Detail kreativce
Dominik Fabík
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 21865108
Kontakt:
Dominik Fabík
+420 773 880 900
fabik@cotakhleweb.cz
O profilu kreativce
Něco Vám na vaši webové stránce nebo e-shopu nesedí? Nebo máte maličkou návštěvnost nebo vůbec žádnou? Tak to Vám rád pomůžu, budu na Vás mluvit lidsky a ne "ajťácky", takže budete vědět, co po Vás potřebuji a o zbytek se postarám a přinesu výsledky, tak jak se mi to povedlo u mých klientů. Budu se těšit.
Webové stránky / e-shopy a specialista na SEO
cotakhleweb
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Pod Křížovou 483
Staré Město 73801 Moravskoslezský kraj -
Kontaktní adresa:
Pod Křížovou 483
Staré Město 73801
Moravskoslezský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Webdesign
-
Tvorba e-shopu s nábytkem
IDEPAR, 2024
Když jsem začal pracovat na Idepar.cz, bylo jasné, že to nebude jen tak obyčejný e-shop. Cílem bylo vytvořit přehledné, funkční a vizuálně přitažlivé prostředí, kde se zákazníci snadno zorientují a nakoupí bez zbytečných překážek. Každý detail jsme promysleli tak, aby nejen dobře vypadal, ale hlavně skvěle fungoval – od intuitivního vyhledávání, přes rychlost načítání až po optimalizaci pro vyhledávače. Výsledkem je e-shop, který je připraven růst a oslovit zákazníky, ať už přijdou odkudkoli. Za dobrým e-shopem totiž nestojí jen produkty, ale i chytré řešení, které lidem usnadní cestu k nim.
Když jsem začal pracovat na Idepar.cz, bylo jasné, že to nebude jen tak obyčejný e-shop. Cílem bylo vytvořit přehledné, funkční a vizuálně přitažlivé prostředí, kde se zákazníci snadno zorientují a nakoupí bez zbytečných překážek. Každý detail jsme promysleli tak, aby nejen dobře vypadal, ale hlavně skvěle fungoval – od intuitivního vyhledávání, přes rychlost načítání až po optimalizaci pro vyhledávače. Výsledkem je e-shop, který je připraven růst a oslovit zákazníky, ať už přijdou odkudkoli. Za dobrým e-shopem totiž nestojí jen produkty, ale i chytré řešení, které lidem usnadní cestu k nim.
-
Tvorba webových stránek pro instalatéra u Prahy
Michal Malý, 2025
Klient za mnou přišel s jasným problémem: "Mimo naši vesnici o mně nikdo neví. Chtěl bych se dostat do širšího povědomí." Starý web už moc nefungoval, takže jsme se rozhodli dát mu nový kabát. Na základě analýz z Collabimu jsem vytvořil strategii, která cílila na větší viditelnost ve vyhledávačích. A výsledek? Hned po prvním týdnu měl nový web 1 500 návštěvníků, z toho 60 % přišlo organicky. Ukázalo se, že když se to vezme za správný konec, i menší podnik může rychle oslovit širší publikum. 🚀
Klient za mnou přišel s jasným problémem: "Mimo naši vesnici o mně nikdo neví. Chtěl bych se dostat do širšího povědomí." Starý web už moc nefungoval, takže jsme se rozhodli dát mu nový kabát. Na základě analýz z Collabimu jsem vytvořil strategii, která cílila na větší viditelnost ve vyhledávačích. A výsledek? Hned po prvním týdnu měl nový web 1 500 návštěvníků, z toho 60 % přišlo organicky. Ukázalo se, že když se to vezme za správný konec, i menší podnik může rychle oslovit širší publikum. 🚀
-
Webové stránky pro místní čajovnu
Shisha Relax Bar, 2024
Když jsem tvořil web Shisha Relax Bar, nešlo mi jen o to, aby tam byly informace a pěkné obrázky. Chtěl jsem, aby už samotný web navodil tu pravou chill atmosféru – takovou, jakou zažiješ, když si sedneš do pohodlného křesla, zapálíš dýmku a vypneš na chvíli svět kolem sebe. Tmavší barvy, jemné animace a přehledný design, kde hned najdeš, co potřebuješ. Ať už si vybíráš příchuť dýmky nebo hledáš, kdy mají otevřeno, všechno je rychlé a jednoduché. Samozřejmě to šlape skvěle i na mobilu, protože kdo dneska sedí u počítače, když si chce dát relax? Cíl byl jasný – udělat web, který tě naladí na tu správnou vlnu dřív, než vůbec dorazíš. Myslím, že se to povedlo.
Když jsem tvořil web Shisha Relax Bar, nešlo mi jen o to, aby tam byly informace a pěkné obrázky. Chtěl jsem, aby už samotný web navodil tu pravou chill atmosféru – takovou, jakou zažiješ, když si sedneš do pohodlného křesla, zapálíš dýmku a vypneš na chvíli svět kolem sebe. Tmavší barvy, jemné animace a přehledný design, kde hned najdeš, co potřebuješ. Ať už si vybíráš příchuť dýmky nebo hledáš, kdy mají otevřeno, všechno je rychlé a jednoduché. Samozřejmě to šlape skvěle i na mobilu, protože kdo dneska sedí u počítače, když si chce dát relax? Cíl byl jasný – udělat web, který tě naladí na tu správnou vlnu dřív, než vůbec dorazíš. Myslím, že se to povedlo.
-