Detail kreativce
Mgr. Viktorie Elbirlik
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 28865995
Kontakt:
Viktorie Elbirlik
+420777298883
viktoria.dobrobabenko@gmail.com
O profilu kreativce
Věřím, že tvořit úspěšné značky je tak trochu alchymie – nauka a kouzlo v jednom. Již 15 let vymýšlím a vyprávím inspirativní příběhy značek slovem a obrazem. Držím slovo a termíny. Od roku 2023 aktivně pomáhám i s procesem podání žádosti o dotaci KV - u mě uplatníte svůj Kreativní voucher pro komplexní tvorbu (přitažlivé a odolné) značky včetně strategie, názvu, loga a CI, webu a obsahu.
Strategický branding a poetický design
BRANDING DLE ARCHETYPŮ - OBSAHOVÁ STRATEGIE & UX - WEB & TISKOVINY - IDEAMAKING a COPY
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Sámova 410/28
Praha 10 10100 Hlavní město Praha -
Kontaktní adresa
Sámova 410
Praha 10100
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Práce s texty
-
Cvaky Cvak / Brand naming, kreativa a celková tvorba značky
Fotokurzy Cvaky Cvak, 2023-2024
Srdcový projekt, který vznikl díky dotaci Kreativní vouchery, ale především díky odvaze a víře v podnikatelský sen: pomáhat rozvíjet dětskou kreativitu přes focení. Neotřelým způsobem. Nesmírně děkuji zakladatelce Veronice Kružíkové za plnou důvěru s tvorbou této roztomilé značky. Od strategie a prvotního nápadu na jméno a brand postavu, přes texty (vznikl nejen slogan, ale i můj historicky první brand song!), web, tiskoviny, ilustrace a animace, rozvojové hry až po maskota. Cvaky Cvak žije, roste a vyvíje se dál a dál. Mám ohromnou radost, být toho součástí. ------
Srdcový projekt, který vznikl díky dotaci Kreativní vouchery, ale především díky odvaze a víře v podnikatelský sen: pomáhat rozvíjet dětskou kreativitu přes focení. Neotřelým způsobem. Nesmírně děkuji zakladatelce Veronice Kružíkové za plnou důvěru s tvorbou této roztomilé značky. Od strategie a prvotního nápadu na jméno a brand postavu, přes texty (vznikl nejen slogan, ale i můj historicky první brand song!), web, tiskoviny, ilustrace a animace, rozvojové hry až po maskota. Cvaky Cvak žije, roste a vyvíje se dál a dál. Mám ohromnou radost, být toho součástí. ------
-
Malá Arkádie / Tvorba značky včetně brand namingu pro rodinné včelařství
Markéta a Michal Brucknerovi, 2022
Arkádie byla podle řecké mytologie sídlem boha Pana. Obyvatelé této odlehlé oblasti byli prostí pastevci, kteří žili pohodovým životem – stranou politických intrik a obchodnických taktik. Také jsme si vytvořili svoji vlastní „Malou Arkádii" jako symbol návratu k půdě, opravdovosti a přirozenosti. Pro statek rodiny Brücknerových na Kutnohorsku jsem vytvořila celý koncept, název, ručně kreslené logo a rustikální vizuální styl. Postavili jsme web založený na autentickém příběhu a navrhli obaly a etikety na domácí víno, med a marmelády. Vznikla značka, která zahřeje u srdce, vykouzlí úsměv a přenese Vás na chvíli do idylického světa. Vítejte v Malé Arkádii.
Arkádie byla podle řecké mytologie sídlem boha Pana. Obyvatelé této odlehlé oblasti byli prostí pastevci, kteří žili pohodovým životem – stranou politických intrik a obchodnických taktik. Také jsme si vytvořili svoji vlastní „Malou Arkádii" jako symbol návratu k půdě, opravdovosti a přirozenosti. Pro statek rodiny Brücknerových na Kutnohorsku jsem vytvořila celý koncept, název, ručně kreslené logo a rustikální vizuální styl. Postavili jsme web založený na autentickém příběhu a navrhli obaly a etikety na domácí víno, med a marmelády. Vznikla značka, která zahřeje u srdce, vykouzlí úsměv a přenese Vás na chvíli do idylického světa. Vítejte v Malé Arkádii.
