Detail kreativce
Adjusthink s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 10716262
Kontakt:
Ing. Ondřej Prusák
+420 602 503 728
iwant@adjusthink.studio
O profilu kreativce
Jsme digitální studio. Naší specializací je design značek, webdesign & packaging. Pomáháme značkám růst a propojit se se zákazníkem navrhováním elegantních, užitečných a poutavých zážitků. Specializujeme se na branding, packaging, UX & tvorbu webových stránek. Našimi zákazníky jsou stavební společnosti, vinařství, fontech společnosti a další.
branding & digital studio
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Klíčova 1261/2d
Brno 60200 Jihomoravský kraj -
Kontaktní adresa:
Klíčova 1261/2d
Brno 60200
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Webdesign
-
Atelier Adámek | branding, UX & website
Atelier Adámek, 2021-2022
Tvorba vizuální identity pro ateliér z pražské Tróji, který dodává komplexní služby v oblasti architektury staveb, interiérů, rekonstrukcí a designu. Konceptuální projekty budov a interiérů. Identita založena na elementárních prvcích, které reflektují základní barvy, písmo i linie, jenž odráží přístup architekta a jeho práci s hmotou, objemem, prostorem a světlem doplněným neinvazivně organickými tvary. Dominantním elementem značky Ateliér Adámek jsou znaky „A", které zahajují obě slova a jsou úvodním znakem abecedy. Tato výstřednost při návrhu loga nabídla unikátnost i silný nástroj pro upoutání pozornosti a zapamatovatelnost. Sekundárním elementem je kružnice, která je aktérem geometričnosti a hmoty doplňující prostor organickými tvary.
Tvorba vizuální identity pro ateliér z pražské Tróji, který dodává komplexní služby v oblasti architektury staveb, interiérů, rekonstrukcí a designu. Konceptuální projekty budov a interiérů. Identita založena na elementárních prvcích, které reflektují základní barvy, písmo i linie, jenž odráží přístup architekta a jeho práci s hmotou, objemem, prostorem a světlem doplněným neinvazivně organickými tvary. Dominantním elementem značky Ateliér Adámek jsou znaky „A", které zahajují obě slova a jsou úvodním znakem abecedy. Tato výstřednost při návrhu loga nabídla unikátnost i silný nástroj pro upoutání pozornosti a zapamatovatelnost. Sekundárním elementem je kružnice, která je aktérem geometričnosti a hmoty doplňující prostor organickými tvary.
-
Comenius Towers | branding, UX & webdesign
COMENIUS TOWERS s.r.o., 2021-2023
Comenius towers jsou byty v atraktivní lokalitě na okraji Uherského Brodu za řekou Olšavou. Bydlení je situačně zasazeno do environmentálního parku Škrlovec s krásnými výhledy na panorama historického města s jeho dominantní kopcovitou krajinou. Ideou projektu bylo pracovat dále s odkazem Jana Amose Komenského a aplikovat jeho dílo do vizuální podoby značky i symboliky jednotlivých budov. "Comenius Towers jako odkaz na učitele národů Jana Amose Komenského." Královské město Uherský Brod je jedním z uváděných rodišť Jana Amose Komenského. Comenius Towers pracuje s odkazem Jana Amose a aplikuje jeho dílo do vizuální podoby značky a dále symboliky jednotlivých budov. Z názvu každého významného díla Jana Amose je vybráno slovo. Toto slovo je doplněno ikonografií. Na základě tohoto postupu vzniklo šest symbolik, kterými jsou pojmenovány a označeny všechny budovy komplexu Comenius Towers. Pokud se přihlédne ke dvoum přístupovým mostům Všezvěd a Všudybud, které propojují Slovácké náměstí se sídlištěm Olšava, definuje Comenius Towers skutečný odkaz na Jana Amose Komenského.
