Detail kreativce

Zpět na galerii

Media Age s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 26977958

Kontakt:

+420777940901

sokelova@mediaage.cz

O profilu kreativce

V době mediální se komunikace neustále mění.Kanály a nástroje vznikají a zanikají exponenciální rychlostí.Pokaždé, když chcete promluvit ke svému publiku, vydáváte se na neprobádané území.My vám pomůžeme najít směr a naplnit všechny komunikační cíle. Ve složité době se držíme jednoho pravidla.Pokud nevíte, proč jste na trhu, proč děláte to, co děláte, nikdo vás nebude poslouchat.Alespoň ne dlouho.

Vytěžte maximum z doby mediální

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      tř. Kpt. Jaroše 1927/8
      Brno 602 00
    • Kontaktní adresa:

      tř. Kpt. Jaroše 1927/8
      Brno 602 00
      Jihomoravský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Fotografie

    • Kam kráčíš Brno II.

      Město Brno, 2020

      Obrázek reference

      Popis projektu: Pro druhý ročník festivalu Kam kráčíš, Brno? jsme navrhli, jak vizuálně zpracovat téma rozvoje města a stáli jsme také za grafickým zpracováním outdoorové části výstavy včetně instalace nestandardních rozměrů.

      Popis projektu: Pro druhý ročník festivalu Kam kráčíš, Brno? jsme navrhli, jak vizuálně zpracovat téma rozvoje města a stáli jsme také za grafickým zpracováním outdoorové části výstavy včetně instalace nestandardních rozměrů.

    • TADY TO ZAČÍNÁ. #MUNICHALLENGE - Komunikační kampaň 2020–2021

      Masarykova univerzita Brno, 2021

      Obrázek reference

      Popis projektu: V rámci náborové kampaně jsme nafotili několik profesionálních fotografií, které byly v kampani použity.

      Popis projektu: V rámci náborové kampaně jsme nafotili několik profesionálních fotografií, které byly v kampani použity.

  • Marketingové strategie

    • Měníme Olomouc

      město Olomouc, 2020

      Obrázek reference

      Každý občan má právo vědět, co v jeho městě děje a chystá. Pro město Olomouc jsme proto připravili strategii značky Měníme Olomouc a přehledný brand manuál, kde stanovujeme mimo jiné výchozí archetypy, jednotnou tonalitu a vizuální styl.

      Každý občan má právo vědět, co v jeho městě děje a chystá. Pro město Olomouc jsme proto připravili strategii značky Měníme Olomouc a přehledný brand manuál, kde stanovujeme mimo jiné výchozí archetypy, jednotnou tonalitu a vizuální styl.

    • PROČ BIO? PRO BUDOUCNOST

      Státní zemědělský intervenční fond, 2020-2022

      Obrázek reference

      Pro Státní zemědělský intervenční fond jsme navrhli komunikační strategii, která dokáže jak budovat pozitivní image biopotravin, tak i edukovat spotřebitele a komunikovat přínos ekologického zemědělství, biokvality produktů a tradičních postupů výroby.

      Pro Státní zemědělský intervenční fond jsme navrhli komunikační strategii, která dokáže jak budovat pozitivní image biopotravin, tak i edukovat spotřebitele a komunikovat přínos ekologického zemědělství, biokvality produktů a tradičních postupů výroby.

  • Design služeb

    • PROČ BIO? PRO BUDOUCNOST

      Státní zemědělský intervenční fond, 2018-2020

      Obrázek reference

      Popis projektu: V rámci kampaně na Bio potraviny pro Státní zemědělský intervenční fond jsme připravili několik brandových výstupů

      Popis projektu: V rámci kampaně na Bio potraviny pro Státní zemědělský intervenční fond jsme připravili několik brandových výstupů

    • WIENERBERGER. POŘÁDNĚ!

      Wienerberger, 2022

      Obrázek reference

      Popis projektu: V rámci kampaně jsme pro společnost Wienerberger vytvořili brandbook jednotného vizuálního stylu.

      Popis projektu: V rámci kampaně jsme pro společnost Wienerberger vytvořili brandbook jednotného vizuálního stylu.

  • Online marketing

    • TADY TO ZAČÍNÁ. #MUNICHALLENGE - Komunikační kampaň 2020–2021

      Masarykova univerzita Brno, 2019-2020

      Obrázek reference

      Kampaň zaujala a dostala se i na shortlist Effie Awards 2020. Druhý ročník získal nový rozměr díky skutečným studentům, kteří ví, jak se poprat s výzvou a užít si svou cestu na MUNI.

      Kampaň zaujala a dostala se i na shortlist Effie Awards 2020. Druhý ročník získal nový rozměr díky skutečným studentům, kteří ví, jak se poprat s výzvou a užít si svou cestu na MUNI.

    • Truestory

      město Brno, 2020

      Obrázek reference

      Dosud největší kampaň na podporu cestovního ruchu v Brně byla o přepisování pravidel. Pravidel o tom, že Brno stačí vidět jenom jednou nebo že dovolenou s dětmi si neužiješ. Celou myšlenku podpořilo zapojení influencerů a místních podniků, které vedlo i ke zvýšení počtu fanoušků na Instagramu klienta o téměř 50 %.

      Dosud největší kampaň na podporu cestovního ruchu v Brně byla o přepisování pravidel. Pravidel o tom, že Brno stačí vidět jenom jednou nebo že dovolenou s dětmi si neužiješ. Celou myšlenku podpořilo zapojení influencerů a místních podniků, které vedlo i ke zvýšení počtu fanoušků na Instagramu klienta o téměř 50 %.

  • Film / Video / Televize

    • TADY TO ZAČÍNÁ. #MUNICHALLENGE - Komunikační kampaň 2020–2021

      Masarykova univerzita Brno, 2021

      Emoce prodávají. I univerzity. Na emocích jsme postavili hlavní image video i celou komunikační kampaň, která se dostala na shortlist Effie Awards 2020. Vytvořili jsme výzvu zvanou #MUNICHALLENGE a pomohli po letech zvednout počet přihlášek na MUNI.

      Emoce prodávají. I univerzity. Na emocích jsme postavili hlavní image video i celou komunikační kampaň, která se dostala na shortlist Effie Awards 2020. Vytvořili jsme výzvu zvanou #MUNICHALLENGE a pomohli po letech zvednout počet přihlášek na MUNI.

    • WIENERBERGER. POŘÁDNĚ!

      Wienerberger, 2022

      Jak stavět POŘÁDNĚ se dozvíte v TV spotu, který stejně jako společnost Wienerberger reprezentuje kvalitní, lokální řešení s úctou k přírodě a hodnotě kvalitních materiálů pro stavbu domů.

      Jak stavět POŘÁDNĚ se dozvíte v TV spotu, který stejně jako společnost Wienerberger reprezentuje kvalitní, lokální řešení s úctou k přírodě a hodnotě kvalitních materiálů pro stavbu domů.