Detail kreativce

Zpět na galerii

Jan Řezníček

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 06280323

Kontakt:

+420 774 988 567

honza@verticalvideos.cz

O profilu kreativce

Pomáhám firmá s jejich prezentací v nejen v online prostředí. Pomáhám vytvořit marketingovou strategie, grafický design, tvořím fotografie a produkuji audiovizuální obsah. V oboru se pohybuji více než 10 let. Mám vystudovanou aplikovanou psychologii a management firem, takže svoje kreativní výstupy obohacuji i o znalosti z těchto oblastí.

Videotvorba, fotografie, marketingové služby

Hospodáčská komora Praha 1

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Na Rozdilu 40
      Praha 6 160 00 Hlavní město Praha
    • Kontaktní adresa:

      Na Rozdilu 40
      Praha 6 160 00
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Fotografie

    • Fotografický obsah na sociální sítě

      Woox Syndicate s.r.o., 2021

      Obrázek reference

      Pro českou módní značku Woox jsem vytvořil sérii fotografií určených k propagaci jejich produktů na sociálních sítích. Zaměřili jsme se na zimní kolekci, včetně bund a doplňků, jako jsou čepice, a také na letní a podzimní módu. Fotili jsme trička, kardigany i mikiny s důrazem na vizuální atraktivitu.

      Pro českou módní značku Woox jsem vytvořil sérii fotografií určených k propagaci jejich produktů na sociálních sítích. Zaměřili jsme se na zimní kolekci, včetně bund a doplňků, jako jsou čepice, a také na letní a podzimní módu. Fotili jsme trička, kardigany i mikiny s důrazem na vizuální atraktivitu.

    • Lifestylové fotografie produktů Birell

      Plzeňský Prazdroj, 2023

      Obrázek reference

      Pro Plzeňský Prazdroj jsem vytvořil lifestyle produktové fotografie pro jejich značku Birell. Snímky sloužily jako podklady pro příspěvky na sociální sítě a další online komunikaci. Fotil jsem kompletní portfolio produktů Birell, které byly v té době dostupné na českém i slovenském trhu, s důrazem na autentičnost a atraktivitu vizuálu.

      Pro Plzeňský Prazdroj jsem vytvořil lifestyle produktové fotografie pro jejich značku Birell. Snímky sloužily jako podklady pro příspěvky na sociální sítě a další online komunikaci. Fotil jsem kompletní portfolio produktů Birell, které byly v té době dostupné na českém i slovenském trhu, s důrazem na autentičnost a atraktivitu vizuálu.

  • Marketingové strategie

    • Marketingová strategie

      Vladimíra Khelerová, 2023

      Obrázek reference

      Navrhl jsem marketingovou strategii pro osobní koučku, která zahrnovala online i offline prvky. Výstupy zahrnovaly profesionálně zpracované webové stránky pro prezentaci jejích služeb a tištěné komunikační materiály, jako jsou letáky a vizitky. Cílem bylo vytvořit konzistentní a efektivní marketingovou komunikaci.

      Navrhl jsem marketingovou strategii pro osobní koučku, která zahrnovala online i offline prvky. Výstupy zahrnovaly profesionálně zpracované webové stránky pro prezentaci jejích služeb a tištěné komunikační materiály, jako jsou letáky a vizitky. Cílem bylo vytvořit konzistentní a efektivní marketingovou komunikaci.

    • Marketingová strategie

      Schola Camera z.s., 2022

      Obrázek reference

      Navrhl jsem marketingovou strategii pro spolek Schola Camera, která zahrnovala vytvoření webových stránek, optimalizaci profilů na sociálních sítích a návrh online reklamní kampaně. Cílem bylo zvýšit povědomí o aktivitách spolku, oslovit širší publikum a efektivně komunikovat jeho poslání a projekty prostřednictvím digitálních kanálů.

      Navrhl jsem marketingovou strategii pro spolek Schola Camera, která zahrnovala vytvoření webových stránek, optimalizaci profilů na sociálních sítích a návrh online reklamní kampaně. Cílem bylo zvýšit povědomí o aktivitách spolku, oslovit širší publikum a efektivně komunikovat jeho poslání a projekty prostřednictvím digitálních kanálů.

  • Webdesign

    • Návrh a realizace webových stránek

      Schola Camera z.s., 2022

      Obrázek reference

      Navrhl a realizoval jsem webové stránky pro spolek Schola Camera. Web byl vytvořen s důrazem na přehlednost, uživatelskou přívětivost a funkčnost, aby efektivně prezentoval aktivity spolku a komunikoval jeho poslání. Stránky obsahují informace o projektech, možnostech zapojení a novinkách, čímž podporují jeho růst a angažovanost komunity.

