Detail kreativce
Bc. Adam Klouda
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 06506771
Kontakt:
+420604289334
klouda.a@gmail.com
O profilu kreativce
Malíř, ilustrátor a grafik s rozpoznatelným stylem. Svůj rukopis využívám jak v analogové tak v digitální malbě, ilustraci a grafice, nebo při tvorbě keramických plastik. Typická je pro mě rozevlátá černá linka, zdobnost, spirála a značně barevná paleta. Zabývám se malbou, ilustrací, designem obalů, webů, plakátů, výzdobou interiérů, tvorbou logotypů, keramických soch a dalšího užitého umění.
Grafik, malíř, ilustrátor, umělec
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Hodonínská 21 634/21
Brno 61700 Jihomoravský kraj -
Kontaktní adresa:
Hodonínská 21 634/21
Brno 61700
Jihomoravský kraj
-
-
-
Provozovna:
Východní 820/10
Brno
Jihomoravský kraj
+420604289334
klouda.a@gmail.com
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Včelařství Václav - design loga, etiket, obalů, triček
Včelařství Václav, 2023
Pro Včelařství Václav jsem navrhnul logotyp a design pro etikety ke všem druhům medů, medovin, svíček a mýdel, které vyrábí. viz https://www.vcelarstvivaclav.cz/ - kategorie produkty. Pro tuto zakázku jsem klientovi představil myšlenku částečně ilustrované etikety, která bude stylovou kombinací art deco a art nouveau. Grafické prvky etikety jsou linky a tečky, které jsou použity i v ručně vytvořených nápisech. V levé části etikety je slunce, a pod ní ilustrace včely, která začíná svůj den a pilně pracuje. V pravé části je měsíc, pod kterým se vrací včela do úlu se sklizní na svých nohách. Etikety pro 7 druhů medu dodržují jednotný grafický styl, mění se pouze prvky ilustrované části etikety, a to květiny, které včely opylovávají. Ať už jde o lesní med, květový, květový z lip, smíšený, medovicový, nebo pastový, na ilustraci může zákazník vidět, z jakých rostlin včely pyl sbírají. Dalším produktem je medovina, která také dodržuje stejný princip. Na malé produkty, jako jsou svíčky a mýdla, jsem vytvořil etikety pouze s grafickými prvky, pro ilustrace zde není místo. Také jsem vytvořil ilustraci na tričko, která je určená na jednobarevný sítotisk. Na ilustraci je vyobrazená celá rodina, která se na chodu včelařství podílí.
Pro Včelařství Václav jsem navrhnul logotyp a design pro etikety ke všem druhům medů, medovin, svíček a mýdel, které vyrábí. viz https://www.vcelarstvivaclav.cz/ - kategorie produkty. Pro tuto zakázku jsem klientovi představil myšlenku částečně ilustrované etikety, která bude stylovou kombinací art deco a art nouveau. Grafické prvky etikety jsou linky a tečky, které jsou použity i v ručně vytvořených nápisech. V levé části etikety je slunce, a pod ní ilustrace včely, která začíná svůj den a pilně pracuje. V pravé části je měsíc, pod kterým se vrací včela do úlu se sklizní na svých nohách. Etikety pro 7 druhů medu dodržují jednotný grafický styl, mění se pouze prvky ilustrované části etikety, a to květiny, které včely opylovávají. Ať už jde o lesní med, květový, květový z lip, smíšený, medovicový, nebo pastový, na ilustraci může zákazník vidět, z jakých rostlin včely pyl sbírají. Dalším produktem je medovina, která také dodržuje stejný princip. Na malé produkty, jako jsou svíčky a mýdla, jsem vytvořil etikety pouze s grafickými prvky, pro ilustrace zde není místo. Také jsem vytvořil ilustraci na tričko, která je určená na jednobarevný sítotisk. Na ilustraci je vyobrazená celá rodina, která se na chodu včelařství podílí.