-
Bistrotéka Nevinnost / Tvorba značky včetně názvu a copywritingu
Lucie Vrtišová, 2023
Malé, útulné a neotřelé místo v Brandýse, které jen tak neminete. Za necelých 2 měsíce v těsné spolupráci s klientkou (mezi rekonstrukcí prostorů a slavnostním otevřením, od prvotního nápadu po brand výstupy) vznikla Bistrotéka Nevinnost. Rodinný podnik a značka, která staví na dvojsmyslech, humoru a radosti z jídla, přátelství a života samotného. Pro Nevinnost jsme navrhli celý kreativní koncept: brand strategii, hravý storytelling, název, headliny a sdělení, vizuální styl včetně šablon pro Instagram, design jídelního lístku a značení provozovny.
Malé, útulné a neotřelé místo v Brandýse, které jen tak neminete. Za necelých 2 měsíce v těsné spolupráci s klientkou (mezi rekonstrukcí prostorů a slavnostním otevřením, od prvotního nápadu po brand výstupy) vznikla Bistrotéka Nevinnost. Rodinný podnik a značka, která staví na dvojsmyslech, humoru a radosti z jídla, přátelství a života samotného. Pro Nevinnost jsme navrhli celý kreativní koncept: brand strategii, hravý storytelling, název, headliny a sdělení, vizuální styl včetně šablon pro Instagram, design jídelního lístku a značení provozovny.
-
YESKINYE / Tvorba značky včetně brand namingu pro obchod s kometikou
Katka Zabrodská / Yeskinye, 2024
Yeskinye je nový příbramský concept store s výběrovou přírodní kosmetikou a holistická poradna pro krásu těla a duše. Inspirována jednoduchostí skalního umění, organickými tvary, pradávnou moudrostí a klidem posvátných míst, Yeskinye poskytuje zenový prostor, kde můžeme být sami sebou. Majitelka Katka mě oslovila s tím, abych ji značku navrhla úplně od základů - za 2 měsíce spolupráce a hledání té pravé "esence" vznikly brand strategie, název, vizuální styl a spousta nápadů na komunikaci tohoto skvělého místa.
Yeskinye je nový příbramský concept store s výběrovou přírodní kosmetikou a holistická poradna pro krásu těla a duše. Inspirována jednoduchostí skalního umění, organickými tvary, pradávnou moudrostí a klidem posvátných míst, Yeskinye poskytuje zenový prostor, kde můžeme být sami sebou. Majitelka Katka mě oslovila s tím, abych ji značku navrhla úplně od základů - za 2 měsíce spolupráce a hledání té pravé "esence" vznikly brand strategie, název, vizuální styl a spousta nápadů na komunikaci tohoto skvělého místa.
-
Ideamaking a copywriting / Nescafe 3v1
Lineart Agency, 2012
Kampaň "Morning Zombie" byla zaměřena na studenty a obsahovala speciální letáky pro identifikaci zombie s ukázkami produktů, survival food truck a nástroje pro šíření virálního poselství. Tvořila jsem koncepci, headliny a textaci. Kromě toho jsem koordinovala tým a dohlížela na implementaci všech kreativních prvků. Art director a designer: Chuanma Bonastre / Lineart.
Kampaň "Morning Zombie" byla zaměřena na studenty a obsahovala speciální letáky pro identifikaci zombie s ukázkami produktů, survival food truck a nástroje pro šíření virálního poselství. Tvořila jsem koncepci, headliny a textaci. Kromě toho jsem koordinovala tým a dohlížela na implementaci všech kreativních prvků. Art director a designer: Chuanma Bonastre / Lineart.
