Detail kreativce
Logo | Netpromotion group s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 03903907
Kontakt:
+420 777 714 121
dostalkova.monika@netpromotion.cz
O profilu kreativce
Digitální marketingová agentura poskytující široké spektrum služeb a řešení v oblasti online marketingu, od tvorby webových stránek včetně jejich optimalizace (SEO), PPC reklamy, affiliate marketingu a sociálních médií s důrazem na efektivní propagaci na internetu. Byla založena v roce 2002, nyní čítá více než 4000 stálých klientů z různých odvětví po celé ČR.
Kvalitní a efektivní on-line marketing
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Vodičkova 791/41
Praha 1 110 00 -
Kontaktní adresa:
Palackého 801
Chrudim 53701
Pardubický kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Marketingové strategie
-
Marketingová strategie Formy Tachov
Formy Tachov s.r.o.,, 27.4.2023
U klienta Formy Tachov, který se zabývá výrobou a modifikací vstřikovacích forem, jsme vypracovali MKT strategii s cílem posílit brand firmy, diverzifikovat a rozšířit zákaznickou základnu a rozšířit marketingovou komunikaci. Strategie obsahovala podrobnou vstupní analýzu a následný marketingový plán na 2 roky. Z MKT strategie vyplynul i redesign brandu.
U klienta Formy Tachov, který se zabývá výrobou a modifikací vstřikovacích forem, jsme vypracovali MKT strategii s cílem posílit brand firmy, diverzifikovat a rozšířit zákaznickou základnu a rozšířit marketingovou komunikaci. Strategie obsahovala podrobnou vstupní analýzu a následný marketingový plán na 2 roky. Z MKT strategie vyplynul i redesign brandu.
-
Marketingová strategie Petr Hejkal
Petr Hejkal, 7.7.2023
U klienta Petr Hejkal jsme vypracovávali marketingovou strategii pro zavedení nové firmy na trh se službou, která nemá zatím v ČR konkurenci. Strategie byla zaměřená hlavně na konkurenci ze zahraničí, správný timing a positioning pro novou značku. Výstupem je podrobný pdf dokument s analýzou a návrhem MKT aktivit.
U klienta Petr Hejkal jsme vypracovávali marketingovou strategii pro zavedení nové firmy na trh se službou, která nemá zatím v ČR konkurenci. Strategie byla zaměřená hlavně na konkurenci ze zahraničí, správný timing a positioning pro novou značku. Výstupem je podrobný pdf dokument s analýzou a návrhem MKT aktivit.
-
MARKETINGOVÁ STRATEGIE pro firmu 5P AGENCY, spol. s r.o.
5P AGENCY, spol. s r.o., 22.3.2023
Popis: U klienta 5P Agency, který se zabývá digitálním tiskem a e-mailingovou rozesílkou, jsme řešili problém se snížením počtu zákazníků. V MKT strategii jsme se zaměřili na získání nových zákazníků a vytěžení stávajících. MKT strategie obsahovala podrobnou vstupní analýzu, analýzu konkurence a marketingový plán na 1 rok.
Popis: U klienta 5P Agency, který se zabývá digitálním tiskem a e-mailingovou rozesílkou, jsme řešili problém se snížením počtu zákazníků. V MKT strategii jsme se zaměřili na získání nových zákazníků a vytěžení stávajících. MKT strategie obsahovala podrobnou vstupní analýzu, analýzu konkurence a marketingový plán na 1 rok.
-
-
Webdesign
-
PRVNÍ MORAVSKÁ SPOLEČNOST, spol. s.r.o.
PRVNÍ MORAVSKÁ SPOLEČNOST, spol. s r.o., Rok spuštění 2020 a web je ve správě netpromotion group s.r.o. dodnes
Klient PRVNÍ MORAVSKÁ SPOLEČNOST, spol. s r.o. se specializuje na poskytování profesionální podpory finančním, pojišťovacím, investičním a hypotečním poradcům. Web prošel celkovým redesignem oproti původnímu webu. Z uživatelského průzkumu vyplynulo, že původní web nebyl pro cílovou skupinu dobře pochopitelný, proto jsem se zaměřili hlavně na strukturu webu. Web jsme následně propojili s dalšími projekty klienta, jako je například MIA SYSTEM (https://mia-system.cz/), pro který jsme také vytvořily webové stránky. Sekce blok je v samosprávě klienta. Klient měl na začátku spolupráce několik webů, které byly zastaralé, graficky a strukturově nepřehledné. Postupně chtěl všechny weby inovovat a propojit. Tento web byl prvním a hlavním webem. Cílem webu je představit veškeré výhody firmy a směřovat cílovou skupinu k registraci do klientova systému MIA. Web je tvořen na platformě Wordpress.
Klient PRVNÍ MORAVSKÁ SPOLEČNOST, spol. s r.o. se specializuje na poskytování profesionální podpory finančním, pojišťovacím, investičním a hypotečním poradcům. Web prošel celkovým redesignem oproti původnímu webu. Z uživatelského průzkumu vyplynulo, že původní web nebyl pro cílovou skupinu dobře pochopitelný, proto jsem se zaměřili hlavně na strukturu webu. Web jsme následně propojili s dalšími projekty klienta, jako je například MIA SYSTEM (https://mia-system.cz/), pro který jsme také vytvořily webové stránky. Sekce blok je v samosprávě klienta. Klient měl na začátku spolupráce několik webů, které byly zastaralé, graficky a strukturově nepřehledné. Postupně chtěl všechny weby inovovat a propojit. Tento web byl prvním a hlavním webem. Cílem webu je představit veškeré výhody firmy a směřovat cílovou skupinu k registraci do klientova systému MIA. Web je tvořen na platformě Wordpress.
-
SOLAR BRYKA s.r.o.
Břetislav Kašparovský SOLAR BRYKA s.r.o., Web byl spuštěn 24.2.2023 a stále je pod naší správou.
Klient SOLOR BRYKA nabízí služby v oblasti fotovoltaiky, dobíjecích stanic a dotací. Při realizaci uživatelského výzkumu jsme zjistili, že návštěvníky nejvíce zajímají realizace s jednotlivými parametry jako je například počet instalovaných panelů a výkon řešení. Proto jsme zvolili jako požadovanou akci na webu odeslání poptávky na nacenění. U jednotlivých služeb jsou uvedeny i základní údaje kolik potenciální zákazník může ušetřit. Na webu jsou tvořeny ilustrace na míru a grafika je tvořena dle nejnovějších trendů. Na webu jsme se také zaměřili na dohledatelnost pomocí SEO a její následnou optimalizaci. Pro tento web běží i reklama v rádiu Evropa 2. Web je tvořen na platformě Webflow.
Klient SOLOR BRYKA nabízí služby v oblasti fotovoltaiky, dobíjecích stanic a dotací. Při realizaci uživatelského výzkumu jsme zjistili, že návštěvníky nejvíce zajímají realizace s jednotlivými parametry jako je například počet instalovaných panelů a výkon řešení. Proto jsme zvolili jako požadovanou akci na webu odeslání poptávky na nacenění. U jednotlivých služeb jsou uvedeny i základní údaje kolik potenciální zákazník může ušetřit. Na webu jsou tvořeny ilustrace na míru a grafika je tvořena dle nejnovějších trendů. Na webu jsme se také zaměřili na dohledatelnost pomocí SEO a její následnou optimalizaci. Pro tento web běží i reklama v rádiu Evropa 2. Web je tvořen na platformě Webflow.
-