-
Pivovar Hauskrecht - etikety
Brněnská pivovarnická společnost s.r.o., 2019-2023
Od roku 2019 spolupracuji s pivovarem Hauskrecht a pivnicí Malt Worm při tvorbě etiket na jejich piva. Jedná se o limitované edice, tedy jednorázové várky piva. Pivovar Hauskrecht vaří tradiční světlou 11, ale každý rok v období dubna vytvoří speciální edici s limitovanou etiketou, na které je vyobrazena nějaká historicky významná postava spojená s Brnem. Mezi nejznámější patří František Ondřej Poupě, Johann Gregor Mendel. Také každý rok uvaří pivovar Hauskrecht společnou várku s pivnicí Malt Worm, na motivech je vždy vyobrazen buď červ a Petr Hauskrecht, nebo nějaký motiv použitý ve výzdobě pivnice Malt Worm a pan Hauskrecht. A poslední typ etiket je společná várka pivovaru Hauskrecht a Bernard.
Od roku 2019 spolupracuji s pivovarem Hauskrecht a pivnicí Malt Worm při tvorbě etiket na jejich piva. Jedná se o limitované edice, tedy jednorázové várky piva. Pivovar Hauskrecht vaří tradiční světlou 11, ale každý rok v období dubna vytvoří speciální edici s limitovanou etiketou, na které je vyobrazena nějaká historicky významná postava spojená s Brnem. Mezi nejznámější patří František Ondřej Poupě, Johann Gregor Mendel. Také každý rok uvaří pivovar Hauskrecht společnou várku s pivnicí Malt Worm, na motivech je vždy vyobrazen buď červ a Petr Hauskrecht, nebo nějaký motiv použitý ve výzdobě pivnice Malt Worm a pan Hauskrecht. A poslední typ etiket je společná várka pivovaru Hauskrecht a Bernard.
-
Design motivu na polep dodávky + tričko
Legdan s.r.o., 2021
Ilustrace pro polep dodávky firmy LEGDAN, která se zabývá prodejem a servisem dřevoobráběcích strojů. také jsem navrhnul motiv na tričko určený k sítotisku. Klient mě oslovil s požadavkem o vytvoření návrhu robota, který by se stal tváří jejich firmy, a zároveň o vytvoření ilustrace, která by byla použita na celopolepu dodávky. Vytvořil jsem přes 10 skic podoby robota, každá z nich byla v jiném stylu kresby a také podoba sahala od komiksově dětské po realističtější podobu. Z těchto skic si klient vybral styl kresby, který se mu líbí, a také jsme ze skic vybrali prvky, které se mu líbily, a dali je dohromady. Vznik tak tedy úzkou spoluprací s klientem robot, který splňoval jeho představy. Následně jsem provedl grafickou úpravu pro použití na celopolep dodávky, aby na ploše vše bylo správně umístěné, a postaral se o komunikaci s dílnou starající se o celopolep. Po realizaci mě klient oslovil s žádostí o zjednodušení motivu a přizpůsobení pro sítotisk na firemní trička.
Ilustrace pro polep dodávky firmy LEGDAN, která se zabývá prodejem a servisem dřevoobráběcích strojů. také jsem navrhnul motiv na tričko určený k sítotisku. Klient mě oslovil s požadavkem o vytvoření návrhu robota, který by se stal tváří jejich firmy, a zároveň o vytvoření ilustrace, která by byla použita na celopolepu dodávky. Vytvořil jsem přes 10 skic podoby robota, každá z nich byla v jiném stylu kresby a také podoba sahala od komiksově dětské po realističtější podobu. Z těchto skic si klient vybral styl kresby, který se mu líbí, a také jsme ze skic vybrali prvky, které se mu líbily, a dali je dohromady. Vznik tak tedy úzkou spoluprací s klientem robot, který splňoval jeho představy. Následně jsem provedl grafickou úpravu pro použití na celopolep dodávky, aby na ploše vše bylo správně umístěné, a postaral se o komunikaci s dílnou starající se o celopolep. Po realizaci mě klient oslovil s žádostí o zjednodušení motivu a přizpůsobení pro sítotisk na firemní trička.
