Detail kreativce
Tomáš Binter
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 01699377
Kontakt:
Tomáš Binter
+420724857138
binter.t@gmail.com
O profilu kreativce
Reklamní, portrétní fotograf a postprodukční umělec. Magazínové portréty a reklamní vizuály kombinující fotografie, retuše, matte-painting, CGI, AI a související technologie. Mezi klienty patří jak přední české magazíny, tak velké korporace jako Škoda, Nike, McDonalds a další. Dvakrát oceněn v soutěži Czech Press Photo,
Tomáš Binter
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Lipenská 32B
České Budějovice 37001 Jihočeský kraj -
Kontaktní adresa:
Pod Ořechovkou 23
Praha 16200
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Fotografie
-
Basketbal vozíčkářů
Budějovický pohár, 2023
Příprava a produkce kompletní sady vizuálů pro kampaň prestižního basketbalového turnaje vozíčkářů. Studiový set byl připraven přímo na lokaci tak, aby splňoval požadavky pro fotografování i bezbariérový přístup. K tvorbě prostředí jsme využili techniku matte-paintingu na základě vlastních fotogafií lokace, na níž se turnaj odehrával. Finální výstupy byly zpracovány jak ve statické, tak v animované podobě a připraveny pro různé formáty – od webových stránek a sociálních sítí až po tiskoviny a venkovní reklamní plochy.
Příprava a produkce kompletní sady vizuálů pro kampaň prestižního basketbalového turnaje vozíčkářů. Studiový set byl připraven přímo na lokaci tak, aby splňoval požadavky pro fotografování i bezbariérový přístup. K tvorbě prostředí jsme využili techniku matte-paintingu na základě vlastních fotogafií lokace, na níž se turnaj odehrával. Finální výstupy byly zpracovány jak ve statické, tak v animované podobě a připraveny pro různé formáty – od webových stránek a sociálních sítí až po tiskoviny a venkovní reklamní plochy.
-
Salewa
SALEWA CZECH & SLOVAKIA s.r.o., 2023
Propagační a reklamní fotografie pořízené přímo v terénu s renomovaným alpinistou Matějem Bernátem. Výsledné snímky se využívaly napříč různými kanály – na webových stránkách, sociálních sítích, venkovních reklamních plochách, v tisku i v médiích. Mezi hlavní výstupy patřily POS materiály v prodejnách, titulní snímek a rozsáhlý článek v prestižním magazínu SNOW, doplněný o další publikaci v magazínu Reportér. Fotografie vznikaly v komplikovaných podmínkách alpinistického prostředí.
Propagační a reklamní fotografie pořízené přímo v terénu s renomovaným alpinistou Matějem Bernátem. Výsledné snímky se využívaly napříč různými kanály – na webových stránkách, sociálních sítích, venkovních reklamních plochách, v tisku i v médiích. Mezi hlavní výstupy patřily POS materiály v prodejnách, titulní snímek a rozsáhlý článek v prestižním magazínu SNOW, doplněný o další publikaci v magazínu Reportér. Fotografie vznikaly v komplikovaných podmínkách alpinistického prostředí.
-
Hudy letní kolekce
HUDYsport a.s., 03/2024
Propagační a reklamní fotografie horolezecké kolekce HUDY. Výsledné snímky našly široké uplatnění napříč různými komunikačními kanály – od webových stránek a sociálních sítí, přes tištěné materiály a specializované katalogy, až po venkovní reklamní plochy a digitální kampaně. Fotografie nejen vizuálně podporují identitu značky, ale také efektivně oslovují cílovou skupinu outdoorových nadšenců a horolezců.
Propagační a reklamní fotografie horolezecké kolekce HUDY. Výsledné snímky našly široké uplatnění napříč různými komunikačními kanály – od webových stránek a sociálních sítí, přes tištěné materiály a specializované katalogy, až po venkovní reklamní plochy a digitální kampaně. Fotografie nejen vizuálně podporují identitu značky, ale také efektivně oslovují cílovou skupinu outdoorových nadšenců a horolezců.