-
-
Marketingové strategie
-
Cvaky Cvak - fotografické kurzy pro děti
CvakyCvak.cz, 2023-2024
Cvaky Cvak je fotografický projekt pro děti, který vznikl díky dotaci Kreativní vouchery a podnikatelskému snu. Komplexní tvorba značky Cvaky Cvak zahrnovala nastavení brand strategie, tonality komunikace, obsahovou strategii, rozpracování vizuální identity, webdesign, tvorbu textů a design propagačních předmětů. Vznikl hravý název Cvaky Cvak a postava žabáka Cvakýho, který vede a motivuje děti k focení a kreativním činnostem. Zaměřili se na přátelskou a inspirativní komunikaci, která podporuje kreativitu a zábavu. Spolupráce na projektu pokračovala od nápadu na jméno, přes texty, slogan, web, tiskoviny, ilustrace, animace, hry až po maskota. Cvaky Cvak žije a vyvíjí se dál.
Cvaky Cvak je fotografický projekt pro děti, který vznikl díky dotaci Kreativní vouchery a podnikatelskému snu. Komplexní tvorba značky Cvaky Cvak zahrnovala nastavení brand strategie, tonality komunikace, obsahovou strategii, rozpracování vizuální identity, webdesign, tvorbu textů a design propagačních předmětů. Vznikl hravý název Cvaky Cvak a postava žabáka Cvakýho, který vede a motivuje děti k focení a kreativním činnostem. Zaměřili se na přátelskou a inspirativní komunikaci, která podporuje kreativitu a zábavu. Spolupráce na projektu pokračovala od nápadu na jméno, přes texty, slogan, web, tiskoviny, ilustrace, animace, hry až po maskota. Cvaky Cvak žije a vyvíjí se dál.
-
Kempio.cz
Kempio.cz, 2021
Vyrazte s Kempio na „karavantickou“ dovolenou! Nová půjčovna prémiových karavanů nabízí svým zákazníkům nadstandard v podobě renomované značky německých karavanů Hobby, komfortní výbavy a doplňkových služeb. Potřebovala proto i nadstandardní prezentaci své nabídky. Od A do Z. Pro klienta jsem vytvořila strategii, zvučné jméno Kempio a vizuální podobu značky. Navázali jsme tvorbou webu s konfigurátorem pronájmu na míru. Zajistila jsem grafické návrhy venkovní reklamy a vizitek.
Vyrazte s Kempio na „karavantickou“ dovolenou! Nová půjčovna prémiových karavanů nabízí svým zákazníkům nadstandard v podobě renomované značky německých karavanů Hobby, komfortní výbavy a doplňkových služeb. Potřebovala proto i nadstandardní prezentaci své nabídky. Od A do Z. Pro klienta jsem vytvořila strategii, zvučné jméno Kempio a vizuální podobu značky. Navázali jsme tvorbou webu s konfigurátorem pronájmu na míru. Zajistila jsem grafické návrhy venkovní reklamy a vizitek.
-
-
Grafický design / branding
-
Filuta AI / Tvorba značky
Filuta AI, 2022
Když mě spoluzakladatel Filuta AI Filip Dvořák oslovil s tím, abych mu navrhla novou značku pro startup, byla jsem nadšená z možnosti spolupracovat s týmem vizionářů, který právě vytvářel něco opravdu revolučního v oblasti umělé inteligence. A který pro svoji snahu získal největší grant a podporu investorů v Česku. Filuta vyjadřuje chytrost, obratnost a inovativnost, což jsou hodnoty, které tým chtěl do svého projektu vložit. Díky jasné brand strategii nam vzniklo jednoduché, ale silné logo, které v sobě spojuje prvky technologie a lidskosti. Našli jsme směr pro vizuální styl, který by co nejlépe reprezentoval postavení, filozofii a hodnoty společnosti. Navázali jsme webdesignem, tvorbou vizitek pro tým, rollupy, tvorbou prezentací a merchem.
