Celostátní galerie kreativců
Celostátní galerie kreativců je databáze kreativních profesionálů, kteří nabízejí služby v oblasti kulturních a kreativních odvětví a jsou připraveni na spolupráci s malými a středními podniky v rámci celostátního dotačního programu Kreativní vouchery. Malé a střední podniky, které se rozhodly zapojit do programu Kreativních voucherů, si pro tuto spolupráci vybírají kreativce v této databázi.
-
- Kreativní producent AVD, Showrunner AVD
Jsem zkušený producent/showrunner. Pracuji na českých i mezinárodních projektech.
-
- Online marketing
- Film / Video / Televize
Podnikám už od roku 2016 a od té doby jsme s klienty vytvořili desetitisíce videí a fotek, reklam, tisíce příspěvků a textů, desítky kampaní, influencer kampaní a mnoho dalšího. Mám několikaleté zkušenosti z digitální agentury, kde jsem se skvělým týmem pracoval pro klienty jako T-Mobile, Jägermeister a další. Posledních více jak 5 let pracuju jako freelancer pro své klienty a tvořím video obsah.
-
- Film / Video / Televize
- Scenárista AVD
- Režisér AVD
Jsem divadelní a filmový režisér, scenárista a dramatik a také se zabývá set designem, především pro divadlo.
-
- Grafický design / branding
V online prostředí se pohybuji už 12 let. Pomohl jsem realizovat, definovat a dokončit stovky webových nebo e-commerce projektů. Pomáhám klientům s definicí cílů, technických dokumentací, UX analýzou a grafickým designem.
-
- Zvukový mistr AVD
George Lucas: "Zvuk a hudba jsou polovinou zábavy, kterou vám film přináší". Kombinace tohoto rčení a dlouholetých zkušeností, hledání nových cest a směrů, spolupráce se zkušenými bardy i mladými nováčky, kteří svojí cestu teprve hledají, spolupráce s tuzemskými i zahraničními tvůrci.... To všechno mě baví při vytváření zvukových kompozic pro audio-vizuální díla.
-
- Grafický design / branding
- Webdesign
Poskytujeme marketingový full servis nejen pro realitní developery. Od přípravy marketingové strategie, přes tvorbu kompletně nového brandu a vizuální identity, až po tvorbu webu a správu brandových a výkonnostních kampaní. Rozumíme online i offline prostředí a víme, jak správně využít zdroje, aby přinesly efekt.