Detail kreativce
Media Age s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 26977958
Kontakt:
+420777940901
sokelova@mediaage.cz
O profilu kreativce
V době mediální se komunikace neustále mění.Kanály a nástroje vznikají a zanikají exponenciální rychlostí.Pokaždé, když chcete promluvit ke svému publiku, vydáváte se na neprobádané území.My vám pomůžeme najít směr a naplnit všechny komunikační cíle. Ve složité době se držíme jednoho pravidla.Pokud nevíte, proč jste na trhu, proč děláte to, co děláte, nikdo vás nebude poslouchat.Alespoň ne dlouho.
Vytěžte maximum z doby mediální
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
tř. Kpt. Jaroše 1927/8
Brno 602 00 -
Kontaktní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 1927/8
Brno 602 00
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Fotografie
-
Marketingové strategie
-
PROČ BIO? PRO BUDOUCNOST
Státní zemědělský intervenční fond, 2020-2022
Pro Státní zemědělský intervenční fond jsme navrhli komunikační strategii, která dokáže jak budovat pozitivní image biopotravin, tak i edukovat spotřebitele a komunikovat přínos ekologického zemědělství, biokvality produktů a tradičních postupů výroby.
-
Design služeb
-
PROČ BIO? PRO BUDOUCNOST
Státní zemědělský intervenční fond, 2018-2020
Popis projektu: V rámci kampaně na Bio potraviny pro Státní zemědělský intervenční fond jsme připravili několik brandových výstupů
Popis projektu: V rámci kampaně na Bio potraviny pro Státní zemědělský intervenční fond jsme připravili několik brandových výstupů
-
-
Online marketing
-
Truestory
město Brno, 2020
Dosud největší kampaň na podporu cestovního ruchu v Brně byla o přepisování pravidel. Pravidel o tom, že Brno stačí vidět jenom jednou nebo že dovolenou s dětmi si neužiješ. Celou myšlenku podpořilo zapojení influencerů a místních podniků, které vedlo i ke zvýšení počtu fanoušků na Instagramu klienta o téměř 50 %.
Dosud největší kampaň na podporu cestovního ruchu v Brně byla o přepisování pravidel. Pravidel o tom, že Brno stačí vidět jenom jednou nebo že dovolenou s dětmi si neužiješ. Celou myšlenku podpořilo zapojení influencerů a místních podniků, které vedlo i ke zvýšení počtu fanoušků na Instagramu klienta o téměř 50 %.
-
Film / Video / Televize
-
TADY TO ZAČÍNÁ. #MUNICHALLENGE - Komunikační kampaň 2020–2021
Masarykova univerzita Brno, 2021
Emoce prodávají. I univerzity. Na emocích jsme postavili hlavní image video i celou komunikační kampaň, která se dostala na shortlist Effie Awards 2020. Vytvořili jsme výzvu zvanou #MUNICHALLENGE a pomohli po letech zvednout počet přihlášek na MUNI.
Emoce prodávají. I univerzity. Na emocích jsme postavili hlavní image video i celou komunikační kampaň, která se dostala na shortlist Effie Awards 2020. Vytvořili jsme výzvu zvanou #MUNICHALLENGE a pomohli po letech zvednout počet přihlášek na MUNI.
-
WIENERBERGER. POŘÁDNĚ!
Wienerberger, 2022
Jak stavět POŘÁDNĚ se dozvíte v TV spotu, který stejně jako společnost Wienerberger reprezentuje kvalitní, lokální řešení s úctou k přírodě a hodnotě kvalitních materiálů pro stavbu domů.
Jak stavět POŘÁDNĚ se dozvíte v TV spotu, který stejně jako společnost Wienerberger reprezentuje kvalitní, lokální řešení s úctou k přírodě a hodnotě kvalitních materiálů pro stavbu domů.
-