Detail kreativce

Zpět na galerii

Adjusthink s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 10716262

Kontakt:

Ing. Ondřej Prusák

+420 602 503 728

iwant@adjusthink.studio

O profilu kreativce

Jsme digitální studio. Naší specializací je design značek, webdesign & packaging. Pomáháme značkám růst a propojit se se zákazníkem navrhováním elegantních, užitečných a poutavých zážitků. Specializujeme se na branding, packaging, UX & tvorbu webových stránek. Našimi zákazníky jsou stavební společnosti, vinařství, fontech společnosti a další.

branding & digital studio

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Klíčova 1261/2d
      Brno 60200 Jihomoravský kraj
    • Kontaktní adresa:

      Klíčova 1261/2d
      Brno 60200
      Jihomoravský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Webdesign

    • Atelier Adámek | branding, UX & website

      Atelier Adámek, 2021-2022

      Obrázek reference

      Tvorba vizuální identity pro ateliér z pražské Tróji, který dodává komplexní služby v oblasti architektury staveb, interiérů, rekonstrukcí a designu. Konceptuální projekty budov a interiérů. Identita založena na elementárních prvcích, které reflektují základní barvy, písmo i linie, jenž odráží přístup architekta a jeho práci s hmotou, objemem, prostorem a světlem doplněným neinvazivně organickými tvary. Dominantním elementem značky Ateliér Adámek jsou znaky „A", které zahajují obě slova a jsou úvodním znakem abecedy. Tato výstřednost při návrhu loga nabídla unikátnost i silný nástroj pro upoutání pozornosti a zapamatovatelnost. Sekundárním elementem je kružnice, která je aktérem geometričnosti a hmoty doplňující prostor organickými tvary.

      Tvorba vizuální identity pro ateliér z pražské Tróji, který dodává komplexní služby v oblasti architektury staveb, interiérů, rekonstrukcí a designu. Konceptuální projekty budov a interiérů. Identita založena na elementárních prvcích, které reflektují základní barvy, písmo i linie, jenž odráží přístup architekta a jeho práci s hmotou, objemem, prostorem a světlem doplněným neinvazivně organickými tvary. Dominantním elementem značky Ateliér Adámek jsou znaky „A", které zahajují obě slova a jsou úvodním znakem abecedy. Tato výstřednost při návrhu loga nabídla unikátnost i silný nástroj pro upoutání pozornosti a zapamatovatelnost. Sekundárním elementem je kružnice, která je aktérem geometričnosti a hmoty doplňující prostor organickými tvary.

      https://www.atelieradamek.cz
    • Comenius Towers | branding, UX & webdesign

      COMENIUS TOWERS s.r.o., 2021-2023

      Obrázek reference

      Comenius towers jsou byty v atraktivní lokalitě na okraji Uherského Brodu za řekou Olšavou. Bydlení je situačně zasazeno do environmentálního parku Škrlovec s krásnými výhledy na panorama historického města s jeho dominantní kopcovitou krajinou. Ideou projektu bylo pracovat dále s odkazem Jana Amose Komenského a aplikovat jeho dílo do vizuální podoby značky i symboliky jednotlivých budov. "Comenius Towers jako odkaz na učitele národů Jana Amose Komenského." Královské město Uherský Brod je jedním z uváděných rodišť Jana Amose Komenského. Comenius Towers pracuje s odkazem Jana Amose a aplikuje jeho dílo do vizuální podoby značky a dále symboliky jednotlivých budov. Z názvu každého významného díla Jana Amose je vybráno slovo. Toto slovo je doplněno ikonografií. Na základě tohoto postupu vzniklo šest symbolik, kterými jsou pojmenovány a označeny všechny budovy komplexu Comenius Towers. Pokud se přihlédne ke dvoum přístupovým mostům Všezvěd a Všudybud, které propojují Slovácké náměstí se sídlištěm Olšava, definuje Comenius Towers skutečný odkaz na Jana Amose Komenského.

