Detail kreativce

Zpět na galerii

Mgr. Viktorie Elbirlik

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 28865995

Kontakt:

Viktorie Elbirlik

+420777298883

viktoria.dobrobabenko@gmail.com

O profilu kreativce

Věřím, že tvořit úspěšné značky je tak trochu alchymie – nauka a kouzlo v jednom. Již 15 let vymýšlím a vyprávím inspirativní příběhy značek slovem a obrazem. Držím slovo a termíny. Od roku 2023 aktivně pomáhám i s procesem podání žádosti o dotaci KV - u mě uplatníte svůj Kreativní voucher pro komplexní tvorbu (přitažlivé a odolné) značky včetně strategie, názvu, loga a CI, webu a obsahu.

Strategický branding a poetický design

BRANDING DLE ARCHETYPŮ - OBSAHOVÁ STRATEGIE & UX - WEB & TISKOVINY - IDEAMAKING a COPY

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Sámova 410/28
      Praha 10 10100 Hlavní město Praha
    • Kontaktní adresa

      Sámova 410
      Praha 10100
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Práce s texty

    • Cvaky Cvak / Brand naming, kreativa a celková tvorba značky

      Fotokurzy Cvaky Cvak, 2023-2024

      Obrázek reference

      Srdcový projekt, který vznikl díky dotaci Kreativní vouchery, ale především díky odvaze a víře v podnikatelský sen: pomáhat rozvíjet dětskou kreativitu přes focení. Neotřelým způsobem. Nesmírně děkuji zakladatelce Veronice Kružíkové za plnou důvěru s tvorbou této roztomilé značky. Od strategie a prvotního nápadu na jméno a brand postavu, přes texty (vznikl nejen slogan, ale i můj historicky první brand song!), web, tiskoviny, ilustrace a animace, rozvojové hry až po maskota. Cvaky Cvak žije, roste a vyvíje se dál a dál. Mám ohromnou radost, být toho součástí. ------

      Srdcový projekt, který vznikl díky dotaci Kreativní vouchery, ale především díky odvaze a víře v podnikatelský sen: pomáhat rozvíjet dětskou kreativitu přes focení. Neotřelým způsobem. Nesmírně děkuji zakladatelce Veronice Kružíkové za plnou důvěru s tvorbou této roztomilé značky. Od strategie a prvotního nápadu na jméno a brand postavu, přes texty (vznikl nejen slogan, ale i můj historicky první brand song!), web, tiskoviny, ilustrace a animace, rozvojové hry až po maskota. Cvaky Cvak žije, roste a vyvíje se dál a dál. Mám ohromnou radost, být toho součástí. ------

      https://www.alchymieznacky.cz/cvakycvak
    • Malá Arkádie / Tvorba značky včetně brand namingu pro rodinné včelařství

      Markéta a Michal Brucknerovi, 2022

      Obrázek reference

      Arkádie byla podle řecké mytologie sídlem boha Pana. Obyvatelé této odlehlé oblasti byli prostí pastevci, kteří žili pohodovým životem – stranou politických intrik a obchodnických taktik. Také jsme si vytvořili svoji vlastní „Malou Arkádii" jako symbol návratu k půdě, opravdovosti a přirozenosti. Pro statek rodiny Brücknerových na Kutnohorsku jsem vytvořila celý koncept, název, ručně kreslené logo a rustikální vizuální styl. Postavili jsme web založený na autentickém příběhu a navrhli obaly a etikety na domácí víno, med a marmelády. Vznikla značka, která zahřeje u srdce, vykouzlí úsměv a přenese Vás na chvíli do idylického světa. Vítejte v Malé Arkádii.

      Arkádie byla podle řecké mytologie sídlem boha Pana. Obyvatelé této odlehlé oblasti byli prostí pastevci, kteří žili pohodovým životem – stranou politických intrik a obchodnických taktik. Také jsme si vytvořili svoji vlastní „Malou Arkádii" jako symbol návratu k půdě, opravdovosti a přirozenosti. Pro statek rodiny Brücknerových na Kutnohorsku jsem vytvořila celý koncept, název, ručně kreslené logo a rustikální vizuální styl. Postavili jsme web založený na autentickém příběhu a navrhli obaly a etikety na domácí víno, med a marmelády. Vznikla značka, která zahřeje u srdce, vykouzlí úsměv a přenese Vás na chvíli do idylického světa. Vítejte v Malé Arkádii.

