Detail kreativce

Zpět na galerii

Brandmark Space s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 06199186

Kontakt:

Marek Bouška

+420 702 999 333

marek@brandmark.cz

O profilu kreativce

Díky spojení kvalitnímu designu, strategického uvažování a efektivní komunikace pomůžeme růst nejen značce, ale i byznysu. Máme zkušenosti s prací pro velké mezinárodní značky i s tvorbou těch malých začínajících od nuly. Od prvního nápadu a konceptu přes vybudování funkční značky nebo kampaně, tvorba samotného obsahu až po uvedení toho všeho do života.

Tvoříme kampaně, ZNAČKY a PRODUKTY.

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Vítkova 439/21
      Praha 8 186 00
    • Kontaktní adresa:

      Vítkova 439/21
      Praha 8 186 00
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Fotografie

    • Becher's Bar Bylo nám ctí rozjet a spravovat profil na sociálních sítích pro nejznámější bar v ČR.

      Becher's Bar, 2020

      Obrázek reference

      Karlovarský Grandhotel Pupp se mění a s ním i slavný Becher’s Bar, který v něm sídlí. S novým majitelem a pod taktovkou barmanů Vítězslava Ciroka a Jana Šebka prošel bar výraznou proměnou, a proto bylo důležité kromě komunikace novinek a odkazování na slavnou značku také zbořit některé zažité mýty a předsudky. Naším úkolem tedy bylo (vedle péče o samotný Grandhotel Pupp) založit a spravovat profil a vytvořit strategii i pro novou podobu Becher’s Baru. Založili jsme samostatný instagramový profil baru a nastavili jednotný styl komunikace a především focení autentického obsahu. Zvolený komunikační mix představuje kombinaci představení specifického prostředí, špičkového servisu, hvězdné a přitom příjemně uvolněné atmosféry, osobností hlavních barmanů a jejich přístupu, aktuálních informací – a samozřejmě originálních drinků. Každý drink dostal na Instagramu dostatek místa na to, aby mohl rozehrát svůj příběh a nalákat na svou jedinečnou souhru chutí a tónů, kterou jinde než v Becher's Baru nezažijete. Za založení a správu profilu Becher’s Bar v roce 2021 jsme získali ocenění v soutěži Fénix Content Marketing: 3. místo v online kategorii Instagram.

      Karlovarský Grandhotel Pupp se mění a s ním i slavný Becher’s Bar, který v něm sídlí. S novým majitelem a pod taktovkou barmanů Vítězslava Ciroka a Jana Šebka prošel bar výraznou proměnou, a proto bylo důležité kromě komunikace novinek a odkazování na slavnou značku také zbořit některé zažité mýty a předsudky. Naším úkolem tedy bylo (vedle péče o samotný Grandhotel Pupp) založit a spravovat profil a vytvořit strategii i pro novou podobu Becher’s Baru. Založili jsme samostatný instagramový profil baru a nastavili jednotný styl komunikace a především focení autentického obsahu. Zvolený komunikační mix představuje kombinaci představení specifického prostředí, špičkového servisu, hvězdné a přitom příjemně uvolněné atmosféry, osobností hlavních barmanů a jejich přístupu, aktuálních informací – a samozřejmě originálních drinků. Každý drink dostal na Instagramu dostatek místa na to, aby mohl rozehrát svůj příběh a nalákat na svou jedinečnou souhru chutí a tónů, kterou jinde než v Becher's Baru nezažijete. Za založení a správu profilu Becher’s Bar v roce 2021 jsme získali ocenění v soutěži Fénix Content Marketing: 3. místo v online kategorii Instagram.

      https://www.pupp.cz/bechers-bar
    • Pro kosmetickou značku B.U se staráme o komunikaci nejen na sociálních sítích.

      Sarantis, 2020

      Obrázek reference

      Nastartovali jsme znovu kosmetickou značku B.U a její komunikaci na sociálních sítích díky zábavnému obsahu, který skvěle zasáhl cílovou skupinu mladých holek.

      Nastartovali jsme znovu kosmetickou značku B.U a její komunikaci na sociálních sítích díky zábavnému obsahu, který skvěle zasáhl cílovou skupinu mladých holek.

      https://czechrepublic.sarantisgroup.com/
  • Marketingové strategie

    • Dali jsme tvář nové přírodní biokosmetice – od názvů a loga přes vizuální identitu až po obaly, produktové fotky a eshop.

