Detail kreativce
PARLIAMO, s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 29036861
Kontakt:
Dana Filipová
+420 607 144 326
filipova@parliamo.cz
O profilu kreativce
Jsme z Liberce a děláme marketing. Už 15 let. Od kreativy po PR. Je nás sedm sehraných specialistů pod jednou agenturní střechou. Malým a středním podnikům, kulturním i jiným institucím pomáháme s brandem, publicitou, sociálními sítěmi, komunikací... Chcete-li dát světu vědět o tom, co skvělého děláte, rádi do toho půjdeme s vámi. Získáme vaší značce publikum, které vám bude generovat zákazníky.
Parliamo
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Salvátorská 931/8
Praha 1 - Staré Město 110 00 -
Kontaktní adresa:
Hanychovská 328/10
Liberec 460 07
Liberecký kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Práce s texty
-
Firemní magazín pro Drylock Technologies
Drylock Technologies, od r. 2017
Magazín pro zaměstnance firmy Drylock vydáváme už sedm let, a to každé tři měsíce. Píšeme rozhovory, děláme reportáže, fotíme, vymýšlíme, sázíme... Žádné nudné články, spíše lifestylový charakter, který nejenže přináší informace, ale i zábavu. Jeden z nejlepších nástrojů efektivní interní komunikace.
Magazín pro zaměstnance firmy Drylock vydáváme už sedm let, a to každé tři měsíce. Píšeme rozhovory, děláme reportáže, fotíme, vymýšlíme, sázíme... Žádné nudné články, spíše lifestylový charakter, který nejenže přináší informace, ale i zábavu. Jeden z nejlepších nástrojů efektivní interní komunikace.
-
-
Film / Video / Televize
-
Promovideo pro výrobce plenek z Hrádku nad Nisou.
-
Promovideo pro Severočeské muzeum v Liberci
Severočeské muzeum Liberec, 2020
Jak po rekonstrukci slavnostně "otevřít" muzeum, když musí být kvůli covidu zavřené? Před tímto úkolem jsme stáli v roce 2020. A řešení? Otevření muzea probíhalo venku a přenášelo se prostřednictvím streamu na sociálních sítích. Jak to vypadá po rekonstrukci uvnitř, ukázalo lidem promovideo, které jsme zrealizovali ve spolupráci s filmaři z OBA Creators.
Jak po rekonstrukci slavnostně "otevřít" muzeum, když musí být kvůli covidu zavřené? Před tímto úkolem jsme stáli v roce 2020. A řešení? Otevření muzea probíhalo venku a přenášelo se prostřednictvím streamu na sociálních sítích. Jak to vypadá po rekonstrukci uvnitř, ukázalo lidem promovideo, které jsme zrealizovali ve spolupráci s filmaři z OBA Creators.
-
-
Marketingové strategie
-
Komunikační strategie pro Liberecký kraj
Liberecký kraj, 2020 - 2023
Pro odbor cestovního ruchu Libereckého kraje jsme v letech 2020 až 2023 vytvářeli komunikační strategii včetně mediálního plánování. A také jim zajišťovali spolupráci s influencery.
Pro odbor cestovního ruchu Libereckého kraje jsme v letech 2020 až 2023 vytvářeli komunikační strategii včetně mediálního plánování. A také jim zajišťovali spolupráci s influencery.
-
Komunikační strategie pro Oblastní galerii v Liberci
Oblastní galerie v Liberci, 2011 - 2020
Vrátit libereckou galerii do prestižní pětky nejpopulárnějších turistických cílů Liberce – to byl hlavní cíl komplexní PR kampaně, kterou jsme odstartovali v roce 2011. A povedlo se. Návštěvnost rostla a příležitostná spolupráce s galerií se nakonec protáhla na krásných devět let. Zatímco v roce 2012 do ní zavítalo 10 937 lidí, v roce 2019 už to bylo 41 511.
Vrátit libereckou galerii do prestižní pětky nejpopulárnějších turistických cílů Liberce – to byl hlavní cíl komplexní PR kampaně, kterou jsme odstartovali v roce 2011. A povedlo se. Návštěvnost rostla a příležitostná spolupráce s galerií se nakonec protáhla na krásných devět let. Zatímco v roce 2012 do ní zavítalo 10 937 lidí, v roce 2019 už to bylo 41 511.
-
-
Online marketing
-
Online kampaň Vánoční trhy v Bautzenu
Město Bautzen, 11-12/2023
Rychlá online kampaň pro město Bautzen, jejímž cílem bylo přivést české návštěvníky na nejstarší vánoční trhy v Německu. Využili jsme reklamu na sociálních sítích, PR články a nativní reklamu na idnes.cz. „Angenehme Betreuung, sehr gute Kampagnenergebnisse – gerne arbeiten wir wieder mit Parliamo!“ (Příjemná péče o klienta, velmi dobré výsledky kampaně - rádi budeme s Parliamo spolupracovat i nadále!)
Rychlá online kampaň pro město Bautzen, jejímž cílem bylo přivést české návštěvníky na nejstarší vánoční trhy v Německu. Využili jsme reklamu na sociálních sítích, PR články a nativní reklamu na idnes.cz. „Angenehme Betreuung, sehr gute Kampagnenergebnisse – gerne arbeiten wir wieder mit Parliamo!“ (Příjemná péče o klienta, velmi dobré výsledky kampaně - rádi budeme s Parliamo spolupracovat i nadále!)
-