-
-
Marketingové strategie
-
Marketingová strategie Ssang Yong CZ
Ssang Yong CZ / Vondrák & Heissig s.r.o, 2020
360° kampaň a marketingová strategie SsangYong CZ Návrh a design komplexní marketingové strategie pro SsangYong CZ, zaměřené na posílení značky na českém trhu a efektivní propojení online i offline kampaní. Projekt obsahoval 360° komunikační koncept, který kombinoval obsahový marketing, tv reklamu, reklamní fotografie, koncept soc. sítí a performance kampaně s cílem oslovit jak outdoorové nadšence, tak rodiny hledající spolehlivé SUV. Klíčovým prvkem bylo propojení moderních technologií s dobrodružným duchem značky SsangYong.
360° kampaň a marketingová strategie SsangYong CZ Návrh a design komplexní marketingové strategie pro SsangYong CZ, zaměřené na posílení značky na českém trhu a efektivní propojení online i offline kampaní. Projekt obsahoval 360° komunikační koncept, který kombinoval obsahový marketing, tv reklamu, reklamní fotografie, koncept soc. sítí a performance kampaně s cílem oslovit jak outdoorové nadšence, tak rodiny hledající spolehlivé SUV. Klíčovým prvkem bylo propojení moderních technologií s dobrodružným duchem značky SsangYong.
-
Mountainbrands.cz
Salewa CZ&SK, 2023-2025
Návrh marketingové strategie pro Salewa CZ&SK se zaměřením na online komunikaci. Analýza cílové skupiny, využití aktuálních trendů v outdoorovém segmentu a přesné cílení. Propojení obsahu napříč digitálními kanály s důrazem na budování komunity, posilování brand awareness a podporu prodeje. Centrálním pilířem strategie se stal online magazín, který slouží jako platforma pro inspirativní obsah, příběhy ambasadorů, testování vybavení a edukaci o technologiích horských značek. Tento obsah je distribuován prostřednictvím sociálních sítí, s využitím engagement-driven přístup, storytellingu a interaktivních formátů pro maximální zapojení komunity. Online reklama byla navržena s cílem efektivního cílení na outdoorové nadšence – kombinuje brandingové kampaně s výkonnostními formáty a retargetingovými strategiemi pro konverzní kampaně. Důraz byl kladen na synergií mezi organickým a placeným obsahem, čímž se podařilo zvýšit viditelnost značky a zároveň podpořit přirozený růst komunity.
Návrh marketingové strategie pro Salewa CZ&SK se zaměřením na online komunikaci. Analýza cílové skupiny, využití aktuálních trendů v outdoorovém segmentu a přesné cílení. Propojení obsahu napříč digitálními kanály s důrazem na budování komunity, posilování brand awareness a podporu prodeje. Centrálním pilířem strategie se stal online magazín, který slouží jako platforma pro inspirativní obsah, příběhy ambasadorů, testování vybavení a edukaci o technologiích horských značek. Tento obsah je distribuován prostřednictvím sociálních sítí, s využitím engagement-driven přístup, storytellingu a interaktivních formátů pro maximální zapojení komunity. Online reklama byla navržena s cílem efektivního cílení na outdoorové nadšence – kombinuje brandingové kampaně s výkonnostními formáty a retargetingovými strategiemi pro konverzní kampaně. Důraz byl kladen na synergií mezi organickým a placeným obsahem, čímž se podařilo zvýšit viditelnost značky a zároveň podpořit přirozený růst komunity.
-
Reportér magazín
Magazín Reportér, 02/2025
Revize rebrandingu webu magazínu Reportér přinesla potřebu komplexního auditu marketingové komunikace. Ten který zahrnoval analýzu dosavadních kampaní, konkurence a uživatelského chování na webu i mimo něj. Identifikovali jsme klíčové problémy a navrhli strategie pro zvýšení dosahu a efektivity komunikace. Další kroky zahrnují úpravy webu, optimalizaci datového ekosystému, úpravu analytiky a zpřesnění sledování uživatelského chování. Cílem je vylepšování výkonu reklamních kampaní, včetně brandových a akvizičních strategií. Retargeting a efektivnější využití obsahu na digitálních platformách podpoří dlouhodobé budování značky a zisk předplatitelů.