      Klara Rott, 2021

      Obrázek reference

      Nová česká přírodní biokosmetika potřebovala pro vstup na trh navrhnout kompletní identitu značky a strategii komunikace. Navrhli jsme a realizovali celkovou koncepci od názvu značky a jednotlivých produktů přes vizuální identitu až po obaly, produktové fotky nebo podobu internetového obchodu a kampaň pro vstup na trh. Vzhledem k unikátnímu přírodnímu složení jsme se inspirovali právě rostlinami a jejich neopakovatelnými tvary, detaily a účinky. Barevnost jsme navrhli v souladu s bylinami reálně obsaženými v jednotlivých přípravcích. Všechny vizuální motivy jsme tvořili ručně na papír a teprve poté nasnímali a digitalizovali pro další zpracování. Pečlivě jsme promysleli také názvy jednotlivých produktů, které odrážejí pocity, jaké při jejich používání zažíváme.

      Nová česká přírodní biokosmetika potřebovala pro vstup na trh navrhnout kompletní identitu značky a strategii komunikace. Navrhli jsme a realizovali celkovou koncepci od názvu značky a jednotlivých produktů přes vizuální identitu až po obaly, produktové fotky nebo podobu internetového obchodu a kampaň pro vstup na trh. Vzhledem k unikátnímu přírodnímu složení jsme se inspirovali právě rostlinami a jejich neopakovatelnými tvary, detaily a účinky. Barevnost jsme navrhli v souladu s bylinami reálně obsaženými v jednotlivých přípravcích. Všechny vizuální motivy jsme tvořili ručně na papír a teprve poté nasnímali a digitalizovali pro další zpracování. Pečlivě jsme promysleli také názvy jednotlivých produktů, které odrážejí pocity, jaké při jejich používání zažíváme.

      https://www.klararott.cz/
    • Pro unikátní developerský projekt na Šumavě jsme zajistili marketing od A do Z včetně prodejní kampaně.

      Šumavské Stráně, 2020

      Obrázek reference

      Projekt horského bydlení v samém srdci Šumavy byl od začátku pojat jinak, než bylo v Česku zvykem. Měl jasnou vizi, zajímavé architekty a snahu stát se přirozenou součástí místa i s jeho specifiky a historií. Na nás bylo dát projektu název i tvář tak, aby odrážely nejen spojení s okolní horskou přírodou a kvalitní architekturu, ale i paměť místa a úctu k přírodě a zásady udržitelnosti. Projekt jsme pojmenovali Šumavské Stráně a za hlavní prvek jeho vizuálního stylu jsme zvolili letokruhy odvozené od památných mnohasetletých stromů, které v okolí nových domů rostou. Právě živé stromy nejlépe symbolizují přírodu a zároveň historii a paměť místa. Z reálných otisků buku, jasanu a lípy vycházejí jak názvy a loga jednotlivých tří domů projektu, tak celkové logo Šumavských Strání, které tvoří zjednodušený průnik všech tří dílčích log. V tomto stylu jsme pro Šumavské Stráně vytvořili celou identitu od loga a vizuálního stylu přes tone of voice, veškeré textace a kompletní web po celou řadu materiálů včetně obsáhlého barevného katalogu. Na starost jsme měli také komunikační strategii projektu.

      Projekt horského bydlení v samém srdci Šumavy byl od začátku pojat jinak, než bylo v Česku zvykem. Měl jasnou vizi, zajímavé architekty a snahu stát se přirozenou součástí místa i s jeho specifiky a historií. Na nás bylo dát projektu název i tvář tak, aby odrážely nejen spojení s okolní horskou přírodou a kvalitní architekturu, ale i paměť místa a úctu k přírodě a zásady udržitelnosti. Projekt jsme pojmenovali Šumavské Stráně a za hlavní prvek jeho vizuálního stylu jsme zvolili letokruhy odvozené od památných mnohasetletých stromů, které v okolí nových domů rostou. Právě živé stromy nejlépe symbolizují přírodu a zároveň historii a paměť místa. Z reálných otisků buku, jasanu a lípy vycházejí jak názvy a loga jednotlivých tří domů projektu, tak celkové logo Šumavských Strání, které tvoří zjednodušený průnik všech tří dílčích log. V tomto stylu jsme pro Šumavské Stráně vytvořili celou identitu od loga a vizuálního stylu přes tone of voice, veškeré textace a kompletní web po celou řadu materiálů včetně obsáhlého barevného katalogu. Na starost jsme měli také komunikační strategii projektu.

      https://sumavskestrane.cz/
  • Online marketing

    • Grandhotel Pupp zná skoro každý. My se staráme o to, aby ho znal úplně každý.