      Comenius towers jsou byty v atraktivní lokalitě na okraji Uherského Brodu za řekou Olšavou. Bydlení je situačně zasazeno do environmentálního parku Škrlovec s krásnými výhledy na panorama historického města s jeho dominantní kopcovitou krajinou. Ideou projektu bylo pracovat dále s odkazem Jana Amose Komenského a aplikovat jeho dílo do vizuální podoby značky i symboliky jednotlivých budov. "Comenius Towers jako odkaz na učitele národů Jana Amose Komenského." Královské město Uherský Brod je jedním z uváděných rodišť Jana Amose Komenského. Comenius Towers pracuje s odkazem Jana Amose a aplikuje jeho dílo do vizuální podoby značky a dále symboliky jednotlivých budov. Z názvu každého významného díla Jana Amose je vybráno slovo. Toto slovo je doplněno ikonografií. Na základě tohoto postupu vzniklo šest symbolik, kterými jsou pojmenovány a označeny všechny budovy komplexu Comenius Towers. Pokud se přihlédne ke dvoum přístupovým mostům Všezvěd a Všudybud, které propojují Slovácké náměstí se sídlištěm Olšava, definuje Comenius Towers skutečný odkaz na Jana Amose Komenského.

      https://www.comeniustowers.cz
  • Grafický design / branding

    • Algoimoerial | branding, UX & website

      Algoimperial a.s., 2020-2023

      Obrázek reference

      Tvorba vizuální identity evokující dojem stability, ochrany, důvěry, otevřenosti, zodpovědnosti k inovacím a novým pohledem na svět investic. Ve spojení s budoucností. Do logotypu značky Algoimperial je nově vnesen futuristický, výrazný, decentní i technologický dojem, který posunuje investiční společnost Algoimperial mezi ty, které staví přístup k porfoliu na inovacích. Vizuální spojení dvou protichůdných prvků, jímž je dynamický font s patkami a konzervativnější minimální bezpatkový font reflektuje kombinaci vlastností celé společnosti. Jedná se o kombinaci stability, ochrany, důvěry, otevřenosti, zodpovědnosti s inovací, unikátností a novým pohledem na svět investic. Modrá barva vyjadřuje klid, bezpečí a serióznost a je specifická pro oblasti bankovnictví a fintech. Grafické prvky jsou doplněny výrazným harmonickým gradientem, který představuje shluk obrovského množství finančních dat i informací v prostoru, se kterým Algoimperial pracuje.

      Tvorba vizuální identity evokující dojem stability, ochrany, důvěry, otevřenosti, zodpovědnosti k inovacím a novým pohledem na svět investic. Ve spojení s budoucností. Do logotypu značky Algoimperial je nově vnesen futuristický, výrazný, decentní i technologický dojem, který posunuje investiční společnost Algoimperial mezi ty, které staví přístup k porfoliu na inovacích. Vizuální spojení dvou protichůdných prvků, jímž je dynamický font s patkami a konzervativnější minimální bezpatkový font reflektuje kombinaci vlastností celé společnosti. Jedná se o kombinaci stability, ochrany, důvěry, otevřenosti, zodpovědnosti s inovací, unikátností a novým pohledem na svět investic. Modrá barva vyjadřuje klid, bezpečí a serióznost a je specifická pro oblasti bankovnictví a fintech. Grafické prvky jsou doplněny výrazným harmonickým gradientem, který představuje shluk obrovského množství finančních dat i informací v prostoru, se kterým Algoimperial pracuje.

      https://www.algoimperial.fund
    • Collection 1946 & Collection Velké Bílovice | packaging pro Vinařství Velké Bílovice

      Vinařství Velké Bílovice, 2019-2022

      Obrázek reference

      Collection 1946 Design klíčové kolekce vín reprezentující vinařství Velké Bílovice v maloobchodní síti. Dominantním prvkem designu je piktogram logotypu, písmeno "B", tvořené dvěma láhvemi. Collection Velké Bílovice Design kolekce vín pro Vinařství Velké Bílovice. Design kolekce vychází ze symboliky obce Velké Bílovice, jíž je vinařství hrdě součástí. Dva symboly nožů zastupují bílá a červená přívlastková vína. Symbol révy a hroznů zastupuje vína jakostní.