Comenius towers jsou byty v atraktivní lokalitě na okraji Uherského Brodu za řekou Olšavou. Bydlení je situačně zasazeno do environmentálního parku Škrlovec s krásnými výhledy na panorama historického města s jeho dominantní kopcovitou krajinou. Ideou projektu bylo pracovat dále s odkazem Jana Amose Komenského a aplikovat jeho dílo do vizuální podoby značky i symboliky jednotlivých budov. "Comenius Towers jako odkaz na učitele národů Jana Amose Komenského." Královské město Uherský Brod je jedním z uváděných rodišť Jana Amose Komenského. Comenius Towers pracuje s odkazem Jana Amose a aplikuje jeho dílo do vizuální podoby značky a dále symboliky jednotlivých budov. Z názvu každého významného díla Jana Amose je vybráno slovo. Toto slovo je doplněno ikonografií. Na základě tohoto postupu vzniklo šest symbolik, kterými jsou pojmenovány a označeny všechny budovy komplexu Comenius Towers. Pokud se přihlédne ke dvoum přístupovým mostům Všezvěd a Všudybud, které propojují Slovácké náměstí se sídlištěm Olšava, definuje Comenius Towers skutečný odkaz na Jana Amose Komenského.
-
Vinařství Mantis | branding, UX & webdesign, packaging.
Vinařství Mantis, 2020-2023
Mikulovská vinařská podoblast je spjata s výskytem kudlanky nábožné. Spojením symboliky kudlanky a vinařova pozitivního vztahu k lidovým tradicím oblasti nejen mikulovské, ale i jeho rodilé slovácké, jsme tyto hodnoty aplikovali do vizuální komunikace značky Mantis. Pro vinařství Mantis jsme vytvořili mimo identity a webu také všechny jejich kolekce vín.
Mikulovská vinařská podoblast je spjata s výskytem kudlanky nábožné. Spojením symboliky kudlanky a vinařova pozitivního vztahu k lidovým tradicím oblasti nejen mikulovské, ale i jeho rodilé slovácké, jsme tyto hodnoty aplikovali do vizuální komunikace značky Mantis. Pro vinařství Mantis jsme vytvořili mimo identity a webu také všechny jejich kolekce vín.
-
Impresio | Rebranding, UX a webdesign zážitkové agentury
AGENTURA IMPRESIO s.r.o.,, 2023 - 2024
Vydejte se na cestu vstříc skvělým zážitkům! Redesign vizuální identity a webových stránek s cílem zlepšení uživatelské zkušenosti a posílení značky. Nová vizuální identita společnosti zohledňuje její klíčové vlastnosti: osobní a lidský přístup, jednoduchost, spolehlivost a profesionalitu. Současně podporuje charakter sprostředkovávaných produktů - zážitků. Činí tak prostřednictvím nadšení evokovaného zvolenými tvary, písmem i samotným logotypem. Hlavní myšlenkou identity je vizuální metafora cesty - cesty klienta k novým zážitkům. Ta začína právě zde, u Impresia. Cesta je přítomná již v logotypu u prvního tnaku "i" a volně přechází do následujícího znaku. Sočasne tvar znaku "i" evokuje nadšení člověka vydávajíciho se na cestu.
Vydejte se na cestu vstříc skvělým zážitkům! Redesign vizuální identity a webových stránek s cílem zlepšení uživatelské zkušenosti a posílení značky. Nová vizuální identita společnosti zohledňuje její klíčové vlastnosti: osobní a lidský přístup, jednoduchost, spolehlivost a profesionalitu. Současně podporuje charakter sprostředkovávaných produktů - zážitků. Činí tak prostřednictvím nadšení evokovaného zvolenými tvary, písmem i samotným logotypem. Hlavní myšlenkou identity je vizuální metafora cesty - cesty klienta k novým zážitkům. Ta začína právě zde, u Impresia. Cesta je přítomná již v logotypu u prvního tnaku "i" a volně přechází do následujícího znaku. Sočasne tvar znaku "i" evokuje nadšení člověka vydávajíciho se na cestu.