Když mě spoluzakladatel Filuta AI Filip Dvořák oslovil s tím, abych mu navrhla novou značku pro startup, byla jsem nadšená z možnosti spolupracovat s týmem vizionářů, který právě vytvářel něco opravdu revolučního v oblasti umělé inteligence. A který pro svoji snahu získal největší grant a podporu investorů v Česku. Filuta vyjadřuje chytrost, obratnost a inovativnost, což jsou hodnoty, které tým chtěl do svého projektu vložit. Díky jasné brand strategii nam vzniklo jednoduché, ale silné logo, které v sobě spojuje prvky technologie a lidskosti. Našli jsme směr pro vizuální styl, který by co nejlépe reprezentoval postavení, filozofii a hodnoty společnosti. Navázali jsme webdesignem, tvorbou vizitek pro tým, rollupy, tvorbou prezentací a merchem.
-
Maria Rest Photography / Tvorba značky
Maria Rest Photography, 2019
Maria Rest je úžasná fotografka a certifikovaná průvodkyně. Cestovatelka a organizátorka foto-výletů pro veřejnost. Její práce vyniká dokonalými detaily a vysokou estetickou úrovní. Pro Marii jsme rozpracovali jemný a nadčasový vizuální styl a minimalistické online portfolio. Více ukázek můžete vidět na www.alchymieznacky.cz
Maria Rest je úžasná fotografka a certifikovaná průvodkyně. Cestovatelka a organizátorka foto-výletů pro veřejnost. Její práce vyniká dokonalými detaily a vysokou estetickou úrovní. Pro Marii jsme rozpracovali jemný a nadčasový vizuální styl a minimalistické online portfolio. Více ukázek můžete vidět na www.alchymieznacky.cz
-
Moonbaby / Tvorba značky
Moonbaby, 2022
„DNA značky MOONBABY je výsledkem vášně pro design, estetiku a přesvědčení, že krása spočívá v každém detailu.“ Posláním značky Moonbaby je dělat období mateřství ještě krásnějším – skrz nádherné, funkční a udržitelné doplňky a potřeby pro miminka. Od ekologických a certifikovaných textilních výrobků až po měkké pletené produkty. Značka používá čisté tvary, univerzální barvy a jemné potisky plné osobitosti. Minimalismus, modularita a hravost provází veškerou vizuální identitou Moonbaby, která využívá základní geometrické prvky loga napříč designem.
„DNA značky MOONBABY je výsledkem vášně pro design, estetiku a přesvědčení, že krása spočívá v každém detailu.“ Posláním značky Moonbaby je dělat období mateřství ještě krásnějším – skrz nádherné, funkční a udržitelné doplňky a potřeby pro miminka. Od ekologických a certifikovaných textilních výrobků až po měkké pletené produkty. Značka používá čisté tvary, univerzální barvy a jemné potisky plné osobitosti. Minimalismus, modularita a hravost provází veškerou vizuální identitou Moonbaby, která využívá základní geometrické prvky loga napříč designem.
-
Veronika Kružíková / Tvorba značky
Veronika Kružíková, 2019
Jemnost, profesionalita, přirozenost, špičková kvalita. Veronika Kružiková, rodinná dokumentaristka. Člověk s velkým srdcem, pokorou a neuvěřitelnou energií. Fotí pro nadaci Debra a zachycuje život českých rodin - takový jako je, bez příkras a rekvizitů. Dojemné momenty, které se již nevratí. Opravdové a tak vzacné. Logo pro fotografické služby Veroniky vznikalo bez jediné úpravy. Hned napoprvé jsme obě věděly, že nový vizuál Veroniku a její práci naprosto vystihuje. Veronika píše příběhy světlem, vždy dokáže zachytit emoce a zvěčnit je v luxusní fotoknize. Takovém rodinném klenotu mnoha generací. Právě proto je v jádru loga kniha tvořena iniciálami V a K. Po tvorbě značky jsme se vrhly na návrh balení, tiskovin a vzhled samotného produktu - fotoknihy jedinečných okamžiků.
