Detail kreativce

Zpět na galerii

TikTokuj.cz s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 09886397

Kontakt:

Vít Janda

+420 732 199 085

vit.janda@tiktokuj.cz

O profilu kreativce

Pomáháme firmám s tvorbou videí, aby jim lépe fungovaly reklamy a díky tomu vydělaly více peněz. – Jsme kreativní, obsahová a výkonnostní agentura spojená s profesionální videoprodukcí. 4 pilíře ShortPRO aktivit: 01) TikTok, Krátká videa a UGC 02) Strategie 03) Velká produkce 04) Influencer marketing + Správa sociálních sítí + Placená reklama - nastavení, real-time optimalizace

ShortPRO – videa, sociální sítě, reklama

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Jeseniova 519/19
      Praha 13000
    • Kontaktní adresa:

      Jeseniova 519/19
      Praha 13000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Marketingové strategie

    • Avène na TikToku

      Avène, 07/2023-01/2024

      Pro značku Avène jsme sestavili strategii oslovení mladé generace Z a jak na ni dlouhodobě komunikovat. Zvolili jsme jako primární sociální síť TikTok, kde se nyní staráme i o samotnou produkci videí a správu profilu včetně placené reklamy. Reference klienta: „Mám ráda lidi, kteří rozumí tomu, co dělají a jsou do své práce zapálení. Vše se pak odráží na výsledku. Sestavili jsme si tým a pustili se do práce. Můj tým děvčat, která tvoří obsah, jsou milovnicí naší značky Avène. Vše pečlivě zkoušejí a přenáší svoje zkušenosti dále do sdělení. Je to autentické a není to jen o reklamním sdělení. A to je přesně to, co GenZ vyžaduje. Autentičnost. Upřímnost. Opravdovost. ☝ Ač kontroluji a schvaluji scénáře, myslím, že i já jsem pro ně ideální klient. Moc jim do toho nezasahuji. Mně stačí vidět výsledky a čísla, která pomalu, ale jistě stoupají každý týden. Díky tomu jsem i v klidu, vidím, že nastupující generace se umí prodat a se zapálením dělají, to co je baví. 🥳“

      Pro značku Avène jsme sestavili strategii oslovení mladé generace Z a jak na ni dlouhodobě komunikovat. Zvolili jsme jako primární sociální síť TikTok, kde se nyní staráme i o samotnou produkci videí a správu profilu včetně placené reklamy. Reference klienta: „Mám ráda lidi, kteří rozumí tomu, co dělají a jsou do své práce zapálení. Vše se pak odráží na výsledku. Sestavili jsme si tým a pustili se do práce. Můj tým děvčat, která tvoří obsah, jsou milovnicí naší značky Avène. Vše pečlivě zkoušejí a přenáší svoje zkušenosti dále do sdělení. Je to autentické a není to jen o reklamním sdělení. A to je přesně to, co GenZ vyžaduje. Autentičnost. Upřímnost. Opravdovost. ☝ Ač kontroluji a schvaluji scénáře, myslím, že i já jsem pro ně ideální klient. Moc jim do toho nezasahuji. Mně stačí vidět výsledky a čísla, která pomalu, ale jistě stoupají každý týden. Díky tomu jsem i v klidu, vidím, že nastupující generace se umí prodat a se zapálením dělají, to co je baví. 🥳“

      https://www.tiktok.com/@avene.czsk
    • https://shortpro.cz/pripadova-studie-super-zoo/

      Super zoo, 03/2021-01/2024

      Pro klienta Super zoo jsme připravili strategii jak oslovit mladou generaci Z a jak na ni dlouhodobě komunikovat. Hlavním výstupem strategie bylo zaměřit se na natáčení edukativních videí doplněných o autentické reakce pracovníků (expertů) na prodejnách. Edukace je téma, kterému se Super zoo dlouhodobě věnuje. Edukativní formát videí zároveň pomáhá jednak s rozšiřováním povědomí o produktech a službách Super zoo, ale také ukazuje Super zoo jako experta, který rozumí dané problematice. Díky tomu si diváci se Super zoo vytvoří silnější vztah a důvěru. Kromě strategie jsme se následně postarali i o samotnou produkci videí, správu profilu a reklamy.

      Pro klienta Super zoo jsme připravili strategii jak oslovit mladou generaci Z a jak na ni dlouhodobě komunikovat. Hlavním výstupem strategie bylo zaměřit se na natáčení edukativních videí doplněných o autentické reakce pracovníků (expertů) na prodejnách. Edukace je téma, kterému se Super zoo dlouhodobě věnuje. Edukativní formát videí zároveň pomáhá jednak s rozšiřováním povědomí o produktech a službách Super zoo, ale také ukazuje Super zoo jako experta, který rozumí dané problematice. Díky tomu si diváci se Super zoo vytvoří silnější vztah a důvěru. Kromě strategie jsme se následně postarali i o samotnou produkci videí, správu profilu a reklamy.

      https://shortpro.cz/pripadova-studie-super-zoo/
  • Film / Video / Televize

    • Minisérie „Klapky & kopačky" pro O2

      O2 Česká Republika, 06/2023-11/2023

      Pro společnost O2, jednoho z největších telefonních operátorů, vytváříme pravidelný obsah na TikTok a Instagram. O2 nás oslovilo s nabídkou větší produkce, která měla za cíl více zpropagovat službu O2TV. Zapojili jsme se do celého procesu vymýšlení kampaně, psaní scénářů a příprav, přičemž výstupem byla 4 dílná minisérie s názvem Klapky & kopačky, ve které se ambassadoři O2 (Naomi Adachi, Petr Švancara) a hosté jako Petr Čech utkávali v různých výzvách.