-
3V&H | branding, UX & website pro stavební společnost
3V & H, s.r.o., 2020-2024
Redesign vizuálního stylu prezentuje 3V&H jako moderní a perspektivní stavební společnost z Uherského Brodu. "Tvoříme stavby." Cílem práce je vytvořit vizuální identitu definujcíí poslání společnosti - naslouchání aktuálním trendům v oblastech architektury, budování staveb a zejména zaměstnávání mladých uchazečů s ohledem na jejich generační potřeby. Rebranding cílí na mladé publikum potenciálních uchazečů, které chce v komunikaci zejména bavit, ale především motivovat a vyvolat zájem ucházet se o pracovní pozici ve společnosti 3V&H.
Redesign vizuálního stylu prezentuje 3V&H jako moderní a perspektivní stavební společnost z Uherského Brodu. "Tvoříme stavby." Cílem práce je vytvořit vizuální identitu definujcíí poslání společnosti - naslouchání aktuálním trendům v oblastech architektury, budování staveb a zejména zaměstnávání mladých uchazečů s ohledem na jejich generační potřeby. Rebranding cílí na mladé publikum potenciálních uchazečů, které chce v komunikaci zejména bavit, ale především motivovat a vyvolat zájem ucházet se o pracovní pozici ve společnosti 3V&H.
-
-
Grafický design / branding
-
Algoimoerial | branding, UX & website
Algoimperial a.s., 2020-2023
Tvorba vizuální identity evokující dojem stability, ochrany, důvěry, otevřenosti, zodpovědnosti k inovacím a novým pohledem na svět investic. Ve spojení s budoucností. Do logotypu značky Algoimperial je nově vnesen futuristický, výrazný, decentní i technologický dojem, který posunuje investiční společnost Algoimperial mezi ty, které staví přístup k porfoliu na inovacích. Vizuální spojení dvou protichůdných prvků, jímž je dynamický font s patkami a konzervativnější minimální bezpatkový font reflektuje kombinaci vlastností celé společnosti. Jedná se o kombinaci stability, ochrany, důvěry, otevřenosti, zodpovědnosti s inovací, unikátností a novým pohledem na svět investic. Modrá barva vyjadřuje klid, bezpečí a serióznost a je specifická pro oblasti bankovnictví a fintech. Grafické prvky jsou doplněny výrazným harmonickým gradientem, který představuje shluk obrovského množství finančních dat i informací v prostoru, se kterým Algoimperial pracuje.
Tvorba vizuální identity evokující dojem stability, ochrany, důvěry, otevřenosti, zodpovědnosti k inovacím a novým pohledem na svět investic. Ve spojení s budoucností. Do logotypu značky Algoimperial je nově vnesen futuristický, výrazný, decentní i technologický dojem, který posunuje investiční společnost Algoimperial mezi ty, které staví přístup k porfoliu na inovacích. Vizuální spojení dvou protichůdných prvků, jímž je dynamický font s patkami a konzervativnější minimální bezpatkový font reflektuje kombinaci vlastností celé společnosti. Jedná se o kombinaci stability, ochrany, důvěry, otevřenosti, zodpovědnosti s inovací, unikátností a novým pohledem na svět investic. Modrá barva vyjadřuje klid, bezpečí a serióznost a je specifická pro oblasti bankovnictví a fintech. Grafické prvky jsou doplněny výrazným harmonickým gradientem, který představuje shluk obrovského množství finančních dat i informací v prostoru, se kterým Algoimperial pracuje.
-
Collection 1946 & Collection Velké Bílovice | packaging pro Vinařství Velké Bílovice
Vinařství Velké Bílovice, 2019-2022
Collection 1946 Design klíčové kolekce vín reprezentující vinařství Velké Bílovice v maloobchodní síti. Dominantním prvkem designu je piktogram logotypu, písmeno "B", tvořené dvěma láhvemi. Collection Velké Bílovice Design kolekce vín pro Vinařství Velké Bílovice. Design kolekce vychází ze symboliky obce Velké Bílovice, jíž je vinařství hrdě součástí. Dva symboly nožů zastupují bílá a červená přívlastková vína. Symbol révy a hroznů zastupuje vína jakostní.
