Detail kreativce
Move up, s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 45281548
Kontakt:
Ivan Lukáš
+420 602 642 642
ivan@moveup.cz
O profilu kreativce
Zajišťujeme tradiční i vysoce inovativní služby především z oblasti public relations, komunikace, marketingu, digitálního publikování a tvorby obsahu. V našem portfoliu ale nechybí žádný moderní informační kanál ani komunikační metoda. Díky našim bohatým zkušenostem dokážeme účinně pomáhat s rozvojem začínajícím startupům, firmám všech velikostí i nadnárodním podnikům.
Komunikační agentura
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Veselá 169/24
Brno 60200 -
Kontaktní adresa:
Veselá 169/24
Brno 60200
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Dr. Max: digitální publikování
Dr. Max, 2019
Připravujeme digitální publikace magazínů Max Magazín a Maximum. Zajišťujeme atraktivní design, který současně umožňuje využití všech prvků interakce se čtenářem, které umožňuje současné digitální publikování (křížovky, galerie, videa, omalovánky, 3D vizualizace). Publikace jsou dostupné pro iOS i Android v samostatné aplikaci DrMax Média.
Připravujeme digitální publikace magazínů Max Magazín a Maximum. Zajišťujeme atraktivní design, který současně umožňuje využití všech prvků interakce se čtenářem, které umožňuje současné digitální publikování (křížovky, galerie, videa, omalovánky, 3D vizualizace). Publikace jsou dostupné pro iOS i Android v samostatné aplikaci DrMax Média.
-
World From Space: tvorba webových stránek
World From Space, 2020
Společnost World From Space zajišťuje satelitní monitoring stavu polních plodin. Speciálně pro tuto službu - DynaCrop - jsme vytvořili nový web s cílem získávat klientovi nové zákazníky. Zaměřili jsme se na atraktivní grafiku, vhodné podmínky pro vyhledatelnost webu i možnost vyzkoušet si demo verzi produktu.
Společnost World From Space zajišťuje satelitní monitoring stavu polních plodin. Speciálně pro tuto službu - DynaCrop - jsme vytvořili nový web s cílem získávat klientovi nové zákazníky. Zaměřili jsme se na atraktivní grafiku, vhodné podmínky pro vyhledatelnost webu i možnost vyzkoušet si demo verzi produktu.
-
Webdesign
-
AnyoneGo: Tvorba webu
AnyoneGo, 2020
Firma AnyoneGo vyrábějící unikátní vozíky a ortézy pro hendikepované psy a jiná zvířata pro nás nebyla žádnou neznámou. Stojíme za podobou loga a postarali jsme se o původní verzi webové stránky. S rozvojem společnosti nastal čas na revoluci i v její online prezentaci. A tak vznikl nový web.
-
DYNACROP: Návrh a tvorba webu
DynaCrop, 2021
DynaCrop API je skupina geoprostorových, IT a environmentálních expertů s vášní pro satelitní data a zemědělství. Její mateřská společnost World from Space se na nás obrátila ohledně tvorby nových webových stránek v deseti světových jazycích. Součástí tvorby webu byl také návrh blogu o použití satelitních technologií v zemědělství.
DynaCrop API je skupina geoprostorových, IT a environmentálních expertů s vášní pro satelitní data a zemědělství. Její mateřská společnost World from Space se na nás obrátila ohledně tvorby nových webových stránek v deseti světových jazycích. Součástí tvorby webu byl také návrh blogu o použití satelitních technologií v zemědělství.
-
HUTIRA: Návrh a příprava nového webu
HUTIRA, 2021
Se společností HUTIRA BRNO jsme spolupracovali dlouhodobě a dokázali dobře poznat její provoz i potřeby. Vyvrcholením naší spolupráce byla příprava nových webových stránek mateřské společnosti i dceřiných podniků. Jednalo se o jeden z nejrozsáhlejších webových projektů, který kromě samotného návrhu a tvorby stránek zahrnoval i kompletní textaci.
Se společností HUTIRA BRNO jsme spolupracovali dlouhodobě a dokázali dobře poznat její provoz i potřeby. Vyvrcholením naší spolupráce byla příprava nových webových stránek mateřské společnosti i dceřiných podniků. Jednalo se o jeden z nejrozsáhlejších webových projektů, který kromě samotného návrhu a tvorby stránek zahrnoval i kompletní textaci.
