Detail kreativce
Kristina Reznikova
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 17804434
Kontakt:
Kristina Reznik
+420776255202
reznikova.kris@gmail.com
O profilu kreativce
Kristina Reznik Studio poskytuje služby především v oblasti komerční fotografie, ale má přesah do Art Direction, grafického designu a brand marketingu. Pokud čelíte úskalí vizuálního jazyka na svém e-shopu a potřebujete pomoc - jste na správném místě.
Kristina Reznik Studio
DiS. v oboru fotografie a média
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Poděbradska 777/9c
Praha 190 00 Hlavní město Praha -
Kontaktní adresa:
Waltariho 16
Praha 190 00
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Fotografie
-
Bound by Jewelry Barcelona Catalogue 2023
Bound by Jewelry, 2023
Projekt realizovaný pod záštitou Czech Trade a šperkařského spolku Bound by Jewelry(Hanuš Lamr, Nomio, Kateřina Blašková, Silvie Hrušková). Jeho výstup byl společný katalog reprezentující tvorbu uměleských šperkařů na šperkařském veletrhu v Barceloně, 2023. Náplň práce: Vytvoření koncepce, produktová, portrétní, lifestylová a kampaňová fotografie + návrh grafického řešení celé tiskoviny.
Projekt realizovaný pod záštitou Czech Trade a šperkařského spolku Bound by Jewelry(Hanuš Lamr, Nomio, Kateřina Blašková, Silvie Hrušková). Jeho výstup byl společný katalog reprezentující tvorbu uměleských šperkařů na šperkařském veletrhu v Barceloně, 2023. Náplň práce: Vytvoření koncepce, produktová, portrétní, lifestylová a kampaňová fotografie + návrh grafického řešení celé tiskoviny.
-
JakaWoodWork x S K U L L S T U D I O x Vanguard
JakaWoodWork x S K U L L S T U D I O, 2023
Fotografie pro projekt interiérového designu Vanguard/Dreamer byly vytvořeny ve spolupráci s renomovaným výrobcem JakaWoodWork a Artchetonickým studiem S K U L L. Tyto vizuální materiály byly následně využity v rámci PR kampaní klientů, přičemž se objevily v prestižních časopisech jako například ELLE DECORATION. Kromě toho byly fotografie součástí širších marketingových aktivit, které zahrnovaly propagaci projektu v různých médiích a komunikačních kanálech, čímž pomohly zvýšit viditelnost a prestiž celého návrhu.
Fotografie pro projekt interiérového designu Vanguard/Dreamer byly vytvořeny ve spolupráci s renomovaným výrobcem JakaWoodWork a Artchetonickým studiem S K U L L. Tyto vizuální materiály byly následně využity v rámci PR kampaní klientů, přičemž se objevily v prestižních časopisech jako například ELLE DECORATION. Kromě toho byly fotografie součástí širších marketingových aktivit, které zahrnovaly propagaci projektu v různých médiích a komunikačních kanálech, čímž pomohly zvýšit viditelnost a prestiž celého návrhu.
-
Současná produktová fotografie šperku a webový obsah pro šperkaře Zdeňka Vacka
ZDENĚK VACEK, 2024
Pro šperkaře Zdeňka Vacka jsme vytvořili katalog designových šperků, jehož fotografie jsou využívány v e-commerce, ale také v PR balíčcích a na sociálních sítích. Hlavním cílem bylo zachytit produkty v té nejvyšší kvalitě, přičemž každá fotografie měla realisticky a detailně popisovat použitý materiál – zlato, perly, diamanty a další vzácné kameny. Tento přístup zajistil, že každá fotka věrně reprezentovala jedinečnost a vysokou hodnotu šperků, čímž pomohla zvýšit atraktivitu a důvěryhodnost značky na trhu.
Pro šperkaře Zdeňka Vacka jsme vytvořili katalog designových šperků, jehož fotografie jsou využívány v e-commerce, ale také v PR balíčcích a na sociálních sítích. Hlavním cílem bylo zachytit produkty v té nejvyšší kvalitě, přičemž každá fotografie měla realisticky a detailně popisovat použitý materiál – zlato, perly, diamanty a další vzácné kameny. Tento přístup zajistil, že každá fotka věrně reprezentovala jedinečnost a vysokou hodnotu šperků, čímž pomohla zvýšit atraktivitu a důvěryhodnost značky na trhu.
-
Výroba - Klára Šípková jewelry
Klára Šípková Jewelry, 2021
Pro oceňovanou českou designérku Kláru Šípkovou jsme vytvořili obsah dokumentující výrobní proces jejího designového šperkařství. Tento obsah, který zahrnoval fotografie, měl za cíl přiblížit zákazníkům samotnou tvorbu šperků a ukázat preciznost a umělecký přístup, který se skrývá za každým kouskem. Díky těmto vizuálním materiálům jsme dokázali zachytit jedinečný proces ruční výroby, výběr kvalitních materiálů a detailní práci, která je součástí každého šperku Kláry Šípkové. Tímto způsobem jsme pomohli posílit autentickost a hodnotu její značky.