Jemnost, profesionalita, přirozenost, špičková kvalita. Veronika Kružiková, rodinná dokumentaristka. Člověk s velkým srdcem, pokorou a neuvěřitelnou energií. Fotí pro nadaci Debra a zachycuje život českých rodin - takový jako je, bez příkras a rekvizitů. Dojemné momenty, které se již nevratí. Opravdové a tak vzacné. Logo pro fotografické služby Veroniky vznikalo bez jediné úpravy. Hned napoprvé jsme obě věděly, že nový vizuál Veroniku a její práci naprosto vystihuje. Veronika píše příběhy světlem, vždy dokáže zachytit emoce a zvěčnit je v luxusní fotoknize. Takovém rodinném klenotu mnoha generací. Právě proto je v jádru loga kniha tvořena iniciálami V a K. Po tvorbě značky jsme se vrhly na návrh balení, tiskovin a vzhled samotného produktu - fotoknihy jedinečných okamžiků.
-
Cvaky Cvak / Komplexní tvorba značky fotoprojektu pro děti
Fotokurzy Cvaky Cvak, 2023-2024
"Viktorii doporučuji z celého srdce. Minulý rok jsme spolu přes KREATIVNÍ VOUCHER spolupracovaly na mém nápadu fotografických školení pro děti. Viktorie uchopila vše úplně od podlahy, navrhla mi název, logo, barvy, fonty, letáky, feed na Instagram, web a dokonce i maskota. Vymyslela celkový koncept do sebemenších detailů, který mě baví víc a víc. Viktorie i moje nová značka Cvaky Cvak budou navždy moje srdcovka!" Veronika Kružíková Zakladatelka a lektorka fotoprojektu CvakyCvak
"Viktorii doporučuji z celého srdce. Minulý rok jsme spolu přes KREATIVNÍ VOUCHER spolupracovaly na mém nápadu fotografických školení pro děti. Viktorie uchopila vše úplně od podlahy, navrhla mi název, logo, barvy, fonty, letáky, feed na Instagram, web a dokonce i maskota. Vymyslela celkový koncept do sebemenších detailů, který mě baví víc a víc. Viktorie i moje nová značka Cvaky Cvak budou navždy moje srdcovka!" Veronika Kružíková Zakladatelka a lektorka fotoprojektu CvakyCvak
-
-
Webdesign
-
Izi / Platforma pro tvůrce
Lenka Stehnová, 2024
Svět kolem nás je fascinující směsicí základních prvků, které společně tvoří složité struktury a nesou v sobě zakódovanou informaci. Stejně jako jednoduché linie a tečky Morseovy abecedy dokáží přenést složitou zprávu, i základní prvky jako atomy a molekuly nesou informace, které jsou základem veškeré hmoty a života. V rámci dotace Kreativní vouchery jsem pro klientku navrhla inovativní webovou platformu IZI zaměřenou na tvůrce, kreativce, influencery a malé podnikatele. Vznikla brand strategie, logika celé aplikace a hravý vizuální design, který zakládá na jednoduchosti a komplexnosti v jednom. Jako signály morseovky.
Svět kolem nás je fascinující směsicí základních prvků, které společně tvoří složité struktury a nesou v sobě zakódovanou informaci. Stejně jako jednoduché linie a tečky Morseovy abecedy dokáží přenést složitou zprávu, i základní prvky jako atomy a molekuly nesou informace, které jsou základem veškeré hmoty a života. V rámci dotace Kreativní vouchery jsem pro klientku navrhla inovativní webovou platformu IZI zaměřenou na tvůrce, kreativce, influencery a malé podnikatele. Vznikla brand strategie, logika celé aplikace a hravý vizuální design, který zakládá na jednoduchosti a komplexnosti v jednom. Jako signály morseovky.
-
Kempio / Tvorba značky a webu pro půjčovnu karavanů
Kempio.cz, 2021
Nová půjčovna prémiových karavanů nabízí svým zákazníkům nadstandard v podobě renomované značky německých karavanů Hobby, komfortní výbavy a doplňkových služeb. Potřebovala proto i nadstandardní prezentaci své nabídky. Od A do Z. Pro klienta jsem vytvořila strategii, zvučné jméno Kempio a vizuální podobu značky. Navázali jsme tvorbou webu s konfigurátorem pronájmu na míru. Zajistila jsem grafické návrhy venkovní reklamy a vizitek.
