozhoduje, zda zůstane a bude obhajovat českou kulturu v brazilském stylu nebo odejde za láskou do Česka a stáne se “Brazilcem ve východní Evropě”. Věra ze Zlína celý život obětovala práci ve fabrice, která kdysi udávala tempo po celém světě. Dneska je továrna oprýskaná, stroje na odpis. Celovečerní autorský dokument o pěti lidech z pěti baťovských měst z celého světa. Batalives (2017, R: Petr Babinec, Karolína Zalabáková; Střih: Libor Nemeškal, 75 min.).

      https://www.imdb.com/title/tt7431044/reference
    • Malá velká liga

      Bright Sight Pictures, FTV Prima, 2023

      Obrázek reference

      Střihová skladba 4 dílů a střihová supervize celého osmidílného TV seriálu "Malá velká liga" v režii Jakuba Machaly. Jan „Honza“ Růžička (Marek Němec) je po potyčce v přímém přenosu s vycházející hvězdou svého klubu Sparta Praha, mladým útočníkem Paškou (Marek Lambora), propuštěn ze zaměstnání, vyloučen z klubu a nemůže trénovat. Růžička se tak ocitne ze dne na den bez práce, pro kterou žije, bez ženy, kterou miluje, v podnájmu někde na sídlišti a navíc je přinucen v rámci svého trestu trénovat bandu netalentovaných dětí ze sídlištní základní školy. Dílo bylo realizováno v produkci Bright Sight Pictures exkluzivně pro FTV Prima, kde byl seriál nasazen ve VOD a následně v terestriálním vysílání. Počet dílů: 8, stopáž 1 dílu: 25-26 min., celková stopáž série: 205 minut.

      Střihová skladba 4 dílů a střihová supervize celého osmidílného TV seriálu "Malá velká liga" v režii Jakuba Machaly. Jan „Honza“ Růžička (Marek Němec) je po potyčce v přímém přenosu s vycházející hvězdou svého klubu Sparta Praha, mladým útočníkem Paškou (Marek Lambora), propuštěn ze zaměstnání, vyloučen z klubu a nemůže trénovat. Růžička se tak ocitne ze dne na den bez práce, pro kterou žije, bez ženy, kterou miluje, v podnájmu někde na sídlišti a navíc je přinucen v rámci svého trestu trénovat bandu netalentovaných dětí ze sídlištní základní školy. Dílo bylo realizováno v produkci Bright Sight Pictures exkluzivně pro FTV Prima, kde byl seriál nasazen ve VOD a následně v terestriálním vysílání. Počet dílů: 8, stopáž 1 dílu: 25-26 min., celková stopáž série: 205 minut.

      https://www.ceskylev.cz/en/detail?movie=Mal%C3%A1%20velk%C3%A1%20liga&csfd=1400646
  • Dramaturg / dramaturgyně AVD

    • Sametový Zlín

      Filmové ateliéry, Kouzelná animace, 2022

      Obrázek reference

      Střihová skladba a dramaturgie hodinového dokumentárního filmu režiséra Petra Babince "Sametový Zlín". Autoři ve snímku kreativně kombinují dosud nezveřejněné archivní záběry z roku 1989 nejen se vzpomínkami svědků revolučních událostí, ale také s osudy soch, jež dané režimy reprezentují. Rámec dokumentu je postavený na již neexistující osmimetrové soše od významného umělce Kurta Gebauera s názvem Gottwklec z roku 1991. Socha symbolizuje pomyslnou klec, kterou komunisté postavili na město Zlín. Cílem autorů bylo zpřístupnit dané téma co možná nejširší veřejnosti (včetně mladé generace, která události neměla možnost zažít).

      Střihová skladba a dramaturgie hodinového dokumentárního filmu režiséra Petra Babince "Sametový Zlín". Autoři ve snímku kreativně kombinují dosud nezveřejněné archivní záběry z roku 1989 nejen se vzpomínkami svědků revolučních událostí, ale také s osudy soch, jež dané režimy reprezentují. Rámec dokumentu je postavený na již neexistující osmimetrové soše od významného umělce Kurta Gebauera s názvem Gottwklec z roku 1991. Socha symbolizuje pomyslnou klec, kterou komunisté postavili na město Zlín. Cílem autorů bylo zpřístupnit dané téma co možná nejširší veřejnosti (včetně mladé generace, která události neměla možnost zažít).

      https://www.csfd.cz/film/1188664-sametovy-zlin/prehled/
    • Česká filmová avantgarda

      Kouzelná animace, s.r.o., 2017

      Obrázek reference

      Režie a dramaturgie sedmidílné dokumentární série pojednávající o jednotlivých aspektech a osobnostech fenoménu české filmové avantgardy 30. let 20. století.

      Režie a dramaturgie sedmidílné dokumentární série pojednávající o jednotlivých aspektech a osobnostech fenoménu české filmové avantgardy 30. let 20. století.

      https://www.csfd.cz/film/391197-ceska-filmova-avantgarda/recenze/