-
Design webu 4pokoje + grafika na sociální sítě, plakáty
4pokoje s.r.o., 2021
Pro bar 4pokoje jsem vytvořil návrh designu webu, který byl následně přepracován do funkční podoby web designérem Milanem Lundem. Design je založený na grafickém stylu, který jsem začal používat pro všechny grafické materiály spojené s barem 4pokoje a barvách použitých v jejich logotypu, který jsem rozšířil o několik dalších barev. Využil jsem také jejich rozsáhlou fotobanku. Požadavek byl vytvořit veselý a originální design webu, který bude vybočovat ze zajetých kolejí, ale bude splňovat informativní funkci. Stěžejní je rozhýbaná homepage, která se větví do několika podstránek korespondující s homepage. Vytvořil jsem také design pro mobilní zařízení, který se v několika případech lehce liší. Některé obrázky v pozadí jsou rozhýbané, neonový nápis problikává a slova se mění. Původní plán byl ambicióznější, ale musely se dělat kompromisy. K webu také vznikla grafika pro sociální sítě k jejich eventům s live DJs, plakáty apod.
Pro bar 4pokoje jsem vytvořil návrh designu webu, který byl následně přepracován do funkční podoby web designérem Milanem Lundem. Design je založený na grafickém stylu, který jsem začal používat pro všechny grafické materiály spojené s barem 4pokoje a barvách použitých v jejich logotypu, který jsem rozšířil o několik dalších barev. Využil jsem také jejich rozsáhlou fotobanku. Požadavek byl vytvořit veselý a originální design webu, který bude vybočovat ze zajetých kolejí, ale bude splňovat informativní funkci. Stěžejní je rozhýbaná homepage, která se větví do několika podstránek korespondující s homepage. Vytvořil jsem také design pro mobilní zařízení, který se v několika případech lehce liší. Některé obrázky v pozadí jsou rozhýbané, neonový nápis problikává a slova se mění. Původní plán byl ambicióznější, ale musely se dělat kompromisy. K webu také vznikla grafika pro sociální sítě k jejich eventům s live DJs, plakáty apod.
-
Membook - fotoalbum pro novorozence - ilustrace, grafika, logotyp
Membook, 2021
Membook je album a deník pro maminky a jejich novorozeňata, do kterých si zaznamenávají jejich společnou cestu a následně první krůčky, zážitky, fotografie a zápisky. Stěžejní jsou nálepky s ilustrací zvířátek v různých vývojových fázích dítěte, objekty a texty, kterými fotoalbum vyzdobují. Tento produkt následně předají svému dospělému dítěti. Vytvořil jsem design deníku a každého prvku, který Membook obsahuje.
Membook je album a deník pro maminky a jejich novorozeňata, do kterých si zaznamenávají jejich společnou cestu a následně první krůčky, zážitky, fotografie a zápisky. Stěžejní jsou nálepky s ilustrací zvířátek v různých vývojových fázích dítěte, objekty a texty, kterými fotoalbum vyzdobují. Tento produkt následně předají svému dospělému dítěti. Vytvořil jsem design deníku a každého prvku, který Membook obsahuje.
-
-
Řemesla
-
Nosál II.
Riverside Coffee, 2023
Maska je vytvořená z keramické hlíny váží s kotvícím mechanismem téměř 20 kilo. Masku jsem vytvořil pro sebe pro účel zavěšení na strom, vytvořil jsem také kotvící systém a závěsný mechanismus + maskování, aby maska mohla bezpečně viset na stromě a systém splynul s kmenem. Je to takový duch stromu, který dohlíží nad zahrádkou kavárny. Maska se zalíbila majiteli kavárny Riverside Coffee v Brně - Maloměřice, kde si našla svoje místo.
Maska je vytvořená z keramické hlíny váží s kotvícím mechanismem téměř 20 kilo. Masku jsem vytvořil pro sebe pro účel zavěšení na strom, vytvořil jsem také kotvící systém a závěsný mechanismus + maskování, aby maska mohla bezpečně viset na stromě a systém splynul s kmenem. Je to takový duch stromu, který dohlíží nad zahrádkou kavárny. Maska se zalíbila majiteli kavárny Riverside Coffee v Brně - Maloměřice, kde si našla svoje místo.