      Pro společnost O2, jednoho z největších telefonních operátorů, vytváříme pravidelný obsah na TikTok a Instagram. O2 nás oslovilo s nabídkou větší produkce, která měla za cíl více zpropagovat službu O2TV. Zapojili jsme se do celého procesu vymýšlení kampaně, psaní scénářů a příprav, přičemž výstupem byla 4 dílná minisérie s názvem Klapky & kopačky, ve které se ambassadoři O2 (Naomi Adachi, Petr Švancara) a hosté jako Petr Čech utkávali v různých výzvách.

      https://shortpro.cz/pripadova-studie-o2tv/
    • Reklamní spoty pro Manboxeo

      Manboxeo, 09/2022-12/2022

      Manboxeo, které dnes kromě Česka působí také na Slovensku, v Maďarsku, Německu a Rakousku, nás oslovilo s vytvořením reklamních spotů pro jednotlivé země. Důležité bylo, aby se videa dala používat dlouhodobě více let po sobě. S ohledem na širokou nabídku produktů Manboxeo jsme nakonec došli k finální podobě, a to 10 reklamních spotů pro všech 5 zemí natočených na šířku (16:9), přičemž z těchto videí se poté rozstříhala videa i do formátu na výšku (9:16) a do čtverce (1:1). Zajistili jsme celý proces: – Sepsání literárních scénářů – Sepsání technických scénářů – Zajištění rekvizit – Zajištění natáčecí techniky – Samotná produkce/natáčení – Post-produkce videí – Dabing/voiceover do 5 zemí – Titulky do 5 zemí

      Manboxeo, které dnes kromě Česka působí také na Slovensku, v Maďarsku, Německu a Rakousku, nás oslovilo s vytvořením reklamních spotů pro jednotlivé země. Důležité bylo, aby se videa dala používat dlouhodobě více let po sobě. S ohledem na širokou nabídku produktů Manboxeo jsme nakonec došli k finální podobě, a to 10 reklamních spotů pro všech 5 zemí natočených na šířku (16:9), přičemž z těchto videí se poté rozstříhala videa i do formátu na výšku (9:16) a do čtverce (1:1). Zajistili jsme celý proces: – Sepsání literárních scénářů – Sepsání technických scénářů – Zajištění rekvizit – Zajištění natáčecí techniky – Samotná produkce/natáčení – Post-produkce videí – Dabing/voiceover do 5 zemí – Titulky do 5 zemí

      https://shortpro.cz/pripadova-studie-manboxeo/
  • Online marketing

    • Přes 3.000 mladých lidí vyrazilo uklízet do ulic díky kampani na TikToku

      Ukliďme Česko, 07/2022-10/2022

      Pro klienta Ukliďme Česko jsme realizovali kampaň s cílem edukovat o akci "World Cleanup Day" a motivovat mladé lidi k tomu, aby se více starali o své okolí. Navrhli jsme strategii, vytvořili videa, zapojili influencery a postarali se o profil na TikToku včetně placené reklamy. Akce se zúčastnilo přes 3.000 mladých lidí, což byl obrovský úspěch.

      Pro klienta Ukliďme Česko jsme realizovali kampaň s cílem edukovat o akci "World Cleanup Day" a motivovat mladé lidi k tomu, aby se více starali o své okolí. Navrhli jsme strategii, vytvořili videa, zapojili influencery a postarali se o profil na TikToku včetně placené reklamy. Akce se zúčastnilo přes 3.000 mladých lidí, což byl obrovský úspěch.

      https://shortpro.cz/pripadova-studie-uklidme-cesko/
    • Stovky objednávek díky UGC videím a TikTok reklamě.

      Ochutnej Ořech, 08/2023-12/2023

      Pro klienta Ochutnej Ořech jsme realizovali online marketingovou kampaň s cílem oslovit nové zákazníky na nové platformě. Postarali jsme se o strategii, produkci videí, nastavení placené propagace a správu profilu na TikToku. Příval objednávek byl tak vysoký, že jsme museli reklamu vypnout, aby klient stíhal vše odbavit.

      Pro klienta Ochutnej Ořech jsme realizovali online marketingovou kampaň s cílem oslovit nové zákazníky na nové platformě. Postarali jsme se o strategii, produkci videí, nastavení placené propagace a správu profilu na TikToku. Příval objednávek byl tak vysoký, že jsme museli reklamu vypnout, aby klient stíhal vše odbavit.

      https://shortpro.cz/pripadova-studie-ochutnej-orech/