Pro oceňovanou českou designérku Kláru Šípkovou jsme vytvořili obsah dokumentující výrobní proces jejího designového šperkařství. Tento obsah, který zahrnoval fotografie, měl za cíl přiblížit zákazníkům samotnou tvorbu šperků a ukázat preciznost a umělecký přístup, který se skrývá za každým kouskem. Díky těmto vizuálním materiálům jsme dokázali zachytit jedinečný proces ruční výroby, výběr kvalitních materiálů a detailní práci, která je součástí každého šperku Kláry Šípkové. Tímto způsobem jsme pomohli posílit autentickost a hodnotu její značky.
-
E-commerce obsah pro Marieli
Marieli, 2024
Vytvořily jsme vizuální obsah pro značku prémiového ložního prádla Marieli, přičemž jsme se soustředily na vytvoření nového brandového jazyka. Součástí naší práce byl i kompletní redesign produktového katalogu. Naším úkolem bylo navrhnout vizuální koncept pro celé produktové portfolio, včetně produktových a imagových fotografií. Hlavním cílem bylo sjednotit vizuální podobu webu, zlepšit jeho čitelnost a zajistit, aby zákazníci dokázali na fotografiích téměř "cítit" kvalitu materiálů, což přispělo k lepší prezentaci výrobků a jejich vnímání.
Vytvořily jsme vizuální obsah pro značku prémiového ložního prádla Marieli, přičemž jsme se soustředily na vytvoření nového brandového jazyka. Součástí naší práce byl i kompletní redesign produktového katalogu. Naším úkolem bylo navrhnout vizuální koncept pro celé produktové portfolio, včetně produktových a imagových fotografií. Hlavním cílem bylo sjednotit vizuální podobu webu, zlepšit jeho čitelnost a zajistit, aby zákazníci dokázali na fotografiích téměř "cítit" kvalitu materiálů, což přispělo k lepší prezentaci výrobků a jejich vnímání.
-
-
Grafický design / branding
-
Nový nádech pro butik Domark Praha
Domark Praha, 2024
Pro klienta Domark Praha, butik specializující se na prémiový nábytek, jsme se pustili do kompletního face-liftu grafické identity značky. Součástí našeho projektu byl i redesign webových stránek, které jsme vylepšili jak po vizuální, tak funkční stránce. Kromě toho jsme nastavili novou online komunikaci, která lépe odráží hodnoty značky a efektivněji oslovuje její cílovou skupinu. Tento celkový refresh pomohl zlepšit vnímání značky, zvýšit její online přítomnost a přilákat nové zákazníky.
Pro klienta Domark Praha, butik specializující se na prémiový nábytek, jsme se pustili do kompletního face-liftu grafické identity značky. Součástí našeho projektu byl i redesign webových stránek, které jsme vylepšili jak po vizuální, tak funkční stránce. Kromě toho jsme nastavili novou online komunikaci, která lépe odráží hodnoty značky a efektivněji oslovuje její cílovou skupinu. Tento celkový refresh pomohl zlepšit vnímání značky, zvýšit její online přítomnost a přilákat nové zákazníky.
-
Nová identita Kristina Reznik Studio
Kristina Reznik Studio, 2024
Každý nový podnik potřebuje svou vlastní identitu, která ho dokáže odlišit a vyjádřit jeho hodnoty. Loni jsem se rozhodla vytvořit tu svou, abych podpořila rozvoj svého podnikání. K tomu jsem navrhla novou online komunikaci, která zahrnovala i redesign webových stránek. Cílem bylo zjednodušit a zpřehlednit celkový dojem, vytvořit konzistentní vizuální jazyk a zároveň oslovit širokou cílovou skupinu. Tento krok mi pomohl lépe definovat, co nabízím, a jakým způsobem chci komunikovat se svými zákazníky.
Každý nový podnik potřebuje svou vlastní identitu, která ho dokáže odlišit a vyjádřit jeho hodnoty. Loni jsem se rozhodla vytvořit tu svou, abych podpořila rozvoj svého podnikání. K tomu jsem navrhla novou online komunikaci, která zahrnovala i redesign webových stránek. Cílem bylo zjednodušit a zpřehlednit celkový dojem, vytvořit konzistentní vizuální jazyk a zároveň oslovit širokou cílovou skupinu. Tento krok mi pomohl lépe definovat, co nabízím, a jakým způsobem chci komunikovat se svými zákazníky.
-