      Grandhotel Pupp, 2020

      Obrázek reference

      Některé pojmy jsou všem natolik známé, že je o to těžší pozměnit jejich vnímání, když se věci změní k lepšímu. To je i případ karlovarského Grandhotelu Pupp, který v posledních letech prošel výraznou proměnou, o které ovšem málokdo věděl a málokdo plánoval se v grandhotelu ubytovat. To měla změnit mimo jiné naše komunikace na sociálních sítích. V nové komunikaci v první řadě boříme některé zažité mýty a stereotypy a zároveň přibližujeme zážitek pobytu na tomto ikonickém místě i mladší cílové skupině, která také díky covidu objevuje nové možnosti cestování. Naším úkolem je lidi do Grandhotelu Pupp dostat, proto jim na sociálních sítích ukazujeme, jak se tu budou cítit. Navodíme jim představu, jaké to je ležet v precizně nastlané posteli grandhotelu nebo si užívat reprezentativní prostory restaurace, a naučíme je, že zážitek na úrovni by si měl aspoň jednou dopřát každý.

      Některé pojmy jsou všem natolik známé, že je o to těžší pozměnit jejich vnímání, když se věci změní k lepšímu. To je i případ karlovarského Grandhotelu Pupp, který v posledních letech prošel výraznou proměnou, o které ovšem málokdo věděl a málokdo plánoval se v grandhotelu ubytovat. To měla změnit mimo jiné naše komunikace na sociálních sítích. V nové komunikaci v první řadě boříme některé zažité mýty a stereotypy a zároveň přibližujeme zážitek pobytu na tomto ikonickém místě i mladší cílové skupině, která také díky covidu objevuje nové možnosti cestování. Naším úkolem je lidi do Grandhotelu Pupp dostat, proto jim na sociálních sítích ukazujeme, jak se tu budou cítit. Navodíme jim představu, jaké to je ležet v precizně nastlané posteli grandhotelu nebo si užívat reprezentativní prostory restaurace, a naučíme je, že zážitek na úrovni by si měl aspoň jednou dopřát každý.

      https://www.pupp.cz/
    • Pomohli jsme legendární dánské značce Bang & Olufsen v Česku na vrchol.

      Bang & Olufsen, 2020

      Obrázek reference

      Pro značku Bang & Olufsen se od roku 2015 staráme o veškerý marketing pro Českou republiku. Během krátké doby jsme zásadním způsobem přispěli ke zvýšení povědomí o této luxusní dánské elektronice na českém a částečně i rakouském trhu a našli jí adekvátní místo na našem trhu. Pro Bang & Olufsen jsme vytvořili web, spravujeme sociální sítě, pracujeme s výraznými ambasadory a připravujeme kampaně k uvedení nových produktů či dalším příležitostem.

      Pro značku Bang & Olufsen se od roku 2015 staráme o veškerý marketing pro Českou republiku. Během krátké doby jsme zásadním způsobem přispěli ke zvýšení povědomí o této luxusní dánské elektronice na českém a částečně i rakouském trhu a našli jí adekvátní místo na našem trhu. Pro Bang & Olufsen jsme vytvořili web, spravujeme sociální sítě, pracujeme s výraznými ambasadory a připravujeme kampaně k uvedení nových produktů či dalším příležitostem.

      https://www.bang-olufsen-cee.com/CZ/
  • Film / Video / Televize

    • MINI Posedlí. Kampaň, která neuvěřitelně akcelerovala prodeje MINI v ČR.

