Detail kreativce
Gadzook, v.o.s.
v.o.s. - veřejná obchodní společnost
IČO: 09481338
Kontakt:
Jiří Chyla
+420725462141
chyla@gadzook.cz
O profilu kreativce
Ahoj! Jsme mladé kreativní studio tvořené týmem nadšených profesionálů. Toužíme dělat design, který ohromí a propojí → Našim cílem je vytvořit synergii mezi značkou, její emoční hodnotou a vizuální podobou. Věříme, že skvělý design dokáže spojit značku s jejími zákazníky tak, že to prostě klape.
Kreativní studio spojující svět skrze design
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Pod Vodarnou 1822
Jirkov 431 11 Ústecký kraj -
Kontaktní adresa:
Ortenovo náměstí 890/2
Praha, Holešovice 170 00
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Hlavní město Praha
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Webdesign
-
Architektonické studio Strnadová Girsa
Strnadová Girsa, 2 měsíce
Architektonický ateliér Strnadová Girsa se specializuje na rekonstrukce historických staveb a novostavby v historickém prostředí. Klient nás oslovil s požadavkem na redesign jejich stávající vizuální identity, která dostatečně neodrážela jejich odborné zaměření a charakter práce. Naším cílem bylo vytvořit modernizovanou vizuální identitu, která zároveň respektuje tradiční hodnoty a historický kontext, na něž se ateliér zaměřuje.
Architektonický ateliér Strnadová Girsa se specializuje na rekonstrukce historických staveb a novostavby v historickém prostředí. Klient nás oslovil s požadavkem na redesign jejich stávající vizuální identity, která dostatečně neodrážela jejich odborné zaměření a charakter práce. Naším cílem bylo vytvořit modernizovanou vizuální identitu, která zároveň respektuje tradiční hodnoty a historický kontext, na něž se ateliér zaměřuje.
-
Web studia gadzook
gadzook, 3 měsíce
Každé kreativní studio potřebuje web, který nejen informuje, ale také inspiruje. Náš web jde ještě dál – je navržen tak, aby klientům poskytl ucelený pohled na to, kdo jsme, co děláme, a jak vypadá naše tvorba. Obsahuje vše, co byste od takového webu očekávali: podrobné informace o studiu, přehled našich projektů a snadný způsob, jak nás kontaktovat. Navíc jsme web obohatili o interaktivní easter eggy, které zpestří návštěvu. Výsledkem je web, který nejen prezentuje naši práci, ale také odráží naši kreativitu a hravost.
Každé kreativní studio potřebuje web, který nejen informuje, ale také inspiruje. Náš web jde ještě dál – je navržen tak, aby klientům poskytl ucelený pohled na to, kdo jsme, co děláme, a jak vypadá naše tvorba. Obsahuje vše, co byste od takového webu očekávali: podrobné informace o studiu, přehled našich projektů a snadný způsob, jak nás kontaktovat. Navíc jsme web obohatili o interaktivní easter eggy, které zpestří návštěvu. Výsledkem je web, který nejen prezentuje naši práci, ale také odráží naši kreativitu a hravost.
-
-
Grafický design / branding
-
Hudební skupina A Clan Of Wolves
A Clan Of Wolves, 6 měsíců
Cílem tohoto projektu bylo vytvořit kompletní branding, uměleckou direkci, vizuální identitu a obálku alba pro novou rockovou skupinu A Clan Of Wolves. Naše vizuální koncepce se záměrně vyhýbá klišé a předvídatelným motivům, jako jsou vlci nebo vlčí hlavy, a místo toho se soustředí na hlubší symboliku tohoto zvířete. Vizuální identita je navržena tak, aby evokovala sílu, soudržnost a mystiku, které jsou s vlkem spojovány, aniž by sklouzávala do stereotypů. Výsledkem je vizuální styl a direkce, která se propisuje do printu, digitálu i scnénografie a podtrhuje charakter kapely.
Cílem tohoto projektu bylo vytvořit kompletní branding, uměleckou direkci, vizuální identitu a obálku alba pro novou rockovou skupinu A Clan Of Wolves. Naše vizuální koncepce se záměrně vyhýbá klišé a předvídatelným motivům, jako jsou vlci nebo vlčí hlavy, a místo toho se soustředí na hlubší symboliku tohoto zvířete. Vizuální identita je navržena tak, aby evokovala sílu, soudržnost a mystiku, které jsou s vlkem spojovány, aniž by sklouzávala do stereotypů. Výsledkem je vizuální styl a direkce, která se propisuje do printu, digitálu i scnénografie a podtrhuje charakter kapely.
-
Krabičková dieta Fit and Health
Fit and Health, 1 měsíc
Krabičková dieta Fit and Health se s námi spojila s cílem vytvořit svěží a moderní rebranding, který by lépe vystihoval jejich hodnoty a přitáhl pozornost zákazníků. V rámci projektu jsme navrhli nové logo s unikátním písmem na míru doplněné o výrazný a hravý vizuální styl. Ten byl navržen s ohledem na širokou škálu použití, od obalů přes polepy vozidel až po komunikaci na sociálních sítích a v tištěných materiálech.
