Detail kreativce
Václav Zimmermann
Fyzická osoba podnikající na základě jiného než živnostenského zákona (např. autorský zákon č. 121/2000 Sb.,) disponující DIČ
Kontakt:
Václav Zimmermann
+420725049158
vaclav.zimmermann88@gmail.com
O profilu kreativce
Pedagog (DAMU), lektor divadelní improvizace, herec a režisér na volné noze. Ve své lektorské činnosti se zabývám tématem "klid" vs "neklid" v situaci jevištního (či jakéhokoliv) jednání, při kterém jsme viděni ostatními. Dílny jsou zaměřeny pro děti od 10 let, dorost, i dospělé s cílem sebepoznání, seberozvoje či teambuildingu. Přípravu workshopů tvořím individuálně, dle potřeb zakázky.
Lektor aplikované improvizace
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Šmilovského 12
Praha 12000 -
Kontaktní adresa:
Šmilovského 12
Praha 12000
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Práce s texty
-
Dialogicé jednání s vnitřním partnerem
DAMU, 2018-dodnes
Od roku 2018 jsem na Divadelní akademii múzických umění lektorem disciplíny Dialogické jednání, které založil prof. Ivan Vyskočil. Jaké to je stát na scéně (anebo v životě), nemít v ruce nic a vše ponechat spontánnímu, a přece kultivovanému dění? Nejde o bohapustou improvizaci, kdy člověk chrlí nápad za nápadem, ale o základní orientaci a koncentrované jednání v této dynamické situaci, kdy jste před ostatními sám za sebe a se sebou. Dialogické jednání studuje principy hry, hráčství a herectví jak v uměleckém, tak neuměleckém kontextu: Jak být v přítomnosti? Jak nehrát? Jak být autentický? Jak si všímat impulzů a jak s nimi naložit? Jak (si) naslouchat a odpovídat (si)? Jak tříbit tělo a inteligenci, empatii, souhru… Workshop je určen pro divadelníky, pro kohokoli, kdo pracuje na veřejnosti (s veřejností) anebo pro ty, kdo mají zájem o akční sebepoznání či kondici k dialogu.
Od roku 2018 jsem na Divadelní akademii múzických umění lektorem disciplíny Dialogické jednání, které založil prof. Ivan Vyskočil. Jaké to je stát na scéně (anebo v životě), nemít v ruce nic a vše ponechat spontánnímu, a přece kultivovanému dění? Nejde o bohapustou improvizaci, kdy člověk chrlí nápad za nápadem, ale o základní orientaci a koncentrované jednání v této dynamické situaci, kdy jste před ostatními sám za sebe a se sebou. Dialogické jednání studuje principy hry, hráčství a herectví jak v uměleckém, tak neuměleckém kontextu: Jak být v přítomnosti? Jak nehrát? Jak být autentický? Jak si všímat impulzů a jak s nimi naložit? Jak (si) naslouchat a odpovídat (si)? Jak tříbit tělo a inteligenci, empatii, souhru… Workshop je určen pro divadelníky, pro kohokoli, kdo pracuje na veřejnosti (s veřejností) anebo pro ty, kdo mají zájem o akční sebepoznání či kondici k dialogu.
-
Herní jednání (improvizace)
DAMU, 2022
Cílem předmětu bylo ohledávat herní jednání ve vymezeném jevištním prostoru ve skupině minimálně dvou a více účastníků. Společně hledat hru a zakoušet tzv. herní (průběžné) jednání. Následně objevit a rozvíjet, kdo jsem, kde jsem a co tu dělám, co je moje motivace – neboli existovat v dramatické situaci. To můžeme souborně nazvat jako spolupráce na jevišti.
Cílem předmětu bylo ohledávat herní jednání ve vymezeném jevištním prostoru ve skupině minimálně dvou a více účastníků. Společně hledat hru a zakoušet tzv. herní (průběžné) jednání. Následně objevit a rozvíjet, kdo jsem, kde jsem a co tu dělám, co je moje motivace – neboli existovat v dramatické situaci. To můžeme souborně nazvat jako spolupráce na jevišti.
-
-
Marketingové strategie
-
Herectví a práce s (pod) textem
Škola improvizace, 2023
Cílem dílny je ohledávat tkzv. průběžné jednání v situacích ve vymezeném jevištním prostoru hry. Ten nám umožní vědomější a hlubinnější jednání v postavách — nikoli za nás samotné. My jim propůjčíme tělo, hlas a myšlení a skrze různá cvičení budeme pátrat po jejich prožívání a pravdivosti. Součástí tohoto tréninku budou i cvičení, jak se s nimi po tomto vymezeném jevištním prostoru pohybovat.
Cílem dílny je ohledávat tkzv. průběžné jednání v situacích ve vymezeném jevištním prostoru hry. Ten nám umožní vědomější a hlubinnější jednání v postavách — nikoli za nás samotné. My jim propůjčíme tělo, hlas a myšlení a skrze různá cvičení budeme pátrat po jejich prožívání a pravdivosti. Součástí tohoto tréninku budou i cvičení, jak se s nimi po tomto vymezeném jevištním prostoru pohybovat.
-