      Collection 1946 Design klíčové kolekce vín reprezentující vinařství Velké Bílovice v maloobchodní síti. Dominantním prvkem designu je piktogram logotypu, písmeno "B", tvořené dvěma láhvemi. Collection Velké Bílovice Design kolekce vín pro Vinařství Velké Bílovice. Design kolekce vychází ze symboliky obce Velké Bílovice, jíž je vinařství hrdě součástí. Dva symboly nožů zastupují bílá a červená přívlastková vína. Symbol révy a hroznů zastupuje vína jakostní.

      https://www.vinarstvivelkebilovice.cz
  • UX design

    • Algoimperial.technology | UX & website

      Algoimperial a.s., 2020-2023

      Obrázek reference

      Tvorba vizuální identity evokující dojem stability, ochrany, důvěry, otevřenosti, zodpovědnosti k inovacím a novým pohledem na svět investic. Ve spojení s budoucností. Do logotypu značky Algoimperial je nově vnesen futuristický, výrazný, decentní i technologický dojem, který posunuje investiční společnost Algoimperial mezi ty, které staví přístup k porfoliu na inovacích. Vizuální spojení dvou protichůdných prvků, jímž je dynamický font s patkami a konzervativnější minimální bezpatkový font reflektuje kombinaci vlastností celé společnosti. Jedná se o kombinaci stability, ochrany, důvěry, otevřenosti, zodpovědnosti s inovací, unikátností a novým pohledem na svět investic. Modrá barva vyjadřuje klid, bezpečí a serióznost a je specifická pro oblasti bankovnictví a fintech. Grafické prvky jsou doplněny výrazným harmonickým gradientem, který představuje shluk obrovského množství finančních dat i informací v prostoru, se kterým Algoimperial pracuje.

      Tvorba vizuální identity evokující dojem stability, ochrany, důvěry, otevřenosti, zodpovědnosti k inovacím a novým pohledem na svět investic. Ve spojení s budoucností. Do logotypu značky Algoimperial je nově vnesen futuristický, výrazný, decentní i technologický dojem, který posunuje investiční společnost Algoimperial mezi ty, které staví přístup k porfoliu na inovacích. Vizuální spojení dvou protichůdných prvků, jímž je dynamický font s patkami a konzervativnější minimální bezpatkový font reflektuje kombinaci vlastností celé společnosti. Jedná se o kombinaci stability, ochrany, důvěry, otevřenosti, zodpovědnosti s inovací, unikátností a novým pohledem na svět investic. Modrá barva vyjadřuje klid, bezpečí a serióznost a je specifická pro oblasti bankovnictví a fintech. Grafické prvky jsou doplněny výrazným harmonickým gradientem, který představuje shluk obrovského množství finančních dat i informací v prostoru, se kterým Algoimperial pracuje.

      https://www.algoimperial.technology
    • Postboxy.app | branding, motion design, UX & onlineshop

      Postboxy, 2020-2021

      Obrázek reference

      Postboxy je chytrý senzor obsahu schránky Postboxy společně s uživatelsky přívětivou aplikací hlídají vaši přijatou poštu 24 hodin denně. "Získejte přehled o svých zásilkách." Komplexní strategické webové řešení zahrnovalo návrh UX/UI, design webu, tvorbu ilustrací, motion ilustrace, 3D produktový design a modelace, parallax animace, copywriting. ¨ Návrh klíčových vizuálních prvků a pravidel, které jsou na webu postboxy.app aplikovány. Sklicování klíčové illustrace, která je rozpohybována v banner sekci, jeji rozpohybování v After Effects a následný export pro web do formátu JSON. Návrh 3D modelu senzoru postboxy a jeho klíčových vlastností a funkcionalit do podoby rotující poštovní schránky s vlastním senzorem. Následné renderování a export do JSON formátu na web .

      Postboxy je chytrý senzor obsahu schránky Postboxy společně s uživatelsky přívětivou aplikací hlídají vaši přijatou poštu 24 hodin denně. "Získejte přehled o svých zásilkách." Komplexní strategické webové řešení zahrnovalo návrh UX/UI, design webu, tvorbu ilustrací, motion ilustrace, 3D produktový design a modelace, parallax animace, copywriting. ¨ Návrh klíčových vizuálních prvků a pravidel, které jsou na webu postboxy.app aplikovány. Sklicování klíčové illustrace, která je rozpohybována v banner sekci, jeji rozpohybování v After Effects a následný export pro web do formátu JSON. Návrh 3D modelu senzoru postboxy a jeho klíčových vlastností a funkcionalit do podoby rotující poštovní schránky s vlastním senzorem. Následné renderování a export do JSON formátu na web .

      https://postboxy.webflow.io