Detail kreativce

Zpět na galerii

PARLIAMO, s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 29036861

Kontakt:

Dana Filipová

+420 607 144 326

filipova@parliamo.cz

O profilu kreativce

Jsme z Liberce a děláme marketing. Už 15 let. Od kreativy po PR. Je nás sedm sehraných specialistů pod jednou agenturní střechou. Malým a středním podnikům, kulturním i jiným institucím pomáháme s brandem, publicitou, sociálními sítěmi, komunikací... Chcete-li dát světu vědět o tom, co skvělého děláte, rádi do toho půjdeme s vámi. Získáme vaší značce publikum, které vám bude generovat zákazníky.

Parliamo

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Salvátorská 931/8
      Praha 1 - Staré Město 110 00
    • Kontaktní adresa:

      Hanychovská 328/10
      Liberec 460 07
      Liberecký kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Brand Marketing pro výrobce pečených čajů

      Sichrovka, 2021

      Obrázek reference

      Na začátku byla jedna konzultace, na konci celý Brand Marketing. Vojtěch Laurin si k nám přišel pro radu. Hodinu po tom, co odešel, jsme mu volali, že máme nápad a rádi bychom se ujali tvorby celého brandu. A tak vznikla Sichrovka.

      Na začátku byla jedna konzultace, na konci celý Brand Marketing. Vojtěch Laurin si k nám přišel pro radu. Hodinu po tom, co odešel, jsme mu volali, že máme nápad a rádi bychom se ujali tvorby celého brandu. A tak vznikla Sichrovka.

    • Vizuální identita pro vinařsko-technologický startup

      Grapeway, 2021

      Obrázek reference

      Víno máme rádi všichni, a o to víc nás tahle zakázka bavila :) Vizuální identita pro vinařsko-technologický startup

      Víno máme rádi všichni, a o to víc nás tahle zakázka bavila :) Vizuální identita pro vinařsko-technologický startup

  • Práce s texty

    • Firemní magazín pro Drylock Technologies

      Drylock Technologies, od r. 2017

      Obrázek reference

      Magazín pro zaměstnance firmy Drylock vydáváme už sedm let, a to každé tři měsíce. Píšeme rozhovory, děláme reportáže, fotíme, vymýšlíme, sázíme... Žádné nudné články, spíše lifestylový charakter, který nejenže přináší informace, ale i zábavu. Jeden z nejlepších nástrojů efektivní interní komunikace.

      Magazín pro zaměstnance firmy Drylock vydáváme už sedm let, a to každé tři měsíce. Píšeme rozhovory, děláme reportáže, fotíme, vymýšlíme, sázíme... Žádné nudné články, spíše lifestylový charakter, který nejenže přináší informace, ale i zábavu. Jeden z nejlepších nástrojů efektivní interní komunikace.

    • Knižní bestseller Veterinářka vypráví

      Parliamo, 2023

      Obrázek reference

      Vydali jsme knihu, která se hned po uvedení na trh stala bestsellerem. A nejen vydali, my ji i napsali, vysázeli, uvedli do distribuce a podpořili marketingovou kampaní.

      Vydali jsme knihu, která se hned po uvedení na trh stala bestsellerem. A nejen vydali, my ji i napsali, vysázeli, uvedli do distribuce a podpořili marketingovou kampaní.

      https://www.veterinarkavypravi.cz/
  • Film / Video / Televize

    • Jak se vyrábí plenka

      Drylock Technologies, 2022

      Obrázek reference

      Promovideo pro výrobce plenek z Hrádku nad Nisou.

      Promovideo pro výrobce plenek z Hrádku nad Nisou.

