Detail kreativce
Ondřej Sedláček
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 48061522
Kontakt:
+420777223637
drej@drej.cz
O profilu kreativce
Nabízím kompletní poradenství a realizace na poli komerční komunikace a tvorby reklamních textů. Na toto téma pořádám též kurzy a školení. Specializuji se především na podporu menších firem a podnikatelů, kterým poskytuji komplexní služby "na míru". Věnuji se též psaní textů a scénářů nekomerčního charakteru a organizování kulturně společenských aktivit, především divadelních, a výtvarné tvorbě...
Ondřej Sedláček (alias Dřej)
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
K Marečku 334
Potštejn 51743 -
Kontaktní adresa:
K Marečku 334
Potštejn 51743
Královéhradecký kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Středočeský kraj
- Kraj Vysočina
Oblasti nabízených služeb
-
Práce s texty
-
Kniha REKLAMA Triky, které vás dostanou
široká veřejnost, vydání 2009
Napsal jsem knihu, která si vzala za úkol nezávaznou formou povyprávět o fenoménu, který je nám všem velmi blízký - bohužel, nebo bohudík. Tedy fenoménu reklamy, včetně všech s ní souvisejících aktivit, oborů, vědních disciplín nebo vědeckotechnických vymožeností. V žádném případě od knihy nečekejte odborné suchopárné statě o jednotlivých reklamních prostředcích nebo osobnostech. Jde o knihu sestavenou především z mých vlastních zkušeností, zážitků, pozorování. V zájmu objektivity jsem svá tvrzení sem tam doložil argumenty z teoretických pojednání reklamních i jiných odborníků. Ačkoliv nejde o žádnou učebnici, přesto kniha postupuje v pedagogickém duchu Jana Ámose Komenského, tj. od jednoduchého ke složitějšímu, neboť nelze mnohdy naprosto nezasvěcené publikum vrhnout do prapodivného reklamního názvosloví či sofistikovaných marketingových triků… Více na: http://drej.cz/kniha-reklama.html
Napsal jsem knihu, která si vzala za úkol nezávaznou formou povyprávět o fenoménu, který je nám všem velmi blízký - bohužel, nebo bohudík. Tedy fenoménu reklamy, včetně všech s ní souvisejících aktivit, oborů, vědních disciplín nebo vědeckotechnických vymožeností. V žádném případě od knihy nečekejte odborné suchopárné statě o jednotlivých reklamních prostředcích nebo osobnostech. Jde o knihu sestavenou především z mých vlastních zkušeností, zážitků, pozorování. V zájmu objektivity jsem svá tvrzení sem tam doložil argumenty z teoretických pojednání reklamních i jiných odborníků. Ačkoliv nejde o žádnou učebnici, přesto kniha postupuje v pedagogickém duchu Jana Ámose Komenského, tj. od jednoduchého ke složitějšímu, neboť nelze mnohdy naprosto nezasvěcené publikum vrhnout do prapodivného reklamního názvosloví či sofistikovaných marketingových triků… Více na: http://drej.cz/kniha-reklama.html
-
Pásmo Podorlické tradice, svátky a zvyky
MAS Sdružení SPLAV, z.s., 2020
Na zakázku jsem připravil - sestavil scénář a režíroval - populárně naučné pásmo jevištních představení o lidových tradicích a zvycích v regionu Orlických hor a okolí pro MAS Sdružení SPLAV, z.s.
Na zakázku jsem připravil - sestavil scénář a režíroval - populárně naučné pásmo jevištních představení o lidových tradicích a zvycích v regionu Orlických hor a okolí pro MAS Sdružení SPLAV, z.s.
-