      https://www.alchymieznacky.cz/malaarkadie
  • Marketingové strategie

    • Cvaky Cvak - fotografické kurzy pro děti

      CvakyCvak.cz, 2023-2024

      Obrázek reference

      Cvaky Cvak je fotografický projekt pro děti, který vznikl díky dotaci Kreativní vouchery a podnikatelskému snu. Komplexní tvorba značky Cvaky Cvak  zahrnovala nastavení brand strategie, tonality komunikace, obsahovou strategii, rozpracování vizuální identity, webdesign, tvorbu textů a design propagačních předmětů. Vznikl hravý název Cvaky Cvak a postava žabáka Cvakýho, který vede a motivuje děti k focení a kreativním činnostem. Zaměřili se na přátelskou a inspirativní komunikaci, která podporuje kreativitu a zábavu.  Spolupráce na projektu pokračovala od nápadu na jméno, přes texty, slogan, web, tiskoviny, ilustrace, animace, hry až po maskota. Cvaky Cvak žije a vyvíjí se dál.

      Cvaky Cvak je fotografický projekt pro děti, který vznikl díky dotaci Kreativní vouchery a podnikatelskému snu. Komplexní tvorba značky Cvaky Cvak  zahrnovala nastavení brand strategie, tonality komunikace, obsahovou strategii, rozpracování vizuální identity, webdesign, tvorbu textů a design propagačních předmětů. Vznikl hravý název Cvaky Cvak a postava žabáka Cvakýho, který vede a motivuje děti k focení a kreativním činnostem. Zaměřili se na přátelskou a inspirativní komunikaci, která podporuje kreativitu a zábavu.  Spolupráce na projektu pokračovala od nápadu na jméno, přes texty, slogan, web, tiskoviny, ilustrace, animace, hry až po maskota. Cvaky Cvak žije a vyvíjí se dál.

      https://www.alchymieznacky.cz/cvakycvak
    • Kempio.cz

      Kempio.cz, 2021

      Obrázek reference

      Vyrazte s Kempio na „karavantickou“ dovolenou! Nová půjčovna prémiových karavanů nabízí svým zákazníkům nadstandard v podobě renomované značky německých karavanů Hobby, komfortní výbavy a doplňkových služeb. Potřebovala proto i nadstandardní prezentaci své nabídky. Od A do Z. Pro klienta jsem vytvořila strategii, zvučné jméno Kempio a vizuální podobu značky. Navázali jsme tvorbou webu s konfigurátorem pronájmu na míru. Zajistila jsem grafické návrhy venkovní reklamy a vizitek.

      Vyrazte s Kempio na „karavantickou“ dovolenou! Nová půjčovna prémiových karavanů nabízí svým zákazníkům nadstandard v podobě renomované značky německých karavanů Hobby, komfortní výbavy a doplňkových služeb. Potřebovala proto i nadstandardní prezentaci své nabídky. Od A do Z. Pro klienta jsem vytvořila strategii, zvučné jméno Kempio a vizuální podobu značky. Navázali jsme tvorbou webu s konfigurátorem pronájmu na míru. Zajistila jsem grafické návrhy venkovní reklamy a vizitek.

      https://www.alchymieznacky.cz/kempio
  • Grafický design / branding

    • Filuta AI / Tvorba značky

      Filuta AI, 2022

      Obrázek reference

      Když mě spoluzakladatel Filuta AI Filip Dvořák oslovil s tím, abych mu navrhla novou značku pro startup, byla jsem nadšená z možnosti spolupracovat s týmem vizionářů, který právě vytvářel něco opravdu revolučního v oblasti umělé inteligence. A který pro svoji snahu získal největší grant a podporu investorů v Česku. Filuta vyjadřuje chytrost, obratnost a inovativnost, což jsou hodnoty, které tým chtěl do svého projektu vložit. Díky jasné brand strategii nam vzniklo jednoduché, ale silné logo, které v sobě spojuje prvky technologie a lidskosti. Našli jsme směr pro vizuální styl, který by co nejlépe reprezentoval postavení, filozofii a hodnoty společnosti. Navázali jsme webdesignem, tvorbou vizitek pro tým, rollupy, tvorbou prezentací a merchem.