-
Obrazy na zakázku - akryl
Různí zadavatelé, 2019-2022
Obrazy malované akrylem v rozměrech okolo 100x150cm - 100x190cm na zakázku a přání zadavatele. Klient mě osloví na základě sympatií k mému stylu a chce vytvořit obraz, na kterém vyobrazím prvky podle jeho přání. V úvodní fázi si ujasníme, co všechno by obraz měl obsahovat, zároveň jakou velikost obrazu požaduje a také potřebuji vidět místo, kde bude obraz umístěn. Následně se přesunu do fáze skicování, kde vytvořím hrubou skicu v které prezentují základní koncept, myšlenku a kompozici obrazu. Také je naznačena barevnost obrazu. Jedná se pouze o orientační skicu, v které se klient zorientuje a nekupuje zajíce v pytli. V této fázi je možné do obrazu ještě zasáhnout, přidat další prvky, případně změnit celý koncept. Jakmile je skica schválená, přesunu se k plátnu, obraz namaluji podle svých představ a následně obraz klientovi prezentuji a předám. Obrazy jsou vždy signované, zalakované matem nebo leskem podle přání klienta, a doručený na adresu klienta. Součástí zakázky je i instalace na určeném místě.
Obrazy malované akrylem v rozměrech okolo 100x150cm - 100x190cm na zakázku a přání zadavatele. Klient mě osloví na základě sympatií k mému stylu a chce vytvořit obraz, na kterém vyobrazím prvky podle jeho přání. V úvodní fázi si ujasníme, co všechno by obraz měl obsahovat, zároveň jakou velikost obrazu požaduje a také potřebuji vidět místo, kde bude obraz umístěn. Následně se přesunu do fáze skicování, kde vytvořím hrubou skicu v které prezentují základní koncept, myšlenku a kompozici obrazu. Také je naznačena barevnost obrazu. Jedná se pouze o orientační skicu, v které se klient zorientuje a nekupuje zajíce v pytli. V této fázi je možné do obrazu ještě zasáhnout, přidat další prvky, případně změnit celý koncept. Jakmile je skica schválená, přesunu se k plátnu, obraz namaluji podle svých představ a následně obraz klientovi prezentuji a předám. Obrazy jsou vždy signované, zalakované matem nebo leskem podle přání klienta, a doručený na adresu klienta. Součástí zakázky je i instalace na určeném místě.
-
Digitálně malované obrazy
Různí zadavatelé, 2019-současnost
Digitálně malované obrazy tištěné na plátna či plakáty pro několik různých zadavatelů. Jedná se vždy o obraz vyprávějící jejich životní příběh s vysokou mírou detailů, ke kterým se vždy váže nějaký příběh, či odkaz na jejich život. U obrazu vždy věnuji péči samotnému konceptu, který se zadavateli probírám do posledního detailu, než se z fáze skicování přesunu k finalizaci díla.
Digitálně malované obrazy tištěné na plátna či plakáty pro několik různých zadavatelů. Jedná se vždy o obraz vyprávějící jejich životní příběh s vysokou mírou detailů, ke kterým se vždy váže nějaký příběh, či odkaz na jejich život. U obrazu vždy věnuji péči samotnému konceptu, který se zadavateli probírám do posledního detailu, než se z fáze skicování přesunu k finalizaci díla.
-
Wakeboard design na míru
Lukáš Václav, 2022
Oslovil mě Lukáš, že by si přál navrhnout zajímavý design na wakeboard. Nijak mě nelimitoval a přál si co nejvíce propracovaný design, který bude velmi osobní. Na obraze jsou vyobrazeny témata a věci, které si Lukáš přál znázornit. Sešli jsme se a probrali seznam, který mi dal, a dále ho rozvinuli, načrtl jsem mu svou vizi a zároveň vytáhl další osobní věci a příběhy, které jsem do obrazu mohl zakomponovat. Měl jsem volnou ruku a vzhledem k tomu, že je Lukáš včelař a pohybuje se v byznyse s květinami, volba konceptu nebyla těžká. Propletl jsem šlahouny a rostliny, dodal zdobné ornamenty a zaplnil obraz jeho životními cestami, osobními věcmi, přáteli, rodinou i partnerkami, zkrátka všechny, kteří sehráli v jeho životě svou roli. Deska byla vyrobena v české firmě Choc Manufactory.