    • Promovideo pro Severočeské muzeum v Liberci

      Severočeské muzeum Liberec, 2020

      Obrázek reference

      Jak po rekonstrukci slavnostně "otevřít" muzeum, když musí být kvůli covidu zavřené? Před tímto úkolem jsme stáli v roce 2020. A řešení? Otevření muzea probíhalo venku a přenášelo se prostřednictvím streamu na sociálních sítích. Jak to vypadá po rekonstrukci uvnitř, ukázalo lidem promovideo, které jsme zrealizovali ve spolupráci s filmaři z OBA Creators.

      Jak po rekonstrukci slavnostně "otevřít" muzeum, když musí být kvůli covidu zavřené? Před tímto úkolem jsme stáli v roce 2020. A řešení? Otevření muzea probíhalo venku a přenášelo se prostřednictvím streamu na sociálních sítích. Jak to vypadá po rekonstrukci uvnitř, ukázalo lidem promovideo, které jsme zrealizovali ve spolupráci s filmaři z OBA Creators.

  • Marketingové strategie

    • Komunikační strategie pro Liberecký kraj

      Liberecký kraj, 2020 - 2023

      Obrázek reference

      Pro odbor cestovního ruchu Libereckého kraje jsme v letech 2020 až 2023 vytvářeli komunikační strategii včetně mediálního plánování. A také jim zajišťovali spolupráci s influencery.

      Pro odbor cestovního ruchu Libereckého kraje jsme v letech 2020 až 2023 vytvářeli komunikační strategii včetně mediálního plánování. A také jim zajišťovali spolupráci s influencery.

    • Komunikační strategie pro Oblastní galerii v Liberci

      Oblastní galerie v Liberci, 2011 - 2020

      Obrázek reference

      Vrátit libereckou galerii do prestižní pětky nejpopulárnějších turistických cílů Liberce – to byl hlavní cíl komplexní PR kampaně, kterou jsme odstartovali v roce 2011. A povedlo se. Návštěvnost rostla a příležitostná spolupráce s galerií se nakonec protáhla na krásných devět let. Zatímco v roce 2012 do ní zavítalo 10 937 lidí, v roce 2019 už to bylo 41 511.

      Vrátit libereckou galerii do prestižní pětky nejpopulárnějších turistických cílů Liberce – to byl hlavní cíl komplexní PR kampaně, kterou jsme odstartovali v roce 2011. A povedlo se. Návštěvnost rostla a příležitostná spolupráce s galerií se nakonec protáhla na krásných devět let. Zatímco v roce 2012 do ní zavítalo 10 937 lidí, v roce 2019 už to bylo 41 511.

  • Online marketing

    • Online kampaň Vánoční trhy v Bautzenu

      Město Bautzen, 11-12/2023

      Obrázek reference

      Rychlá online kampaň pro město Bautzen, jejímž cílem bylo přivést české návštěvníky na nejstarší vánoční trhy v Německu. Využili jsme reklamu na sociálních sítích, PR články a nativní reklamu na idnes.cz. „Angenehme Betreuung, sehr gute Kampagnenergebnisse – gerne arbeiten wir wieder mit Parliamo!“ (Příjemná péče o klienta, velmi dobré výsledky kampaně - rádi budeme s Parliamo spolupracovat i nadále!)

      Rychlá online kampaň pro město Bautzen, jejímž cílem bylo přivést české návštěvníky na nejstarší vánoční trhy v Německu. Využili jsme reklamu na sociálních sítích, PR články a nativní reklamu na idnes.cz. „Angenehme Betreuung, sehr gute Kampagnenergebnisse – gerne arbeiten wir wieder mit Parliamo!“ (Příjemná péče o klienta, velmi dobré výsledky kampaně - rádi budeme s Parliamo spolupracovat i nadále!)

    • Online propagace Dnů lidové architektury

      Region Liberec, od r. 2021

      Obrázek reference

      Propagace krajské akce Dny lidové architektury na Facebooku: tvorba contentu, správa FB události, reklamy, sponzoring.

      Propagace krajské akce Dny lidové architektury na Facebooku: tvorba contentu, správa FB události, reklamy, sponzoring.