-
Kubíček VisionAir: Návrh a tvorba webu
Kubíček VisionAir, 2021
Firma Kubíček VisionAir podniká v oboru výroby horkovzdušných balonů a nafukovadel, vytváří také speciální zakázková nafukovadla na míru. Pro firmu Kubíček VisionAir jsme navrhli a vytvořili novou koncepci interaktivního vícejazyčného webu, jehož součástí byl také firemní blog a kreativní reference.
Firma Kubíček VisionAir podniká v oboru výroby horkovzdušných balonů a nafukovadel, vytváří také speciální zakázková nafukovadla na míru. Pro firmu Kubíček VisionAir jsme navrhli a vytvořili novou koncepci interaktivního vícejazyčného webu, jehož součástí byl také firemní blog a kreativní reference.
-
-
Práce s texty
-
Copywriting pro Bulldogs Brno
Bulldogs Brno, 2021
Pro Bulldogs Brno zajišťujeme komplexní copywriting pro interní i externí komunikační kanály. Naše práce s texty zahrnuje mj. sociální sítě, webové stránky, komunikaci s fanoušky a partnery klubu, obchodní materiály, členskou sekci nebo mediální výstupy od klasických tiskových zpráv přes tvorbu briefů pro novináře až po tvorbu tematických článků.
Pro Bulldogs Brno zajišťujeme komplexní copywriting pro interní i externí komunikační kanály. Naše práce s texty zahrnuje mj. sociální sítě, webové stránky, komunikaci s fanoušky a partnery klubu, obchodní materiály, členskou sekci nebo mediální výstupy od klasických tiskových zpráv přes tvorbu briefů pro novináře až po tvorbu tematických článků.
-
PR pro CleverFarm
CleverFarm, 2017
CleverFarm je technologický startup, který zavádí moderní technologie do oblasti zemědělství. Předmětem spolupráce je příprava textů - od případových studií, tiskových zpráv až po tematické články, ale také media relations, prosazování témat a odborníků z CleverFarm do médií a další PR aktivity.
-
-
Marketingové strategie
-
Den bez dluhů
Den bez dluhů, 2019
Příprava a realizace komplexní komunikační strategie zaměřené na propagaci akce „Den bez dluhů”. Součástí spolupráce je kompletní zajištění obsahu, každoroční analýzy předchozích ročníků a aktualizace komunikační strategie tak, aby plnila nové cíle stanovené pro další ročník.
-
M2MC: strategie komunikace
M2MC, 2019
Tvorba komplexní strategie zahrnující tradiční PR a marketingové kanály, účast na veletrzích, webináře, relevantní fóra, redesign webu a využívání nových propagačních kanálů. Důležitou částí strategie je aktivní zapojení do relevantních fór na sociálních sítích - to vše s ohledem na prioritní zaměření klienta na zahraniční trhy.
Tvorba komplexní strategie zahrnující tradiční PR a marketingové kanály, účast na veletrzích, webináře, relevantní fóra, redesign webu a využívání nových propagačních kanálů. Důležitou částí strategie je aktivní zapojení do relevantních fór na sociálních sítích - to vše s ohledem na prioritní zaměření klienta na zahraniční trhy.
-
Marketingová strategie pro sociální sítě
Chytrý Kvíz, 2021
V rámci spolupráce jsme provedli podrobnou analýzu chování stávajících zákazníků společnosti Chytrý Kvíz v online prostředí a navrhli novou marketingovou strategii pro komunikaci společnosti na sociálních sítích. Její náplní byl především výběr nejvhodnějších kanálů, formy a frekvence komunikace, a příprava vzorového contentu.
V rámci spolupráce jsme provedli podrobnou analýzu chování stávajících zákazníků společnosti Chytrý Kvíz v online prostředí a navrhli novou marketingovou strategii pro komunikaci společnosti na sociálních sítích. Její náplní byl především výběr nejvhodnějších kanálů, formy a frekvence komunikace, a příprava vzorového contentu.