Oslovil mě Lukáš, že by si přál navrhnout zajímavý design na wakeboard. Nijak mě nelimitoval a přál si co nejvíce propracovaný design, který bude velmi osobní. Na obraze jsou vyobrazeny témata a věci, které si Lukáš přál znázornit. Sešli jsme se a probrali seznam, který mi dal, a dále ho rozvinuli, načrtl jsem mu svou vizi a zároveň vytáhl další osobní věci a příběhy, které jsem do obrazu mohl zakomponovat. Měl jsem volnou ruku a vzhledem k tomu, že je Lukáš včelař a pohybuje se v byznyse s květinami, volba konceptu nebyla těžká. Propletl jsem šlahouny a rostliny, dodal zdobné ornamenty a zaplnil obraz jeho životními cestami, osobními věcmi, přáteli, rodinou i partnerkami, zkrátka všechny, kteří sehráli v jeho životě svou roli. Deska byla vyrobena v české firmě Choc Manufactory.
-
-
Architektura / Interiérový design / Design nábytku / Světelný design
-
Výzdoba pivnice Malt Worm - obrazy, ilustrace, logotyp, font, mural
CIPELF s.r.o., 2019-2020
Slovním spojením “Malt Worm” se označuje piják piva, v doslovném překladu sladový červ, v češtině by bylo ekvivalentní přirovnání ke slovu “knihomol”, tedy “pivomol”. K logu vzniklo několik skic, z nichž byla vybrána finální podoba. Zbytek červů posloužilo jako opakující se motiv ve zdobených rámech k obrazům zdobícím prostory pivnice Malt Worm. Logotyp je určený na polep výlohy, sítotisk, laserové gravírování stojánků na podtácky a podobně. Jeho ilustrovaná verze je určená pro další využítí na webu, sociálních sítí, případně digitální potisk a plakátech apod. Prostory pivnice zdobí digitálně namalované obrazy, které jsou vytištěné na tapety se strukturou plátna, které svým obloukovitým tvarem doplňují čistý interiér plný kleneb. Každý obraz se skládá z motivu mytických i obyčejných bytostí, a zdobeného rámu plného detailů. V každém rámu je na samém vrcholu opakující se společný motiv – sladový červ. Majitelé si nepřáli, aby jejich pivnice vypadala jako zaměnitelná pivnice zdobená čistě pivními motivy. Nabídl jsem jim svoji vizi, kde pivo je společný prvek a všechnu výzdobu spojuje dohromady, nicméně nejde o hlavní motiv. Díky tomu prostory získávají ráz jakési snové zahrady, kde skrze zdobené rámy mohou nahlédnout do kouzelného světa, který se točí okolo piva. V rámech jsou schované symboly a slova, které návštěvníci při opakovaných návštěvách znovuobjevují, to slouží jako jakási hra, která osamělého návštěvníka zabaví při čekání na sklenici piva, nebo na kamarády. V rámech je opakující se motiv postaviček, které vypráví příběh o tom, jak se poznali. Mezi další opakující se motivy patří symboly reprodukčních orgánů, lebek, kostí, mimozemšťanů, apod. Postavy v rámech jsou: Sumerská bohyně piva Ninkasi si vychutnává pintu piva a hraje si s okolními planetami, které se rodí v obláčku, na kterém leží. Tyto planety můžete vidět v pozadí ostatních obrazů. Rozměr: 318 × 209 cm Slovanský bůh slunce Dažbog se řítí vesmírem a v rukou třímá kometu, jejímž světelným paprskem vybírá planety, kterým věnuje život. Jeho obličej připomíná lebku, jelikož Slunce je symbol, který dává jak život, tak smrt. Jeho vnitřek je