Collection 1946 Design klíčové kolekce vín reprezentující vinařství Velké Bílovice v maloobchodní síti. Dominantním prvkem designu je piktogram logotypu, písmeno "B", tvořené dvěma láhvemi. Collection Velké Bílovice Design kolekce vín pro Vinařství Velké Bílovice. Design kolekce vychází ze symboliky obce Velké Bílovice, jíž je vinařství hrdě součástí. Dva symboly nožů zastupují bílá a červená přívlastková vína. Symbol révy a hroznů zastupuje vína jakostní.
-
PAX! | brandig pro Opatství Venio
Opatství Venio, 2019-2023
Poutní místo Panny Marie Vítězné na Bílé Hoře benediktinského opatství Venio je společenství žen, které pořádá bohoslužby, duchovních setkání a snaží se vzájemně přijímat s otevřenýma očima a srdcem, těšit se z našich různých talentů a vážit si našich odlišných přístupů. Abatyše, potažmo řeholnice z břevnovského kláštera nabývají u nás stejného významu jako arcibiskup či další klerikové. Z tohoto důvodu bylo zapotřebí vyzdvihnout tuto skutečnost pomocí poutavého, nadčasového a symbolického vizuálního stylu. "Pax benedictina vyjadřuje proces, vedoucí ke kultuře lásky." Klíčovým zdrojem inspirace se stal symbol vytvořený Abrahamem Fischerem jenž je včetně jeho dimenzí dominantním prvkem logotypu a stylu. Základem vizuálního stylu je správné definování klíčových slov (hesel), které nám pomáhají soustředit se na to podstatné. Tato klíčová slova jsou (ideově) obsažena v celé vizuální identitě a dotváří tak charakter celé značky.
Poutní místo Panny Marie Vítězné na Bílé Hoře benediktinského opatství Venio je společenství žen, které pořádá bohoslužby, duchovních setkání a snaží se vzájemně přijímat s otevřenýma očima a srdcem, těšit se z našich různých talentů a vážit si našich odlišných přístupů. Abatyše, potažmo řeholnice z břevnovského kláštera nabývají u nás stejného významu jako arcibiskup či další klerikové. Z tohoto důvodu bylo zapotřebí vyzdvihnout tuto skutečnost pomocí poutavého, nadčasového a symbolického vizuálního stylu. "Pax benedictina vyjadřuje proces, vedoucí ke kultuře lásky." Klíčovým zdrojem inspirace se stal symbol vytvořený Abrahamem Fischerem jenž je včetně jeho dimenzí dominantním prvkem logotypu a stylu. Základem vizuálního stylu je správné definování klíčových slov (hesel), které nám pomáhají soustředit se na to podstatné. Tato klíčová slova jsou (ideově) obsažena v celé vizuální identitě a dotváří tak charakter celé značky.
-
Vinařství Baláž | brading
Vinařství Baláž, 2018-2023
Na základě mnoholeté spolupráce s vinařstvím Baláž jsme rebrandovali celkový vizuální styl, vznikly např. nové prostory či produkty a naše spolupráce se rozvíjí směle i nadále. Idea redesignu vizuálního stylu pramenila z potřeby propojit celou řadu produktů z portfolia vinařství s vinařstvím samotným. "Děláme vína s charakterem elegance!" Nová identita se opírá o grafické prvky vytvořené na základě specifických elementů z každé ze šesti kolekcí vín. Žlutá barva doprovází vinařství již od počátku založení, a proto je zvýrazněna a podpořena pouze jemnými tóny betonových odstínů. Ve vizuálu je použit grafický prvek, který vychází z leteckého pohledu na vrchol kopce Velká Slunečná u Dolních Dunajovic a zvýrazňuje kaskádovité tvarování tohoto kopce.