Revize rebrandingu webu magazínu Reportér přinesla potřebu komplexního auditu marketingové komunikace. Ten který zahrnoval analýzu dosavadních kampaní, konkurence a uživatelského chování na webu i mimo něj. Identifikovali jsme klíčové problémy a navrhli strategie pro zvýšení dosahu a efektivity komunikace. Další kroky zahrnují úpravy webu, optimalizaci datového ekosystému, úpravu analytiky a zpřesnění sledování uživatelského chování. Cílem je vylepšování výkonu reklamních kampaní, včetně brandových a akvizičních strategií. Retargeting a efektivnější využití obsahu na digitálních platformách podpoří dlouhodobé budování značky a zisk předplatitelů.
-
-
Webdesign
-
Matěj Bernát
Matěj Bernát, 06/2024
Návrh a realizace webové prezentace Matěje Bernáta, která reflektuje jeho osobní značku a sportovní zaměření. Moderní, responzivní a vizuálně atraktivní web, který efektivně komunikuje jeho projekty a aktivity, poskytuje přehled o jeho osobě a dává prostor i osobním textům z jednotlivých projektů. Čistý design, responzivita a optimalizace pro vyhledávače, aby web fungoval bezchybně na všech zařízeních a dosahoval maximální viditelnosti. Struktura i obsah byly navrženy tak, aby návštěvníky přirozeně vedly k relevantním informacím a byly atraktivní pro stávající i potenciální partnery sportovce.
Návrh a realizace webové prezentace Matěje Bernáta, která reflektuje jeho osobní značku a sportovní zaměření. Moderní, responzivní a vizuálně atraktivní web, který efektivně komunikuje jeho projekty a aktivity, poskytuje přehled o jeho osobě a dává prostor i osobním textům z jednotlivých projektů. Čistý design, responzivita a optimalizace pro vyhledávače, aby web fungoval bezchybně na všech zařízeních a dosahoval maximální viditelnosti. Struktura i obsah byly navrženy tak, aby návštěvníky přirozeně vedly k relevantním informacím a byly atraktivní pro stávající i potenciální partnery sportovce.
-
Mountainbrands.cz
Mountainbrands.cz, 2023-2025
Spolupráce na návrhu a realizaci webové prezentace MountainBrands.cz, která reflektuje zaměření na svět horského vybavení. Vznikl moderní online magazín, který přináší kvalitní obsah o značkách jako Salewa, Dynafit, Evolv, Pomoca a Wild Country, a zároveň poskytuje inspiraci pro nadšence do hor a outdoorových aktivit. Přehledná struktura, responzivita a vizuálně atraktivní design vede ke snadné orientaci a plynulému čtení na všech zařízeních. Obsahová strategie byla navržena tak, aby efektivně propojila produktové informace s autentickými příběhy, rozhovory a novinkami ze světa outdooru. Výsledkem je profesionální magazín, který posiluje povědomí o těchto značkách a přináší hodnotný obsah pro outdoorovou komunitu.
Spolupráce na návrhu a realizaci webové prezentace MountainBrands.cz, která reflektuje zaměření na svět horského vybavení. Vznikl moderní online magazín, který přináší kvalitní obsah o značkách jako Salewa, Dynafit, Evolv, Pomoca a Wild Country, a zároveň poskytuje inspiraci pro nadšence do hor a outdoorových aktivit. Přehledná struktura, responzivita a vizuálně atraktivní design vede ke snadné orientaci a plynulému čtení na všech zařízeních. Obsahová strategie byla navržena tak, aby efektivně propojila produktové informace s autentickými příběhy, rozhovory a novinkami ze světa outdooru. Výsledkem je profesionální magazín, který posiluje povědomí o těchto značkách a přináší hodnotný obsah pro outdoorovou komunitu.
-