Detail kreativce
Věra Ferdová
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 45079986
Kontakt:
vera.ferdova@gmail.com
Adresy
-
-
Sídlo:
K osmidomkům 720
Praha 16500 Hlavní město Praha -
Kontaktní adresa
K osmidomkům 720
Praha 16500
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Film / Video / Televize
-
Gympl
Vorelfilm, 2006
Ve snímku Gympl spojil režisér Tomáš Vorel tradiční studentskou komedii s fenoménem sprejerů. Vycházel přitom z knihy Graffiti Rules (Tomáš Houška, 2000) a ze zkušeností Pavla Noska (oba spoluautoři scénáře). Vznikla tak velmi hořká komedie, popisující neveselý stav českého školství, ale i značnou vyprázdněnost vzorku dnešních studentů. Příběh hlavních hrdinů provázejí různé epizody ze školy i ze sprejerského prostředí (ty jsou snímány dokumentaristickým způsobem). Tvůrci věnují pozornost nejen zmíněným mladíkům a jejich spolužákům, ale též učitelům a do děje místy zasahují také rodiče. Ve filmu se kromě „povinných“ školních gagů setkáme s odkazy na četné současné problémy (sebopoškozování dětí, učitel, který si přivydělává taxikařením, ředitelka, přeučená z ruštinářky na angličtinářku, vztah k drogám atd.).
Ve snímku Gympl spojil režisér Tomáš Vorel tradiční studentskou komedii s fenoménem sprejerů. Vycházel přitom z knihy Graffiti Rules (Tomáš Houška, 2000) a ze zkušeností Pavla Noska (oba spoluautoři scénáře). Vznikla tak velmi hořká komedie, popisující neveselý stav českého školství, ale i značnou vyprázdněnost vzorku dnešních studentů. Příběh hlavních hrdinů provázejí různé epizody ze školy i ze sprejerského prostředí (ty jsou snímány dokumentaristickým způsobem). Tvůrci věnují pozornost nejen zmíněným mladíkům a jejich spolužákům, ale též učitelům a do děje místy zasahují také rodiče. Ve filmu se kromě „povinných“ školních gagů setkáme s odkazy na četné současné problémy (sebopoškozování dětí, učitel, který si přivydělává taxikařením, ředitelka, přeučená z ruštinářky na angličtinářku, vztah k drogám atd.).
-
Nechte zpívat Mišíka
Cineart TV Prague, 2016
Režisérka Jitka Němcová se v distribučním dokumentu Nechte zpívat Mišíka věnuje výjimečné osobnosti české hudební scény. Portrét Vladimíra Mišíka (nar. 1947), ikony českého blues rocku, který zpíval a hrál v legendárních kapelách, zhudebnil básně Františka Gellnera, Josefa Kainara, Václava Hraběte a Jiřího Dědečka, z nichž se staly kultovní písně, a který byl pro posluchače jedním ze symbolů odporu proti komunistickému režimu, vznikl při příležitosti jeho životního jubilea (70 let). Název kopíruje nápisy, které se v osmdesátých letech v době jeho zákazu objevovaly po Praze. Tvůrci využili skutečnost, že po Mišíkovi byla nazvána jedna planetka a stvořili ji v ateliéru. Podomácku zařízený prostor „na planetce“, zabydlený slepicemi, poskytuje rockerovi příležitost k poklidnému bilancování nekonvenčního osudu (ovlivněného absurditami dějin) i naplněné profesionální dráhy. Vznikl pečlivě zkomponovaný, otevřený, důvtipný a humorný dokument, vymykající se z běžných titulů obdobného žánru.
Režisérka Jitka Němcová se v distribučním dokumentu Nechte zpívat Mišíka věnuje výjimečné osobnosti české hudební scény. Portrét Vladimíra Mišíka (nar. 1947), ikony českého blues rocku, který zpíval a hrál v legendárních kapelách, zhudebnil básně Františka Gellnera, Josefa Kainara, Václava Hraběte a Jiřího Dědečka, z nichž se staly kultovní písně, a který byl pro posluchače jedním ze symbolů odporu proti komunistickému režimu, vznikl při příležitosti jeho životního jubilea (70 let). Název kopíruje nápisy, které se v osmdesátých letech v době jeho zákazu objevovaly po Praze. Tvůrci využili skutečnost, že po Mišíkovi byla nazvána jedna planetka a stvořili ji v ateliéru. Podomácku zařízený prostor „na planetce“, zabydlený slepicemi, poskytuje rockerovi příležitost k poklidnému bilancování nekonvenčního osudu (ovlivněného absurditami dějin) i naplněné profesionální dráhy. Vznikl pečlivě zkomponovaný, otevřený, důvtipný a humorný dokument, vymykající se z běžných titulů obdobného žánru.
-