Na základě mnoholeté spolupráce s vinařstvím Baláž jsme rebrandovali celkový vizuální styl, vznikly např. nové prostory či produkty a naše spolupráce se rozvíjí směle i nadále. Idea redesignu vizuálního stylu pramenila z potřeby propojit celou řadu produktů z portfolia vinařství s vinařstvím samotným. "Děláme vína s charakterem elegance!" Nová identita se opírá o grafické prvky vytvořené na základě specifických elementů z každé ze šesti kolekcí vín. Žlutá barva doprovází vinařství již od počátku založení, a proto je zvýrazněna a podpořena pouze jemnými tóny betonových odstínů. Ve vizuálu je použit grafický prvek, který vychází z leteckého pohledu na vrchol kopce Velká Slunečná u Dolních Dunajovic a zvýrazňuje kaskádovité tvarování tohoto kopce.
-
Charbulka | Nová vizuální identita největší střední školy v ČR
Střední škola Brno, Charbulova, příspěvková organizace, 2023-2024
Redesign značky a transformace názvu Střední školy Brno, Charbulova představuje výrazný krok vpřed ve strategickém směřování a diferenciaci školy. Nová identita školy je založena na svěžím grafickém designu, který se zaměřuje na jednoduchost, ale zároveň výraznost. Barevná paleta, typografie a vizuální prvky jsou pečlivě vybrány tak, aby vyjadřovaly vitalitu, inkluzivitu a profesionální přístup, které jsou v souladu se školním prostředím a vizí. Multidisciplinární přístup v procesu redesignu zahrnuje průzkum trhu, analýzu prostředí a hlavně porozumění vnitřní podstaty školy i jejích hodnot. Identita zahrnuje prvky, které reflektují vzdělávací poslání a kulturu školy, podporují společenství a vytvářejí přívětivé i vlivné prostředí pro žáky.
Redesign značky a transformace názvu Střední školy Brno, Charbulova představuje výrazný krok vpřed ve strategickém směřování a diferenciaci školy. Nová identita školy je založena na svěžím grafickém designu, který se zaměřuje na jednoduchost, ale zároveň výraznost. Barevná paleta, typografie a vizuální prvky jsou pečlivě vybrány tak, aby vyjadřovaly vitalitu, inkluzivitu a profesionální přístup, které jsou v souladu se školním prostředím a vizí. Multidisciplinární přístup v procesu redesignu zahrnuje průzkum trhu, analýzu prostředí a hlavně porozumění vnitřní podstaty školy i jejích hodnot. Identita zahrnuje prvky, které reflektují vzdělávací poslání a kulturu školy, podporují společenství a vytvářejí přívětivé i vlivné prostředí pro žáky.
-
-
UX design
-
Algoimperial.technology | UX & website
Algoimperial a.s., 2020-2023
Tvorba vizuální identity evokující dojem stability, ochrany, důvěry, otevřenosti, zodpovědnosti k inovacím a novým pohledem na svět investic. Ve spojení s budoucností. Do logotypu značky Algoimperial je nově vnesen futuristický, výrazný, decentní i technologický dojem, který posunuje investiční společnost Algoimperial mezi ty, které staví přístup k porfoliu na inovacích. Vizuální spojení dvou protichůdných prvků, jímž je dynamický font s patkami a konzervativnější minimální bezpatkový font reflektuje kombinaci vlastností celé společnosti. Jedná se o kombinaci stability, ochrany, důvěry, otevřenosti, zodpovědnosti s inovací, unikátností a novým pohledem na svět investic. Modrá barva vyjadřuje klid, bezpečí a serióznost a je specifická pro oblasti bankovnictví a fintech. Grafické prvky jsou doplněny výrazným harmonickým gradientem, který představuje shluk obrovského množství finančních dat i informací v prostoru, se kterým Algoimperial pracuje.