Krabičková dieta Fit and Health se s námi spojila s cílem vytvořit svěží a moderní rebranding, který by lépe vystihoval jejich hodnoty a přitáhl pozornost zákazníků. V rámci projektu jsme navrhli nové logo s unikátním písmem na míru doplněné o výrazný a hravý vizuální styl. Ten byl navržen s ohledem na širokou škálu použití, od obalů přes polepy vozidel až po komunikaci na sociálních sítích a v tištěných materiálech.
-
La Pisa Pizzerie
La Pisa Pizzerie, 3 měsíce
La Pisa Pizzerie se s námi spojila, abychom vytvořili novou identitu, která by jí pomohla vyniknout nad konkurencí a lépe oslovila zákazníky. Vytvořili jsme pro ni hravý a nápaditý brand, který je doslova "podle našeho gusta!" Nová vizuální identita je navržena tak, aby přitáhla pozornost a zaujala. Nápaditý design je podpořen komunikačním stylem, který ladí s vizuální podobou značky, čímž vytváří soudržný a zapamatovatelný zážitek pro zákazníky.
La Pisa Pizzerie se s námi spojila, abychom vytvořili novou identitu, která by jí pomohla vyniknout nad konkurencí a lépe oslovila zákazníky. Vytvořili jsme pro ni hravý a nápaditý brand, který je doslova "podle našeho gusta!" Nová vizuální identita je navržena tak, aby přitáhla pozornost a zaujala. Nápaditý design je podpořen komunikačním stylem, který ladí s vizuální podobou značky, čímž vytváří soudržný a zapamatovatelný zážitek pro zákazníky.
-
Módní značka Dirty Soul
Dirty Soul, 6 měsíců
Módní značka Dirty Soul, původně známá jako Tattoos on Clothes, se rozhodla pro kompletní rebranding, aby lépe oslovila svou cílovou skupinu – tatéry vytvářející motivy na oblečení a milovníky tetování, kteří si tato jedinečná díla kupují. Nový název Dirty Soul lépe vystihuje podstatu značky a její energii. Pro dosažení vizuální jedinečnosti a podpoření udržitelnosti jsme se rozhodli celou značku prezentovat ve 3D. Tento přístup nejenže vytváří výraznou a moderní estetiku, ale také pomáhá snížit finanční náklady spojené s tradičními výrobními procesy, čímž posiluje ekologický přístup značky.
Módní značka Dirty Soul, původně známá jako Tattoos on Clothes, se rozhodla pro kompletní rebranding, aby lépe oslovila svou cílovou skupinu – tatéry vytvářející motivy na oblečení a milovníky tetování, kteří si tato jedinečná díla kupují. Nový název Dirty Soul lépe vystihuje podstatu značky a její energii. Pro dosažení vizuální jedinečnosti a podpoření udržitelnosti jsme se rozhodli celou značku prezentovat ve 3D. Tento přístup nejenže vytváří výraznou a moderní estetiku, ale také pomáhá snížit finanční náklady spojené s tradičními výrobními procesy, čímž posiluje ekologický přístup značky.
-
multižánrový filmový festival Famufest
Famufest, 2 týdny
FAMUFEST je každoroční multižánrový filmový festival pořádaný studenty Filmové a televizní fakulty Akademie múzických umění v Praze. Náš návrh pro ročník 2024, který se umístil na druhém místě, se zaměřil na hlavní téma festivalu – emoce, které filmy vyvolávají. Věříme, že emoce jsou široké a nejednoznačné spektrum, které nelze konkrétně definovat. Proto jsme v našem návrhu vytvořili kruh, který umožňuje návštěvníkům vyjádřit a přesněji určit své pocity z filmu. Tento interaktivní prvek nejen vizuálně ztělesňuje téma festivalu, ale také zapojuje diváky do hlubšího prožitku a reflexe, což dodává festivalové identitě dynamiku a osobitost.
FAMUFEST je každoroční multižánrový filmový festival pořádaný studenty Filmové a televizní fakulty Akademie múzických umění v Praze. Náš návrh pro ročník 2024, který se umístil na druhém místě, se zaměřil na hlavní téma festivalu – emoce, které filmy vyvolávají. Věříme, že emoce jsou široké a nejednoznačné spektrum, které nelze konkrétně definovat. Proto jsme v našem návrhu vytvořili kruh, který umožňuje návštěvníkům vyjádřit a přesněji určit své pocity z filmu. Tento interaktivní prvek nejen vizuálně ztělesňuje téma festivalu, ale také zapojuje diváky do hlubšího prožitku a reflexe, což dodává festivalové identitě dynamiku a osobitost.
-