-
Nové portfolio Furch Guitars
Furch Guitars, 2019
Společnosti Furch Guitars jsme aktivně pomáhali s obměnou jejího základního portfolia akustických kytar po téměř osmnácti letech. V jejím rámci došlo mimo jiné ke změně označení jednotlivých kytarových řad, vytyčení si způsobu jejich komunikace a následné prezentaci nového portfolia českým i zahraničním novinářům a veřejnosti.
Společnosti Furch Guitars jsme aktivně pomáhali s obměnou jejího základního portfolia akustických kytar po téměř osmnácti letech. V jejím rámci došlo mimo jiné ke změně označení jednotlivých kytarových řad, vytyčení si způsobu jejich komunikace a následné prezentaci nového portfolia českým i zahraničním novinářům a veřejnosti.
-
-
Film / Video / Televize
-
Instruktážní video PortaTherm
PortaTherm, 2018
Instruktážní video pro společnost PortaTherm zaměřená na lamenové clony
-
NeoVize - promo klipy
NeoVize, 2018
Neovize je oční klinika v Brně, poskytující mimo jiné operaci laserových očí, která vás zbaví dioptrických brýlí. Cílem videa bylo komunikovat výhody života bez brýlí a ukázat jednoduchost a bezpečnost celého procesu.
-
Prezentační video B2B Trip.market
Web shop fly, 2018
Prezentační video služby B2B Trip.market
-
Produktové video AnyoneGo
AnyoneGo, 2017
Produktové video představující vozíky pro handicapovaná zvířata.
-
-
Online marketing
-
Komunikace v online a digitálním prostředí
Bulldogs Brno, 2021
Pro přední český florbalový klub jsme připravili komplexní strategii pro komunikaci s fanoušky klubu na veškeré informační kanály, především webové stránky, sociální sítě a fanshop. Navrhli jsme optimalizaci profilů na sociálních sítích a obsahovou strategii, kterou průběžně realizujeme spolu s online specialisty klienta.
Pro přední český florbalový klub jsme připravili komplexní strategii pro komunikaci s fanoušky klubu na veškeré informační kanály, především webové stránky, sociální sítě a fanshop. Navrhli jsme optimalizaci profilů na sociálních sítích a obsahovou strategii, kterou průběžně realizujeme spolu s online specialisty klienta.
-
Marketingová strategie pro LinkedIn komunikaci
LinkedIn, 2019
Pro Mainticu jsme vytvořili strategii pro efektivní online komunikaci. Po analýze cílové skupiny jsme se rozhodli zaměřit zejména na sociální síť LinkedIn. Ve fázi realizace kombinujeme tvorbu obsahu (článků a videí) na blog, osobní komunikaci s cílovou skupinou přímo na LinkedInu s využitím zpráv, skupiny a publikování příspěvků.
Pro Mainticu jsme vytvořili strategii pro efektivní online komunikaci. Po analýze cílové skupiny jsme se rozhodli zaměřit zejména na sociální síť LinkedIn. Ve fázi realizace kombinujeme tvorbu obsahu (článků a videí) na blog, osobní komunikaci s cílovou skupinou přímo na LinkedInu s využitím zpráv, skupiny a publikování příspěvků.
-
Netgear: správa webu a komunikace na sociálních sítích
Netgear, 2018
Netgear je americká technologická společnost s celosvětovou působností. Cílem spolupráce je mimo jiné zajištění komunikace s fanoušky značky. Pro tyto potřeby byly zřízeny fanstránky společnosti a profily na sociálních sítích Facebook a Youtube.
-
YouTube influenceři pro Furch
Furch Guitars, 2019
Součástí mezinárodní online komunikace pro společnost Furch byla v roce 2019 i aktivní spolupráce s nejvyhledávanějšími kytarovými influencery. Vybírali jsme takové, kteří fungují napříč platformami (YT, Insta) a mají globální dosah. Každá jednotlivá spolupráce tak významně zvýšila návštěvnost webu Furch i zájem o promovaný/recenzovaný produkt.
Součástí mezinárodní online komunikace pro společnost Furch byla v roce 2019 i aktivní spolupráce s nejvyhledávanějšími kytarovými influencery. Vybírali jsme takové, kteří fungují napříč platformami (YT, Insta) a mají globální dosah. Každá jednotlivá spolupráce tak významně zvýšila návštěvnost webu Furch i zájem o promovaný/recenzovaný produkt.
-