Detail kreativce
Ing. Leoš Špachta
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 66869340
Kontakt:
Leoš Špachta
+420 605 204 542
leos@spachta.cz
O profilu kreativce
Nabízím konzultační služby vytvoření celkové marketingové strategie, vycházející z analýzy trhu a vašeho postavení na něm, vytvoření vaší konkurenční výhody a sestavení marketingového plánu a následně celkové řízení jeho realizace. Pracuji jako freelancer a mám k dispozici tým dalších externích kolegů, který vždy připravím na míru potřeb projektu. Mám 15 let zkušeností a referencí v oboru.
Ing. Leoš Špachta - marketingové strategie
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Kališnická 18
Praha 3 13000 -
Kontaktní adresa:
Kališnická 18
Praha 3 13000
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Práce s texty
-
copywriting pro e-shop Umění vína
Umění vína s.r.o., 2022-2023
Strategie obsahového marketingu, jako hlavní podpory budování brandu, komunity a marketingu ve vyhledávání. Cílem bylo vytvořit blog s autentickým obsahem a na ten pak přivádět návštěvnost pomocí sociálních sítí, newsletteru a odkazů z partnerských webů.
-
Obsahový marketing Vinařství Baláž
Vinařství Baláž, 2023-2024
V online marketingu, jsme se rozhodovali mezi akvizičním formou PPC kampaní a obsahových kampaní v podobě SEO a obsahového marketingu. Rozhodli jsme pro Obsahový marketing a investujeme do detailního popisu našich vín pro koncové zákazníky. Tvoříme články na Blog, využíváme mailingový nástroj pro zpravodaj, kde segmentujeme na: B2B partnery B2C koncové zákazníky firmy Detail k současné marketingové strategii: Jsme rodinné vinařství, s omezenými finančními prostředky na marketing. Dlouhodobě byl náš marketing postaven na našem vztahu se zákazníkem. Pečujeme o zákazníky a jejich spokojenost jak nejlépe umíme a to nám přináší opakované nákupy. Zároveň podporujeme znalost naší značky aktivní účastí ve: vinařských soutěžích spolkových akcích Dunajovských kopců, tento rok v rámci spolu spolupracujeme na vydání vinařské kuchařky podporou našich prodejců, účastí na jejich degustacích účastí na vinařských trzích a dalších veřejných akcí Obsahový marketing na Blogu: https://www.vinarstvibalaz.cz/blog Celkově textový obsah webu: https://www.vinarstvibalaz.cz/ Newsletter cílený na B2B a B2C s využitím aplikace Ecomail. Copywriting pro sociální sítě LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/vinarstvi-balaz/
V online marketingu, jsme se rozhodovali mezi akvizičním formou PPC kampaní a obsahových kampaní v podobě SEO a obsahového marketingu. Rozhodli jsme pro Obsahový marketing a investujeme do detailního popisu našich vín pro koncové zákazníky. Tvoříme články na Blog, využíváme mailingový nástroj pro zpravodaj, kde segmentujeme na: B2B partnery B2C koncové zákazníky firmy Detail k současné marketingové strategii: Jsme rodinné vinařství, s omezenými finančními prostředky na marketing. Dlouhodobě byl náš marketing postaven na našem vztahu se zákazníkem. Pečujeme o zákazníky a jejich spokojenost jak nejlépe umíme a to nám přináší opakované nákupy. Zároveň podporujeme znalost naší značky aktivní účastí ve: vinařských soutěžích spolkových akcích Dunajovských kopců, tento rok v rámci spolu spolupracujeme na vydání vinařské kuchařky podporou našich prodejců, účastí na jejich degustacích účastí na vinařských trzích a dalších veřejných akcí Obsahový marketing na Blogu: https://www.vinarstvibalaz.cz/blog Celkově textový obsah webu: https://www.vinarstvibalaz.cz/ Newsletter cílený na B2B a B2C s využitím aplikace Ecomail. Copywriting pro sociální sítě LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/vinarstvi-balaz/
-
-
Marketingové strategie
-
Marketingová strategie e-shopu Umění vína
Umění vína s.r.o., 2021-2022
Celková realizace vstupu nového e-shopu na CZ trh e-commerce, vybudování marketingové strategie a její realizace při růstu obratu z 0 na 10 mil Kč během prvního roku provozu.
-
Marketingová strategie Vinařství Baláž
Vinařství Baláž, 2023-2024
Celková strategie marketingu rodinného vinařství s produkcí cca 50 tisíc lahví vína. Vybudování online prezence na webu, vytvoření e-shopu https://shop.vinarstvibalaz.cz/, obsahový marketing a SEO, obsah pro sociální sítě, blog a segmentovaný mailing. Offline akce a prezentace vín, partnerská spolupráce.
Celková strategie marketingu rodinného vinařství s produkcí cca 50 tisíc lahví vína. Vybudování online prezence na webu, vytvoření e-shopu https://shop.vinarstvibalaz.cz/, obsahový marketing a SEO, obsah pro sociální sítě, blog a segmentovaný mailing. Offline akce a prezentace vín, partnerská spolupráce.
-
-
Online marketing
-
Online marketing e-shopu Umění vína
Umění vína s.r.o., 2022- 2023
Celkové řízení online marketingových aktivit e-shopu: - vybudování e-shopu a celkovou automatizací a propojením na interní systémy - performance kampaně v síti Google Ads, Seznam Sklik, konzultace s Google - návrh a výroba videospotu pro brand prezentaci - brandové kampaně v síti YouTube - UX konzultace a optimalizace UX eshopu
Celkové řízení online marketingových aktivit e-shopu: - vybudování e-shopu a celkovou automatizací a propojením na interní systémy - performance kampaně v síti Google Ads, Seznam Sklik, konzultace s Google - návrh a výroba videospotu pro brand prezentaci - brandové kampaně v síti YouTube - UX konzultace a optimalizace UX eshopu
-
Online marketing pro Vinařství Baláž
Vinařství Baláž, 2023 - 2024
Celková strategie online marketingu rodinného vinařství s produkcí cca 50 tisíc lahví vína. Vybudování online prezence na webu, vytvoření e-shopu https://shop.vinarstvibalaz.cz/ a podpora prodeje na něm, obsahový marketing a SEO, obsah pro sociální sítě, blog a segmentovaný mailing. Offline akce a prezentace vín, partnerská spolupráce.
Celková strategie online marketingu rodinného vinařství s produkcí cca 50 tisíc lahví vína. Vybudování online prezence na webu, vytvoření e-shopu https://shop.vinarstvibalaz.cz/ a podpora prodeje na něm, obsahový marketing a SEO, obsah pro sociální sítě, blog a segmentovaný mailing. Offline akce a prezentace vín, partnerská spolupráce.
-