Detail kreativce
Lucie Konečná
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 03281302
Kontakt:
Lucie Konečná
+420 733 550 366
lucie@lkmedia.cz
O profilu kreativce
Tvořím obsah, který lidi čtou a vyhledávače milují. Přes 10 let se věnuji tvorbě SEO obsahu, e-mail marketingu a správě sociálních sítí. Svou práci zakládám na datech a ne na věštění z křišťálové koule. Připravím pro vás obsahovou strategii založenou na SEO pro váš web, vymyslím automatizace na e-mail marketing, které vydělávají peníze i kampaně na sociální sítě, které se zaplatí.
SEO, e-mail marketing a sociální sítě
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Velké náměstí 27/19
Písek 39701 -
Kontaktní adresa:
Velké náměstí 27/19
Písek 39701
Jihočeský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Online marketing
-
Česko je nano – popularizační projekt
Asociace nanotechnologického průmyslu ČR, 01/2015-dodnes
Lucka je spoluautorkou popularizačního a vzdělávacího projektu Česko je nano. Asociace nanotechnologického průmyslu ČR v něm chce veřejnosti atraktivní formou ukázat, jakých úspěchů dosáhly české nanotechnologické firmy. Součástí projektu je práce s celoplošnými i odbornými médii prostřednictvím tiskových zpráv, rozhovorů a autorských článků, natáčení videí a řízení kampaní na sociálních sítích. Projekt Česko je nano běží od začátku roku 2015 a Lucka se stará od začátku o jeho medializaci, vytvořila a spravuje facebookový a twitterový účet asociace, připravuje posty, píše, fotografuje, natáčí, dělá postprodukci. Jedním z důkazů její neobyčejné kreativity je nápad vytvořit sérii příběhů českých nanosupermanů, paralelně jako krátké video i text, které dají pokročilým technologiím lidský rozměr. Když se dívám nazpátek, tak za ty uplynulé čtyři roky za Luckou vidím neuvěřitelnou spoustu práce, desítky videí, stovky textů a fotografií a tisíce postů na sociálních sítích. Má zásadní zásluhu na tom, že se nanotechnologie dostaly do povědomí české veřejnosti a kolem nás vznikla velká komunita lidí, kteří nám fandí, sledují nás a podporují.
Lucka je spoluautorkou popularizačního a vzdělávacího projektu Česko je nano. Asociace nanotechnologického průmyslu ČR v něm chce veřejnosti atraktivní formou ukázat, jakých úspěchů dosáhly české nanotechnologické firmy. Součástí projektu je práce s celoplošnými i odbornými médii prostřednictvím tiskových zpráv, rozhovorů a autorských článků, natáčení videí a řízení kampaní na sociálních sítích. Projekt Česko je nano běží od začátku roku 2015 a Lucka se stará od začátku o jeho medializaci, vytvořila a spravuje facebookový a twitterový účet asociace, připravuje posty, píše, fotografuje, natáčí, dělá postprodukci. Jedním z důkazů její neobyčejné kreativity je nápad vytvořit sérii příběhů českých nanosupermanů, paralelně jako krátké video i text, které dají pokročilým technologiím lidský rozměr. Když se dívám nazpátek, tak za ty uplynulé čtyři roky za Luckou vidím neuvěřitelnou spoustu práce, desítky videí, stovky textů a fotografií a tisíce postů na sociálních sítích. Má zásadní zásluhu na tom, že se nanotechnologie dostaly do povědomí české veřejnosti a kolem nás vznikla velká komunita lidí, kteří nám fandí, sledují nás a podporují.
-
DVTV – Strategie sociálních sítí
DVTV, 01/2014-01/2016
Lucie přišla do DVTV v červnu 2014. Svou vlastní iniciativou a proaktivním přístupem si získala přízeň týmu DVTV a zaujala pozici stážistky pro sociální média. Samostatně vypracovala komplexní strategii budování divácké základny za použití sociálních sítí, především Facebooku a Twitteru. Definovala parametry – od propracovaných časových rozvrhů publikování příspěvků, jejich formy až po samostatný návod jak příspěvek co nejlépe vytvořit. Tuto strategii jsme postupně implementovali. Lucie usilovně pracovala každý den, sedm dní v týdnu. Připravovala podklady – z publikovaných videí vytvářela příspěvky pro sociální sítě a navrhovala ideální publikované časy. Toto jsme, za neustálých drobných změn a inovací, praktikovali do doby jejího odchodu v říjnu 2014. Do té doby se nám podařilo vybudovat stabilní marketingový kanál s více než 19.000 fanoušky. Lucie byla velmi důležitou členkou týmu. Její pracovní nasazení a především neustálé přemýšlení o tom, jak svou práci provádět lépe, nám velice usnadnilo start prvního internetového videoprojektu tohoto charakteru v České republice.
Lucie přišla do DVTV v červnu 2014. Svou vlastní iniciativou a proaktivním přístupem si získala přízeň týmu DVTV a zaujala pozici stážistky pro sociální média. Samostatně vypracovala komplexní strategii budování divácké základny za použití sociálních sítí, především Facebooku a Twitteru. Definovala parametry – od propracovaných časových rozvrhů publikování příspěvků, jejich formy až po samostatný návod jak příspěvek co nejlépe vytvořit. Tuto strategii jsme postupně implementovali. Lucie usilovně pracovala každý den, sedm dní v týdnu. Připravovala podklady – z publikovaných videí vytvářela příspěvky pro sociální sítě a navrhovala ideální publikované časy. Toto jsme, za neustálých drobných změn a inovací, praktikovali do doby jejího odchodu v říjnu 2014. Do té doby se nám podařilo vybudovat stabilní marketingový kanál s více než 19.000 fanoušky. Lucie byla velmi důležitou členkou týmu. Její pracovní nasazení a především neustálé přemýšlení o tom, jak svou práci provádět lépe, nám velice usnadnilo start prvního internetového videoprojektu tohoto charakteru v České republice.
-
-
Práce s texty
-
Obsah pro web ochutnejorech.cz
Ořechy a sušené plody, s.r.o., 06/2020-dodnes
Komplexní obsahová strategie pro maximalizaci přístupů na web z vyhledávačů. Tvořím desítky obsahových článků a receptů, spravuji sociální sítě a pracuji na SEO aktivitách. Projekt ochutnejorech.cz jsme s manželem během čtyř let dotáhli na nejnavštěvovanějšího prodejce ořechů a semínek na českém internetu.
Komplexní obsahová strategie pro maximalizaci přístupů na web z vyhledávačů. Tvořím desítky obsahových článků a receptů, spravuji sociální sítě a pracuji na SEO aktivitách. Projekt ochutnejorech.cz jsme s manželem během čtyř let dotáhli na nejnavštěvovanějšího prodejce ořechů a semínek na českém internetu.
-
Obsahová strategie pro super-granule.cz
super-granule.cz, 01/2023-dodnes
Pro malý český e-shop s prémiovými produkty pro pejsky jsem zpracovala obsahovou strategii, kterou také naplňuji. Za jeden rok se nám podařilo zdesetinásobit počet přístupů z vyhledávačů.
-