Tvorba vizuální identity evokující dojem stability, ochrany, důvěry, otevřenosti, zodpovědnosti k inovacím a novým pohledem na svět investic. Ve spojení s budoucností. Do logotypu značky Algoimperial je nově vnesen futuristický, výrazný, decentní i technologický dojem, který posunuje investiční společnost Algoimperial mezi ty, které staví přístup k porfoliu na inovacích. Vizuální spojení dvou protichůdných prvků, jímž je dynamický font s patkami a konzervativnější minimální bezpatkový font reflektuje kombinaci vlastností celé společnosti. Jedná se o kombinaci stability, ochrany, důvěry, otevřenosti, zodpovědnosti s inovací, unikátností a novým pohledem na svět investic. Modrá barva vyjadřuje klid, bezpečí a serióznost a je specifická pro oblasti bankovnictví a fintech. Grafické prvky jsou doplněny výrazným harmonickým gradientem, který představuje shluk obrovského množství finančních dat i informací v prostoru, se kterým Algoimperial pracuje.
-
Postboxy.app | branding, motion design, UX & onlineshop
Postboxy, 2020-2021
Postboxy je chytrý senzor obsahu schránky Postboxy společně s uživatelsky přívětivou aplikací hlídají vaši přijatou poštu 24 hodin denně. "Získejte přehled o svých zásilkách." Komplexní strategické webové řešení zahrnovalo návrh UX/UI, design webu, tvorbu ilustrací, motion ilustrace, 3D produktový design a modelace, parallax animace, copywriting. ¨ Návrh klíčových vizuálních prvků a pravidel, které jsou na webu postboxy.app aplikovány. Sklicování klíčové illustrace, která je rozpohybována v banner sekci, jeji rozpohybování v After Effects a následný export pro web do formátu JSON. Návrh 3D modelu senzoru postboxy a jeho klíčových vlastností a funkcionalit do podoby rotující poštovní schránky s vlastním senzorem. Následné renderování a export do JSON formátu na web .
Postboxy je chytrý senzor obsahu schránky Postboxy společně s uživatelsky přívětivou aplikací hlídají vaši přijatou poštu 24 hodin denně. "Získejte přehled o svých zásilkách." Komplexní strategické webové řešení zahrnovalo návrh UX/UI, design webu, tvorbu ilustrací, motion ilustrace, 3D produktový design a modelace, parallax animace, copywriting. ¨ Návrh klíčových vizuálních prvků a pravidel, které jsou na webu postboxy.app aplikovány. Sklicování klíčové illustrace, která je rozpohybována v banner sekci, jeji rozpohybování v After Effects a následný export pro web do formátu JSON. Návrh 3D modelu senzoru postboxy a jeho klíčových vlastností a funkcionalit do podoby rotující poštovní schránky s vlastním senzorem. Následné renderování a export do JSON formátu na web .
-
Vinařství Baláž | UX & website
Vinařství Baláž, 2018-2023
CMS řešení pro vinaře z jižní Moravy. Webové stránky prezentují vinařství, nabízejí možnosti ubytování a umožňují uživatelům najít distributory jejich vín. Nová identita se opírá o grafické prvky vytvořené na základě specifických elementů z každé ze šesti kolekcí vín. Žlutá barva doprovází vinařství již od počátku založení, a proto je zvýrazněna a podpořena pouze jemnými tóny betonových odstínů. Na základě mnoholeté spolupráce s vinařstvím Baláž jsme také rebrandovali celkový vizuální styl, vznikly např. nové prostory či produkty a naše spolupráce se rozvíjí směle i nadále. Idea redesignu vizuálního stylu pramenila z potřeby propojit celou řadu produktů z portfolia vinařství s vinařstvím samotným.
CMS řešení pro vinaře z jižní Moravy. Webové stránky prezentují vinařství, nabízejí možnosti ubytování a umožňují uživatelům najít distributory jejich vín. Nová identita se opírá o grafické prvky vytvořené na základě specifických elementů z každé ze šesti kolekcí vín. Žlutá barva doprovází vinařství již od počátku založení, a proto je zvýrazněna a podpořena pouze jemnými tóny betonových odstínů. Na základě mnoholeté spolupráce s vinařstvím Baláž jsme také rebrandovali celkový vizuální styl, vznikly např. nové prostory či produkty a naše spolupráce se rozvíjí směle i nadále. Idea redesignu vizuálního stylu pramenila z potřeby propojit celou řadu produktů z portfolia vinařství s vinařstvím samotným.
-