plný žáru, který uniká z očí a třetího oka ve tvaru slunce. Jsou zde tři pivní lahve, ke kterým mají majitelé podniku vztah. Rozměr: 207 × 135 cm Pohané tančí okolo ohně a oslavují bohy, kteří jim poskytli i tento rok plodnou půdu. Konzumace nápojů a dlouhotrvající tanec je dostává do tranzu, v kterém realita splývá s halucinací. Žena dodává půdě vláhu a ze země raší první výhonky. V druhé ruce třímá zárodek červa. Muž za hlavou seje palice chmelu, druhou rukou se snaží ženu rozvášni. Rozměr: 162 × 135 cm Dva hrnčíři si dopřávají polední pauzu, přibližuje se k nim Venuše a nese zasloužené osvěžení v podobě piva. Nedokáží její přitažlivosti odolat a tvoří z hlíny figurky zobrazující její ženskou krásu jako odkaz budoucím generacím, ale hlavně jim samotným, až na ně v noci přijde smutek. Rozměr: 130 × 175 cm Andělé v nebi si dopřávají pěnivého moku a kontrolují kvalitu. V pořádku, objednávají další dvě. Rozměr: 207 × 135 cm Pravidelné setkání lesních mytických bytostí při měsíčku. Mezi nimi je cítit jisté napětí, které je na Faunovi vidět přímo v epicentru. Rozměr: 182 × 131 cm V dávných dobách Zemi postihla Velká potopa, říká se, že proroci Cip a Elf postavili koráb, kterým brázdili rozbouřené oceány a jejich posláním bylo zachránit co nejvíce legendárních lahví piva. Zobrazeny jsou zde lahve, ke kterým mají majitelé pivnice osobní vztah. Rozměr: 131 × 115 cm K logu byl vytvořen stylizovaný font, který se bude používat v pivní nabídce na obrazovkách, tiskovinách, propagačních materiálech apod. Font není vhodný k užití v dlouhých textech. Velkou část výčepní místnosti zabírá chladící box. Chladící box má žebrovaný povrch a jedna z možností jak ho pomalovat bylo použít na sebe kolmé černé linky o stejné tloušťce a do spleti hranatých spirál a cest zakomponovat název pivnice a několik charakteristických pivních sklenic, které jsou na první pohled skryté a vystoupí až poté, co se čekající host do spleti linek zahledí. Vznikly také ilustrované piktogramy k pánským a dámským toaletám – mařky a pasři.
Slovním spojením “Malt Worm” se označuje piják piva, v doslovném překladu sladový červ, v češtině by bylo ekvivalentní přirovnání ke slovu “knihomol”, tedy “pivomol”. K logu vzniklo několik skic, z nichž byla vybrána finální podoba. Zbytek červů posloužilo jako opakující se motiv ve zdobených rámech k obrazům zdobícím prostory pivnice Malt Worm. Logotyp je určený na polep výlohy, sítotisk, laserové gravírování stojánků na podtácky a podobně. Jeho ilustrovaná verze je určená pro další využítí na webu, sociálních sítí, případně digitální potisk a plakátech apod. Prostory pivnice zdobí digitálně namalované obrazy, které jsou vytištěné na tapety se strukturou plátna, které svým obloukovitým tvarem doplňují čistý interiér plný kleneb. Každý obraz se skládá z motivu mytických i obyčejných bytostí, a zdobeného rámu plného detailů. V každém rámu je na samém vrcholu opakující se společný motiv – sladový červ. Majitelé si nepřáli, aby jejich pivnice vypadala jako zaměnitelná pivnice zdobená čistě pivními motivy. Nabídl jsem jim svoji vizi, kde pivo je společný prvek