Detail kreativce
Jaroslav Mašek
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 73831808
Kontakt:
Jaroslav Mašek
+420 777 815 175
mail@jaromaso.com
O profilu kreativce
designer, art director, idea maker
jaromaso
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Pplk. Sochora 34
Praha 17000 Hlavní město Praha -
Kontaktní adresa:
Pplk. Sochora 34
Praha 17000
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Beviro
P2D2 s.r.o., 2020–23
Kromě kompletního redesignu a brandingu produktů jsem řešil i komunikační strategii značky. Vytvářel jsem kampaně a řídil produkci výstupů, ať už šlo o focení nebo natáčení. Cílem bylo vytvořit prémiovou značku pánské kosmetiky, která by obstála na všech trzích. Určená je pro muže, kteří si uvědomují, že se o sebe musí starat, aby v dnešním světě obstáli.
Kromě kompletního redesignu a brandingu produktů jsem řešil i komunikační strategii značky. Vytvářel jsem kampaně a řídil produkci výstupů, ať už šlo o focení nebo natáčení. Cílem bylo vytvořit prémiovou značku pánské kosmetiky, která by obstála na všech trzích. Určená je pro muže, kteří si uvědomují, že se o sebe musí starat, aby v dnešním světě obstáli.
-
Stratosphere boards
Scholtz&friends, 2018
Vytvořil jsem značku a navazující vizuální styl a pracoval na designech produktů. Spolupracoval jsem se studiem na designu webu a byl art direktorem fotografií a videa, které vzniklo pro komunikaci. Cílem bylo vytvořit sebevědomou značku, která dodává nejlepší vybavení pro lidi, co se nepotřebují předvádět před ostatními, ale jde jim o vášeň ze sportu.
Vytvořil jsem značku a navazující vizuální styl a pracoval na designech produktů. Spolupracoval jsem se studiem na designu webu a byl art direktorem fotografií a videa, které vzniklo pro komunikaci. Cílem bylo vytvořit sebevědomou značku, která dodává nejlepší vybavení pro lidi, co se nepotřebují předvádět před ostatními, ale jde jim o vášeň ze sportu.
-