Nová půjčovna prémiových karavanů nabízí svým zákazníkům nadstandard v podobě renomované značky německých karavanů Hobby, komfortní výbavy a doplňkových služeb. Potřebovala proto i nadstandardní prezentaci své nabídky. Od A do Z. Pro klienta jsem vytvořila strategii, zvučné jméno Kempio a vizuální podobu značky. Navázali jsme tvorbou webu s konfigurátorem pronájmu na míru. Zajistila jsem grafické návrhy venkovní reklamy a vizitek.
-
Siel Beauty / Tvorba značky včetně webu
Siel Beauty, 2022
Biotech kosmetika, zastoupená značkou Siel Beauty, přináší luxusní péči pro zdravou pokožku a mladistvý vzhled. Značka staví na třech pilířích – spojení krásy, vědy a přírody. Vytvořila jsem minimalistický, a přitom elegantní styl loga, „vyšperkovaný“ monogramem s atomickou strukturou a počátečním písmenem S. Vizuální styl jsme doplnili tvorbou webové šablony na míru.
Biotech kosmetika, zastoupená značkou Siel Beauty, přináší luxusní péči pro zdravou pokožku a mladistvý vzhled. Značka staví na třech pilířích – spojení krásy, vědy a přírody. Vytvořila jsem minimalistický, a přitom elegantní styl loga, „vyšperkovaný“ monogramem s atomickou strukturou a počátečním písmenem S. Vizuální styl jsme doplnili tvorbou webové šablony na míru.
-
Web pro KonMari expertku Marii Rochas
Maria Rochas, 2021
Když ji potkáte, Maria Rochas Vás zaujme napoprvé. Svoji živou energií, neotřelým pohledem na věc, moudrostí, autenticitou a lidskostí. Maria pomáhá lidem cítit se dobře – skrz upravenou a esteticky vyladěnou domácnost a uzdravení životního prostoru. Rozsáhlá spolupráce zahrnovala tvorbu vizuálního stylu, který odrážel minimalismus a zároveň osobní charisma zadavatelky. Navázali jsme tvorbou vizitek, brandovým focením a vytvořili jsme webovou prezentaci na klíč nabitou informacemi.
Když ji potkáte, Maria Rochas Vás zaujme napoprvé. Svoji živou energií, neotřelým pohledem na věc, moudrostí, autenticitou a lidskostí. Maria pomáhá lidem cítit se dobře – skrz upravenou a esteticky vyladěnou domácnost a uzdravení životního prostoru. Rozsáhlá spolupráce zahrnovala tvorbu vizuálního stylu, který odrážel minimalismus a zároveň osobní charisma zadavatelky. Navázali jsme tvorbou vizitek, brandovým focením a vytvořili jsme webovou prezentaci na klíč nabitou informacemi.
-
-
Fotografie
-
Maria Rochas / Brand design a focení pro web
Maria Rochas, 2021
Když ji potkáte, Maria Rochas Vás zaujme napoprvé. Svoji živou energií, neotřelým pohledem na věc, moudrostí, autenticitou a lidskostí. Maria pomáhá lidem cítit se dobře – skrz upravenou a esteticky vyladěnou domácnost a uzdravení životního prostoru. Rozsáhlá spolupráce zahrnovala tvorbu vizuálního stylu, který odrážel minimalismus a zároveň osobní charisma zadavatelky. Navázali jsme tvorbou vizitek, brandovým focením a vytvořili jsme webovou prezentaci na klíč nabitou informacemi.
Když ji potkáte, Maria Rochas Vás zaujme napoprvé. Svoji živou energií, neotřelým pohledem na věc, moudrostí, autenticitou a lidskostí. Maria pomáhá lidem cítit se dobře – skrz upravenou a esteticky vyladěnou domácnost a uzdravení životního prostoru. Rozsáhlá spolupráce zahrnovala tvorbu vizuálního stylu, který odrážel minimalismus a zároveň osobní charisma zadavatelky. Navázali jsme tvorbou vizitek, brandovým focením a vytvořili jsme webovou prezentaci na klíč nabitou informacemi.