      MINI, 2018

      Značka MINI dle čísel i průzkumu neměla velkou relevanci pro zvolenou cílovou skupinu. Bylo tedy třeba hledat brand reality a posunout komunikaci značky blíž vhodné cílové skupině. Česko bylo druhou zemí na světě, kde MINI integrovalo nový vizuální a komunikační styl. Na podporu nového positioningu jsme vytvořili atraktivní komunikační platformu #Posedlí, která měla vzbudit pozornost, upozornit na změny, jimiž značka prochází, a v neposlední řadě ji lépe představit cílové skupině. Proto jsme vytvořili mimo jiné tři krátké filmy o inspirativních mladých lidech, kteří korespondovali s hodnotami značky a nejlépe dokázali předat potřebné informace i emoce.

      Značka MINI dle čísel i průzkumu neměla velkou relevanci pro zvolenou cílovou skupinu. Bylo tedy třeba hledat brand reality a posunout komunikaci značky blíž vhodné cílové skupině. Česko bylo druhou zemí na světě, kde MINI integrovalo nový vizuální a komunikační styl. Na podporu nového positioningu jsme vytvořili atraktivní komunikační platformu #Posedlí, která měla vzbudit pozornost, upozornit na změny, jimiž značka prochází, a v neposlední řadě ji lépe představit cílové skupině. Proto jsme vytvořili mimo jiné tři krátké filmy o inspirativních mladých lidech, kteří korespondovali s hodnotami značky a nejlépe dokázali předat potřebné informace i emoce.

      https://www.mini.cz/cs_CZ/home.html
    • Natočili jsme krátký film mapující zrození unikátních zlatých vozů BMW i8 Starlight Edition.

      BMW, 2019

      Podíleli jsme se na stvoření světově unikátní sběratelské edice BMW i3 a BMW i8 od designéra Zoltána Matušky. Dva originály pokryté 24karátovým zlatem byly vytvořeny pro mezinárodní aukci ve prospěch Nadace Nadace Dagmar a Václava Havlových VIZE 97. My jsme k oficiálnímu uvedení Starlight Edition natočili krátký film mapující zrození unikátních zlatých vozů BMW.

      Podíleli jsme se na stvoření světově unikátní sběratelské edice BMW i3 a BMW i8 od designéra Zoltána Matušky. Dva originály pokryté 24karátovým zlatem byly vytvořeny pro mezinárodní aukci ve prospěch Nadace Nadace Dagmar a Václava Havlových VIZE 97. My jsme k oficiálnímu uvedení Starlight Edition natočili krátký film mapující zrození unikátních zlatých vozů BMW.

      https://www.bmw.cz/cs/index.html
  • Grafický design / branding

    • OYA Tvorba identity mezinárodního projektu nového způsobu života.

      OYA, 2021

      Obrázek reference

      Vytvořili jsme vizuální identitu a navrhli komunikaci originálního mezinárodního projektu Oya NewEarth. Centra nového přístupu k odpočinku i samotnému životu v souladu s přírodou, východní moudrostí i západními technologiemi vznikají celkem na šesti místech světa: v New Yorku, Virginii, Dominikánské republice, Řecku, Mongolsku a Španělsku.

      Vytvořili jsme vizuální identitu a navrhli komunikaci originálního mezinárodního projektu Oya NewEarth. Centra nového přístupu k odpočinku i samotnému životu v souladu s přírodou, východní moudrostí i západními technologiemi vznikají celkem na šesti místech světa: v New Yorku, Virginii, Dominikánské republice, Řecku, Mongolsku a Španělsku.

      https://oyanewearth.com/
    • Rebranding a nová komunikace developerského projektu Nuselský pivovar, který vzniká v areálu kdysi největšího průmyslového pivovaru.

