Detail kreativce
Mgr. Zuzana Bienvenu
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 87288583
Kontakt:
Zuzana Bienvenu
zuzana.bakalikova@gmail.com
O profilu kreativce
Tvorba a exekuce marketingové a byznys strategie, go-to-market strategie, komunikační strategie, PR plánu, strategie značky, konkrétní mentoring a pomoc start-upům, středním firmám i korporacím. Online i offline marketing.
Marketingová strategie, PR, Brand, go-to-mkt
20 let praxe na komunikačních a marketingových pozicích (CMO, CCO), několik rebrandingů, úspěšných reklamních kampaní, práce v médiích. VŠ (FSS MU, Mediální studia a žurnalistika)
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Na Kopci 4208
Jihlava 58601 Kraj Vysočina -
Kontaktní adresa
Vinohrady 22
Brno 63900
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Brand Daktela
Daktela, 2022/2023
Vytvoření kompletní strategie a vizuálního konceptu značky Daktela, zahrnující redesign loga, vizuální identity, webové prezentace a marketingových materiálů. Součástí bylo strategické nastavení brandu, definice tone of voice, uživatelská zkušenost a optimalizace webu pro konverze. Vedení týmů grafiků a UX designerů s cílem zajistit jednotnou, moderní a konkurenceschopnou prezentaci značky napříč všemi komunikačními kanály.
Vytvoření kompletní strategie a vizuálního konceptu značky Daktela, zahrnující redesign loga, vizuální identity, webové prezentace a marketingových materiálů. Součástí bylo strategické nastavení brandu, definice tone of voice, uživatelská zkušenost a optimalizace webu pro konverze. Vedení týmů grafiků a UX designerů s cílem zajistit jednotnou, moderní a konkurenceschopnou prezentaci značky napříč všemi komunikačními kanály.
-
Brand ROIER
ROIER, 2023-2025
Kompletní strategie a vizuální koncept značky ROIER, investiční crowdfundingové platformy s licencí České národní banky, což zahrnuje novou podobu loga, webu, marketingových materiálů a komunikace. Součástí je také návrh UX/UI, definice tone of voice, obsahová strategie a řízení týmu grafiků, UX designérů a marketérů.
Kompletní strategie a vizuální koncept značky ROIER, investiční crowdfundingové platformy s licencí České národní banky, což zahrnuje novou podobu loga, webu, marketingových materiálů a komunikace. Součástí je také návrh UX/UI, definice tone of voice, obsahová strategie a řízení týmu grafiků, UX designérů a marketérů.
-
-
Marketingové strategie
-
Daktela - rebranding, marketingová strategie
Daktela, s.r.o., 2022/23
Jako Global CMO mezinárodní SaaS firmy jsem vedla kompletní rebranding pro sedm evropských trhů, včetně redefinice pozice značky, tvorby nové vizuální identity a kompletního redesignu webu. Řídila jsem strategické nastavení marketingu, sestavení a vedení mezinárodního týmu a každodenní exekuci kampaní napříč digitálními i offline kanály.
Jako Global CMO mezinárodní SaaS firmy jsem vedla kompletní rebranding pro sedm evropských trhů, včetně redefinice pozice značky, tvorby nové vizuální identity a kompletního redesignu webu. Řídila jsem strategické nastavení marketingu, sestavení a vedení mezinárodního týmu a každodenní exekuci kampaní napříč digitálními i offline kanály.
-
ROIER Marketingová strategie
ROIER, 2023-2025
Kompletní marketingová strategie investiční crowdfundingové platformy s licencí České národní banky zahrnuje detailní návrh marketingových kanálů, definici pozice značky a identifikaci klíčového publika. Součástí je také strategie oslovení investorů, komunikační a PR plán, obsahová strategie a návrh fungování webu pro maximální konverze. Zahrnuje pravidelnou komunikaci se zákazníky, e-mailové kampaně, výkonnostní marketing, budování důvěryhodnosti značky a další aktivity vedoucí k růstu platformy.
Kompletní marketingová strategie investiční crowdfundingové platformy s licencí České národní banky zahrnuje detailní návrh marketingových kanálů, definici pozice značky a identifikaci klíčového publika. Součástí je také strategie oslovení investorů, komunikační a PR plán, obsahová strategie a návrh fungování webu pro maximální konverze. Zahrnuje pravidelnou komunikaci se zákazníky, e-mailové kampaně, výkonnostní marketing, budování důvěryhodnosti značky a další aktivity vedoucí k růstu platformy.
-
-
Práce s texty
-
ROIER - Investiční crowdfundingnová platforma
ROIER, 2023-2025
Kompletní textace webu, veškerých marketingových materiálů, pravidelných newsletterů, tiskových zpráv, blogových článků a dalších obsahových materiálů pro investiční crowdfundingovou platformu s licencí České národní banky. Texty jsou zaměřeny na budování důvěry, edukaci investorů, prezentaci investičních příležitostí a efektivní komunikaci s cílovým publikem. Součástí je také tvorba obsahu pro sociální sítě, reklamní kampaně a další kanály s důrazem na konzistentní tone of voice a posilování značky.
Kompletní textace webu, veškerých marketingových materiálů, pravidelných newsletterů, tiskových zpráv, blogových článků a dalších obsahových materiálů pro investiční crowdfundingovou platformu s licencí České národní banky. Texty jsou zaměřeny na budování důvěry, edukaci investorů, prezentaci investičních příležitostí a efektivní komunikaci s cílovým publikem. Součástí je také tvorba obsahu pro sociální sítě, reklamní kampaně a další kanály s důrazem na konzistentní tone of voice a posilování značky.
-
Textace marketingových materiálů pro startup Advanto
Advanto, s.r.o., 2019
Vytvoření textů pro marketingovou a PR komunikaci startupu Advanto, který přináší inovativní řešení brzkého vyplácení výplat zaměstnancům. Součástí je tvorba tiskových zpráv, marketingových materiálů, letáků, prezentací, blogových článků a dalších obsahových materiálů. Cílem je efektivní komunikace hodnoty služby pro zaměstnavatele i zaměstnance, budování značky a edukace trhu o výhodách Earned Wage Access. Texty jsou přizpůsobeny různým komunikačním kanálům s důrazem na srozumitelnost, důvěryhodnost a atraktivní prezentaci produktu.
Vytvoření textů pro marketingovou a PR komunikaci startupu Advanto, který přináší inovativní řešení brzkého vyplácení výplat zaměstnancům. Součástí je tvorba tiskových zpráv, marketingových materiálů, letáků, prezentací, blogových článků a dalších obsahových materiálů. Cílem je efektivní komunikace hodnoty služby pro zaměstnavatele i zaměstnance, budování značky a edukace trhu o výhodách Earned Wage Access. Texty jsou přizpůsobeny různým komunikačním kanálům s důrazem na srozumitelnost, důvěryhodnost a atraktivní prezentaci produktu.
-