Detail kreativce
Matyáš Zieris
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 10696105
Kontakt:
Matyáš Zieris
+420 603 117 176
zierismatyas@seznam.cz
O profilu kreativce
Mým primárním zaměřením jsou výkonnostní a brandové kampaně napříč kanály, dále se věnuji kreativě, tvorbě a strategiím pro sociální sítě. Jako další se zaměřuji na zvyšování efektivity e-shopů z různých úhlů pohledů, od UX po implementace analytických nástrojů.
Digitální marketing
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Horská 676
Trutnov 54102 -
Kontaktní adresa:
Horská 676
Trutnov 54102
Královéhradecký kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Online marketing
-
Bistro Kunsthalle Praha
Bistro Kunsthalle Praha, 04/23 - 10/23
Správa sociálních sítí pro Kunsthalle Praha Bistro přinesla řadu pozitivních výsledků, které přispěly k dosažení stanovených cílů. V průběhu tříměsíční spolupráce jsme úspěšně naplnili potřeby klienta a posílili povědomí o Bistru Kunsthalle Praha. Klíčové výsledky naší spolupráce: Růst fanouškovské základny: Díky cíleným reklamním kampaním na Facebooku a Instagramu jsme úspěšně zvýšili fanouškovskou základnu. Významný organický dosah: Pravidelným publikováním kvalitního obsahu a využitím efektivních reklamních kampaní jsme dosáhli vysokého organického dosahu a zobrazení. Kreativní obsah: Každotýdenní fotografování a natáčení týdenního menu byly klíčovými prvky obsahu, který oslovil sledující a zvýšil engagement. Reklamní kampaně: Využití reklamních kampaní na Facebooku, Instagramu, mělo pozitivní dopad na povědomí o Bistru a zároveň podpořilo reálné konverze v podobě prodeje vstupenek na brunch a rezervace. Celkově jsme během spolupráce dosáhli nastavených cílů a přispěli k rozšíření povědomí o Kunsthalle Praha Bistro, zejména mezi turisty a místními obyvateli. Strategie obsahu a reklamní kampaně byly úspěšné v dosažení stanovených cílů.
Správa sociálních sítí pro Kunsthalle Praha Bistro přinesla řadu pozitivních výsledků, které přispěly k dosažení stanovených cílů. V průběhu tříměsíční spolupráce jsme úspěšně naplnili potřeby klienta a posílili povědomí o Bistru Kunsthalle Praha. Klíčové výsledky naší spolupráce: Růst fanouškovské základny: Díky cíleným reklamním kampaním na Facebooku a Instagramu jsme úspěšně zvýšili fanouškovskou základnu. Významný organický dosah: Pravidelným publikováním kvalitního obsahu a využitím efektivních reklamních kampaní jsme dosáhli vysokého organického dosahu a zobrazení. Kreativní obsah: Každotýdenní fotografování a natáčení týdenního menu byly klíčovými prvky obsahu, který oslovil sledující a zvýšil engagement. Reklamní kampaně: Využití reklamních kampaní na Facebooku, Instagramu, mělo pozitivní dopad na povědomí o Bistru a zároveň podpořilo reálné konverze v podobě prodeje vstupenek na brunch a rezervace. Celkově jsme během spolupráce dosáhli nastavených cílů a přispěli k rozšíření povědomí o Kunsthalle Praha Bistro, zejména mezi turisty a místními obyvateli. Strategie obsahu a reklamní kampaně byly úspěšné v dosažení stanovených cílů.
-
Digitální marketing pro projekt TaMaringotka
TaMaringotka, 06/2022 - 12/2024
Glampingový projekt v Krkonoších, který potřeboval uvést na trh, vytvořit stabilní základu a dostat do povědomí. Práce na sociálních sítích a vytvoření více než 2000 základny followerů za 1 rok. Práce na organickému dosahu bez placené propagace.
-