-
Muzeum smyslů / Focení pro web a kampaně
Museum of Senses Prague, 2021
Komerční focení pro pražské Muzeum smyslů, které překračuje hranice představivosti – od iluzí, které vás překvapí, po smyslové zážitky, které vám otevřou nové perspektivy. Zachytila jsem dění a interakci s expozicemi muzea (RGB MÍSTNOST, LÓŽE Z HŘEBÍKŮ, AMESOVA MÍSTNOST, NEKONEČNÁ DISKO MÍSTNOST, HLAVA NA TALÍŘI a další). Foto byly využity pro komeční účely a propogaci jak v online, tak i tištěných médiích.
Komerční focení pro pražské Muzeum smyslů, které překračuje hranice představivosti – od iluzí, které vás překvapí, po smyslové zážitky, které vám otevřou nové perspektivy. Zachytila jsem dění a interakci s expozicemi muzea (RGB MÍSTNOST, LÓŽE Z HŘEBÍKŮ, AMESOVA MÍSTNOST, NEKONEČNÁ DISKO MÍSTNOST, HLAVA NA TALÍŘI a další). Foto byly využity pro komeční účely a propogaci jak v online, tak i tištěných médiích.
-
Vizuální studie focení ženského portrétu uprostřed velkoměsta.
Soukromý projekt, 2019-2021
Přirozené venkovní focení bez přípravy a rekvizit. Zachycuje nejen obraz, ale i odlesk ženské duše, a nabízí autentický pohled na krásu (ne)obyčejných žen v kouzelném prostředí historických pražských ulic. Oslavuje jedinečnost a skryté tajemství a poselství, které v sobě každá žena nosí, čímž odhaluje jejich pravou podstatu a vnitřní sílu.
Přirozené venkovní focení bez přípravy a rekvizit. Zachycuje nejen obraz, ale i odlesk ženské duše, a nabízí autentický pohled na krásu (ne)obyčejných žen v kouzelném prostředí historických pražských ulic. Oslavuje jedinečnost a skryté tajemství a poselství, které v sobě každá žena nosí, čímž odhaluje jejich pravou podstatu a vnitřní sílu.
-
-
UX design
-
Sunar / Obsahová strategie a UX
Bistro Agency / Mc Cann, 2012
Sunar je značka dětské výživy s více než staletou historii, na které doslova vyrůstaly mnohé generace Čechů. Mým úkolem bylo vymyslet novou obsahovou / komunikační strategii, architekturu webu a rozpracovat high-fidelity wireframy se skutečným obsahem. Z e-shopu se stála platforma pro maminky (budování komunity, poradenství odborníků, pediatrů a jiné).
Sunar je značka dětské výživy s více než staletou historii, na které doslova vyrůstaly mnohé generace Čechů. Mým úkolem bylo vymyslet novou obsahovou / komunikační strategii, architekturu webu a rozpracovat high-fidelity wireframy se skutečným obsahem. Z e-shopu se stála platforma pro maminky (budování komunity, poradenství odborníků, pediatrů a jiné).
-
Mix UX projektů
Bistro Agency, Mediafactory, 2012-2024
V rámci spolupráce s agenturami nebo přímo se zadavateli jsem vylepšovala průchodnost webového rozhraní, navrhovala strukturu, flow a obsahovou strategii, kreslila wireframy, prováděla výzkum a hloubkové rozhovory s cílovou skupinou. UX spolupráce pro značky všech rozměrů: AVG Mall.cz ČSOB Normain KlubK2 Sunar Aquila Mediafactory Ladybio 4home a další.
V rámci spolupráce s agenturami nebo přímo se zadavateli jsem vylepšovala průchodnost webového rozhraní, navrhovala strukturu, flow a obsahovou strategii, kreslila wireframy, prováděla výzkum a hloubkové rozhovory s cílovou skupinou. UX spolupráce pro značky všech rozměrů: AVG Mall.cz ČSOB Normain KlubK2 Sunar Aquila Mediafactory Ladybio 4home a další.
-