Detail kreativce

Zpět na galerii

ETC Czech Republic, s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 02776201

Kontakt:

Stanislav Dudzik

stanislav@dudzik.cz

O profilu kreativce

Pomáhám malým i velkým projektům s dosažením jejich cílů.

Stanislav Dudzik

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Italská 1202
      Praha 12000 Hlavní město Praha
    • Kontaktní adresa:

      Italská 1202
      Praha 12000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Design služeb

    • Appartme

      Appartme, 1.6. 2021 - 31.12. 2024

      Obrázek reference

      Pro Appartme jsme vytvořili strategii pro efektivní B2B komunikaci, budování důvěry a úspěšné etablování na českém trhu. Zaměřili jsme se na oslovení klíčových partnerů, posílení značkové identity a zajištění dlouhodobé konkurenceschopnosti, čímž jsme podpořili růst a stabilitu firmy v dynamickém prostředí.

      Pro Appartme jsme vytvořili strategii pro efektivní B2B komunikaci, budování důvěry a úspěšné etablování na českém trhu. Zaměřili jsme se na oslovení klíčových partnerů, posílení značkové identity a zajištění dlouhodobé konkurenceschopnosti, čímž jsme podpořili růst a stabilitu firmy v dynamickém prostředí.

      https://www.appartme.cz
    • EuroSklep

      Eurosklep Kaczyce, 30.5. 2022 - 30.6. 2023

      Obrázek reference

      Provedli jsme komplexní podnikovou strategii zaměřenou na změnu názvu Eurosklep na Lewiatan s cílem posílit značku a zvýšit konkurenceschopnost v oblasti polských Kaczyc. Strategie zahrnovala detailní finanční plán, efektivní interní komunikaci se zaměstnanci a optimalizaci vztahů s českými zákazníky. Kromě toho jsme se zaměřili na marketingovou podporu, budování loajality zákazníků a dlouhodobou stabilitu na trhu.

      Provedli jsme komplexní podnikovou strategii zaměřenou na změnu názvu Eurosklep na Lewiatan s cílem posílit značku a zvýšit konkurenceschopnost v oblasti polských Kaczyc. Strategie zahrnovala detailní finanční plán, efektivní interní komunikaci se zaměstnanci a optimalizaci vztahů s českými zákazníky. Kromě toho jsme se zaměřili na marketingovou podporu, budování loajality zákazníků a dlouhodobou stabilitu na trhu.

      https://www.facebook.com/profile.php?id=61562559165923
  • Marketingové strategie

    • Lifeline Diag

      Lifeline Diag s.r.o., 30.5. 2018 - 30.6. 2024

      Obrázek reference

      Navrhli a realizovali jsme komplexní marketingovou strategii zaměřenou na zvýšení povědomí o značce na českém a slovenském trhu. Cílem bylo nejen oslovit nové zákazníky, ale také posílit loajalitu stávajících, budovat důvěru a systematicky uvádět inovace na trh. Díky efektivní komunikaci a promyšleným kampaním jsme dosáhli výrazného růstu a upevnili pozici značky.

      Navrhli a realizovali jsme komplexní marketingovou strategii zaměřenou na zvýšení povědomí o značce na českém a slovenském trhu. Cílem bylo nejen oslovit nové zákazníky, ale také posílit loajalitu stávajících, budovat důvěru a systematicky uvádět inovace na trh. Díky efektivní komunikaci a promyšleným kampaním jsme dosáhli výrazného růstu a upevnili pozici značky.

      https://www.lifelinediag.cz
    • Karvinská koalice

      Místní sdružení politických stran, 1.2. 2019 - 1.11. 2019

      Obrázek reference

      V rámci komunálních voleb v Karviné jsme navrhli a realizovali komplexní marketingovou strategii zaměřenou na zvýšení povědomí o pravicových stranách v tradičně levicově orientovaném městě. Naším cílem bylo nejen efektivně představit program kandidátů, ale také oslovit voliče s vizí funkčního, moderního a prosperujícího města, které reflektuje jejich potřeby a očekávání. Využili jsme kombinaci online a offline kampaní, strategickou komunikaci a cílený obsah, abychom podpořili informované rozhodování voličů.

      V rámci komunálních voleb v Karviné jsme navrhli a realizovali komplexní marketingovou strategii zaměřenou na zvýšení povědomí o pravicových stranách v tradičně levicově orientovaném městě. Naším cílem bylo nejen efektivně představit program kandidátů, ale také oslovit voliče s vizí funkčního, moderního a prosperujícího města, které reflektuje jejich potřeby a očekávání. Využili jsme kombinaci online a offline kampaní, strategickou komunikaci a cílený obsah, abychom podpořili informované rozhodování voličů.

      https://www.facebook.com/karvinskakoalice.cz