      Navrhl a realizoval jsem webové stránky pro spolek Schola Camera. Web byl vytvořen s důrazem na přehlednost, uživatelskou přívětivost a funkčnost, aby efektivně prezentoval aktivity spolku a komunikoval jeho poslání. Stránky obsahují informace o projektech, možnostech zapojení a novinkách, čímž podporují jeho růst a angažovanost komunity.

    • Návrh a realizace webu

      Vladimíra Khelerová, 2023

      Obrázek reference

      Navrhl a realizoval jsem webové stránky pro osobní koučink, které byly navrženy s ohledem na cílovou skupinu a potřebu efektivní prezentace služeb. Stránky obsahují přehled nabízených koučovacích programů, reference, blog a možnost online rezervace. Cílem bylo vytvořit profesionální a uživatelsky přívětivý web, který podpoří růst koučovací praxe.

      Navrhl a realizoval jsem webové stránky pro osobní koučink, které byly navrženy s ohledem na cílovou skupinu a potřebu efektivní prezentace služeb. Stránky obsahují přehled nabízených koučovacích programů, reference, blog a možnost online rezervace. Cílem bylo vytvořit profesionální a uživatelsky přívětivý web, který podpoří růst koučovací praxe.

  • Grafický design / branding

    • Osobní branding

      Vladimíra Khelerová, 2023

      Obrázek reference

      Pro začínající koučku jsem vytvořil kompletní osobní identitu (branding), která zahrnovala návrh loga, vizuální styl a design webových stránek. Součástí projektu byl také propagační leták, který pomohl prezentovat její služby. Cílem bylo vytvořit profesionální a jednotný vizuální styl podporující její brand.

      Pro začínající koučku jsem vytvořil kompletní osobní identitu (branding), která zahrnovala návrh loga, vizuální styl a design webových stránek. Součástí projektu byl také propagační leták, který pomohl prezentovat její služby. Cílem bylo vytvořit profesionální a jednotný vizuální styl podporující její brand.

    • Vizuální identita spolku

      Schola Camera z.s., 2022

      Obrázek reference

      Pro spolek Schola Camera jsem vytvořil vizuální identitu (branding), která zahrnovala návrh loga, design webových stránek a tvorbu reklamních sdělení. Cílem bylo sjednotit vizuální komunikaci spolku, zvýšit jeho rozpoznatelnost a podpořit efektivní propagaci jeho aktivit v online i offline prostředí.

      Pro spolek Schola Camera jsem vytvořil vizuální identitu (branding), která zahrnovala návrh loga, design webových stránek a tvorbu reklamních sdělení. Cílem bylo sjednotit vizuální komunikaci spolku, zvýšit jeho rozpoznatelnost a podpořit efektivní propagaci jeho aktivit v online i offline prostředí.

  • Film / Video / Televize

    • Palladium - módní přehlídka

      Quix Event s.r.o., 2021

      Během pandemie Covidu-19 jsem natáčel módní přehlídku v obchodním centru Palladium, aby zákazníci, kteří se kvůli lockdownu nemohli dostat do obchodů, nepřišli o novinky. Video bylo následně sdíleno online a doplněno teaserem na sociální sítě. Projekt pomohl aktivovat zákazníky v digitálním prostoru.

      Během pandemie Covidu-19 jsem natáčel módní přehlídku v obchodním centru Palladium, aby zákazníci, kteří se kvůli lockdownu nemohli dostat do obchodů, nepřišli o novinky. Video bylo následně sdíleno online a doplněno teaserem na sociální sítě. Projekt pomohl aktivovat zákazníky v digitálním prostoru.

    • Produktové video - stavební stoje

      JMP Stavební stroje s.r.o., 2022

      Kompletně jsem zajistil produkci reklamního produktového videa pro stavební stroj TLB značky Mecalac, včetně scénáře, natáčení a postprodukce. Video bylo vytvořeno ve formátu 16:9 pro použití na webových stránkách. Cílem bylo detailně představit klíčové funkce a benefity stroje, zvýšit povědomí o jeho možnostech a podpořit zájem zákazníků.

      Kompletně jsem zajistil produkci reklamního produktového videa pro stavební stroj TLB značky Mecalac, včetně scénáře, natáčení a postprodukce. Video bylo vytvořeno ve formátu 16:9 pro použití na webových stránkách. Cílem bylo detailně představit klíčové funkce a benefity stroje, zvýšit povědomí o jeho možnostech a podpořit zájem zákazníků.