Detail kreativce

Zpět na galerii

Logo | Netpromotion group s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 03903907

Kontakt:

+420 777 714 121

dostalkova.monika@netpromotion.cz

O profilu kreativce

Digitální marketingová agentura poskytující široké spektrum služeb a řešení v oblasti online marketingu, od tvorby webových stránek včetně jejich optimalizace (SEO), PPC reklamy, affiliate marketingu a sociálních médií s důrazem na efektivní propagaci na internetu. Byla založena v roce 2002, nyní čítá více než 4000 stálých klientů z různých odvětví po celé ČR.

Kvalitní a efektivní on-line marketing

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Vodičkova 791/41
      Praha 1 110 00
    • Kontaktní adresa:

      Palackého 801
      Chrudim 53701
      Pardubický kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Marketingové strategie

    • Marketingová strategie Formy Tachov

      Formy Tachov s.r.o.,, 27.4.2023

      Obrázek reference

      U klienta Formy Tachov, který se zabývá výrobou a modifikací vstřikovacích forem, jsme vypracovali MKT strategii s cílem posílit brand firmy, diverzifikovat a rozšířit zákaznickou základnu a rozšířit marketingovou komunikaci. Strategie obsahovala podrobnou vstupní analýzu a následný marketingový plán na 2 roky. Z MKT strategie vyplynul i redesign brandu.

      U klienta Formy Tachov, který se zabývá výrobou a modifikací vstřikovacích forem, jsme vypracovali MKT strategii s cílem posílit brand firmy, diverzifikovat a rozšířit zákaznickou základnu a rozšířit marketingovou komunikaci. Strategie obsahovala podrobnou vstupní analýzu a následný marketingový plán na 2 roky. Z MKT strategie vyplynul i redesign brandu.

    • Marketingová strategie Petr Hejkal

      Petr Hejkal, 7.7.2023

      Obrázek reference

      U klienta Petr Hejkal jsme vypracovávali marketingovou strategii pro zavedení nové firmy na trh se službou, která nemá zatím v ČR konkurenci. Strategie byla zaměřená hlavně na konkurenci ze zahraničí, správný timing a positioning pro novou značku. Výstupem je podrobný pdf dokument s analýzou a návrhem MKT aktivit.

      U klienta Petr Hejkal jsme vypracovávali marketingovou strategii pro zavedení nové firmy na trh se službou, která nemá zatím v ČR konkurenci. Strategie byla zaměřená hlavně na konkurenci ze zahraničí, správný timing a positioning pro novou značku. Výstupem je podrobný pdf dokument s analýzou a návrhem MKT aktivit.

  • Webdesign

    • PRVNÍ MORAVSKÁ SPOLEČNOST, spol. s.r.o.

      PRVNÍ MORAVSKÁ SPOLEČNOST, spol. s r.o., Rok spuštění 2020 a web je ve správě netpromotion group s.r.o. dodnes

      Obrázek reference

      Klient PRVNÍ MORAVSKÁ SPOLEČNOST, spol. s r.o. se specializuje na poskytování profesionální podpory finančním, pojišťovacím, investičním a hypotečním poradcům. Web prošel celkovým redesignem oproti původnímu webu. Z uživatelského průzkumu vyplynulo, že původní web nebyl pro cílovou skupinu dobře pochopitelný, proto jsem se zaměřili hlavně na strukturu webu. Web jsme následně propojili s dalšími projekty klienta, jako je například MIA SYSTEM (https://mia-system.cz/), pro který jsme také vytvořily webové stránky. Sekce blok je v samosprávě klienta. Klient měl na začátku spolupráce několik webů, které byly zastaralé, graficky a strukturově nepřehledné. Postupně chtěl všechny weby inovovat a propojit. Tento web byl prvním a hlavním webem. Cílem webu je představit veškeré výhody firmy a směřovat cílovou skupinu k registraci do klientova systému MIA. Web je tvořen na platformě Wordpress.

      Klient PRVNÍ MORAVSKÁ SPOLEČNOST, spol. s r.o. se specializuje na poskytování profesionální podpory finančním, pojišťovacím, investičním a hypotečním poradcům. Web prošel celkovým redesignem oproti původnímu webu. Z uživatelského průzkumu vyplynulo, že původní web nebyl pro cílovou skupinu dobře pochopitelný, proto jsem se zaměřili hlavně na strukturu webu. Web jsme následně propojili s dalšími projekty klienta, jako je například MIA SYSTEM (https://mia-system.cz/), pro který jsme také vytvořily webové stránky. Sekce blok je v samosprávě klienta. Klient měl na začátku spolupráce několik webů, které byly zastaralé, graficky a strukturově nepřehledné. Postupně chtěl všechny weby inovovat a propojit. Tento web byl prvním a hlavním webem. Cílem webu je představit veškeré výhody firmy a směřovat cílovou skupinu k registraci do klientova systému MIA. Web je tvořen na platformě Wordpress.

    • SOLAR BRYKA s.r.o.

      Břetislav Kašparovský SOLAR BRYKA s.r.o., Web byl spuštěn 24.2.2023 a stále je pod naší správou.

      Obrázek reference

      Klient SOLOR BRYKA nabízí služby v oblasti fotovoltaiky, dobíjecích stanic a dotací. Při realizaci uživatelského výzkumu jsme zjistili, že návštěvníky nejvíce zajímají realizace s jednotlivými parametry jako je například počet instalovaných panelů a výkon řešení. Proto jsme zvolili jako požadovanou akci na webu odeslání poptávky na nacenění. U jednotlivých služeb jsou uvedeny i základní údaje kolik potenciální zákazník může ušetřit. Na webu jsou tvořeny ilustrace na míru a grafika je tvořena dle nejnovějších trendů. Na webu jsme se také zaměřili na dohledatelnost pomocí SEO a její následnou optimalizaci. Pro tento web běží i reklama v rádiu Evropa 2. Web je tvořen na platformě Webflow.

      Klient SOLOR BRYKA nabízí služby v oblasti fotovoltaiky, dobíjecích stanic a dotací. Při realizaci uživatelského výzkumu jsme zjistili, že návštěvníky nejvíce zajímají realizace s jednotlivými parametry jako je například počet instalovaných panelů a výkon řešení. Proto jsme zvolili jako požadovanou akci na webu odeslání poptávky na nacenění. U jednotlivých služeb jsou uvedeny i základní údaje kolik potenciální zákazník může ušetřit. Na webu jsou tvořeny ilustrace na míru a grafika je tvořena dle nejnovějších trendů. Na webu jsme se také zaměřili na dohledatelnost pomocí SEO a její následnou optimalizaci. Pro tento web běží i reklama v rádiu Evropa 2. Web je tvořen na platformě Webflow.