a všechnu výzdobu spojuje dohromady, nicméně nejde o hlavní motiv. Díky tomu prostory získávají ráz jakési snové zahrady, kde skrze zdobené rámy mohou nahlédnout do kouzelného světa, který se točí okolo piva. V rámech jsou schované symboly a slova, které návštěvníci při opakovaných návštěvách znovuobjevují, to slouží jako jakási hra, která osamělého návštěvníka zabaví při čekání na sklenici piva, nebo na kamarády. V rámech je opakující se motiv postaviček, které vypráví příběh o tom, jak se poznali. Mezi další opakující se motivy patří symboly reprodukčních orgánů, lebek, kostí, mimozemšťanů, apod. Postavy v rámech jsou: Sumerská bohyně piva Ninkasi si vychutnává pintu piva a hraje si s okolními planetami, které se rodí v obláčku, na kterém leží. Tyto planety můžete vidět v pozadí ostatních obrazů. Rozměr: 318 × 209 cm Slovanský bůh slunce Dažbog se řítí vesmírem a v rukou třímá kometu, jejímž světelným paprskem vybírá planety, kterým věnuje život. Jeho obličej připomíná lebku, jelikož Slunce je symbol, který dává jak život, tak smrt. Jeho vnitřek je plný žáru, který uniká z očí a třetího oka ve tvaru slunce. Jsou zde tři pivní lahve, ke kterým mají majitelé podniku vztah. Rozměr: 207 × 135 cm Pohané tančí okolo ohně a oslavují bohy, kteří jim poskytli i tento rok plodnou půdu. Konzumace nápojů a dlouhotrvající tanec je dostává do tranzu, v kterém realita splývá s halucinací. Žena dodává půdě vláhu a ze země raší první výhonky. V druhé ruce třímá zárodek červa. Muž za hlavou seje palice chmelu, druhou rukou se snaží ženu rozvášni. Rozměr: 162 × 135 cm Dva hrnčíři si dopřávají polední pauzu, přibližuje se k nim Venuše a nese zasloužené osvěžení v podobě piva. Nedokáží její přitažlivosti odolat a tvoří z hlíny figurky zobrazující její ženskou krásu jako odkaz budoucím generacím, ale hlavně jim samotným, až na ně v noci přijde smutek. Rozměr: 130 × 175 cm Andělé v nebi si dopřávají pěnivého moku a kontrolují kvalitu. V pořádku, objednávají další dvě. Rozměr: 207 × 135 cm Pravidelné setkání lesních mytických bytostí při měsíčku. Mezi nimi je cítit jisté napětí, které je na Faunovi vidět přímo v epicentru. Rozměr: 182 × 131 cm V dávných dobách Zemi postihla Velká potopa, říká se, že proroci Cip a Elf postavili koráb, kterým brázdili rozbouřené oceány a jejich posláním bylo zachránit co nejvíce legendárních lahví piva. Zobrazeny jsou zde lahve, ke kterým mají majitelé pivnice osobní vztah. Rozměr: 131 × 115 cm K logu byl vytvořen stylizovaný font, který se bude používat v pivní nabídce na obrazovkách, tiskovinách, propagačních materiálech apod. Font není vhodný k užití v dlouhých textech. Velkou část výčepní místnosti zabírá chladící box. Chladící box má žebrovaný povrch a jedna z možností jak ho pomalovat bylo použít na sebe kolmé černé linky o stejné tloušťce a do spleti hranatých spirál a cest zakomponovat název pivnice a několik charakteristických pivních sklenic, které jsou na první pohled skryté a vystoupí až poté, co se čekající host do spleti linek zahledí. Vznikly také ilustrované piktogramy k pánským a dámským toaletám – mařky a pasři.