      Když mě spoluzakladatel Filuta AI Filip Dvořák oslovil s tím, abych mu navrhla novou značku pro startup, byla jsem nadšená z možnosti spolupracovat s týmem vizionářů, který právě vytvářel něco opravdu revolučního v oblasti umělé inteligence. A který pro svoji snahu získal největší grant a podporu investorů v Česku. Filuta vyjadřuje chytrost, obratnost a inovativnost, což jsou hodnoty, které tým chtěl do svého projektu vložit. Díky jasné brand strategii nam vzniklo jednoduché, ale silné logo, které v sobě spojuje prvky technologie a lidskosti. Našli jsme směr pro vizuální styl, který by co nejlépe reprezentoval postavení, filozofii a hodnoty společnosti. Navázali jsme webdesignem, tvorbou vizitek pro tým, rollupy, tvorbou prezentací a merchem.

      https://www.alchymieznacky.cz/filuta
    • Maria Rest Photography / Tvorba značky

      Maria Rest Photography, 2019

      Obrázek reference

      Maria Rest je úžasná fotografka a certifikovaná průvodkyně. Cestovatelka a organizátorka foto-výletů pro veřejnost. Její práce vyniká dokonalými detaily a vysokou estetickou úrovní. Pro Marii jsme rozpracovali jemný a nadčasový vizuální styl a minimalistické online portfolio. Více ukázek můžete vidět na www.alchymieznacky.cz

      Maria Rest je úžasná fotografka a certifikovaná průvodkyně. Cestovatelka a organizátorka foto-výletů pro veřejnost. Její práce vyniká dokonalými detaily a vysokou estetickou úrovní. Pro Marii jsme rozpracovali jemný a nadčasový vizuální styl a minimalistické online portfolio. Více ukázek můžete vidět na www.alchymieznacky.cz

      https://www.alchymieznacky.cz/mariarest
  • Webdesign

    • Izi / Platforma pro tvůrce

      Lenka Stehnová, 2024

      Obrázek reference

      Svět kolem nás je fascinující směsicí základních prvků, které společně tvoří složité struktury a nesou v sobě zakódovanou informaci. Stejně jako jednoduché linie a tečky Morseovy abecedy dokáží přenést složitou zprávu, i základní prvky jako atomy a molekuly nesou informace, které jsou základem veškeré hmoty a života. V rámci dotace Kreativní vouchery jsem pro klientku navrhla inovativní webovou platformu IZI zaměřenou na tvůrce, kreativce, influencery a malé podnikatele. Vznikla brand strategie, logika celé aplikace a hravý vizuální design, který zakládá na jednoduchosti a komplexnosti v jednom. Jako signály morseovky.

      Svět kolem nás je fascinující směsicí základních prvků, které společně tvoří složité struktury a nesou v sobě zakódovanou informaci. Stejně jako jednoduché linie a tečky Morseovy abecedy dokáží přenést složitou zprávu, i základní prvky jako atomy a molekuly nesou informace, které jsou základem veškeré hmoty a života. V rámci dotace Kreativní vouchery jsem pro klientku navrhla inovativní webovou platformu IZI zaměřenou na tvůrce, kreativce, influencery a malé podnikatele. Vznikla brand strategie, logika celé aplikace a hravý vizuální design, který zakládá na jednoduchosti a komplexnosti v jednom. Jako signály morseovky.

      https://www.alchymieznacky.cz/izi
    • Kempio / Tvorba značky a webu pro půjčovnu karavanů

      Kempio.cz, 2021

      Obrázek reference

      Nová půjčovna prémiových karavanů nabízí svým zákazníkům nadstandard v podobě renomované značky německých karavanů Hobby, komfortní výbavy a doplňkových služeb. Potřebovala proto i nadstandardní prezentaci své nabídky. Od A do Z. Pro klienta jsem vytvořila strategii, zvučné jméno Kempio a vizuální podobu značky. Navázali jsme tvorbou webu s konfigurátorem pronájmu na míru. Zajistila jsem grafické návrhy venkovní reklamy a vizitek.

      Nová půjčovna prémiových karavanů nabízí svým zákazníkům nadstandard v podobě renomované značky německých karavanů Hobby, komfortní výbavy a doplňkových služeb. Potřebovala proto i nadstandardní prezentaci své nabídky. Od A do Z. Pro klienta jsem vytvořila strategii, zvučné jméno Kempio a vizuální podobu značky. Navázali jsme tvorbou webu s konfigurátorem pronájmu na míru. Zajistila jsem grafické návrhy venkovní reklamy a vizitek.

      https://www.kempio.cz
  • Fotografie

    • Maria Rochas / Brand design a focení pro web

      Maria Rochas, 2021

      Obrázek reference

      Když ji potkáte, Maria Rochas Vás zaujme napoprvé. Svoji živou energií, neotřelým pohledem na věc, moudrostí, autenticitou a lidskostí. Maria pomáhá lidem cítit se dobře – skrz upravenou a esteticky vyladěnou domácnost a uzdravení životního prostoru. Rozsáhlá spolupráce zahrnovala tvorbu vizuálního stylu, který odrážel minimalismus a zároveň osobní charisma zadavatelky. Navázali jsme tvorbou vizitek, brandovým focením a vytvořili jsme webovou prezentaci na klíč nabitou informacemi.

