Detail kreativce

Zpět na galerii

Václav Zimmermann

Fyzická osoba podnikající na základě jiného než živnostenského zákona (např. autorský zákon č. 121/2000 Sb.,) disponující DIČ

Kontakt:

Václav Zimmermann

+420725049158

vaclav.zimmermann88@gmail.com

O profilu kreativce

Pedagog (DAMU), lektor divadelní improvizace, herec a režisér na volné noze. Ve své lektorské činnosti se zabývám tématem "klid" vs "neklid" v situaci jevištního (či jakéhokoliv) jednání, při kterém jsme viděni ostatními. Dílny jsou zaměřeny pro děti od 10 let, dorost, i dospělé s cílem sebepoznání, seberozvoje či teambuildingu. Přípravu workshopů tvořím individuálně, dle potřeb zakázky.

Lektor aplikované improvizace

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Šmilovského 12
      Praha 12000
    • Kontaktní adresa:

      Šmilovského 12
      Praha 12000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Práce s texty

    • Dialogicé jednání s vnitřním partnerem

      DAMU, 2018-dodnes

      Od roku 2018 jsem na Divadelní akademii múzických umění lektorem disciplíny Dialogické jednání, které založil prof. Ivan Vyskočil. Jaké to je stát na scéně (anebo v životě), nemít v ruce nic a vše ponechat spontánnímu, a přece kultivovanému dění? Nejde o bohapustou improvizaci, kdy člověk chrlí nápad za nápadem, ale o základní orientaci a koncentrované jednání v této dynamické situaci, kdy jste před ostatními sám za sebe a se sebou. Dialogické jednání studuje principy hry, hráčství a herectví jak v uměleckém, tak neuměleckém kontextu: Jak být v přítomnosti? Jak nehrát? Jak být autentický? Jak si všímat impulzů a jak s nimi naložit? Jak (si) naslouchat a odpovídat (si)? Jak tříbit tělo a inteligenci, empatii, souhru… Workshop je určen pro divadelníky, pro kohokoli, kdo pracuje na veřejnosti (s veřejností) anebo pro ty, kdo mají zájem o akční sebepoznání či kondici k dialogu.

      Od roku 2018 jsem na Divadelní akademii múzických umění lektorem disciplíny Dialogické jednání, které založil prof. Ivan Vyskočil. Jaké to je stát na scéně (anebo v životě), nemít v ruce nic a vše ponechat spontánnímu, a přece kultivovanému dění? Nejde o bohapustou improvizaci, kdy člověk chrlí nápad za nápadem, ale o základní orientaci a koncentrované jednání v této dynamické situaci, kdy jste před ostatními sám za sebe a se sebou. Dialogické jednání studuje principy hry, hráčství a herectví jak v uměleckém, tak neuměleckém kontextu: Jak být v přítomnosti? Jak nehrát? Jak být autentický? Jak si všímat impulzů a jak s nimi naložit? Jak (si) naslouchat a odpovídat (si)? Jak tříbit tělo a inteligenci, empatii, souhru… Workshop je určen pro divadelníky, pro kohokoli, kdo pracuje na veřejnosti (s veřejností) anebo pro ty, kdo mají zájem o akční sebepoznání či kondici k dialogu.

      https://www.damu.cz/cs/katedry-programy/katedra-autorske-tvorby-a-pedagogiky/
    • Herní jednání (improvizace)

      DAMU, 2022

      Obrázek reference

      Cílem předmětu bylo ohledávat herní jednání ve vymezeném jevištním prostoru ve skupině minimálně dvou a více účastníků. Společně hledat hru a zakoušet tzv. herní (průběžné) jednání. Následně objevit a rozvíjet, kdo jsem, kde jsem a co tu dělám, co je moje motivace – neboli existovat v dramatické situaci. To můžeme souborně nazvat jako spolupráce na jevišti.

      Cílem předmětu bylo ohledávat herní jednání ve vymezeném jevištním prostoru ve skupině minimálně dvou a více účastníků. Společně hledat hru a zakoušet tzv. herní (průběžné) jednání. Následně objevit a rozvíjet, kdo jsem, kde jsem a co tu dělám, co je moje motivace – neboli existovat v dramatické situaci. To můžeme souborně nazvat jako spolupráce na jevišti.

      https://sp-ects.amu.cz/stare/2022-2023/cs/predmet202HJD1.html
  • Marketingové strategie

    • Herectví a práce s (pod) textem

      Škola improvizace, 2023

      Obrázek reference

      Cílem dílny je ohledávat tkzv. průběžné jednání v situacích ve vymezeném jevištním prostoru hry. Ten nám umožní vědomější a hlubinnější jednání v postavách — nikoli za nás samotné. My jim propůjčíme tělo, hlas a myšlení a skrze různá cvičení budeme pátrat po jejich prožívání a pravdivosti. Součástí tohoto tréninku budou i cvičení, jak se s nimi po tomto vymezeném jevištním prostoru pohybovat.

      Cílem dílny je ohledávat tkzv. průběžné jednání v situacích ve vymezeném jevištním prostoru hry. Ten nám umožní vědomější a hlubinnější jednání v postavách — nikoli za nás samotné. My jim propůjčíme tělo, hlas a myšlení a skrze různá cvičení budeme pátrat po jejich prožívání a pravdivosti. Součástí tohoto tréninku budou i cvičení, jak se s nimi po tomto vymezeném jevištním prostoru pohybovat.

      https://www.skolaimprovizace.cz/
    • Semestrální kurz aplikované improvizace

      Škola improvizace, 2018

      Obrázek reference

      Od roku 2018 dodnes lektoruji studenty prvního, druhého, třetího semestru i navazujících divadelních tříd.

      Od roku 2018 dodnes lektoruji studenty prvního, druhého, třetího semestru i navazujících divadelních tříd.

      https://www.skolaimprovizace.cz/