-
Výzdoba restaurace Pho Eden - logotyp, ilustrace, obrazy
Pho Eden, 2018-2019
Výzdoba interiéru a exteriéru vietnamské restaurace Pho Eden v Brně. Klient mě seznámil s názvem restaurace a dále nechal volnou ruku. V logu je zobrazena horká polévka, jejíž vůně sahá až do nebe. Vzhledem k názvu a faktu, že restauraci provozuje křesťanská rodina z Vietnamu, vymyslel jsem následující koncept: výzdoba bude zaměřená na biblické příběhy v asijském kabátě. Jako referenci jsem využil věhlasné obrazy, které jsou vryté do paměti široké veřejnosti, jako například nástěnná malba Poslední večere od Leonarda da Vinciho a obraz Zakázané ovoce od Jacoba Jordaense. Díky tomu vzniklo několik velkoformátových obrazů, které dodávají interiéru příjemnou atmosféru. Vzniklo také několik obrazů vyobrazujících typické suroviny používané ve vietnamské kuchyni, logo restaurace, venkovní štít, piktogramy a nástěnné malby. Obrazy zdobí cihlové stěny restaurace. Jedná se o digitální malbu vytištěnou na bavlněné plátno.Mezi zobrazené motivy patří: Říká se, že v moment narození Ježíška oblohu protnula kometa a označila tak místo narození proroka. Symbol hvězdy obsahuje vlajka Vietnamu. Rozměr: 90 × 120 cm Ježíš a jeho učedníci se sešli, aby si společně vychutnali poslední Pho. Obraz odkazuje na Poslední Večeři od Leonarda da Vinci. Rozměr: 270 × 135 cm Adam a Eva v rajské zahradě zachycení při prvotním hříchu – okusili Zakázané Pho ze Stromu poznání dobra a zla. Rozměr: 200 × 135 cm Bůh je láska, a láska prochází žaludkem. Motiv odkazuje na slavný obraz Stvoření Adama od Michelangela Buonarrotiho. Rozměr: 100 × 70 cm Podnik je vyzdobený sérií miniobrazů zobrazující typické suroviny používané ve vietnamské kuchyni, které zdobí prostory vietnamské restaurace Pho Eden v Brně. Rozměr: 40 × 50 cm Vchod označuje panel na kterém je vyobrazen Strom poznání. Roste z misky s tradičními nudlemi pho a společně s panelem s názvem zdobí vchod do restaurace Pho Eden. Rozměr: 65 × 207 cm Provozovna je označena panelem s názvem podniku v barvách fasády domu, pozadí se opakuje na všech obrazech a ilustracích v podniku. Rozměr: 280 × 52 cm Vznikly také ilustrované piktogramy k dámským a pánským toaletám.
Výzdoba interiéru a exteriéru vietnamské restaurace Pho Eden v Brně. Klient mě seznámil s názvem restaurace a dále nechal volnou ruku. V logu je zobrazena horká polévka, jejíž vůně sahá až do nebe. Vzhledem k názvu a faktu, že restauraci provozuje křesťanská rodina z Vietnamu, vymyslel jsem následující koncept: výzdoba bude zaměřená na biblické příběhy v asijském kabátě. Jako referenci jsem využil věhlasné obrazy, které jsou vryté do paměti široké veřejnosti, jako například nástěnná malba Poslední večere od Leonarda da Vinciho a obraz Zakázané ovoce od Jacoba Jordaense. Díky tomu vzniklo několik velkoformátových obrazů, které dodávají interiéru příjemnou atmosféru. Vzniklo také několik obrazů vyobrazujících typické suroviny používané ve vietnamské kuchyni, logo restaurace, venkovní štít, piktogramy a nástěnné malby. Obrazy zdobí cihlové stěny restaurace. Jedná se o digitální malbu vytištěnou na bavlněné plátno.Mezi zobrazené motivy patří: Říká se, že v moment narození Ježíška oblohu protnula kometa a označila tak místo narození proroka. Symbol hvězdy obsahuje vlajka Vietnamu. Rozměr: 90 × 120 cm Ježíš a jeho učedníci se sešli, aby si společně vychutnali poslední Pho. Obraz odkazuje na Poslední Večeři od Leonarda da Vinci. Rozměr: 270 × 135 cm Adam a Eva v rajské zahradě zachycení při prvotním hříchu – okusili Zakázané Pho ze Stromu poznání dobra a zla. Rozměr: 200 × 135 cm Bůh je láska, a láska prochází žaludkem. Motiv odkazuje na slavný obraz Stvoření Adama od Michelangela Buonarrotiho. Rozměr: 100 × 70 cm Podnik je vyzdobený sérií miniobrazů zobrazující typické suroviny používané ve vietnamské kuchyni, které zdobí prostory vietnamské restaurace Pho Eden v Brně. Rozměr: 40 × 50 cm Vchod označuje panel na kterém je vyobrazen Strom poznání. Roste z misky s tradičními nudlemi pho a společně s panelem s názvem zdobí vchod do restaurace Pho Eden. Rozměr: 65 × 207 cm Provozovna je označena panelem s názvem podniku v barvách fasády domu, pozadí se opakuje na všech obrazech a ilustracích v podniku. Rozměr: 280 × 52 cm Vznikly také ilustrované piktogramy k dámským a pánským toaletám.
-