Detail kreativce

Zpět na galerii

Matěj Fišer

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 07551665

Kontakt:

Matěj Fišer

+420 777 828 644

matej.fiser@post.cz

O profilu kreativce

Už roky dostávám miliony lidí k obsahu na sociálních sítích svých klientů. Pracoval jsem s celou škálou projektů – od neziskových, přes komerční, až po politické subjekty. V komunikaci na soc. sítích zvládnu zajistit kompletní proces –⁠ strategii, ideu, výkonnostní marketing, reporting i evaluaci. Zajímá mě udržitelnost, kultura a cokoliv neotřelého. Napište a zjistíme, jestli jsme match. 🌱

Marketing pro lepší svět

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Vítězná 2955
      Kladno 27204 Středočeský kraj
    • Kontaktní adresa:

      Kubelíkova 32
      Praha 13000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Hlavní město Praha
  • Středočeský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Marketingové strategie

    • Konzultace strategie komunikace na soc. sítích pro české europoslance

      Marcel Kolaja, Markéta Gregorová, Mikuláš Peksa, 2022

      Obrázek reference

      Pro europoslance (Marcel Kolaja, Mikuláš Peksa) a europoslankyni (Markéta Gregorová) jsem analyzoval dosavadní komunikaci na soc. sítích a navrhnul postup tvorby příspěvků do budoucna s využitím vlastního modelu pro content making. Instagram Marcela Kolaji zaznamenal okamžitě po konzultaci nárůst z desítek reakcí do stovek až tisíců.

      Pro europoslance (Marcel Kolaja, Mikuláš Peksa) a europoslankyni (Markéta Gregorová) jsem analyzoval dosavadní komunikaci na soc. sítích a navrhnul postup tvorby příspěvků do budoucna s využitím vlastního modelu pro content making. Instagram Marcela Kolaji zaznamenal okamžitě po konzultaci nárůst z desítek reakcí do stovek až tisíců.

      https://europarlament.pirati.cz/
    • Komunikační strategie pro Magistrát hlavního města Prahy –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Odbor ochrany prostředí

      Magistrát hlavního mesta Prahy, 2024

      Obrázek reference

      Pro Odbor ochrany prostředí hl. m. Prahy jsem vytvořil kompletní komunikační strategii od základu. Zaměřil jsem se na jasné cíle, efektivní sdělení a moderní přístupy, které pomáhají lépe komunikovat environmentální témata a zapojit veřejnost do péče o přírodu a udržitelnost ve městě. Výsledkem je upravený web, spuštění newsletteru, založení LinkedInu a jasný plán do dalšího roku.

      Pro Odbor ochrany prostředí hl. m. Prahy jsem vytvořil kompletní komunikační strategii od základu. Zaměřil jsem se na jasné cíle, efektivní sdělení a moderní přístupy, které pomáhají lépe komunikovat environmentální témata a zapojit veřejnost do péče o přírodu a udržitelnost ve městě. Výsledkem je upravený web, spuštění newsletteru, založení LinkedInu a jasný plán do dalšího roku.

      https://adaptacepraha.cz/
  • Online marketing

    • Sociální sítě & lead generation pro Greenpeace Česká republika

      Greenpeace Česká republika, 2016-nyní

      Obrázek reference

      Zajištění kompletní komunikace organizace v rámci sociálních sítí: od prvotního nápadu, přes realizaci, až po tvorbu placené propagace a následného vyhodnocení. Zodpovědnost za lead generation & vedení social media týmu. Dlouhodobá spolupráce. - Počet každoročních organických impresí zvýšen z řádu milionů do desítek milionů - Přímý dopad na získání více než 400 000 leadů - Instagram posílen ze 750 na 52 400 followers

      Zajištění kompletní komunikace organizace v rámci sociálních sítí: od prvotního nápadu, přes realizaci, až po tvorbu placené propagace a následného vyhodnocení. Zodpovědnost za lead generation & vedení social media týmu. Dlouhodobá spolupráce. - Počet každoročních organických impresí zvýšen z řádu milionů do desítek milionů - Přímý dopad na získání více než 400 000 leadů - Instagram posílen ze 750 na 52 400 followers

      https://www.facebook.com/greenpeace.cz
    • Sociální sítě & výkonnostní marketing pro Palác Akropolis

      Palác Akropolis, 2018-nyní

      Obrázek reference

      Vedení komunikačních aktivit (social media & paid social) pro hudební sekci klubu, koordinace výstupů externistů, tvorba dlouhodobé online strategie a její plnění napříč všemi kroky: idea making, exekuce, propagace, reporting, zajištění obdobných aktivit pro samostaný projekt Festival Spectaculare, budget ve stovkách tisíc CZK s přímým dopadem na prodej. Dlouhodobá spolupráce. - o 14 % vyšší prodej vstupenek v roce 2024 ve srovnání s průměrem 4 let před covidem (i přes celkový pokles v kulturním sektoru)

      Vedení komunikačních aktivit (social media & paid social) pro hudební sekci klubu, koordinace výstupů externistů, tvorba dlouhodobé online strategie a její plnění napříč všemi kroky: idea making, exekuce, propagace, reporting, zajištění obdobných aktivit pro samostaný projekt Festival Spectaculare, budget ve stovkách tisíc CZK s přímým dopadem na prodej. Dlouhodobá spolupráce. - o 14 % vyšší prodej vstupenek v roce 2024 ve srovnání s průměrem 4 let před covidem (i přes celkový pokles v kulturním sektoru)

      https://www.facebook.com/Palac.Akropolis.klub