Detail kreativce

Zpět na galerii

Ondřej Hübl

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 87738601

Kontakt:

Ondřej Hübl

+420776252711

ondrej.hubl@gmail.com

O profilu kreativce

Autor mnoha výrazných reklamních kampaní, například série reklam s Ivanem Trojanem pro T-Mobile, se Štěpánem Kozubem pro Fio banku, s Vojtou Kotkem pro Bauhaus. Spoluautor scénáře k úspěšnému seriálu České televize Zkáza Dejvického divadla, který vznikl na základě jeho povídky ze souboru Hod mrtvou labutí vydaného nakladatelstvím Druhé město. Autor románu Opona u téhož nakladatele.

Textař, kreativec, scenárista

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Hradčanské náměstí 65/6
      Praha 1 11800
    • Kontaktní adresa:

      Hradčanské náměstí 65/6
      Praha 1 11800
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Film / Video / Televize

  • Práce s texty

    • Hod mrtvou labutí

      Nakladatelství Druhé město, 2018

      Operní pěvec a režisér Líbezný se stane aktérem mezinárodního byznysu a politiky. Na Nuselském mostě však spěje k činu, který má ukončit jeho trápení. Jedenáctiletý Afričan Odongo, jehož adoptovali na dálku bezdětní manželé Peter a Nikol, stojí tváří v tvář střelné zbrani v očekávání konce svého života. Všichni se stali kolečky ve špinavé hře, narýsované ve vysokých patrech bruselské byrokracie. Režisér Dejvického divadla Krobot se pod tíhou nedostatku financí uchýlí s celým souborem k pokoutnímu prodeji kuchyňského nádobí ve stylu „šmejdů“. Ne že by si za to on, Odongo, Peter či Nikol, stejně jako pěvec Líbezný nemohli sami… Všechny Hüblovy povídky mají dvojznačné hrdiny, napůl záporné, napůl kladné, a vždy nepříjemně a dotěrně blízké. Je to zneklidňující, drsné i zábavné čtení, protože Hübl disponuje originálním smyslem pro humor i nakažlivou chutí vymýšlet neotřelé situace a spojení.

      Operní pěvec a režisér Líbezný se stane aktérem mezinárodního byznysu a politiky. Na Nuselském mostě však spěje k činu, který má ukončit jeho trápení. Jedenáctiletý Afričan Odongo, jehož adoptovali na dálku bezdětní manželé Peter a Nikol, stojí tváří v tvář střelné zbrani v očekávání konce svého života. Všichni se stali kolečky ve špinavé hře, narýsované ve vysokých patrech bruselské byrokracie. Režisér Dejvického divadla Krobot se pod tíhou nedostatku financí uchýlí s celým souborem k pokoutnímu prodeji kuchyňského nádobí ve stylu „šmejdů“. Ne že by si za to on, Odongo, Peter či Nikol, stejně jako pěvec Líbezný nemohli sami… Všechny Hüblovy povídky mají dvojznačné hrdiny, napůl záporné, napůl kladné, a vždy nepříjemně a dotěrně blízké. Je to zneklidňující, drsné i zábavné čtení, protože Hübl disponuje originálním smyslem pro humor i nakažlivou chutí vymýšlet neotřelé situace a spojení.

      https://www.druhemesto.cz/kniha/hod-mrtvou-labuti
    • Opona

      Nakladatelství Druhé město, 2022

      Je možné se podívat za železnou oponu a prožít dovolenou uprostřed stalinských padesátých let? Hrdina Hüblova dystopického thrilleru, miliardář podnikající v IT, si takový rodinný zájezd koupí, aby svoji levičáckou dceru zbavil radikálních názorů a zároveň urovnal manželskou krizi. Zpočátku se zdá, že jim specializovaná cestovní agentura připravila dokonalou iluzi nejdrsnější totality: ocitají se v městečku kdesi na východě, kde najatí herci předstírají skutečné budování komunismu s politickými procesy, kolektivizací, tvrdou dřinou v dolech a udavačstvím. Brzy se však ukazuje, že všechno je režírováno trochu jinak. Hra na diktaturu se vyostří a hrdinova role má náhle dramatický part. Anebo to celé není inscenace a herci žijí skutečné životy svých původních postav? Napínavé vyprávění plné záhad, absurdity, sarkastického humoru a nečekaných zvratů nastoluje aktuální otázky: Do jaké míry žijeme svobodné životy? Co všechno jsme ochotni pro domnělou svobodu obětovat? A neřítíme se dobrovolně vstříc nové formě totality, která nám nabídne jen pochybné pohodlí? Opona je strhující román s dokonale zpřevodovaným příběhem, na jehož konci se z autorovy bravurní jízdy točí hlava.

      Je možné se podívat za železnou oponu a prožít dovolenou uprostřed stalinských padesátých let? Hrdina Hüblova dystopického thrilleru, miliardář podnikající v IT, si takový rodinný zájezd koupí, aby svoji levičáckou dceru zbavil radikálních názorů a zároveň urovnal manželskou krizi. Zpočátku se zdá, že jim specializovaná cestovní agentura připravila dokonalou iluzi nejdrsnější totality: ocitají se v městečku kdesi na východě, kde najatí herci předstírají skutečné budování komunismu s politickými procesy, kolektivizací, tvrdou dřinou v dolech a udavačstvím. Brzy se však ukazuje, že všechno je režírováno trochu jinak. Hra na diktaturu se vyostří a hrdinova role má náhle dramatický part. Anebo to celé není inscenace a herci žijí skutečné životy svých původních postav? Napínavé vyprávění plné záhad, absurdity, sarkastického humoru a nečekaných zvratů nastoluje aktuální otázky: Do jaké míry žijeme svobodné životy? Co všechno jsme ochotni pro domnělou svobodu obětovat? A neřítíme se dobrovolně vstříc nové formě totality, která nám nabídne jen pochybné pohodlí? Opona je strhující román s dokonale zpřevodovaným příběhem, na jehož konci se z autorovy bravurní jízdy točí hlava.

      https://www.idnes.cz/kultura/literatura/ondrej-hubl-opona-recenze-kniha.A220408_105731_literatura_kiz