Detail kreativce
Petra Kalousková
Fyzická osoba podnikající na základě jiného než živnostenského zákona (např. autorský zákon č. 121/2000 Sb.,) disponující DIČ
Kontakt:
Petra Kalousková
+420605868890
petra@studiosveraz.cz
O profilu kreativce
Zabýváme se tvorbou vizuálních identit. Stavíme na komplexní spolupráci s klienty od A do Z. Dbáme na vysokou funkčnost a grafickou čistotu. Naše propracované viz. identity pomohly už několika městům k jasnější a důstojnější komunikaci s občany, např. Litoměřicím, Úštěku, Humpolci, Chocni a Lovosicím. Další ukázky prací najdete na našem webu.
Vizuální identita / značka / ilustrace
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Lukavská 870
Žamberk 56401 Pardubický kraj -
Kontaktní adresa:
Vysočanská 236/99
Praha 9 19000
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Vizuální identita města Choceň
Město Choceň, 10/2022–6/2023
Choceň je mladé, svěží město, které si zakládá na podpoře budování kvalitního života pro své občany. Má skvělou dopravní dostupnost a to jí umožňuje, aby sama zůstala maloměstem a těžila tak z jeho výhod. Choceň nám nabízí klid, je odpočinkovým místem, kde si dobijete baterky. Kde máte možnost se zastavit ve svém každodenním shonu a užít si čas s rodinou, prohodit pár slov na ulici se známými, projít se v parku, upustit páru aktivním odpočinkem díky široké nabídce sportů a nebo mít prostě jen čas na sebe. Vizuální identita Chocně využívá všech zmíněných kvalit a dominant města a shrnuje je pod jedno hlavní téma a to je PAUZA. Pauza pro rodinu, pauza na přátele, na sport, na kávu, na své myšlenky a na to, co je podstatné. Zkrátka pauza na život. V rámci vizuálního stylu se symbol pauzy stává flexibilním prvkem, který lze propojit s různými tématy skrz hesla a slogany, piktogramy i fotografie. Její myšlenku pak lze rozvíjet také v jazykové komunikaci sdělení.
Choceň je mladé, svěží město, které si zakládá na podpoře budování kvalitního života pro své občany. Má skvělou dopravní dostupnost a to jí umožňuje, aby sama zůstala maloměstem a těžila tak z jeho výhod. Choceň nám nabízí klid, je odpočinkovým místem, kde si dobijete baterky. Kde máte možnost se zastavit ve svém každodenním shonu a užít si čas s rodinou, prohodit pár slov na ulici se známými, projít se v parku, upustit páru aktivním odpočinkem díky široké nabídce sportů a nebo mít prostě jen čas na sebe. Vizuální identita Chocně využívá všech zmíněných kvalit a dominant města a shrnuje je pod jedno hlavní téma a to je PAUZA. Pauza pro rodinu, pauza na přátele, na sport, na kávu, na své myšlenky a na to, co je podstatné. Zkrátka pauza na život. V rámci vizuálního stylu se symbol pauzy stává flexibilním prvkem, který lze propojit s různými tématy skrz hesla a slogany, piktogramy i fotografie. Její myšlenku pak lze rozvíjet také v jazykové komunikaci sdělení.
-
Vizuální identita Farmy Držovice
Farma Držovice, 1/2020–6/2020
Farma Držovice je rodinná farma na severu Čech, nabízející kvalitní produkty z ovčího, kravského a kozího mléka. Tvorbu loga jsme založily na stylizaci zvířecí postavy a jejím propojení s typografií. Barevnost vychází z přírodních odstínů a je kombinací hnědé barvy, smetanově mléčné a černé jako doplňkové. Práce s vizuálním stylem je v tomto případě nejdůležitější u etiket. Pro sazbu hlavních nápisů a názvů jsme zvolily písmo DRUK, které nám svým charakterem – výrazné a zúžené - vyhovuje pro sazbu jak krátkého, tak dlouhého názvu produktů. Na pozadí jsme jej doplnily jemnou linií, která se inspiruje u konzistence daného výrobku. Vše dohromady nám tak dává ucelený systém jednotného vizuálního stylu Farmy Držovice, který si i v rámci sazby tiskovin a dalších reklamních materiálů hraje s výraznou typografií, originální značkou, barevností a tím důstojně reprezentuje rodinnou farmu, jejíž poctivá výroba a kvalita samotného produktu tvoří spolu s vizuální identitou mocný celek.
Farma Držovice je rodinná farma na severu Čech, nabízející kvalitní produkty z ovčího, kravského a kozího mléka. Tvorbu loga jsme založily na stylizaci zvířecí postavy a jejím propojení s typografií. Barevnost vychází z přírodních odstínů a je kombinací hnědé barvy, smetanově mléčné a černé jako doplňkové. Práce s vizuálním stylem je v tomto případě nejdůležitější u etiket. Pro sazbu hlavních nápisů a názvů jsme zvolily písmo DRUK, které nám svým charakterem – výrazné a zúžené - vyhovuje pro sazbu jak krátkého, tak dlouhého názvu produktů. Na pozadí jsme jej doplnily jemnou linií, která se inspiruje u konzistence daného výrobku. Vše dohromady nám tak dává ucelený systém jednotného vizuálního stylu Farmy Držovice, který si i v rámci sazby tiskovin a dalších reklamních materiálů hraje s výraznou typografií, originální značkou, barevností a tím důstojně reprezentuje rodinnou farmu, jejíž poctivá výroba a kvalita samotného produktu tvoří spolu s vizuální identitou mocný celek.
-
Vizuální identita města Lovosice
Město Lovosice, 10/2023–současnost
Kdo někdy (po našem vzoru) v Lovosicích vystoupil na špatném nástupišti a měl jen několik minut na přesun na to správné, ten dobře rozumí přirovnání “dlouhý jako Lovosice”. Zažité rčení se stává hlavní dominantou návrhu v soutěži o vizuální identitu města. Prodloužení slov přináší dynamiku projevu, zvýrazňuje emoce a podporuje přátelskou komunikaci města s obyvateli. Nechybí ani zažitá zkratka “Lovooo”, kterou, tady na severu, používáme v hovorové řeči snad častěji než celý název města. Těšíme se na přibývající aplikace v praxi a doooooooooooooooouufáme, že se lovosičtí s tímto vtipem rychle ztotožní. Používat ho nakonec v psaném textu mohou kdykoli i oni sami.
Kdo někdy (po našem vzoru) v Lovosicích vystoupil na špatném nástupišti a měl jen několik minut na přesun na to správné, ten dobře rozumí přirovnání “dlouhý jako Lovosice”. Zažité rčení se stává hlavní dominantou návrhu v soutěži o vizuální identitu města. Prodloužení slov přináší dynamiku projevu, zvýrazňuje emoce a podporuje přátelskou komunikaci města s obyvateli. Nechybí ani zažitá zkratka “Lovooo”, kterou, tady na severu, používáme v hovorové řeči snad častěji než celý název města. Těšíme se na přibývající aplikace v praxi a doooooooooooooooouufáme, že se lovosičtí s tímto vtipem rychle ztotožní. Používat ho nakonec v psaném textu mohou kdykoli i oni sami.
-