      Penta Real Estate, 2020

      Obrázek reference

      Nuselský pivovar Připravili jsme novou vizuální identitu a zajistili celkovou komunikaci pro druhou fázi projektu Nuselského pivovaru. Projekt přinášející kvalitní a originální bydlení téměř v centru Prahy vzniká komplexní revitalizací historicky cenného areálu bývalého průmyslového pivovaru v Nuslích. Za jeho realizací stojí Penta Real Estate, která tak po úspěšně dokončeném projektu Masaryčka z ateliéru Zahy Hadid proměňuje další opomíjenou část města. V rámci rebrandingu jsme vytvořili nové logo celého projektu, které zachovává původní inspiraci třemi pivovarskými komíny – přidali jsme k němu ovšem také odkaz na specifický tvar typických industriálních oken. Tvar okna se stal také výrazným prvkem nové vizuální identity obou částí projektu: okno je tu symbolem průhledu a propojení mezi nově budovanou moderní částí (Rezidence) a renovovanou historickou částí areálu, které spolu vytvářejí jeden harmonický celek. Pro bydlení v historických budovách jsme navrhli pojmenování Lofty, abychom akcentovali originální dispozice každého z bytů, industriální charakter staveb někdejšího pivovaru a zároveň zachování mnoha původních stavebních prvků, jako jsou litinové sloupy, trámy, klenby nebo rekonstruované omítky. Naším úkolem je veškerá komunikace po dobu prodeje projektu, a to od přípravy strategie a grafického návrhu nové webové prezentace až po nastavování kampaní, jejich vyhodnocování a optimalizaci. Součástí komunikace jsou různorodé online formáty, tištěné materiály včetně katalogů a standardů či kompletní prezentace Nuselského pivovaru na sociálních sítích.

      Nuselský pivovar Připravili jsme novou vizuální identitu a zajistili celkovou komunikaci pro druhou fázi projektu Nuselského pivovaru. Projekt přinášející kvalitní a originální bydlení téměř v centru Prahy vzniká komplexní revitalizací historicky cenného areálu bývalého průmyslového pivovaru v Nuslích. Za jeho realizací stojí Penta Real Estate, která tak po úspěšně dokončeném projektu Masaryčka z ateliéru Zahy Hadid proměňuje další opomíjenou část města. V rámci rebrandingu jsme vytvořili nové logo celého projektu, které zachovává původní inspiraci třemi pivovarskými komíny – přidali jsme k němu ovšem také odkaz na specifický tvar typických industriálních oken. Tvar okna se stal také výrazným prvkem nové vizuální identity obou částí projektu: okno je tu symbolem průhledu a propojení mezi nově budovanou moderní částí (Rezidence) a renovovanou historickou částí areálu, které spolu vytvářejí jeden harmonický celek. Pro bydlení v historických budovách jsme navrhli pojmenování Lofty, abychom akcentovali originální dispozice každého z bytů, industriální charakter staveb někdejšího pivovaru a zároveň zachování mnoha původních stavebních prvků, jako jsou litinové sloupy, trámy, klenby nebo rekonstruované omítky. Naším úkolem je veškerá komunikace po dobu prodeje projektu, a to od přípravy strategie a grafického návrhu nové webové prezentace až po nastavování kampaní, jejich vyhodnocování a optimalizaci. Součástí komunikace jsou různorodé online formáty, tištěné materiály včetně katalogů a standardů či kompletní prezentace Nuselského pivovaru na sociálních sítích.

      https://www.nuselsky-pivovar.com/
  • Webdesign

    • Přetvořili jsme jeden z největších pražských brownfieldů na art district světových rozměrů.

      Pragovka, 2020

      Obrázek reference

      Situace: Pragovka Art District představuje rozsáhlé území s obrovským potenciálem a velmi rozmanitým obsahem, který je teprve postupně realizován. Cílem rebrandingu a komunikace bylo nejen ukázat současný stav, ale především představit celou vizi investora – ukázat, že nejde o běžný developerský počin, ale unikátní a velkorysý projekt budování celé kreativní čtvrti, jaká u nás nemá obdoby. V rámci jedné komunikace tak bylo potřeba skloubit rozdílné oblasti a cílové skupiny tak, abychom developerství propojili s historií, průmyslovým dědictvím místa, živou uměleckou scénou a stávající komunitou nebo abychom dokázali komunikovat k rezidentům, občasným návštěvníkům akcí a podniků i potenciálním novým zájemcům, kteří tu chtějí mít office prostory, bydlet či například podnikat. Řešení: Vytvořili jsme komplexní marketingovou strategii, ve spolupráci s londýnským studiem Wordsearch vizuální identitu značky, dále všechny potřebné komunikačními materiály, kompletní web včetně obsahu a obsah pro sociální sítě, a to jak pro Pragovka Art District, tak pro E Factory. Pro oslovení všech slouží jednak nový web Pragovka.com, instagramový a facebookový profil a dále kampaně. Jako první jsme realizovali image printovou kampaň v ulicích Prahy, na sociálních sítích a v online médiích. Následovala kampaň na podporu prvního z realizovaných projektů – rekonstrukce památkově chráněné historické budovy ve tvaru písmene E – tzv. E Factory. Cílem bylo ukázat nabídku různorodých industriálních prostor od kanceláří po gastro, které budou už brzy k pronájmu v právě rekonstruované budově. Pro Pragovku jsme také připravili zcela nové propagační materiály jako několik typů brožur, navigační plochy přímo v areálu nebo polointerní materiály, jakým je i velká časová osa ve vnitřních prostorech.

