Detail kreativce

Zpět na galerii

Ondřej Sedláček

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 48061522

Kontakt:

+420777223637

drej@drej.cz

O profilu kreativce

Nabízím kompletní poradenství a realizace na poli komerční komunikace a tvorby reklamních textů. Na toto téma pořádám též kurzy a školení. Specializuji se především na podporu menších firem a podnikatelů, kterým poskytuji komplexní služby "na míru". Věnuji se též psaní textů a scénářů nekomerčního charakteru a organizování kulturně společenských aktivit, především divadelních, a výtvarné tvorbě...

Ondřej Sedláček (alias Dřej)

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      K Marečku 334
      Potštejn 51743
    • Kontaktní adresa:

      K Marečku 334
      Potštejn 51743
      Královéhradecký kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Středočeský kraj
  • Kraj Vysočina

Oblasti nabízených služeb

  • Práce s texty

    • Kniha REKLAMA Triky, které vás dostanou

      široká veřejnost, vydání 2009

      Obrázek reference

      Napsal jsem knihu, která si vzala za úkol nezávaznou formou povyprávět o fenoménu, který je nám všem velmi blízký - bohužel, nebo bohudík. Tedy fenoménu reklamy, včetně všech s ní souvisejících aktivit, oborů, vědních disciplín nebo vědeckotechnických vymožeností. V žádném případě od knihy nečekejte odborné suchopárné statě o jednotlivých reklamních prostředcích nebo osobnostech. Jde o knihu sestavenou především z mých vlastních zkušeností, zážitků, pozorování. V zájmu objektivity jsem svá tvrzení sem tam doložil argumenty z teoretických pojednání reklamních i jiných odborníků. Ačkoliv nejde o žádnou učebnici, přesto kniha postupuje v pedagogickém duchu Jana Ámose Komenského, tj. od jednoduchého ke složitějšímu, neboť nelze mnohdy naprosto nezasvěcené publikum vrhnout do prapodivného reklamního názvosloví či sofistikovaných marketingových triků… Více na: http://drej.cz/kniha-reklama.html

      Napsal jsem knihu, která si vzala za úkol nezávaznou formou povyprávět o fenoménu, který je nám všem velmi blízký - bohužel, nebo bohudík. Tedy fenoménu reklamy, včetně všech s ní souvisejících aktivit, oborů, vědních disciplín nebo vědeckotechnických vymožeností. V žádném případě od knihy nečekejte odborné suchopárné statě o jednotlivých reklamních prostředcích nebo osobnostech. Jde o knihu sestavenou především z mých vlastních zkušeností, zážitků, pozorování. V zájmu objektivity jsem svá tvrzení sem tam doložil argumenty z teoretických pojednání reklamních i jiných odborníků. Ačkoliv nejde o žádnou učebnici, přesto kniha postupuje v pedagogickém duchu Jana Ámose Komenského, tj. od jednoduchého ke složitějšímu, neboť nelze mnohdy naprosto nezasvěcené publikum vrhnout do prapodivného reklamního názvosloví či sofistikovaných marketingových triků… Více na: http://drej.cz/kniha-reklama.html

    • Pásmo Podorlické tradice, svátky a zvyky

      MAS Sdružení SPLAV, z.s., 2020

      Obrázek reference

      Na zakázku jsem připravil - sestavil scénář a režíroval - populárně naučné pásmo jevištních představení o lidových tradicích a zvycích v regionu Orlických hor a okolí pro MAS Sdružení SPLAV, z.s.

      Na zakázku jsem připravil - sestavil scénář a režíroval - populárně naučné pásmo jevištních představení o lidových tradicích a zvycích v regionu Orlických hor a okolí pro MAS Sdružení SPLAV, z.s.