Detail kreativce

Zpět na galerii

Dominik Fabík

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 21865108

Kontakt:

Dominik Fabík

+420 773 880 900

fabik@cotakhleweb.cz

O profilu kreativce

Něco Vám na vaši webové stránce nebo e-shopu nesedí? Nebo máte maličkou návštěvnost nebo vůbec žádnou? Tak to Vám rád pomůžu, budu na Vás mluvit lidsky a ne "ajťácky", takže budete vědět, co po Vás potřebuji a o zbytek se postarám a přinesu výsledky, tak jak se mi to povedlo u mých klientů. Budu se těšit.

Webové stránky / e-shopy a specialista na SEO

cotakhleweb

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Pod Křížovou 483
      Staré Město 73801 Moravskoslezský kraj
    • Kontaktní adresa:

      Pod Křížovou 483
      Staré Město 73801
      Moravskoslezský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Webdesign

    • Tvorba e-shopu s nábytkem

      IDEPAR, 2024

      Obrázek reference

      Když jsem začal pracovat na Idepar.cz, bylo jasné, že to nebude jen tak obyčejný e-shop. Cílem bylo vytvořit přehledné, funkční a vizuálně přitažlivé prostředí, kde se zákazníci snadno zorientují a nakoupí bez zbytečných překážek. Každý detail jsme promysleli tak, aby nejen dobře vypadal, ale hlavně skvěle fungoval – od intuitivního vyhledávání, přes rychlost načítání až po optimalizaci pro vyhledávače. Výsledkem je e-shop, který je připraven růst a oslovit zákazníky, ať už přijdou odkudkoli. Za dobrým e-shopem totiž nestojí jen produkty, ale i chytré řešení, které lidem usnadní cestu k nim.

      Když jsem začal pracovat na Idepar.cz, bylo jasné, že to nebude jen tak obyčejný e-shop. Cílem bylo vytvořit přehledné, funkční a vizuálně přitažlivé prostředí, kde se zákazníci snadno zorientují a nakoupí bez zbytečných překážek. Každý detail jsme promysleli tak, aby nejen dobře vypadal, ale hlavně skvěle fungoval – od intuitivního vyhledávání, přes rychlost načítání až po optimalizaci pro vyhledávače. Výsledkem je e-shop, který je připraven růst a oslovit zákazníky, ať už přijdou odkudkoli. Za dobrým e-shopem totiž nestojí jen produkty, ale i chytré řešení, které lidem usnadní cestu k nim.

      https://idepar.cz
    • Tvorba webových stránek pro instalatéra u Prahy

      Michal Malý, 2025

      Obrázek reference

      Klient za mnou přišel s jasným problémem: "Mimo naši vesnici o mně nikdo neví. Chtěl bych se dostat do širšího povědomí." Starý web už moc nefungoval, takže jsme se rozhodli dát mu nový kabát. Na základě analýz z Collabimu jsem vytvořil strategii, která cílila na větší viditelnost ve vyhledávačích. A výsledek? Hned po prvním týdnu měl nový web 1 500 návštěvníků, z toho 60 % přišlo organicky. Ukázalo se, že když se to vezme za správný konec, i menší podnik může rychle oslovit širší publikum. 🚀

      Klient za mnou přišel s jasným problémem: "Mimo naši vesnici o mně nikdo neví. Chtěl bych se dostat do širšího povědomí." Starý web už moc nefungoval, takže jsme se rozhodli dát mu nový kabát. Na základě analýz z Collabimu jsem vytvořil strategii, která cílila na větší viditelnost ve vyhledávačích. A výsledek? Hned po prvním týdnu měl nový web 1 500 návštěvníků, z toho 60 % přišlo organicky. Ukázalo se, že když se to vezme za správný konec, i menší podnik může rychle oslovit širší publikum. 🚀

      https://michalovytrubky.cz
    • Webové stránky pro místní čajovnu

      Shisha Relax Bar, 2024

      Obrázek reference

      Když jsem tvořil web Shisha Relax Bar, nešlo mi jen o to, aby tam byly informace a pěkné obrázky. Chtěl jsem, aby už samotný web navodil tu pravou chill atmosféru – takovou, jakou zažiješ, když si sedneš do pohodlného křesla, zapálíš dýmku a vypneš na chvíli svět kolem sebe. Tmavší barvy, jemné animace a přehledný design, kde hned najdeš, co potřebuješ. Ať už si vybíráš příchuť dýmky nebo hledáš, kdy mají otevřeno, všechno je rychlé a jednoduché. Samozřejmě to šlape skvěle i na mobilu, protože kdo dneska sedí u počítače, když si chce dát relax? Cíl byl jasný – udělat web, který tě naladí na tu správnou vlnu dřív, než vůbec dorazíš. Myslím, že se to povedlo.

      Když jsem tvořil web Shisha Relax Bar, nešlo mi jen o to, aby tam byly informace a pěkné obrázky. Chtěl jsem, aby už samotný web navodil tu pravou chill atmosféru – takovou, jakou zažiješ, když si sedneš do pohodlného křesla, zapálíš dýmku a vypneš na chvíli svět kolem sebe. Tmavší barvy, jemné animace a přehledný design, kde hned najdeš, co potřebuješ. Ať už si vybíráš příchuť dýmky nebo hledáš, kdy mají otevřeno, všechno je rychlé a jednoduché. Samozřejmě to šlape skvěle i na mobilu, protože kdo dneska sedí u počítače, když si chce dát relax? Cíl byl jasný – udělat web, který tě naladí na tu správnou vlnu dřív, než vůbec dorazíš. Myslím, že se to povedlo.

      https://shisharelaxbar.cz