      Situace: Pragovka Art District představuje rozsáhlé území s obrovským potenciálem a velmi rozmanitým obsahem, který je teprve postupně realizován. Cílem rebrandingu a komunikace bylo nejen ukázat současný stav, ale především představit celou vizi investora – ukázat, že nejde o běžný developerský počin, ale unikátní a velkorysý projekt budování celé kreativní čtvrti, jaká u nás nemá obdoby. V rámci jedné komunikace tak bylo potřeba skloubit rozdílné oblasti a cílové skupiny tak, abychom developerství propojili s historií, průmyslovým dědictvím místa, živou uměleckou scénou a stávající komunitou nebo abychom dokázali komunikovat k rezidentům, občasným návštěvníkům akcí a podniků i potenciálním novým zájemcům, kteří tu chtějí mít office prostory, bydlet či například podnikat. Řešení: Vytvořili jsme komplexní marketingovou strategii, ve spolupráci s londýnským studiem Wordsearch vizuální identitu značky, dále všechny potřebné komunikačními materiály, kompletní web včetně obsahu a obsah pro sociální sítě, a to jak pro Pragovka Art District, tak pro E Factory. Pro oslovení všech slouží jednak nový web Pragovka.com, instagramový a facebookový profil a dále kampaně. Jako první jsme realizovali image printovou kampaň v ulicích Prahy, na sociálních sítích a v online médiích. Následovala kampaň na podporu prvního z realizovaných projektů – rekonstrukce památkově chráněné historické budovy ve tvaru písmene E – tzv. E Factory. Cílem bylo ukázat nabídku různorodých industriálních prostor od kanceláří po gastro, které budou už brzy k pronájmu v právě rekonstruované budově. Pro Pragovku jsme také připravili zcela nové propagační materiály jako několik typů brožur, navigační plochy přímo v areálu nebo polointerní materiály, jakým je i velká časová osa ve vnitřních prostorech.

      https://pragovka.com/e-factory
    • Pro lídra v oblasti třídění a zpracování olejů se staráme o veškeré marketingové aktivity.

      Trafin Oil, 2021

      Obrázek reference

      Ze společnosti Trafin Oil se postupně stal lídr na trhu ekologické recyklace použitých olejů, a to nejen v ČR. Stále více se prosazuje také na Slovensku a v Polsku a nevylučuje ani další expanzi. Tomu bylo potřeba přizpůsobit komunikaci značky i její vizuální styl. Řešení: Připravili jsme celkový rebranding společnosti od úpravy loga, barevnosti a typografie až po návrh zcela nových aplikací na auta, oblečení a další materiály. Navrhli jsme novou webovou prezentaci, která lépe zohledňuje šíři služeb jak pro gastro provozy, tak pro obce a občany a více vysvětluje smysl třídění olejů. Společnosti Trafin Oil ale pomáháme také se strategií dalších služeb a produktů a s celkovým PR. Součástí práce je i naše realizace pro projekt Třídímolej.cz.

      Ze společnosti Trafin Oil se postupně stal lídr na trhu ekologické recyklace použitých olejů, a to nejen v ČR. Stále více se prosazuje také na Slovensku a v Polsku a nevylučuje ani další expanzi. Tomu bylo potřeba přizpůsobit komunikaci značky i její vizuální styl. Řešení: Připravili jsme celkový rebranding společnosti od úpravy loga, barevnosti a typografie až po návrh zcela nových aplikací na auta, oblečení a další materiály. Navrhli jsme novou webovou prezentaci, která lépe zohledňuje šíři služeb jak pro gastro provozy, tak pro obce a občany a více vysvětluje smysl třídění olejů. Společnosti Trafin Oil ale pomáháme také se strategií dalších služeb a produktů a s celkovým PR. Součástí práce je i naše realizace pro projekt Třídímolej.cz.

      https://www.trafinoil.cz/