Detail kreativce

Zpět na galerii

Ing. Leoš Špachta

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 66869340

Kontakt:

Leoš Špachta

+420 605 204 542

leos@spachta.cz

O profilu kreativce

Nabízím konzultační služby vytvoření celkové marketingové strategie, vycházející z analýzy trhu a vašeho postavení na něm, vytvoření vaší konkurenční výhody a sestavení marketingového plánu a následně celkové řízení jeho realizace. Pracuji jako freelancer a mám k dispozici tým dalších externích kolegů, který vždy připravím na míru potřeb projektu. Mám 15 let zkušeností a referencí v oboru.

Ing. Leoš Špachta - marketingové strategie

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Kališnická 18
      Praha 3 13000
    • Kontaktní adresa:

      Kališnická 18
      Praha 3 13000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Práce s texty

    • copywriting pro e-shop Umění vína

      Umění vína s.r.o., 2022-2023

      Obrázek reference

      Strategie obsahového marketingu, jako hlavní podpory budování brandu, komunity a marketingu ve vyhledávání. Cílem bylo vytvořit blog s autentickým obsahem a na ten pak přivádět návštěvnost pomocí sociálních sítí, newsletteru a odkazů z partnerských webů.

      Strategie obsahového marketingu, jako hlavní podpory budování brandu, komunity a marketingu ve vyhledávání. Cílem bylo vytvořit blog s autentickým obsahem a na ten pak přivádět návštěvnost pomocí sociálních sítí, newsletteru a odkazů z partnerských webů.

      https://www.umenivina.cz/
    • Obsahový marketing Vinařství Baláž

      Vinařství Baláž, 2023-2024

      Obrázek reference

      V online marketingu, jsme se rozhodovali mezi akvizičním formou PPC kampaní a obsahových kampaní v podobě SEO a obsahového marketingu. Rozhodli jsme pro Obsahový marketing a investujeme do detailního popisu našich vín pro koncové zákazníky. Tvoříme články na Blog, využíváme mailingový nástroj pro zpravodaj, kde segmentujeme na: B2B partnery B2C koncové zákazníky firmy Detail k současné marketingové strategii: Jsme rodinné vinařství, s omezenými finančními prostředky na marketing. Dlouhodobě byl náš marketing postaven na našem vztahu se zákazníkem. Pečujeme o zákazníky a jejich spokojenost jak nejlépe umíme a to nám přináší opakované nákupy. Zároveň podporujeme znalost naší značky aktivní účastí ve: vinařských soutěžích spolkových akcích Dunajovských kopců, tento rok v rámci spolu spolupracujeme na vydání vinařské kuchařky podporou našich prodejců, účastí na jejich degustacích účastí na vinařských trzích a dalších veřejných akcí Obsahový marketing na Blogu: https://www.vinarstvibalaz.cz/blog Celkově textový obsah webu: https://www.vinarstvibalaz.cz/ Newsletter cílený na B2B a B2C s využitím aplikace Ecomail. Copywriting pro sociální sítě LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/vinarstvi-balaz/

      V online marketingu, jsme se rozhodovali mezi akvizičním formou PPC kampaní a obsahových kampaní v podobě SEO a obsahového marketingu. Rozhodli jsme pro Obsahový marketing a investujeme do detailního popisu našich vín pro koncové zákazníky. Tvoříme články na Blog, využíváme mailingový nástroj pro zpravodaj, kde segmentujeme na: B2B partnery B2C koncové zákazníky firmy Detail k současné marketingové strategii: Jsme rodinné vinařství, s omezenými finančními prostředky na marketing. Dlouhodobě byl náš marketing postaven na našem vztahu se zákazníkem. Pečujeme o zákazníky a jejich spokojenost jak nejlépe umíme a to nám přináší opakované nákupy. Zároveň podporujeme znalost naší značky aktivní účastí ve: vinařských soutěžích spolkových akcích Dunajovských kopců, tento rok v rámci spolu spolupracujeme na vydání vinařské kuchařky podporou našich prodejců, účastí na jejich degustacích účastí na vinařských trzích a dalších veřejných akcí Obsahový marketing na Blogu: https://www.vinarstvibalaz.cz/blog Celkově textový obsah webu: https://www.vinarstvibalaz.cz/ Newsletter cílený na B2B a B2C s využitím aplikace Ecomail. Copywriting pro sociální sítě LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/vinarstvi-balaz/

      https://www.vinarstvibalaz.cz/
  • Marketingové strategie

    • Marketingová strategie e-shopu Umění vína

      Umění vína s.r.o., 2021-2022

      Celková realizace vstupu nového e-shopu na CZ trh e-commerce, vybudování marketingové strategie a její realizace při růstu obratu z 0 na 10 mil Kč během prvního roku provozu.

      Celková realizace vstupu nového e-shopu na CZ trh e-commerce, vybudování marketingové strategie a její realizace při růstu obratu z 0 na 10 mil Kč během prvního roku provozu.

      https://www.umenivina.cz/
    • Marketingová strategie Vinařství Baláž

      Vinařství Baláž, 2023-2024

      Celková strategie marketingu rodinného vinařství s produkcí cca 50 tisíc lahví vína. Vybudování online prezence na webu, vytvoření e-shopu https://shop.vinarstvibalaz.cz/, obsahový marketing a SEO, obsah pro sociální sítě, blog a segmentovaný mailing. Offline akce a prezentace vín, partnerská spolupráce.

      Celková strategie marketingu rodinného vinařství s produkcí cca 50 tisíc lahví vína. Vybudování online prezence na webu, vytvoření e-shopu https://shop.vinarstvibalaz.cz/, obsahový marketing a SEO, obsah pro sociální sítě, blog a segmentovaný mailing. Offline akce a prezentace vín, partnerská spolupráce.

      https://www.vinarstvibalaz.cz/
  • Online marketing

    • Online marketing e-shopu Umění vína

      Umění vína s.r.o., 2022- 2023

      Celkové řízení online marketingových aktivit e-shopu: - vybudování e-shopu a celkovou automatizací a propojením na interní systémy - performance kampaně v síti Google Ads, Seznam Sklik, konzultace s Google - návrh a výroba videospotu pro brand prezentaci - brandové kampaně v síti YouTube - UX konzultace a optimalizace UX eshopu

      Celkové řízení online marketingových aktivit e-shopu: - vybudování e-shopu a celkovou automatizací a propojením na interní systémy - performance kampaně v síti Google Ads, Seznam Sklik, konzultace s Google - návrh a výroba videospotu pro brand prezentaci - brandové kampaně v síti YouTube - UX konzultace a optimalizace UX eshopu

      https://www.umenivina.cz/
    • Online marketing pro Vinařství Baláž

      Vinařství Baláž, 2023 - 2024

      Celková strategie online marketingu rodinného vinařství s produkcí cca 50 tisíc lahví vína. Vybudování online prezence na webu, vytvoření e-shopu https://shop.vinarstvibalaz.cz/ a podpora prodeje na něm, obsahový marketing a SEO, obsah pro sociální sítě, blog a segmentovaný mailing. Offline akce a prezentace vín, partnerská spolupráce.

      Celková strategie online marketingu rodinného vinařství s produkcí cca 50 tisíc lahví vína. Vybudování online prezence na webu, vytvoření e-shopu https://shop.vinarstvibalaz.cz/ a podpora prodeje na něm, obsahový marketing a SEO, obsah pro sociální sítě, blog a segmentovaný mailing. Offline akce a prezentace vín, partnerská spolupráce.

      https://shop.vinarstvibalaz.cz/