      Když ji potkáte, Maria Rochas Vás zaujme napoprvé. Svoji živou energií, neotřelým pohledem na věc, moudrostí, autenticitou a lidskostí. Maria pomáhá lidem cítit se dobře – skrz upravenou a esteticky vyladěnou domácnost a uzdravení životního prostoru. Rozsáhlá spolupráce zahrnovala tvorbu vizuálního stylu, který odrážel minimalismus a zároveň osobní charisma zadavatelky. Navázali jsme tvorbou vizitek, brandovým focením a vytvořili jsme webovou prezentaci na klíč nabitou informacemi.

      https://www.alchymieznacky.cz/mariarochas
    • Muzeum smyslů / Focení pro web a kampaně

      Museum of Senses Prague, 2021

      Obrázek reference

      Komerční focení pro pražské Muzeum smyslů, které překračuje hranice představivosti – od iluzí, které vás překvapí, po smyslové zážitky, které vám otevřou nové perspektivy. Zachytila jsem dění a interakci s expozicemi muzea (RGB MÍSTNOST, LÓŽE Z HŘEBÍKŮ, AMESOVA MÍSTNOST, NEKONEČNÁ DISKO MÍSTNOST, HLAVA NA TALÍŘI a další). Foto byly využity pro komeční účely a propogaci jak v online, tak i tištěných médiích.

      Komerční focení pro pražské Muzeum smyslů, které překračuje hranice představivosti – od iluzí, které vás překvapí, po smyslové zážitky, které vám otevřou nové perspektivy. Zachytila jsem dění a interakci s expozicemi muzea (RGB MÍSTNOST, LÓŽE Z HŘEBÍKŮ, AMESOVA MÍSTNOST, NEKONEČNÁ DISKO MÍSTNOST, HLAVA NA TALÍŘI a další). Foto byly využity pro komeční účely a propogaci jak v online, tak i tištěných médiích.

  • UX design

    • Sunar / Obsahová strategie a UX

      Bistro Agency / Mc Cann, 2012

      Obrázek reference

      Sunar je značka dětské výživy s více než staletou historii, na které doslova vyrůstaly mnohé generace Čechů. Mým úkolem bylo vymyslet novou obsahovou / komunikační strategii, architekturu webu a rozpracovat high-fidelity wireframy se skutečným obsahem. Z e-shopu se stála platforma pro maminky (budování komunity, poradenství odborníků, pediatrů a jiné).

      Sunar je značka dětské výživy s více než staletou historii, na které doslova vyrůstaly mnohé generace Čechů. Mým úkolem bylo vymyslet novou obsahovou / komunikační strategii, architekturu webu a rozpracovat high-fidelity wireframy se skutečným obsahem. Z e-shopu se stála platforma pro maminky (budování komunity, poradenství odborníků, pediatrů a jiné).

    • Mix UX projektů

      Bistro Agency, Mediafactory, 2012-2024

      Obrázek reference

      V rámci spolupráce s agenturami nebo přímo se zadavateli jsem vylepšovala průchodnost webového rozhraní, navrhovala strukturu, flow a obsahovou strategii, kreslila wireframy, prováděla výzkum a hloubkové rozhovory s cílovou skupinou. UX spolupráce pro značky všech rozměrů: AVG Mall.cz ČSOB Normain KlubK2 Sunar Aquila Mediafactory Ladybio 4home a další.

      V rámci spolupráce s agenturami nebo přímo se zadavateli jsem vylepšovala průchodnost webového rozhraní, navrhovala strukturu, flow a obsahovou strategii, kreslila wireframy, prováděla výzkum a hloubkové rozhovory s cílovou skupinou. UX spolupráce pro značky všech rozměrů: AVG Mall.cz ČSOB Normain KlubK2 Sunar Aquila Mediafactory Ladybio 4home a další.