Detail kreativce
Dagmar Nastulczyková
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 69985103
Kontakt:
Dagmar Nastulczyková
+420 604 901 017
jakuba@jakuba-design.cz
O profilu kreativce
Brand design kvalitní značky to je srozumitelný obsah a profesionální vzhled. To je cílem mé práce. Ráda vám vše vysvětlím. Společně připravíme zadání, které si odsouhlasíme a postupně vás naučím s novým vizuálem pracovat a používat ho v praxi. V rámci projektu vám mohu vytvořit také webovou prezentaci nebo zpracovat katalog či brožuru. Těším se až vás poznám a pochopím co přesně potřebujete.
Branding | Online grafika | Sazba dokumentů
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Pod Vidoulí 186/5
Praha 5 15800 -
Kontaktní adresa:
Pod Vidoulí 186/5
Praha 5 15800
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Logo a jednotný vizuální styl pro znčku KOTI
Elišky Kotýnková, Koti, studio autorského šperku, 2023
Pro autorku originálních náušnic z fimo hmoty jsem navrhla logo a jednotný vizuální styl včetně hlavní stránky webu. Zákaznice byla se spoluprací velmi spokojená a je hrdá na své nové vizitky, kartičky na náušnice, dárkové poukazy a další prvky vizuálu, které daly její značce profesionální vzhled.
-
Vizuální styl pro trenérku pilates
Dana Šourková, trenérka pilates, 2022
Moderní design pro svou značku. Takové bylo zadání klientky, která pochopila, že jen tak může čelit velké konkurenci ve svém oboru. Nová vizuální koncepce přinesla zákaznici nejen nový grafický vzhled materiálů, které používá, ale také novou energii do podnikání. Na základě rozhovorů a analýz, které jsme spolu vedly, si jasněji uvědomila své přednosti a kvalitu služeb, které nabízí.
Moderní design pro svou značku. Takové bylo zadání klientky, která pochopila, že jen tak může čelit velké konkurenci ve svém oboru. Nová vizuální koncepce přinesla zákaznici nejen nový grafický vzhled materiálů, které používá, ale také novou energii do podnikání. Na základě rozhovorů a analýz, které jsme spolu vedly, si jasněji uvědomila své přednosti a kvalitu služeb, které nabízí.
-
-
Webdesign