Detail kreativce

Zpět na galerii

Petra Kalousková

Fyzická osoba podnikající na základě jiného než živnostenského zákona (např. autorský zákon č. 121/2000 Sb.,) disponující DIČ

Kontakt:

Petra Kalousková

+420605868890

petra@studiosveraz.cz

O profilu kreativce

Zabýváme se tvorbou vizuálních identit. Stavíme na komplexní spolupráci s klienty od A do Z. Dbáme na vysokou funkčnost a grafickou čistotu. Naše propracované viz. identity pomohly už několika městům k jasnější a důstojnější komunikaci s občany, např. Litoměřicím, Úštěku, Humpolci, Chocni a Lovosicím. Další ukázky prací najdete na našem webu.

Vizuální identita / značka / ilustrace

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Lukavská 870
      Žamberk 56401 Pardubický kraj
    • Kontaktní adresa:

      Vysočanská 236/99
      Praha 9 19000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Vizuální identita města Choceň

      Město Choceň, 10/2022–6/2023

      Obrázek reference

      Choceň je mladé, svěží město, které si zakládá na podpoře budování kvalitního života pro své občany. Má skvělou dopravní dostupnost a to jí umožňuje, aby sama zůstala maloměstem a těžila tak z jeho výhod. Choceň nám nabízí klid, je odpočinkovým místem, kde si dobijete baterky. Kde máte možnost se zastavit ve svém každodenním shonu a užít si čas s rodinou, prohodit pár slov na ulici se známými, projít se v parku, upustit páru aktivním odpočinkem díky široké nabídce sportů a nebo mít prostě jen čas na sebe. Vizuální identita Chocně využívá všech zmíněných kvalit a dominant města a shrnuje je pod jedno hlavní téma a to je PAUZA. Pauza pro rodinu, pauza na přátele, na sport, na kávu, na své myšlenky a na to, co je podstatné. Zkrátka pauza na život. V rámci vizuálního stylu se symbol pauzy stává flexibilním prvkem, který lze propojit s různými tématy skrz hesla a slogany, piktogramy i fotografie. Její myšlenku pak lze rozvíjet také v jazykové komunikaci sdělení.

      Choceň je mladé, svěží město, které si zakládá na podpoře budování kvalitního života pro své občany. Má skvělou dopravní dostupnost a to jí umožňuje, aby sama zůstala maloměstem a těžila tak z jeho výhod. Choceň nám nabízí klid, je odpočinkovým místem, kde si dobijete baterky. Kde máte možnost se zastavit ve svém každodenním shonu a užít si čas s rodinou, prohodit pár slov na ulici se známými, projít se v parku, upustit páru aktivním odpočinkem díky široké nabídce sportů a nebo mít prostě jen čas na sebe. Vizuální identita Chocně využívá všech zmíněných kvalit a dominant města a shrnuje je pod jedno hlavní téma a to je PAUZA. Pauza pro rodinu, pauza na přátele, na sport, na kávu, na své myšlenky a na to, co je podstatné. Zkrátka pauza na život. V rámci vizuálního stylu se symbol pauzy stává flexibilním prvkem, který lze propojit s různými tématy skrz hesla a slogany, piktogramy i fotografie. Její myšlenku pak lze rozvíjet také v jazykové komunikaci sdělení.

      https://studiosveraz.cz/chocen
    • Vizuální identita Farmy Držovice

      Farma Držovice, 1/2020–6/2020

      Obrázek reference

      Farma Držovice je rodinná farma na severu Čech, nabízející kvalitní produkty z ovčího, kravského a kozího mléka. Tvorbu loga jsme založily na stylizaci zvířecí postavy a jejím propojení s typografií. Barevnost vychází z přírodních odstínů a je kombinací hnědé barvy, smetanově mléčné a černé jako doplňkové. Práce s vizuálním stylem je v tomto případě nejdůležitější u etiket. Pro sazbu hlavních nápisů a názvů jsme zvolily písmo DRUK, které nám svým charakterem – výrazné a zúžené - vyhovuje pro sazbu jak krátkého, tak dlouhého názvu produktů. Na pozadí jsme jej doplnily jemnou linií, která se inspiruje u konzistence daného výrobku. Vše dohromady nám tak dává ucelený systém jednotného vizuálního stylu Farmy Držovice, který si i v rámci sazby tiskovin a dalších reklamních materiálů hraje s výraznou typografií, originální značkou, barevností a tím důstojně reprezentuje rodinnou farmu, jejíž poctivá výroba a kvalita samotného produktu tvoří spolu s vizuální identitou mocný celek.

      Farma Držovice je rodinná farma na severu Čech, nabízející kvalitní produkty z ovčího, kravského a kozího mléka. Tvorbu loga jsme založily na stylizaci zvířecí postavy a jejím propojení s typografií. Barevnost vychází z přírodních odstínů a je kombinací hnědé barvy, smetanově mléčné a černé jako doplňkové. Práce s vizuálním stylem je v tomto případě nejdůležitější u etiket. Pro sazbu hlavních nápisů a názvů jsme zvolily písmo DRUK, které nám svým charakterem – výrazné a zúžené - vyhovuje pro sazbu jak krátkého, tak dlouhého názvu produktů. Na pozadí jsme jej doplnily jemnou linií, která se inspiruje u konzistence daného výrobku. Vše dohromady nám tak dává ucelený systém jednotného vizuálního stylu Farmy Držovice, který si i v rámci sazby tiskovin a dalších reklamních materiálů hraje s výraznou typografií, originální značkou, barevností a tím důstojně reprezentuje rodinnou farmu, jejíž poctivá výroba a kvalita samotného produktu tvoří spolu s vizuální identitou mocný celek.

      https://www.farma-drzovice.cz
    • Vizuální identita města Lovosice

      Město Lovosice, 10/2023–současnost

      Obrázek reference

      Kdo někdy (po našem vzoru) v Lovosicích vystoupil na špatném nástupišti a měl jen několik minut na přesun na to správné, ten dobře rozumí přirovnání “dlouhý jako Lovosice”. Zažité rčení se stává hlavní dominantou návrhu v soutěži o vizuální identitu města. Prodloužení slov přináší dynamiku projevu, zvýrazňuje emoce a podporuje přátelskou komunikaci města s obyvateli. Nechybí ani zažitá zkratka “Lovooo”, kterou, tady na severu, používáme v hovorové řeči snad častěji než celý název města. Těšíme se na přibývající aplikace v praxi a doooooooooooooooouufáme, že se lovosičtí s tímto vtipem rychle ztotožní. Používat ho nakonec v psaném textu mohou kdykoli i oni sami.

      Kdo někdy (po našem vzoru) v Lovosicích vystoupil na špatném nástupišti a měl jen několik minut na přesun na to správné, ten dobře rozumí přirovnání “dlouhý jako Lovosice”. Zažité rčení se stává hlavní dominantou návrhu v soutěži o vizuální identitu města. Prodloužení slov přináší dynamiku projevu, zvýrazňuje emoce a podporuje přátelskou komunikaci města s obyvateli. Nechybí ani zažitá zkratka “Lovooo”, kterou, tady na severu, používáme v hovorové řeči snad častěji než celý název města. Těšíme se na přibývající aplikace v praxi a doooooooooooooooouufáme, že se lovosičtí s tímto vtipem rychle ztotožní. Používat ho nakonec v psaném textu mohou kdykoli i oni sami.